Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
102 000,00 UAH
UA-2023-07-31-005780-a ● 077db9d5a0294ca280cadd6f174534da
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
31 липня 2023
Інформація про замовників
Найменування: | Брацлавський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188091 |
Місцезнаходження: | 22870, Україна , Вінницька обл., Немирівський район, смт. Брацлав, вул. Максима Кривоноса, буд. 6 |
Контактна особа: |
Сірук Тетяна 380686755431 tanakadar803@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинними нормативними документами, затвердженими у встановленому законодавством порядку, вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 року №4004-ХІІ, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 року № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини».
Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони.
Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря.
Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок (партіями не рідше одного разу на місяць) Замовника впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Місце поставки (передачі) товарів: 22870 ВІнницька область смт. Брацлав, вул. М.Кривоноса, 6 . Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.
Термін постачання - до 31.10.2023 року.
Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Розгорнути
Згорнути
Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони.
Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря.
Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок (партіями не рідше одного разу на місяць) Замовника впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Місце поставки (передачі) товарів: 22870 ВІнницька область смт. Брацлав, вул. М.Кривоноса, 6 . Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.
Термін постачання - до 31.10.2023 року.
Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8500 кілограм
Картопля столова, рання, товарна (55-80мм), ДСТУ 9221, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22870, Україна, Вінницька область, смт. Брацлав, вул. Максима Кривоноса, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Тендерна документація
31 липня 2023 14:41 |
Проект договору картопля (2).doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Строк дозрівання |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 9221 |
Можливі значення:
|
|
Розмір (поперечний розріз) |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Велінець Павло Йосипович |
62 900,00
UAH з ПДВ
|
62 900,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ |
63 580,00
UAH з ПДВ
|
63 580,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» |
66 300,00
UAH з ПДВ
|
66 300,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "СМОКОВЕНКО СВІТЛАНА ВЛАДИСЛАВІВНА" |
67 405,00
UAH з ПДВ
|
67 405,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "АНДРУСІВ ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ" |
73 850,00
UAH з ПДВ
|
73 850,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" |
81 600,00
UAH з ПДВ
|
81 600,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Мельник Юрій Миколайович |
81 600,00
UAH з ПДВ
|
81 600,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Оломпієв Микола Борисович |
82 450,00
UAH з ПДВ
|
82 450,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Комар Іван Васильович |
101 405,00
UAH з ПДВ
|
101 405,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Велінець Павло Йосипович #2466608272 |
Переможець |
62 900,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2023 19:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2023 16:06
|
Договір -64.pdf | укладений |
09 серпня 2023 16:04
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Картопля столова, рання, товарна (55-80мм), ДСТУ 9221, 1 кг | 8500 | кілограм |
7,40
UAH з ПДВ
|