Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт дороги по вул. Ковельська в м. Коростені Житомирської обл."
Очікувана вартість
11 732 126,40 UAH
UA-2023-07-31-008520-a 9a36891cd77d4774be366d8bb801d02e
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шукан Наталія Анатоліївна

+380977070701 shukannatalia84@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26279382
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул. Грушевського, буд. 22
Контактна особа: Шукан Наталія Анатоліївна
+380977070701
shukannatalia84@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2023 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2023 00:00
Початок аукціону: 08 серпня 2023 11:01
Початок аукціону: 08 серпня 2023 11:01
Очікувана вартість: 11 732 126,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58 660,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт дороги по вул. Ковельська в м. Коростені Житомирської обл."
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерелом фінансування робіт є кошти бюджетних джерел фінансування. Оплата виконаних робіт може проводитись поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснення їх приймання-передавання з оформленням за формою № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат». Поетапна оплата здійснюється Замовником лише за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Оплата здійснюється Замовником після приймання передавання робіт протягом 10 робочих днів з моменту отримання коштів з джерел фінансування. Замовник має право затримати остаточні розрахунки до усунення недоліків, виявлених під час приймання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 16:56

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

31 липня 2023 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2023 16:56
ТД ..docx
31 липня 2023 16:56
Додаток № 1.docx
31 липня 2023 16:56
Додаток № 2.docx
31 липня 2023 16:56
Додаток № 3 Технічна специфікація.docx
31 липня 2023 16:56
Додаток № 4 проєкт Договору.docx
31 липня 2023 16:56
Додаток № 5.docx
31 липня 2023 16:56
Додаток № 6.docx
31 липня 2023 16:56
Додаток № 7.docx
31 липня 2023 16:56
ДОДАТОК 2 до Договору.docx
31 липня 2023 16:56
Додаток 3 до Договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-08-22-000018 ● 8a84b44fa1e44c9d86d6881263b74949
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2023 17:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

22.08.2023
№ 51-З

Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.08.2023 № 51-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2023-07-31-008520-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-22 17:58:49

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт дороги по вул. Ковельська в м. Коростені Житомирської обл.»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-31-008520-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «БУДІВНИЦТВО-АРЕВ» на відповідність тендерній документації Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі - Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
3. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ПП «БУДІВНИЦТВО-АРЕВ»:
- наданий договір оренди машин та механізмів від 05.05.2023 № 17 за участю фізичної особи Панфелюк А.Ф. не засвідчений нотаріально, що не відповідає частині 2 статті 799 Цивільного кодексу України та, як наслідок, пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації;
- не надано довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на виконання робіт, що є предметом закупівлі за формою 2, чим не дотримано вимоги пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації та, як наслідок не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Також, аналізом установлено, що у ціні пропозиції (договірній ціні) учасника процедури закупівлі не враховано кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, пункту 2.3 розділу 2 проєкту договору про закупівлю (Додатку № 4 тендерної документації), пунктам 5.1 та 5.17 розділу V кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі - Настанова).
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «БУДІВНИЦТВО-АРЕВ»?
Також, поясніть, до якого класу наслідків (відповідальності) відноситься об’єкт «Будівництво систем поверхневого водовідведення по вул. Миру, вул. Північна, вул. Леоніда Каденюка в м. Овруч Коростенського району Житомирської області» згідно проектної документації із посиланням на пункт тендерної документації, в якому зазначена дана інформація Замовником?
Крім цього, надайте копію зведеного кошторисного розрахунку, пояснювальної записки, договірної ціни та експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-08-25 16:53:43

Відповідь на запит

Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради було розглянуто запит Державної аудиторської служби про надання пояснень від 22.08.2023 року у рамках триваючого моніторингу UA-M-2023-08-22-000018 стосовно закупівлі UA-2023-07-31-008520-a за предметом «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вул. Ковельська в м. Коростені Житомирської обл.» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Відповідь на питання № 1. Розмір очікуваної вартості по вищезазначеній закупівлі визначено з урахуванням рекомендацій, викладених у позитивному експертному звіті від 20.04.2023р. за №05-0222 виданому ФОП Христич Л.О. (Додатки), згідно кошторисної вартості будівництва в розмірі 12 120 444,00 грн. В подальшому, очікувана вартість предмета закупівлі, яка склала 11 732 126,40 грн., визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку, без врахування вартості проєктно-вишукувальних робіт, експертизи кошторисної частини проєктної документації, проведення авторського та технічного нагляду з ПДВ. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної документації сформовані на підставі та з урахуванням умов та вимог згідно розробленої проєктно-кошторисної документації (зокрема пояснювальної записки, дефектного акту, локальних кошторисів, тощо), яка отримала позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації на будівництво за робочим проєктом та практики застосування і виконання відповідних робіт для досягнення якісного результату по об’єкту будівництва. Відповідь на питання № 2. При розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «БУДІВНИЦТВО-АРЕВ» не було виявлено формальних помилок. Відповідь на питання № 3. В тендерній документації не було вказано, що договір найму (оренди) транспортного засобу мають бути засвідчені нотаріально. Також дана вимога не впливає на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі. Учасником було надано скан-копії цивільно-правових договорів, наказів, посвідчень водіїв на працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на виконання робіт, що є предметом закупівлі. Щодо розміру адміністративних витрат, врахованих учасником у складі договірної ціни, повідомляємо наступне. Зміною № 1 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 30.04.2022 № 67, у пункті 5.17: абзац другий пункту доповнено словами «або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови.»; доповнити пункт новим останнім абзацом такого змісту: «При обчисленні адміністративних витрат за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови, пункт 5.18 не застосовується.» В той же час, в Настанові з визначення вартості будівництва (зі змінами) в п. 5.17 є посилання на додаток 26 «Перелік адміністративних витрат», але в цьому додатку наведений саме перелік таких витрат, а не їх показники, як це передбачено згідно п. 5.17 Зміни №1 до Настанови з визначення вартості будівництва. Показники адміністративних витрат наведені в додатку 27 «Показники для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт» Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами). Враховуючи вищезазначене, в Настанові з визначення вартості будівництва наявна диспозиція посилань п.5.17 на додатки 26 та 27 Настанови, що підтверджено офіційним представником відділу ціноутворення в будівництві Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, як технічна помилка (Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України готує технічні правки до Настанови з визначення вартості будівництва). Учасник ПП «БУДІВНИЦТВО-АРЕВ» в липні 2023 року перейшов на загальну систему оподаткування і в нього відсутня можливість проведення розрахунку адміністративних витрат за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу ( зокрема у відсотках від прямих витрат). Щодо класу відповідальності. За критеріями загальних вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України від 18.06.2017 №1817-VIII, ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво об’єктів», ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)», Постанови Кабінету Міністрів № 406 від 07.06.2017р., ДБН В.1.2.-14:2018 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівельних конструкцій та основ», а також розрахунків проєктно-кошторисної документації об’єкт «Капітальний ремонт дороги по вул. Ковельська в м. Коростені Житомирської обл.» відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки). Надаємо копію зведеного кошторису, пояснювальної записки та експертного звіту. Договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлені в договорі. На даному етапі договір з підрядником не підписаний, договірна ціна відсутня.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-23 15:25:56

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт дороги по вул. Ковельська в м. Коростені Житомирської обл.»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-31-008520-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
В запиті від 22.08.2023 в питанні № 3 замість абзацу «Також, поясніть, до якого класу наслідків (відповідальності) відноситься об’єкт «Будівництво систем поверхневого водовідведення по вул. Миру, вул. Північна, вул. Леоніда Каденюка в м. Овруч Коростенського району Житомирської області» згідно проектної документації із посиланням на пункт тендерної документації, в якому зазначена дана інформація Замовником?» вважати правильним абзац «Також, поясніть, до якого класу наслідків (відповідальності) відноситься об’єкт «Капітальний ремонт дороги по вул. Ковельська в м. Коростені Житомирської обл.» згідно проектної документації із посиланням на пункт тендерної документації, в якому зазначена дана інформація Замовником?».

