Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Висоцький Юрій Анатолійович 380487407280 zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2023 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 62 355 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 311 775,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення пропозицій у формі банківської гарантії. Строк дії банківської Гарантії 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія надається у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. У тексті (або колонтитулах) Гарантії має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті Гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України та з врахуванням Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами), інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити найменування предмета закупівлі та ідентифікатор (номер) закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу. Якщо у банківській Гарантії є посилання на договір про надання банківської Гарантії/заявки, Учасник обов’язково має надати такий договір/заявку разом з банківською Гарантією. Форму Гарантії забезпечення пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – Форма). Замовник вимагає надання Гарантії згідно з Формою. Повноваження особи, яка підписує банківську Гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління)*. (*При перевірці пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.). У разі відсутності або не підтвердження КЕП на банківській Гарантії, пропозиція Учасника буде відхилена Замовником. Розмір забезпечення пропозиції складає: 300 000,00 грн. (триста тисяч грн. 00 коп.).Додатково Учасник надає Статут банка-гаранта та ліцензію НБУ або витяг (у вигляді, передбаченому чинним законодавством) на право здійснення банківських операцій банком, що надав банківську Гарантію Учаснику. Гарантія має бути з повним грошовим покриттям. На підтвердження факту покриття Гарантії, Учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати довідку від установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією на відповідному рахунку Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття) є не меншим, ніж строк дії банківської Гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття). Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління капітального будівництва Одеської міської ради код ЄДРПОУ: 04056902 р/р: UA308201720355129034022034555 банк: Державна казначейська служба України, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою* Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Управління капітального будівництва Одеської міської ради відкритий у ГУДКСУ в Одеській області, код ЄДРПОУ 04056902, МФО 820172, р/р UA308201720355129034022034555, в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору становить 0,5 відсотка від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством, установою чи організацією, оскільки це створює зайві ризики для Замовника. Строк дії забезпечення відповідно до строку дії договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом п’яти банківських днів у наступних випадках: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2023 16:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2023 16:39 |
Дамба першочергові заходи.doc | |
31 липня 2023 16:39 |
38Т ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-25-000064 ● 8a5a5c235e124fc78b70dc0149486953
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.09.2023 Одеса № 231
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 25.09.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 25.09.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.09.2023 № 231
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
9 UA-2023-07-31-008235-a 31.07.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-03 17:48:32
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення, інформації та документів із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» умовам пункту 2 Додатка № 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником на підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не надано інформацію та документального підтвердження щодо наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів, в частині виконання робіт, що відповідно до технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації) по предмету закупівлі передбачають залучення водолазів?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-06 15:36:14
Інформація
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Першочерговi заходи з капiтального ремонту та стабiлiзацii стану аварiйних дiлянок дамби Хаджибейського лиману у м. Одесi. Коригування», надаємо наступну інформацію, та документи.
1. Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також Рішення Одеської міської ради від 08.12.2021 року № 797-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2022 рік» (зі змінами), управлінню капітального будівництва Одеської міської ради, виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги.
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління капітального будівництва Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157. Управління капітального будівництва Одеської міської ради призначено замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них).
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер тає не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020.https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/. Згідно даного розпорядження у Управління капітального будівництва Одеської міської ради відсутній обов’язок щодо оприлюднення та не має саме можливості оприлюднення на сайті Одеської міської ради.
2. Тендерною документацією на закупівлю: «Першочерговi заходи з капiтального ремонту та стабiлiзацii стану аварiйних дiлянок дамби Хаджибейського лиману у м. Одесi. Коригування» вимагалось надання від учасників довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів, а також копії штатного розпису, трудових книжок або трудових угод або цивільно-правових угод або наказів, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Так, умовами тендерної документації не вимагалось від учасників підтвердження наявності залучення водолазів.
Саме з цієї причини (тому що вони не вимагались) ці документи і не надані у складі пропозиції ТОВ «Ростдорстрой», а відхилити за неподання документів учасником, які і не вимагались Замовником – є прямим порушенням закупівельного законодавства.
Крім того, наголошуємо, що в тендерній документації немає і вимоги, що учасник має підтвердити наявність всіх працівників відповідно до технічного завдання, на що також важливо звернути увагу.
Також, відповідно до пп. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, принципом об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також за принципом запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, очевидний є той факт, що відхилити учасника за документи, які замовник не вимагав – пряме порушення закону. І даний принцип завжди існував у публічних закупівлях загалом, і в цілому витікає із принципу верховенства права, який є основоположним принципом у світі взагалі. Крім тих держав, де діє авторитарний або тоталітарний правові режими.
До того ж, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою адміністративну відповідальність у вигляді накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян відповідно до ч. 2 ст. 164-14 КУпАП.
Таким чином, відхилити за те, що учасник не надав документи, які не вимагались є прямим порушення законодавства.
Саме тому, відповідно до вищезазначеного, і було прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» умовам пункту 2 Додатка № 1 до тендерної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-10 17:10:32
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення, інформації та документів із наступних питань:
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» умовам підпункту 1 пункту 1 Додатка № 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником на підтвердження наявності у нього обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт, щодо наявності двох бульдозерів XGMA 4221L та восьми вантажних спеціалізованих самоскидів Iveco Trakker AT410T41, інформація про наявність яких зазначена у пунктах 6, 10 та 19 довідки від 02.08.2023 № 1241-Т, надано договір від 24.01.2023 № 23-НПТ про надання послуг техніки, згідно з умовами якого послуги надаються лише одним бульдозером XGMA 4221L та чотирма вантажними спеціалізованими самоскидами Iveco Trakker AT410T41?
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» умовам підпункту 3.1 пункту 3 Додатка № 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником на підтвердження наявності у нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано відгук від замовника про виконання аналогічного договору від 11.04.2017 № 27-17/П, в якому відсутня дата видачі цього відгуку?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-13 15:39:31
Інформація
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Першочерговi заходи з капiтального ремонту та стабiлiзацii стану аварiйних дiлянок дамби Хаджибейського лиману у м. Одесi. Коригування», надаємо наступну інформацію.
Відповідно до вимог тендерної документації Замовником не вимагалось надати підтвердження на кожну одиницю техніки, яка залучається учасником.
Так, тендерною документацією встановлено, що до довідки надаються у разі залучення - скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається.
Учасником ТОВ «РДС» надано Договір надання послуг техніки № 23-НПТ від 24.01.2023р. в якому визначено перелік технічної бази, яка залучається.
Вимога щодо підтвердження кожної одиниці техніки окремо відсутня у тендерній документації.
Тут важливозвернути увагу на практику Антимонопольного комітету України та судову практику у подібних випадках.
Так, у Рішенні № 4877-р/пк-пз від 17.04.2023р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглядалась наступна ситуація:
«Скаржник надає пояснення в яких зазначає, що згідно з вимогами тендерної документації Замовника кожен учасник повинен підтвердити наявність мінімум 10-ть осіб, які мають посвідчення тракториста-машиніста. Відповідно до довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт учасник планував залучити до надання послуг 17-ть машиністів різних дорожньо-будівельних машин. Тобто, відповідно і посвідчень тракториста-машиніста має бути не менше 17-ти.Учасник надає 4 посвідчення: одне з яких на право виконання робіт підвищеної небезпеки на невідомого машиніста крана автомобільного, два інші – видані машиністу автогрейдера, і останнє видане машиністу навантажувальної машини і надає йому право керувати не навантажувальною машиною, а тракторами та самохідними зерно- і кукурудзозбиральними машинами.
В той же час, Колегія постановляє, що документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання посвідчень тракториста-машиніста саме на усіх машиністів, наведених у довідці про наявність працівників. Враховуючи викладене, а також надані Переможцем посвідчення, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Отже, в даному випадку документація також не містить окремих вимог щодо необхідності надання договорів про надання послуг, на кожну одиницю технічної бази, яка залучається.
Щодо судової практики, то Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 18.04.2023р. у Справі № 120/10420/22 було встановлено наступне:
«За результатами моніторингу відповідач склав висновок № 05-51/466 від 23.11.2022 (оприлюднений в електронній системі закупівель 24.11.2022), в якому зафіксовано порушення позивачем законодавства у сфері публічних закупівель. У висновку зазначено про невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГРОШЛЯХБУД», якого визнано переможцем торгів, умовам тендерної документації замовника в частині відсутності у її складі всіх необхідних документів, а саме: розрахунку заготівельно-складських витрат, чим не дотримано пункту 5 додатку 2 «Переліку документів, які повинні надати учасники закупівлі» тендерної документації».
