Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26279382 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул. Грушевського, буд. 22 |
Контактна особа: |
Шукан Наталія Анатоліївна +380977070701 shukannatalia84@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2023 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2023 11:01 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2023 11:01 |
Очікувана вартість: | 11 732 126,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 660,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерелом фінансування робіт є кошти бюджетних джерел фінансування. Оплата виконаних робіт може проводитись поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснення їх приймання-передавання з оформленням за формою № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат». Поетапна оплата здійснюється Замовником лише за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Оплата здійснюється Замовником після приймання передавання робіт протягом 10 робочих днів з моменту отримання коштів з джерел фінансування. Замовник має право затримати остаточні розрахунки до усунення недоліків, виявлених під час приймання робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2023 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2023 16:56 |
ТД ..docx | |
31 липня 2023 16:56 |
Додаток № 1.docx | |
31 липня 2023 16:56 |
Додаток № 2.docx | |
31 липня 2023 16:56 |
Додаток № 3 Технічна специфікація.docx | |
31 липня 2023 16:56 |
Додаток № 4 проєкт Договору.docx | |
31 липня 2023 16:56 |
Додаток № 5.docx | |
31 липня 2023 16:56 |
Додаток № 6.docx | |
31 липня 2023 16:56 |
Додаток № 7.docx | |
31 липня 2023 16:56 |
ДОДАТОК 2 до Договору.docx | |
31 липня 2023 16:56 |
Додаток 3 до Договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-22-000018 ● 8a84b44fa1e44c9d86d6881263b74949
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 серпня 2023 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.08.2023
№ 51-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.08.2023 № 51-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2023-07-31-008520-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-22 17:58:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт дороги по вул. Ковельська в м. Коростені Житомирської обл.»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-31-008520-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «БУДІВНИЦТВО-АРЕВ» на відповідність тендерній документації Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі - Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
3. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ПП «БУДІВНИЦТВО-АРЕВ»:
- наданий договір оренди машин та механізмів від 05.05.2023 № 17 за участю фізичної особи Панфелюк А.Ф. не засвідчений нотаріально, що не відповідає частині 2 статті 799 Цивільного кодексу України та, як наслідок, пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації;
- не надано довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на виконання робіт, що є предметом закупівлі за формою 2, чим не дотримано вимоги пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації та, як наслідок не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Також, аналізом установлено, що у ціні пропозиції (договірній ціні) учасника процедури закупівлі не враховано кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, пункту 2.3 розділу 2 проєкту договору про закупівлю (Додатку № 4 тендерної документації), пунктам 5.1 та 5.17 розділу V кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі - Настанова).
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «БУДІВНИЦТВО-АРЕВ»?
Також, поясніть, до якого класу наслідків (відповідальності) відноситься об’єкт «Будівництво систем поверхневого водовідведення по вул. Миру, вул. Північна, вул. Леоніда Каденюка в м. Овруч Коростенського району Житомирської області» згідно проектної документації із посиланням на пункт тендерної документації, в якому зазначена дана інформація Замовником?
Крім цього, надайте копію зведеного кошторисного розрахунку, пояснювальної записки, договірної ціни та експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-25 16:53:43
Відповідь на запит
Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради було розглянуто запит Державної аудиторської служби про надання пояснень від 22.08.2023 року у рамках триваючого моніторингу UA-M-2023-08-22-000018 стосовно закупівлі UA-2023-07-31-008520-a за предметом «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вул. Ковельська в м. Коростені Житомирської обл.» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Відповідь на питання № 1. Розмір очікуваної вартості по вищезазначеній закупівлі визначено з урахуванням рекомендацій, викладених у позитивному експертному звіті від 20.04.2023р. за №05-0222 виданому ФОП Христич Л.О. (Додатки), згідно кошторисної вартості будівництва в розмірі 12 120 444,00 грн. В подальшому, очікувана вартість предмета закупівлі, яка склала 11 732 126,40 грн., визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку, без врахування вартості проєктно-вишукувальних робіт, експертизи кошторисної частини проєктної документації, проведення авторського та технічного нагляду з ПДВ. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної документації сформовані на підставі та з урахуванням умов та вимог згідно розробленої проєктно-кошторисної документації (зокрема пояснювальної записки, дефектного акту, локальних кошторисів, тощо), яка отримала позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації на будівництво за робочим проєктом та практики застосування і виконання відповідних робіт для досягнення якісного результату по об’єкту будівництва. Відповідь на питання № 2. При розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «БУДІВНИЦТВО-АРЕВ» не було виявлено формальних помилок. Відповідь на питання № 3. В тендерній документації не було вказано, що договір найму (оренди) транспортного засобу мають бути засвідчені нотаріально. Також дана вимога не впливає на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі. Учасником було надано скан-копії цивільно-правових договорів, наказів, посвідчень водіїв на працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на виконання робіт, що є предметом закупівлі. Щодо розміру адміністративних витрат, врахованих учасником у складі договірної ціни, повідомляємо наступне. Зміною № 1 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 30.04.2022 № 67, у пункті 5.17: абзац другий пункту доповнено словами «або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови.»; доповнити пункт новим останнім абзацом такого змісту: «При обчисленні адміністративних витрат за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови, пункт 5.18 не застосовується.» В той же час, в Настанові з визначення вартості будівництва (зі змінами) в п. 5.17 є посилання на додаток 26 «Перелік адміністративних витрат», але в цьому додатку наведений саме перелік таких витрат, а не їх показники, як це передбачено згідно п. 5.17 Зміни №1 до Настанови з визначення вартості будівництва. Показники адміністративних витрат наведені в додатку 27 «Показники для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт» Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами). Враховуючи вищезазначене, в Настанові з визначення вартості будівництва наявна диспозиція посилань п.5.17 на додатки 26 та 27 Настанови, що підтверджено офіційним представником відділу ціноутворення в будівництві Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, як технічна помилка (Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України готує технічні правки до Настанови з визначення вартості будівництва). Учасник ПП «БУДІВНИЦТВО-АРЕВ» в липні 2023 року перейшов на загальну систему оподаткування і в нього відсутня можливість проведення розрахунку адміністративних витрат за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу ( зокрема у відсотках від прямих витрат). Щодо класу відповідальності. За критеріями загальних вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України від 18.06.2017 №1817-VIII, ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво об’єктів», ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)», Постанови Кабінету Міністрів № 406 від 07.06.2017р., ДБН В.1.2.-14:2018 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівельних конструкцій та основ», а також розрахунків проєктно-кошторисної документації об’єкт «Капітальний ремонт дороги по вул. Ковельська в м. Коростені Житомирської обл.» відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки). Надаємо копію зведеного кошторису, пояснювальної записки та експертного звіту. Договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлені в договорі. На даному етапі договір з підрядником не підписаний, договірна ціна відсутня.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-23 15:25:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт дороги по вул. Ковельська в м. Коростені Житомирської обл.»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-31-008520-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
В запиті від 22.08.2023 в питанні № 3 замість абзацу «Також, поясніть, до якого класу наслідків (відповідальності) відноситься об’єкт «Будівництво систем поверхневого водовідведення по вул. Миру, вул. Північна, вул. Леоніда Каденюка в м. Овруч Коростенського району Житомирської області» згідно проектної документації із посиланням на пункт тендерної документації, в якому зазначена дана інформація Замовником?» вважати правильним абзац «Також, поясніть, до якого класу наслідків (відповідальності) відноситься об’єкт «Капітальний ремонт дороги по вул. Ковельська в м. Коростені Житомирської обл.» згідно проектної документації із посиланням на пункт тендерної документації, в якому зазначена дана інформація Замовником?».