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-08-25 16:47:45

Відповідь на запит

Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради було розглянуто запит Державної аудиторської служби про надання пояснень від 22.08.2023 року у рамках триваючого моніторингу UA-M-2023-08-22-000018 стосовно закупівлі UA-2023-07-31-008520-a за предметом «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вул. Ковельська в м. Коростені Житомирської обл.» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Відповідь на питання № 1. Розмір очікуваної вартості по вищезазначеній закупівлі визначено з урахуванням рекомендацій, викладених у позитивному експертному звіті від 20.04.2023р. за №05-0222 виданому ФОП Христич Л.О. (Додатки), згідно кошторисної вартості будівництва в розмірі 12 120 444,00 грн. В подальшому, очікувана вартість предмета закупівлі, яка склала 11 732 126,40 грн., визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку, без врахування вартості проєктно-вишукувальних робіт, експертизи кошторисної частини проєктної документації, проведення авторського та технічного нагляду з ПДВ. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної документації сформовані на підставі та з урахуванням умов та вимог згідно розробленої проєктно-кошторисної документації (зокрема пояснювальної записки, дефектного акту, локальних кошторисів, тощо), яка отримала позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації на будівництво за робочим проєктом та практики застосування і виконання відповідних робіт для досягнення якісного результату по об’єкту будівництва. Відповідь на питання № 2. При розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «БУДІВНИЦТВО-АРЕВ» не було виявлено формальних помилок. Відповідь на питання № 3. В тендерній документації не було вказано, що договір найму (оренди) транспортного засобу мають бути засвідчені нотаріально. Також дана вимога не впливає на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі. Учасником було надано скан-копії цивільно-правових договорів, наказів, посвідчень водіїв на працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на виконання робіт, що є предметом закупівлі. Щодо розміру адміністративних витрат, врахованих учасником у складі договірної ціни, повідомляємо наступне. Зміною № 1 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 30.04.2022 № 67, у пункті 5.17: абзац другий пункту доповнено словами «або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови.»; доповнити пункт новим останнім абзацом такого змісту: «При обчисленні адміністративних витрат за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови, пункт 5.18 не застосовується.» В той же час, в Настанові з визначення вартості будівництва (зі змінами) в п. 5.17 є посилання на додаток 26 «Перелік адміністративних витрат», але в цьому додатку наведений саме перелік таких витрат, а не їх показники, як це передбачено згідно п. 5.17 Зміни №1 до Настанови з визначення вартості будівництва. Показники адміністративних витрат наведені в додатку 27 «Показники для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт» Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами). Враховуючи вищезазначене, в Настанові з визначення вартості будівництва наявна диспозиція посилань п.5.17 на додатки 26 та 27 Настанови, що підтверджено офіційним представником відділу ціноутворення в будівництві Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, як технічна помилка (Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України готує технічні правки до Настанови з визначення вартості будівництва). Учасник ПП «БУДІВНИЦТВО-АРЕВ» в липні 2023 року перейшов на загальну систему оподаткування і в нього відсутня можливість проведення розрахунку адміністративних витрат за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу ( зокрема у відсотках від прямих витрат). Щодо класу відповідальності. За критеріями загальних вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України від 18.06.2017 №1817-VIII, ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво об’єктів», ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)», Постанови Кабінету Міністрів № 406 від 07.06.2017р., ДБН В.1.2.-14:2018 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівельних конструкцій та основ», а також розрахунків проєктно-кошторисної документації об’єкт «Капітальний ремонт дороги по вул. Ковельська в м. Коростені Житомирської обл.» відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки). Надаємо копію зведеного кошторису, пояснювальної записки та експертного звіту. Договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлені в договорі. На даному етапі договір з підрядником не підписаний, договірна ціна відсутня.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відмінити тендер через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

2023-08-30 14:50:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 серпня 2023
Кінцевий строк оскарження: 14 вересня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником порушення усунуто шляхом відміни торгів.

