Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рогатинське будинкоуправління |
Код ЄДРПОУ: | 03346302 |
Місцезнаходження: | 77000, Україна , Івано-Франківська обл., Рогатин, вул. Галицька, буд. 52 |
Контактна особа: |
Вівсяник Лілія Богданівна 380972575626 domouprava@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2023 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 308 523,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 542,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2023 14:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2023 14:19 |
Додаток 8, 9.docx | |
01 серпня 2023 14:19 |
Додаток 7.docx | |
01 серпня 2023 14:18 |
Додаток 6.docx | |
01 серпня 2023 14:18 |
Додаток 4, 5.docx | |
01 серпня 2023 14:18 |
Додаток 3.docx | |
01 серпня 2023 14:17 |
Додаток 2.docx | |
01 серпня 2023 14:17 |
Додаток 1.docx | |
01 серпня 2023 14:17 |
ТД з особливостями.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-06-000004 ● bea2670c26e54e24a790b70207e775bc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 11:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.05.2024 № 36-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.05.2024 №36-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 3 UA-2023-08-01-006908-a 01.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-07 13:12:30
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Проведення благоустрою території полігону ТПВ с.Залужжя» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-01-006908-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
2. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «Євротімбер» через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей?
3. Чи надано виконавцем ТОВ «Євротімбер» послуги по договору від 17.08.2023 №1/08 (далі – Договір) в повному обсязі у строк, передбачений пунктом 2.2 Договору, тобто до 31.12.2023 року та чи здійснювалась (якщо так, то в якому обсязі) Замовником оплата по Договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-10 13:49:08
Відповідь
Ознайомившись зі змістом запиту до замовника від 07-05-2024р., сформованого на підставі наказу Державної Аудиторської Служби України Західного офісу Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 06.05.2024 № 36-з у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Проведення благоустрою території полігону ТПВ с.Залужжя» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-01-006908-a) надаємо свої пояснення:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Рогатинське будинкоуправління є комунальним самостійним господарюючим суб’єктом створеним Рогатинською міською радою. Джерелом фінансування закупівлі, що є предметом моніторингу є кошти місцевого бюджету Рогатинської міської ради. Кошти для «Проведення благоустрою території полігону ТПВ с.Залужжя» виділені рішенням 39 сесії VIII скликання Рогатинської міської ради від 27 липня 2023р. № 6861 «Про внесення змін до Програми розвитку та фінансової підтримки житлово-комунального господарства Рогатинської міської територіальної громади на 2022-2025 роки» (Сканкопія рішення додається) . Під час підготовки тендерної документації підприємство за предметом закупівлі проводило моніторинг ринкових цін.
2. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «Євротімбер», через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5,6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей?
Проведення благоустрою території полігону ТПВ с.Залужжя полягало в переміщенні великогабаритним грейдером великої площі полігону від сміття та в підсипці під’їзної дороги для розвороту, вивантаження ТПВ спецавтотранспортом. Пропозицію не було скасовано з таких підстав : необхідність у виконанні та складні умови робіт, які були проведені на полігоні ТПВ. Враховуючи кліматичні умови, настання осені, період дощів, який не дає можливості по болотяній дорозі звозити сміття великогабаритним транспортом з цілої Рогатинської ТГ. Також враховуючи те, що полігон розміщений на схилі гори, що унеможливлює якісне розчищення території від сміття. Відсутність на ринку послуг нашої місцевості виконавців такого типу робіт, ми вимушені були скористатися даною пропозицією, тим паче, що це був єдиний учасник нашої закупівлі.
Просимо з розумінням поставитися до нашої проблеми.
3. Чи надано виконавцем ТОВ «Євротімбер» послуги по договору від 17.08.2023 №1/08 (далі – Договір) в повному обсязі у строк, передбачений пунктом 2.2 Договору, тобто до 31.12.2023 року та чи здійснювалась (якщо так, то в якому обсязі) Замовником оплата по Договору?
Виконавцем ТОВ «Євротімбер» надано послуги в повному обсязі та у термін передбачений пунктом 2.2 Договору. Оплата по договору здійснена Замовником також в повному обсязі.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-05-13 08:58:56
До 3 питання
Платіжна інструкція
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня, Рогатинське будинкоуправління (далі – Замовник), як замовник по закупівлі: «Проведення благоустрою території полігону ТПВ с.Залужжя» за ідентифікатором № UA-2023-08-01-006908-a на виконання висновку по результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-08-01-006908-a від 06 травня 2024 року (далі – моніторинг) у порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» якої встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, та повідомляє наступне: Замовником взято до уваги, що за результатами аналізу проведеної закупівлі по питанню відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзаців другого, восьмого, дев’ятого пункту 28 Особливостей, абзаців першого, другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також Замовником проаналізовано ситуацію за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Євротімбер» встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону. Замовником враховано, що за результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено в процедурі по закупівлі: «Проведення благоустрою території полігону ТПВ с.Залужжя» за ідентифікатором № UA-2023-08-01-006908-a. За результатами моніторингу контролюючим органом в процедурі закупівлі встановлено, що на порушення вимог абзацу другого пункту 28 Особливостей Замовник в ТД не зазначив інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. На порушення вимог абзацу дев’ятого пункту 28 Особливостей, абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей для об’єднання учасників. На порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей, абзацу першого пункту 2 частини другої статті 22 Закону в ТД Замовника не зазначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Євротімбер» встановлено, що згідно підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ ТД учасник повинен надати реєстр документів тендерної пропозиції. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Євротімбер» вищевказаний реєстр документів не надано. Також, за результатами моніторингу встановлено, що у підпункті 1.1 пункту 1 розділу ІІІ ТД Замовник зазначив, що: «Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (далі-КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з цією документацією.» Учасником ТОВ «Євротімбер» в складі тендерної пропозиції надано файл «sign.p7s» (накладено електронний підпис на тендерну пропозицію). За результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу (далі – ЦЗО), було встановлено наступне: Підписувачі Підписувач Лялька Любомир Богданович П.І.Б. Лялька Любомир Богданович Країна Україна РНОКПП 2451509679 Організація (установа) ТзОВ "Євротімбер" Код ЄДРПОУ 32447246 Посада директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 22:29:58 08.08.2023 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 4CC3C10700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ «Євротімбер» не містить саме кваліфікований електронний підпис, оскільки, за результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі ЦЗО, з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», а не «кваліфікований». Отже, пропозиція ТОВ «Євротімбер» не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Євротімбер» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Також, у підпункті 1.1 пункту 1 розділу ІІІ ТД Замовник зазначив, що: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону (Додаток 7 до цієї тендерної документації).». Проте, у визначений ТД та Особливостями строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, переможцем ТОВ «Євротімбер» жодних документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6, і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, не надано. Таким чином, на порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону, абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхиллено тендерну пропозицію ТОВ «Євротімбер» через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6, і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Замовником опрацьовано випадок недоліків, що визначений у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-08-01-006908-a від 22 травня 2024 року про результати аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, та про результати аналізу питання відповідності вимог тендерної пропозиції вимогам документації закупівлі та Закону та Особливостям про те що виявлено порушення вимог абзаців другого, восьмого, дев’ятого пункту 28 Особливостей, абзаців першого, другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону. На підставі цього, Замовник керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснив заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом проведення роз’яснень та здійснено попередження про відповідальність для працівників, що задіяні у сфері проведення публічних закупівель. Також проведено заходити із покращення і оновлення роботи із нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Додатково здійснено вивірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель на відповідність вимог пунктів 28 та 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». 1.Щодо умов тендерної документації: Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», Рогатинське будинкоуправління інформував про проведення відкритих торгів із особливостями за предметом «UA-2023-08-01-006908-a», код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яка була здійснена на підставі господарських потреб Замовника із розміром фінансового призначення за фінансовим планом або очікувана вартість закупівлі товару: 308 523,00 грн (Триста вісім тисяч п’ятсот двадцять три гривні 00 коп) урахуванням ПДВ та із врахуванням інформації ринку аналогічних послуг в 2023 році. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки №275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р., здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін таких послуг, актуальна на момент проведення закупівлі, та по історії закупівель за період першої половини 2023 року. Наявні технічні недоліки тексту тендерної документації не вплинули на повноту дотримання законності процедури публічної закупівлі, Замовник перевірив вимоги пункту 47 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» щодо надання документів переможця учасником, а також Замовник встановив відсутність підстав для відхилення пропозиції учасника закупівлі. 2.Щодо використання удосконаленого електронного підпису замість кваліфікованого: Замовник звертає увагу, що 24 травня 2022 року Кабінет Міністрів України прийняв Постанову № 617 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 року. № 300», якою обов'язкове використання електронного підпису на захищеному носії в Україні відтермінували на період дії воєнного стану та протягом 6 місяців із дня його припинення. Про це стало відомо з інформації Міністерства цифрової трансформації. У 2020 році використання електронного підпису в окремих випадках, коли вимагається кваліфікований, було впроваджено в межах експериментального проєкту. Обов'язкове використання електронного підпису на захищених носіях планувалося запустити спочатку з 5 березня 2022 року, а постановою КМУ від 23 лютого 2022 року № 229 було визначено, що на період дії карантину дозволяється використання електронних підписів чи печаток без їх зберігання на захищеному носії інформації. Оскільки на момент прийняття Постанови №617 карантин продовжено не було і він повинен був закінчитися 31 травня 2022 року, то з 1 червня 2022 року користувачі електронних довірчих послуг втратили б можливість використовувати електронні підписи без їх зберігання на захищених носіях інформації. Однак Кабінет міністрів України для того, щоб не створювати під час воєнного стану навантаження на надавачів електронних довірчих послуг і великі черги на отримання довірчих послуг, рішення відтермінували. На підставі чого користувачі електронних довірчих послуг з 1 червня 2022 року зможуть і надалі використовувати удосконалені підписи, що базуються на кваліфікованих сертифікатах для електронної взаємодії фізичних та юридичних осіб, а також автентифікації в держсистемах. Згідно з Постановою № 617 можливість використання електронних підписів та печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається на засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, продовжено на період дії військового стану на території України та протягом 6 місяців з дня його скасування чи припинення. Отже, це рішення КМУ надало змогу як фізичним особам, так і юридичним особам використовувати електронний підпис без його зберігання на захищених носіях інформації ще тривалий період. А також забезпечить безперебійне функціонування електронного документообігу та перевірки користувачів у такий непростий для нашої країни час. Також в період 2023 року потрібно звернути увагу, що підпунктом 6 пункту 24 Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 визначено, що на період дії карантину тимчасово дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.Тому до 30 червня 2023 продовжено не лише карантин, а й разом з ним – можливість використання УЕП замість КЕП. Далі було здійснено зміни якими встановлено, що фізичним та юридичним особам більше не обов’язково буде використовувати кваліфікований е-підпис для отримання електронних послуг – тобто КЕП на захищеному носієві (токені). Кабінет Міністрів України ухвалив відповідну Постанову № 1298, яка почне діяти з 31 грудня 2023 року, унормовує технічні вимоги до створення та перевірки вдосконалених е-підписів чи печаток – тих, що зберігаються на незахищеному носієві у вигляді звичайного файлу. Тому їх можна буде використовувати постійно, якщо законом не вимагається інше. Раніше удосконалені електронні підписи та печатки використовували тимчасово в межах експерименту на період воєнного стану, але тепер можна назавжди замінити КЕП на УЕП. 3.Щодо перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТІМБЕР"( код ЄДРПОУ 32447246): Замовником було здійснено перевірку пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТІМБЕР"( (код ЄДРПОУ: 32447246) із врахуванням актуальних на момент укладення договору вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року. Частиною першою статті 17 Закону встановлено перелік підстав за наявності яких замовник, зокрема приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника. Разом з тим частиною другою статті 17 Закону передбачено підставу, відповідно до якої у замовника є право відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника. Водночас відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Отже, статтею 17 Закону передбачені підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерних пропозицій недобросовісних учасників, які є банкрутами, вчинили корупційні правопорушення, засуджені за злочини, вчинені з корисливих мотивів тощо. При цьому замовник не вимагає документальне підтвердження інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, а саме на підставі публічних даних державних реєстрів Замовник встановив, що відсутній факт судимості директора/підписанта та відсутній факт перебування в реєстру по корупційних правопорушеннях директора/підписанта переможця –учасника ТОВ «ЄВРОТІМБЕР». Також згідно підпункту 3 пункту 41 Особливостей, які були затверджені Постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” ( далі – Особливості) ,Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей, якщо у Замовника немає можливості самостійно перевірити наявні вимоги по цих довідках. Замовником було здійснено вивірку тендерної пропозиції учасника на достовірність та встановлено, що недостовірна інформація відсутня згідно публічних даних та державних реєстрів, тому Замовником виконано вимоги згідно з абзацом першим пункту 42 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». 4.Щодо усунення наявних недоліків закупівлі на підставі Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-08-01-006908-a від 22 травня 2024 року: Також, вище в цій інформації Замовником наведено додаткову юридичну аргументацію, щодо підстав відсутності негативних наслідків для процедури закупівлі в загальному, так як відповідно до наявних формальних недоліків не допущено випадку нераціонального використання коштів державного/місцевого бюджету, а саме визначено переможцем учасника із найкращою ціновою пропозицією, що виконав предмет закупівлі згідно потреб замовника, крім того Замовником згідно законодавства було здійснено перевірку переможця на відповідність вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідного пункту Особливостей з врахуванням публічних даних про такого учасника. Щодо електронного підпису, то Замовником наведено вище норми закону, що роз’ясняють ситуацію та винятки дії загального правили щодо вимоги про кваліфікований підпис. Замовником протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку здійснюється оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію, що свідчать про вжиття зазначених у моніторингу заходів, для цього в цей період здійснено публікацію інформацію про результати виконання договору відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» на електронному майданчику, що не було здійснено раніше на підставі технічного збою електронного кабінету Замовника для роботи із майданчиком «Прозорро». Замовником протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку здійснюється оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію, що свідчать про вжиття зазначених у моніторингу заходів. На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що такий орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що так як Замовником були усунуті встановленні порушення відповідно до висновку
2024-05-24 14:38:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/09/0017/2024/пр |
Дата публікації: | 08 липня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/09/0017/2024/пр |
Дата відкриття провадження: | 08 липня 2024 |
Документи:
08 липня 2024 10:17
|
Електронний підпис |
08 липня 2024 10:11
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 13/09/0018/2024/пр |
Дата публікації: | 08 липня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/349/517/24 |
Дата відкриття провадження: | 10 липня 2024 |
Документи:
17 жовтня 2024 11:26
|
Електронний підпис |
08 липня 2024 10:24
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТІМБЕР" |
308 122,00
UAH з ПДВ
|
308 122,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТІМБЕР" #32447246 |
Переможець |
308 122,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2023 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2023 10:57
|
Додаткова угода №1.jpeg | зміни до договору |
12 вересня 2023 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2023 13:43
|
Додаток №2.pdf | укладений |
17 серпня 2023 13:42
|
Додаток №1.pdf | укладений |
17 серпня 2023 13:41
|
Договір №1-08.pdf | укладений |
17 серпня 2023 13:41
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Проведення благоустрою території полігону ТПВ с.Залужжя | 1 | послуга |
308 122,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із введенням в дію Закону України від 30.06.2023р. №3219-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану" |
Номер договору про закупівлю: | 1/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Проведення благоустрою території полігону ТПВ с.Залужжя | 1 | послуга |
308 122,00
UAH з ПДВ
|