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-25 16:47:45
Відповідь на запит
Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради було розглянуто запит Державної аудиторської служби про надання пояснень від 22.08.2023 року у рамках триваючого моніторингу UA-M-2023-08-22-000018 стосовно закупівлі UA-2023-07-31-008520-a за предметом «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вул. Ковельська в м. Коростені Житомирської обл.» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Відповідь на питання № 1. Розмір очікуваної вартості по вищезазначеній закупівлі визначено з урахуванням рекомендацій, викладених у позитивному експертному звіті від 20.04.2023р. за №05-0222 виданому ФОП Христич Л.О. (Додатки), згідно кошторисної вартості будівництва в розмірі 12 120 444,00 грн. В подальшому, очікувана вартість предмета закупівлі, яка склала 11 732 126,40 грн., визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку, без врахування вартості проєктно-вишукувальних робіт, експертизи кошторисної частини проєктної документації, проведення авторського та технічного нагляду з ПДВ. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної документації сформовані на підставі та з урахуванням умов та вимог згідно розробленої проєктно-кошторисної документації (зокрема пояснювальної записки, дефектного акту, локальних кошторисів, тощо), яка отримала позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації на будівництво за робочим проєктом та практики застосування і виконання відповідних робіт для досягнення якісного результату по об’єкту будівництва. Відповідь на питання № 2. При розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «БУДІВНИЦТВО-АРЕВ» не було виявлено формальних помилок. Відповідь на питання № 3. В тендерній документації не було вказано, що договір найму (оренди) транспортного засобу мають бути засвідчені нотаріально. Також дана вимога не впливає на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі. Учасником було надано скан-копії цивільно-правових договорів, наказів, посвідчень водіїв на працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на виконання робіт, що є предметом закупівлі. Щодо розміру адміністративних витрат, врахованих учасником у складі договірної ціни, повідомляємо наступне. Зміною № 1 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 30.04.2022 № 67, у пункті 5.17: абзац другий пункту доповнено словами «або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови.»; доповнити пункт новим останнім абзацом такого змісту: «При обчисленні адміністративних витрат за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови, пункт 5.18 не застосовується.» В той же час, в Настанові з визначення вартості будівництва (зі змінами) в п. 5.17 є посилання на додаток 26 «Перелік адміністративних витрат», але в цьому додатку наведений саме перелік таких витрат, а не їх показники, як це передбачено згідно п. 5.17 Зміни №1 до Настанови з визначення вартості будівництва. Показники адміністративних витрат наведені в додатку 27 «Показники для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт» Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами). Враховуючи вищезазначене, в Настанові з визначення вартості будівництва наявна диспозиція посилань п.5.17 на додатки 26 та 27 Настанови, що підтверджено офіційним представником відділу ціноутворення в будівництві Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, як технічна помилка (Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України готує технічні правки до Настанови з визначення вартості будівництва). Учасник ПП «БУДІВНИЦТВО-АРЕВ» в липні 2023 року перейшов на загальну систему оподаткування і в нього відсутня можливість проведення розрахунку адміністративних витрат за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу ( зокрема у відсотках від прямих витрат). Щодо класу відповідальності. За критеріями загальних вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України від 18.06.2017 №1817-VIII, ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво об’єктів», ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)», Постанови Кабінету Міністрів № 406 від 07.06.2017р., ДБН В.1.2.-14:2018 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівельних конструкцій та основ», а також розрахунків проєктно-кошторисної документації об’єкт «Капітальний ремонт дороги по вул. Ковельська в м. Коростені Житомирської обл.» відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки). Надаємо копію зведеного кошторису, пояснювальної записки та експертного звіту. Договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлені в договорі. На даному етапі договір з підрядником не підписаний, договірна ціна відсутня.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відмінити тендер через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
2023-08-30 14:50:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником порушення усунуто шляхом відміни торгів.
2023-09-11 09:26:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2023 11:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
8 377 374,14
UAH з ПДВ
|
8 377 374,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВНИЦТВО-АРЕВ" |
9 560 136,26
UAH з ПДВ
|
9 560 136,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Відхилено |
8 377 374,14
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2023 15:18
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВНИЦТВО-АРЕВ" #37940699 |
Переможець |
9 560 136,26
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2023 14:26
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2023 12:30 |
Кінець періоду оскарження: | 19 вересня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 19 вересня 2023 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На виконання висновку моніторингу Північним офісом Держаудитслужби через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
08 вересня 2023 12:30
|
Електронний підпис |
08 вересня 2023 12:30
|
Протокольне рішення УО про відміну тендеру 08.09.2023.pdf |