2023-09-11 09:26:12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2023 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 8 377 374,14
UAH з ПДВ
8 377 374,14
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВНИЦТВО-АРЕВ" 9 560 136,26
UAH з ПДВ
9 560 136,26
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 серпня 2023 16:13
Електронний підпис
07 серпня 2023 16:13
Електронний підпис
07 серпня 2023 16:12
Витяг з ЄДР від 12.05.23.pdf
07 серпня 2023 16:12
Довідка не є РФ.docx.asice.zip
07 серпня 2023 16:12
Ліцензія.pdf
07 серпня 2023 16:12
осв.pdf
07 серпня 2023 16:12
Опис від 09.01.2023.pdf
07 серпня 2023 16:12
дод 5 Лист-згода.docx.asice.zip

Публічні документи

18 серпня 2023 14:15
Електронний підпис
18 серпня 2023 14:15
Статут.pdf
18 серпня 2023 14:15
Особа Довідка.pdf
18 серпня 2023 14:15
Довідка.zip
18 серпня 2023 14:15
Довідка.pdf
18 серпня 2023 14:15
Довідка (1).zip
07 серпня 2023 22:19
Електронний підпис
07 серпня 2023 22:18
u_196_ДЦ_ОПР.pdf
07 серпня 2023 22:18
u_196_ДЦ_ОПРЛС_07-01-02.pdf
07 серпня 2023 22:18
u_196_ДЦ_ЛС1_07-01-02.pdf
07 серпня 2023 22:18
u_196_ДЦ_ЛС1_07-01-01.pdf
07 серпня 2023 22:18
u_196_ДЦ_ДЦ расч1.pdf
07 серпня 2023 22:18
u_196_ДЦ_ИВР.pdf
07 серпня 2023 22:18
u_196_ДЦ_ОПРЛС_07-01-03.pdf
07 серпня 2023 22:18
u_196_ДЦ_ДЦ.pdf
07 серпня 2023 22:18
u_196_ДЦ_ОПРЛС_07-01-01.pdf
07 серпня 2023 22:18
u_196_ДЦ_ИВРЛС_07-01-01.pdf
07 серпня 2023 22:18
u_196_ДЦ_ИВРЛС_07-01-02.pdf
07 серпня 2023 22:18
u_196_ДЦ_ДЦ пз.pdf
07 серпня 2023 22:18
u_196_ДЦ_ДЦ расч.pdf
07 серпня 2023 22:18
u_196_ДЦ_ИВРЛС_07-01-03.pdf
07 серпня 2023 22:18
u_196_ДЦ_ЛС1_07-01-03.pdf
07 серпня 2023 22:18
u_196_ДЦ_ОС_07-01.pdf
07 серпня 2023 22:18
19. Витяг ПДВ.pdf
07 серпня 2023 22:18
6. Власне.pdf
07 серпня 2023 22:18
3.1. Бульдозер Коматцу 41.pdf
07 серпня 2023 22:18
10.1. Коток 202.pdf
07 серпня 2023 22:18
24. Довідка про мтб 1.pdf
07 серпня 2023 22:18
21.2. Досвід Договір 103.pdf
07 серпня 2023 22:18
5. Довідка щодо РФ.pdf
07 серпня 2023 22:18
21.1. Досвід Договір 11.pdf
07 серпня 2023 22:18
8. Договір послуг котка.pdf
07 серпня 2023 22:18
18. Статут.pdf
07 серпня 2023 22:18
14. Технічне завдання.pdf
07 серпня 2023 22:18
7. Договір ГАЗ 53А.pdf
07 серпня 2023 22:18
3. Договір Бульдозер.pdf
07 серпня 2023 22:18
4. Договір ГАЗ 52.pdf
07 серпня 2023 22:18
9. Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2023 22:18
2.6. Гідрощітка JСB 52.pdf
07 серпня 2023 22:18
13. Довідка по 11п.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП "БУДІВНИЦТВО-АРЕВ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Відхилено 8 377 374,14
UAH з ПДВ
15 серпня 2023 15:18
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВНИЦТВО-АРЕВ"
#37940699
Переможець 9 560 136,26
UAH з ПДВ
16 серпня 2023 14:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2023 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВНИЦТВО-АРЕВ"
#37940699
9 560 136,26
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 08 вересня 2023 12:30
Кінець періоду оскарження: 19 вересня 2023 00:00
Дата відміни: 19 вересня 2023 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На виконання висновку моніторингу Північним офісом Держаудитслужби через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель