Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги з технічного огляду та випробовувань» за кодом ДК 021:2015 − 71630000-3 (Технічний огляд (опосвідчення) та експертне обстеження стану безпеки електроустановок ОФ ДП «АМПУ»)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2023-07-31-007366-a ● 880f416fd7b34015ab28ca3bb83a70a4
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026 , Україна , Одеська обл., Одеса, Митна пл. 1 |
Контактна особа: |
Колесник Вікторія Володимирівна 0487293544 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2023 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2023 12:55 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2023 12:55 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
«Послуги з технічного огляду та випробовувань» за кодом ДК 021:2015 − 71630000-3 (Технічний огляд (опосвідчення) та експертне обстеження стану безпеки електроустановок ОФ ДП «АМПУ»)
«Послуги з технічного огляду та випробовувань» за кодом ДК 021:2015 − 71630000-3 (Технічний огляд (опосвідчення) та експертне обстеження стану безпеки електроустановок ОФ ДП «АМПУ»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги з технічного огляду та випробовувань» за кодом ДК 021:2015 − 71630000-3 (Технічний огляд (опосвідчення) та експертне обстеження стану безпеки електроустановок ОФ ДП «АМПУ»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично наданих Послуг, після підписання Акту приймання-передачі наданих Послуг, протягом 15 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством. (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ). | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2023 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2023 15:54 |
2. ТД - опосвідчення.docx | |
31 липня 2023 15:54 |
3. Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
31 липня 2023 15:54 |
Проєкт договору.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-07-31-007366-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ФМК", Код ЄДРПОУ:38888070
Дата подання: 18 серпня 2023 17:25
Дата подання: 18 серпня 2023 17:25
Оскарження дискваліфікації ТОВ "ФМК"
І. Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
Одеська філія ДП "АМПУ".
ІІ. ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФМК» (код ЄДРПОУ 38888070),
Юридична адреса: 46001, м. Тернопіль, вул. Грушевського, буд. 23
Поштова або фактична адреса: 54030, м. Миколаїв, вул. Нікольська, буд. 25/1, оф. 5.
ІІІ. підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Підставою для подання скарги є неправильне застосування Замовником абзацу першого частини третьої статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” та п. 43 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
В результаті неправильного застосування положень Особливостей ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ “ФМК” не надавши попередньо 24 години для усунення невідповідності в тендерній пропозиції Учасника, як того вимагає п. 43 Особливостей.
IV. обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Підставою для відхилення пропозиції ТОВ “ФМК” стало неповне надання у заповненому та поданому ТОВ “ФМК” Додатку 2.1. відомостей про технічні та якісні хараеткристики, які містились у Додатку 2 до тендерної документації, Так, ТОВ “ФМК” було подано лише Таблиці, що містились у Додатку 2, але не подано у складі Додатку 2.1. іншої інформації, що містилась у Додатку 2.
Разом з тим, враховуючи інші документи, подані ТОВ “ФМК” у складі тендерної пропозиції, вбачається, що ТОВ “ФМК” недоліки у Додатку 2.1. не впливають на згоду ТОВ “ФМК” з конкретним предметом закупівлі на конкретних умовах.
Таким чином, враховуючи зміст п. 43 Особливостей, допущена ТОВ “ФМК” помилка виражається у наданні неповної інформації, а не ненаданні інформації взагалі. Відповідно неповне відображення інформації у Додатку 2.1. є підставою для надання ТОВ “ФМК” 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації, а не автоматичної дискваліфікації тендерної пропозиції Товариства.
Відповідно, відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ФМК” без надання Товариству 24 годин на виправлення помилки призводить до порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 1, 5, 16, 17, 18, 22, 28, 29 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», пп. 55-67 Особливостей
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Визнати протиправним рішення Замовника Закупівлі UA-2023-07-31-007366-a - Одеської філії ДП "АМПУ" від 16.08.2023 р. про дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ “ФМК” у відповідній Закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника Закупівлі UA-2023-07-31-007366-a - Одеську філії ДП "АМПУ" скасувати Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою 16.08.2023 р. про дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ “ФМК”.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 серпня 2023 14:53
рішення від 22.08.2023 № 13191.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2023 14:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.08.2023 № 13778.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2023 14:19
Рішення від 30.08.2023 № 13778.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2023 16:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2023 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФМК" |
432 781,65
UAH
|
305 145,78
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальнстю "Чорноморський експертно-технінчий центр" |
490 326,61
UAH
|
305 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій