Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Сергій Лугіна +380674758447 sergeylugina1989@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2023 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2023 15:13 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2023 15:13 |
Очікувана вартість: | 7 989 264,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79 892,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
(1. ділянка від вул. Покровська до вул. Перемоги;
2. ділянка від вул. Хлібна до вул. Небесної Сотні;
3. ділянка від вул. Хлібна до вул. Лесі Українки 71) в м. Житомирі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2023 13:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2023 13:38 |
Додаток 5 до тендерної документації.zip | |
01 серпня 2023 13:38 |
Тендерна документація з особливостями (01.08.2023 р.).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-02-000021 ● acaa6cb911be4acdaf6053928792060b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2023 17:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.11.2023 № 97-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
02.11.2023 № 97-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-08-01-006073-a, 01.08.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-17 16:25:31
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 7989264,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-01-006073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-22 16:41:49
Пояснення від 22.11.2023 на запит Північно – східного офісу Держаудитслужби від 17.11.2023 р.
Уповноваженою особою КП «Управління автомобільних шляхів» ЖМР (далі – Замовник) було розглянуто запит Північно – східного офісу Держаудитслужби від 17.11.2023 р. та у відповідь повідомляється наступне.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисного розрахунку в програмному комплексі АВК-5 (автоматизований випуск кошторисів), з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом № 281 від 01.11.2021.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з огляду на перелік та обсяг робіт, що планувалися до закупівлі та визначені в Додатку 3 до тендерної документації, на підставі закупівельних цін попередніх власних закупівель, інформації у відкритому доступі з інтернет ресурсів.
Додатки :
- Договірна ціна на «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття проїзної частини та тротуару по вул. Лесі Українки (1. ділянка від вул. Покровська до вул. Перемоги; 2. ділянка від вул. Хлібна до вул. Небесної Сотні; 3. ділянка від вул. Хлібна до вул. Лесі Українки 71) в м. Житомирі» (складена інженером з проектно - кошторисної документації Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради);
- Технічне завдання на «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття проїзної частини та тротуару по вул. Лесі Українки (1. ділянка від вул. Покровська до вул. Перемоги; 2. ділянка від вул. Хлібна до вул. Небесної Сотні; 3. ділянка від вул. Хлібна до вул. Лесі Українки 71) в м. Житомирі» (складене інженером з проектно - кошторисної документації Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради);
- «Розрахунки №№ 1-4»;
- «Розрахунок №9»;
- «Розрахунок №10».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на Висновок
2023-11-30 22:41:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Постанови № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2023 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
7 406 278,48
UAH з ПДВ
|
7 326 385,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
АТ "Ю АР ДІ" |
7 700 570,00
UAH з ПДВ
|
7 406 278,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
7 326 385,84
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2023 11:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2023 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2023 10:19
|
ДУ 2 від 29.08.23 до Договору 416 від 29.08.23.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2023 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2023 08:28
|
ДУ 1 від 16.10.2023 до Договору 416 від 29.08.2023.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2023 08:24
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2023 11:05
|
Договір 416 від 29.08.2023.pdf | укладений |
31 серпня 2023 11:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у звʼязку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин |
Номер договору про закупівлю: | 416 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 416 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |