Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний професійно-технічний навчальний заклад "Червоноградський професійний гірничо-будівельний ліцей" |
Код ЄДРПОУ: | 05536946 |
Вебсайт: | http://cpmb-lyceum.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 80100, Україна , Львівська обл., м. Червоноград, вул. В.Стуса, 15 |
Контактна особа: |
Руслан Онишкевич +380674920850 byh55@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2023 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 148 903,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 744,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1 Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2.п.3. цього розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 2.3 пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на Р/р 928201720344271008400020034 в ДКСУ м. Київ , ЄДРПОУ 05536946 (адреса 80100 Львівська область,м.Червоноград, вулиця Стуса ,15 ). Державний професійно-технічний навчальний заклад "Червоноградський професійний гірничо-будівельний ліцей" Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. 2.2.Банківська гарантія повинна бути оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 №639 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за №275/35897). Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку. 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10000 грн. (Десять тисяч гривень,00 коп)). 2.4.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 календарних днів, починаючи із дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. 2.5. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. 2.6. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії - доказ транзакції – за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). 2.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 2.8.Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції чи документів, що подаються разом із нею як невід’ємна частина, відхиляються Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Код ДК 021:2015:42120000-6 — Насоси та компресори
ДК 021:2015: 42122000-0 — Насоси
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2023 14:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2023 14:31 |
Тендерна Документація насоси.docx | |
01 серпня 2023 14:31 |
Додаток 5 Лист-згода.docx | |
01 серпня 2023 14:31 |
Додаток 4 ТД Тендерна пропозиція.doc | |
01 серпня 2023 14:31 |
Додаток 3 ТД Проект договору.docx | |
01 серпня 2023 14:31 |
Додаток 1 ТД Кваліфікаційні критерії.doc | |
01 серпня 2023 14:31 |
Додаток 2 ТД Технічна специфікація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-05-000032 ● f03b3712ccd34c53ab076b36e8f52d83
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.09.2023 № 241
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.09.2023 № 241.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-01-007281-a, 01.08.2023. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-07 11:30:56
Запит про надання пояснень
Дата: 07.09.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-08-01-007281-a, яка проводилась Державним професійно-технічним навчальним закладом «Червоноградський професійний гірничо-будівельний ліцей» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-12 16:07:27
Інформація для Держаудитслужби
Розмір бюджетного призначення визначався виходячи з потреб Замовника та в межах затвердженого кошторису.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась методом порівняння ринкових цін шляхом пошуку, збору та аналізу інформації про ціну теплових насосів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались з врахуванням площі та функціонального призначення приміщення, де буде встановлено тепловий насос, а саме - приміщення навчально-практичного центру "Відновлювальної енергетики", де учні навчального закладу здобуватимуть практичні навички за професією «Електромонтер з ремонту та обслуговування сонячних електроустановок».
Теплові насоси, які можна використовувати в демонстраційно-навчальних цілях та експлуатувати як джерело енергії є трьох типів: 1) повітря-повітря 2) повітря-вода 3) вода-росіл.
Оскільки тепловий насос використовуватиметься, передусім, для навчальних цілей (здобувачі освіти будуть вивчати принципи роботи теплового насоса та системи опалення), та, одночасно, і за його прямим призначенням (для опалення приміщення навчально-практичного центру площею 360 м2), технічні характеристики теплового насосу приймались з розрахунку можливості його використання як джерела опалення, та як демонстраційного обладнання (наочності) під час здійснення навчального процесу.
Ознайомившись із ринком теплових насосів не знайшли серед таких, що мають базові характеристики (https://climagroup.com.ua/hp-100cv1shp-idu12ci; https://www.teplo-kholod.com.ua/product/teplovyj-nasos-cooper-hunter-ch-hp4-0mirk/; https://teploradost.com.ua/teplovoj-nasos-cooperamphunter-chhp12sirk3?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=vse_tovari_fid_top_100_k_grn_pmax&utm_content=&utm_term=&gclid=Cj0KCQjw9fqnBhDSARIsAHlcQYR9XHdAPLRq0d7RU-d-i8_-N0ygnjGKvyi3fQpJA4sQ06xDdki-sCIaAsyBEALw_wcB) такі, які підходили б для потреб замовника та цілей діяльності начально-практичного центру (їх технічні і функціональні можливості не відповідають його завданням).
Відповідно, моніторинг цін на товар було проведено щодо теплових насосів, технічні характеристики яких передбачають застосування новітніх технологіних процесів, можливість управління та контролю за сонячними колекторами (геліосистем) і фотоелементами (сонячних електричних панелей), регулювання догріву цими системами без додаткового обладнання та можливість моніторингу і управління усією системою за допомогою інтернет ресурсів.
При цьому, до уваги брались переваги в експлуатації, зокрема – можливість сервісного обслуговування та навчання від виробника (або інших осіб, які мають право реалізації цього товару).
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі за основу брались дані з маркетплейсу Prom.ua (https://prom.ua/ua/p1933533294-teplovoj-nasos-viessmann.html), каталогу прайс-листів E-Katalog (https://ek.ua/ua/VIESSMANN-VITOCAL-100-S-AWB-E-AC-101-A16.htm) та інтернет-магазину shop.viessmann.ua ТОВ «ВІССМАНН» (https://shop.viessmann.ua/ua/vitocal-100-s-awb-m-e-ac-101-a16/ ).
При цьому, відповідно до вимог статті 23 Закону України « Про публічні закупівлі», технічні специфікації не містять посилання на конкретні марку чи виробника теплового насосу.
Відповідно до рекомендованої Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі формули, така склала 1 115 646 грн. з ПДВ (576 902 грн + 591 828 грн + 504 739 грн) / 3 х 2 = 1 115 646 грн.).
Враховуючи можливе зростання цін, очікувана вартість предмета закупівлі у тендерній документації вказана виходячи з повного розміру кошторисного призначення.
Принагідно зазначаємо, що теплові насоси не входять до переліку товарів, визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу Х Закону України "Про публічні закупівлі" (на них не поширюються вимоги щодо ступеню локалізації виробництва ).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язальної частини висновку Держаудитслужби прийнято рішення розірвати договір.
2023-09-27 11:50:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Особливостей №1178, а також підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство " Атлант-Сервіс " |
1 070 004,00
UAH з ПДВ
|
1 070 004,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство " Атлант-Сервіс " #36918490 |
Переможець |
1 070 004,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2023 13:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2023 10:39
|
Додаткова угода про розірвання.pdf | укладений |
27 вересня 2023 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2023 16:11
|
Договір 44.pdf | укладений |
17 серпня 2023 16:09
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 серпня 2023 — 27 вересня 2023 |
Сума оплати за договором: |
1 070 004,00
UAH (в тому числі ПДВ 178 334,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання зобов'язальної частини висновку Держаудитслужби прийнято рішення розірвати договір. |