Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056115 |
Місцезнаходження: | 79058, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
Контактна особа: |
Потурай Орислава Василівна 380322521984 o.poturay@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2023 19:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти місцевого бюджету. Всі виплати Виконавцю здійснюються Замовником після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником згідно бюджетного законодавства на підставі виставленого Виконавцем рахунка | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2023 19:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2023 19:00 |
3.1. ДОДАТОК 3 проект договору.docx | |
31 липня 2023 19:00 |
3. ТД пот рем доріг.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зважаючи на норми абзацу 2 пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Поряд з цим, Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості не надає права учасникам звертатись до Замовника про надання роз’яснень та/або встановлення будь-яких вимог щодо питань, які не стосуються умов проведення даної процедури закупівлі та тендерної документації.
Також зазначаємо, на виконання статті 152 Угоди про асоціацію в частині публічних закупівель, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 175-р затверджена Стратегія реформування системи публічних закупівель (“дорожня карта”) та План заходів щодо її реалізації, яким передбачено, зокрема, запровадження Кодексу поведінки для всіх суб’єктів сфери публічних закупівель, що встановлюватиме єдині етичні норми та правила поведінки в цій сфері. За результатами проведеної роботи Мінекономіки напрацьовані Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях (далі - Настанови), які доведені листом від 3301-04/47784-06 від 15.11.2019.
Відповідно до пункту 2 Розділу І Настанови, під етичною поведінкою в Настановах розуміється сукупність вчинків та дій суб’єктів сфери публічних закупівель, які відповідають принципам здійснення закупівель, а також нормам моралі, свідомості чи порядку, що характерні для сучасного суспільства розвинутих демократичних країн.
Відповідно до Розділу ІІ Настанови, одним із факторів що впливають на мінімізацію конфліктності між суб’єктами сфери публічних закупівель є зокрема взаємоповага.
Відповідно до пункту 4 Розділу ІІ Настанови, під взаємоповагою вважається, дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, недопущення словесних образ, погроз та залякувань.
Зважаючи на вищевикладене, оскільки Ваше звернення не стосується проведення процедури закупівлі «Поточний дрібний ремонт вулично-дорожньої мережі населених пунктів (ГБН Г.1-218-182:2011; ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8)» Замовник залишає Ваше звернення без розгляду.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-06-000003 ● 3a005e48d8004090b93d287e240f31b4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 12:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.11.2023 № 65-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 03.11.2023 № 65-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3
UA-2023-07-31-009191-a 31.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-10 15:21:09
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-31-009191-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р.
№ 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за № 500/34783 (далі – Порядок № 708), під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об`єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Тобто, вимоги пункту 3 розділу II Порядку № 708 конкретизують вимоги пункту 6 частини другої статті 22 Закону та передбачають, що під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об`єктом інженерно-транспортної інфраструктури.
Згідно з пунктом 3.9 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» лінійний об`єкт інженерно-транспортної інфраструктури - це наземні, надземні або підземні лінійні об`єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо.
Отже, замовник повинен у тендерній документації чітко визначити лінійний об`єкт інженерно-транспортної інфраструктури, який підлягає ремонту, незалежно від виду ремонту, що буде здійснюватися, із зазначенням його місця.
Враховуючи викладене, прошу надати обґрунтоване пояснення з наступного питання:
Чому предмет закупівлі з поточного ремонту визначений не за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301?
2. Враховуючи те, що предмет закупівлі з поточного ремонту визначений не за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури, прошу надати пояснення:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Крім того, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-14 17:06:49
ПОЯСНЕННЯ
на запит Західного офісу держаудитслужби в Хмельницькій області від 10.11.2023 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний дрібний ремонт вулично-дорожньої мережі населених пунктів (ГБН Г.1-218-182:2011; ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8)» (оголошення № UA-2023-07-31-009191-a)
1. Відповідно до ГБН Г.1-218-182:2011, поточний дрібний ремонт – підтримання транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг шляхом усунення незначних пошкоджень окремих елементів дороги, що виникли в процесі експлуатації.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про дорожній рух», до компетенції міських рад та їх виконавчих органів, районних рад та районних державних адміністрацій у сфері дорожнього руху належить, зокрема: виконання вимог законодавства та рішень органів виконавчої влади про дорожній рух і його безпеку; організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів; контроль за виявленням дорожньо-транспортних пригод та впровадженням заходів у місцях їх концентрації, на аварійно-небезпечних ділянках вулиць, доріг та залізничних переїздах.
Згідно статті 24 Закону України «Про дорожній рух», власники доріг, вулиць та залізничних переїздів або уповноважені ними органи несуть відповідальність за створення безпечних умов руху на дорогах, вулицях та залізничних переїздах, що знаходяться у їх віданні. При виконанні робіт по ремонту і утриманню автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів дорожньо-експлуатаційні організації у першочерговому порядку повинні здійснювати заходи щодо безпеки дорожнього руху на основі обліку і аналізу дорожньо-транспортних пригод, результатів обстежень і огляду автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів, і передусім на аварійних і небезпечних ділянках та у місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод. Власники доріг, вулиць та залізничних переїздів, керівні працівники дорожньо-експлуатаційних організацій несуть відповідальність, в тому числі і кримінальну, якщо дорожньо-транспортна пригода або несвоєчасне забезпечення екстреною медичною допомогою людини, яка перебуває у невідкладному стані сталася з їх вини.
У відповідності до статті 16 Закону України «Про автомобільні дороги», вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю.
Відповідно до статті 19 Закону України «Про автомобільні дороги», основними обов'язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонуванням і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів є, зокрема: забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів; організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів за встановленими для них будівельними нормами, правилами та нормами.
У відповідності до статті 21 Закону України «Про автомобільні дороги», органи місцевого самоврядування, що управляють функціонуванням та розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, відповідають, зокрема, за: стан вулиць і доріг міст та інших населених пунктів відповідно до діючих норм, у тому числі щодо безпеки руху транспортних засобів і пішоходів.
Роботи з ремонту і утримання вулично-дорожньої мережі населених пунктів проводяться у відповідності до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 №54, Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154.
Відповідно до вказаних вище нормативних документів, під час планування робіт з ремонту та утримання вулиць та доріг повинна враховуватись оцінка стану вулиць та доріг. Оцінку стану вулиць та доріг виконують на підставі результатів, зокрема, поточних технічних оглядів, які постійно здійснюють дорожньо-експлуатаційні організації. Під час технічних оглядів виявляють та фіксують пошкодження дорожнього покриття, бордюрів, елементів інженерного обладнання вулиць та доріг, інженерних споруд, зливостоків та інших водовідвідних споруд, технічний стан і видимість технічних засобів регулювання дорожнього руху, наявність інших відхилень і дефектів, що порушують нормальну експлуатацію вулично-дорожньої мережі.
Відповідно до діючих нормативних документів поточний дрібний ремонт проводиться для відновлення суцільності, міцності, рівності, зчіпних якостей і водонепроникності покриття на невеликих ділянках вулично-дорожньої мережі (до прикладу від 1 кв.м).
Відповідно до ухвали Львівської міської ради від 28.12.2000 №867 «Про зміни адміністративно-територіального устрою міста Львова» (https://www8.city-adm.lviv.ua/inTEAM/Uhvaly.NSF/(SearchForWeb)/B6FC9F07649C5E2FC2256DC70056DD53?OpenDocument) та ухвали Львівської міської ради від 29.12.2020 №6 «Про функціонування Львівської міської територіальної громади» (https://www8.city-adm.lviv.ua/inTEAM/Uhvaly.NSF/(SearchForWeb)/007ED3718EB0122BC225864F00290F30?OpenDocument) Шевченківська районна адміністрація як структурний підрозділ Львівської міської ради здійснює свою діяльність на території Шевченківського району м. Львова, м. Дубляни, с. Ситихів, с. Малі Підліски, смт. Брюховичі, с. Малехів, с. Великі Грибовичі, с. Малі Грибовичі, с. Збиранка, с. Гряда, с. Воля Гамулецька, с. Завадів, с. Зашків та с. Зарудці Львівської територіальної громади.
У відповідності до норм Законів України «Про дорожній рух» та «Про автомобільні дороги» одним із основних обов’язків органів місцевого самоврядування є забезпечення безперервних, безпечних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів, Замовник зобов’язаний невідкладно проводити поточний дрібний ремонт вулично-дорожньої мережі в межах вказаних вище населених пунктів в разі виявлення недоліків після проведення поточних технічних оглядів та у разі якщо такі недоліки можуть вплинути на безпеку дорожнього руху та можуть загрожувати життю та здоров’ю учасників дорожнього руху.