Тобто, у даному випадку документ який прямо вимагався – відсутній у пропозиції учасника.
І на це Сьомим апеляційним адміністративним судом було зазначено наступне:
«Вказаний розрахунок заготівельно-складських витрат безпосередньо не впливав на ціну тендерної пропозиції, яка була єдиним критерієм оцінки. Цього факту відповідач не заперечив, принаймні будь-яких доводів на його спростування не навів та належними доказами відповідні твердження позивача не спростував. За наслідком зазначеного вище колегія суддів не може погодитися з висновками за результатами моніторингу про те, що відсутність розрахунку заготівельно-складських витрат у складі тендерної пропозиції необхідно вважати таким порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ`єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі. Тим більше, це порушення було усунуте учасником закупівлі, хоча без дотримання встановленого законом порядку».
І у даному випадку апеляційну скаргу Північного офісу Держаудитслужби в особі Управління Держаудитслужби у Вінницькій області було залишено без задоволення, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 13 лютого 2023 року - без змін.
Таким чином, в даному випадку навіть відсутність документу, який прямо вимагався тендерною документацією безпосередньо не впливав на ціну тендерної пропозиції, яка була єдиним критерієм оцінки.
Тому на Ваш запит повідомляємо, що обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» умовам підпункту 1 пункту 1 Додатка № 1 до тендерної документації Замовник може тим, щовимога щодо підтвердження кожної одиниці техніки окремо відсутня у тендерній документації. Правильність такого рішення Замовника підтверджується вищенаведеним рішенням АМКУ, а також наведенимрішенням суду.
До того ж, тендерною документацією не встановлений мінімальний перелік одиниць техніки з вимогою, де кожну одиницю окремо має підтвердити Учасник.
Разом з тим, для виконання робіт за предметом закупівлі достатньо одного бульдозера та чотирьох вантажних самоскидів.
Крім того, у Додатку № 1 до Договору надання послуг техніки № 23-НПТ від 24.01.2023р. вказано 19 бульдозерів та 15 самоскидів, які надають послуги ТОВ «РДС».
Отже, підтвердження кожної одиниці окремо тендерною документацією не вимагалось, як і мінімального переліка техніки, надана техніка у достатній кількості і повністю забезпечує виконання предмету закупівлі учасником.
Це підтверджується і судовою практикою, і практикою Антимонопольного комітету України.
Щодо відгуку повідомляємо, що дата відгука мала б підтвердити, що він виданий не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua.
В той же час, Замовник своїм же відгуком відповів на запит ТОВ «РДС» на надання відгуку від 02.08.2023р.
Як вбачається електронної системи закупівель закупівлю робіт по об’єкту: «Першочерговi заходи з капітального ремонту та стабiлiзацii стану аварiйних дiлянок дамби Хаджибейського лиману у м. Одесi. Коригування» було оголошено 31.07.2023р., тобто відгук виданий не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua., а пізніше на 2 дні.
Крім того, законодавство, в тому числі і Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимог, які ставляться до відгуків і видався Замовником закупівлі.
Саме тому, на підставі вищезазначеного обґрунтування, Замовником було прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» умовам тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління капітального будівництва Одеської міської ради інформує Південний офіс Держаудитслужби про здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених Висновком порушень у подальшому, майбутню обачність та більшу уважність під час оцінки документів тендерних пропозицій учасників закупівель. Управління капітального будівництва Одеської міської гарантовано не допускатиме порушення вимог пункту 43 Особливостей. Дякуємо за проведення моніторингу закупівлі.
2023-11-03 14:07:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
62 149 712,95
UAH з ПДВ
|
62 149 712,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
62 149 712,95
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2023 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2024 11:42
|
Доп угода 5.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2024 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2024 15:17
|
дод. угода 4.pdf | зміни до договору |
06 березня 2024 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 15:04
|
дод. угода 3.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2023 11:58
|
дод. угода 2.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2023 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2023 14:01
|
дод. угода 1.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2023 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2023 15:09
|
договір 24-23П.pdf | укладений |
25 серпня 2023 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 24-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 24-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 24-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 24-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 24-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |