Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 72310000-1 «Послуги з обробки даних» (відцифрування документів, які були підставами для набуття громадянства України, припинення громадянства України (заяв та інших документів, які подавалися для встановлення, оформлення належності до громадянства України, перевірки належності до громадянства України, оформлення набуття громадянства України, прийняття до громадянства України, скасування рішень про оформлення набуття громадянства України, припинення громадянства України)
Очікувана вартість
15 188 977,44 UAH
UA-2023-08-01-007923-a f5ea22b32e314dc29a75d3b5bd611e51
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чередник Юрій Олександрович

+380443653269 cherednyk@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна міграційна служба
Код ЄДРПОУ: 37508470
Вебсайт: https://dmsu.gov.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Володимирська, 9
Контактна особа: Чередник Юрій Олександрович
+380443653269
cherednyk@dmsu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на закупівлю послуг з обробки даних (відцифрування документів, які були підставами для набуття громадянства України, припинення громадянства України (заяв та інших документів, які подавалися для встановлення, оформлення належності до громадянства України, перевірки належності до громадянства України, оформлення набуття громадянства України, прийняття до громадянства України, скасування рішень про оформлення набуття громадянства України, припинення громадянства України) 1. Надання послуг, що є предметом закупівлі, передбачає: Вид документів: 1. Заяви та інші документи про встановлення належності до громадянства України. 2. Заяви та інші документи про оформлення належності до громадянства України. 3. Заяви та інші документи про перевірку належності до громадянства України. 4. Заяви та інші документи про оформлення набуття громадянства України. 5. Заяви та інші документи про прийняття до громадянства України. 6. Документи про скасування рішень про оформлення набуття громадянства України. 7. Документи про припинення громадянства України. Формат аркушів: А4, А5 Частина аркушів двостороння. Записи в документах рукописні або друковані. Носії різні за фактурою паперу (тонкий лист, картон) та його зношеністю (є паперові носії, яким кілька десятків років). На частині документів містяться фотокартки. Заяви та інші документи, які, у тому числі, окремо зшиті в єдині номенклатурні справи, мають бути відскановані в повному об’ємі, включно з титульним аркушем стосовно кожної особи (заявника) окремо (далі – справи). Варіант відцифрування повинен бути таким, що не передбачає розшивання таких справ. Відцифровані справи про набуття громадянства України та припинення громадянства України вивантажуються Виконавцем до спеціального програмного забезпечення підсистеми «Облік осіб, які набули або припинили громадянство України» Єдиної інформаційно-аналітичної системи управління міграційними процесами (далі – СПЗ «Облік осіб, які набули або припинили громадянство України» ЄІАС УМП). 2. Мінімальні технічні умови до обладнання сканування: • формат сканування оригіналів: до А4 включно; • режими сканування: color 24-bit; • розподільча здатність: 300 dpi; • формати файлів: JPEG 3. Обробка електронних графічних образів. Під обробкою електронних графічних образів під час сканування мається на увазі: • вирівнювання по горизонталі та вертикалі; • обрізка країв; • усунення геометричних спотворень, що до агрегованих (зшитих) справ. • завантаження результатів обробки кожної справи єдиним файлом з можливістю попереднього перегляду сторінок та введених даних. Кінцевий формат вивантаження уточнюється перед вивантаженням результатів відцифрування до СПЗ «Облік осіб, які набули або припинили громадянство України» ЄІАС УМП. 4. Індексація документів. Під індексацією мається на увазі процес присвоєння метаданих електронним графічним образам документів, формування окремих файлів з подальшим їх внесенням до СПЗ «Облік осіб, які набули або припинили громадянство України» ЄІАС УМП. Кожному електронному графічному образу справи мають бути присвоєні невід’ємні метадані: - Код територіального органу; - Дата прийняття заяви; - Дата прийняття рішення по справі - Прізвище особи; - Ім’я особи; - По батькові особи; - Дата народження; - Місце народження (офіційна назва країни) - Громадянство (повна назва країни громадянської належності або особа без громадянства) - Країна, з якої прибула особа (офіційна назва країни) - ПІБ та дата (число/місяць/рік, за наявності) народження дітей, які внесені до заяви - Громадянство дітей (повна назва країни громадянської належності або особа без громадянства) - Підстава набуття громадянства України (пункт, частина, номер статті Закону України «Про громадянство України») - Підстави для припинення громадянства України (пункт, частина, номер статті Закону України «Про громадянство України») Введення інформації здійснюється у відповідності до оригіналу документа з використанням шрифтів сучасної української мови.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Відцифрування документів, які були підставами для набуття громадянства України, припинення громадянства України (заяв та інших документів, які подавалися для встановлення, оформлення належності до громадянства України, перевірки належності до громадянства України, оформлення набуття громадянства України, прийняття до громадянства України, скасування рішень про оформлення набуття громадянства України, припинення громадянства України)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2023
ДК 021:2015: 72314000-9 — Послуги зі збирання та зіставлення даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Замовником наданих Виконавцем Послуг, згідно Акту наданих Послуг, здійснюється у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Виконавця, зазначений у розділі 13 Договору. Розрахунковим (звітним) періодом є один календарний місяць. Оплата Замовником Виконавцеві вартості Послуг здійснюється шляхом перерахування Замовником Виконавцеві вартості наданих Послуг протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту наданих послуг. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство «Документ»
#32735236
Переможець 15 188 977,44
UAH з ПДВ
01 серпня 2023 15:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 14:07
Електронний підпис укладений
13 грудня 2023 18:02
Додаткова угода 1 до Договору 67 відцифрування.pdf зміни до договору
13 грудня 2023 18:00
Договір №67 від 01.08.2023 укладений
01 серпня 2023 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зважаючи на нову запропоновану Виконавцем ціну на відцифрування, яка становить 4,50 грн. за сторінку, Сторони узгодили між собою можливість та необхідність укласти додаткову угоду про внесення змін до Договору в частині зменшення ціни Договору.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 14 286 089,88
UAH (в тому числі ПДВ 2 381 014,98 UAH)