Оскільки, визначити конкретний розмір та/або вид та/або місце та/або період виникнення відхилень і дефектів під час експлуатації вулично-дорожньої мережі населених пунктів, на яких свої повноваження здійснює Замовник, наперед неможливо, а у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» забороняється ділити предмет закупівлі, Замовником здійснюється закупівля послуг в межах єдиної процедури закупівлі.
Зважаючи на викладене, поточний дрібний ремонт вулично-дорожньої мережі населених пунктів, що є предметом даної закупівлі, закуповується Замовником в межах єдиної процедури закупівлі для забезпечення належного експлуатаційного утримання та забезпечення безперервних, безпечних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів, що відповідає вимогам діючих нормативних документів.
2. Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) рекомендовано, з урахуванням затверджених цією постановою заходів, органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону (з урахуванням Особливостей) у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Під час розроблення тендерної документації, та визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, з метою належного утримання та своєчасного дрібного ремонту вуличного-дорожнього покриття, спрямованих на забезпечення та збереження технічного та естетичного стану вулично-дорожньої мережі населених пунктів на яких здійснює свої повноваження Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради Замовником враховувались, зокрема: Закон України «Про дорожній рух» (з даним документом можна ознайомитись за посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3353-12#Text); Закон України «Про автомобільні дороги» (з даним документом можна ознайомитись за посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2862-15#Text); Закону України «Про благоустрій населених пунктів» (з даним документом можна ознайомитись за посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2807-15#Text); Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів (з даним документом можна ознайомитись за посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0365-12#Text); Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів (з даним документом можна ознайомитись за посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0189-04#Text), а також інших нормативно-правових актів України. Роботи по даній закупівлі спрямовані на запобігання дрібним деформаціям і пошкодженням вулично-дорожньої мережі і на їх ліквідацію, пов’язані з відновленням ушкоджених ділянок дорожнього покриття, забезпеченням рівностей та на забезпечення безпеки дорожнього руху.
Очікувана вартість закупівлі розраховувалась Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення проведення поточного дрібного ремонту вулично-дорожьої мережі населених пунктів на яких свої повноваження здійснює Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради, як Замовник, з урахуванням потреб минулих періодів. Слід зазначити, що даний метод визначено п. 2 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Бюджетні призначення визначено враховуючи ухвалу Львівської міської ради від 06.07.2023 №3416 «Про внесення змін до бюджету Львівської міської територіальної громади на 2023 рік». (з даним документом можна ознайомитись за посилання https://www8.city-adm.lviv.ua/inteam/uhvaly.nsf/(SearchForWeb)/D022FD34201E7F0FC22589F0004147D7?OpenDocument).
Додатково повідомляємо, у Шевченківської районної адміністрації, як виконавчого органу Львівської міської ради, відсутній власний веб-сайт, відтак з метою виконання підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), районною адміністрацією оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на веб-сайті Львівської міської ради.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення до даної процедури закупівлі - https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/shevchenkivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik/26394, а також скан-копію обґрунтування оприлюдненого на веб-сайті Львівської міської ради.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-31-009191-a, повідомляю, що Сторони дійшли згоди у відповідності до норм статті 651 Цивільного кодексу України про припинення зобов’язань за договором від 180/Т/23 від 16.08.2023 шляхом розірвання договору. З уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу щодо дотримання норм чинного законодавства.
2023-11-29 16:46:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником прийнято рішення усунути виявлене порушення шляхом припинення зобов’язання за договором від 180/Т/23 від 16.08.2023. Додаткова угода №1 від 28.11.2023.
2023-11-30 11:38:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" |
9 821 084,56
UAH з ПДВ
|
9 821 084,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" #03348946 |
Переможець |
9 821 084,56
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2023 11:33
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 серпня 2023 11:33
Учасник | Пропозиція | Документи |
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" #03348946 |
9 821 084,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2023 16:44
|
Розірвання 180-т-23.pdf | укладений |
29 листопада 2023 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2023 15:27
|
Додаткова до 180-т-23.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2023 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2023 16:45
|
180-т-23.pdf | укладений |
16 серпня 2023 16:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору в частині зменшення обсягів закупівлі та договірної ціни. Пункт 3.1. та Додаток №1 викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 180/Т/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 29 листопада 2023 |
Сума оплати за договором: |
8 747 297,75
UAH (в тому числі ПДВ 1 457 882,96 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись ст. 651 ЦКУ Сторони дійшли згоди розірвати договір від 16.08.2023 №180/Т/23. |