Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мастильні засоби інші
Очікувана вартість
3 537 796,08 UAH
UA-2023-07-31-005732-a 140216146f7e4315be9ee7f33027a2ef
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ракуленко Олена

380487759504 Olena.Rakulenko@uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, проспект Берестейський, 14
Контактна особа: Ракуленко Олена
380487759504
Olena.Rakulenko@uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2023 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2023 12:00
Очікувана вартість: 3 537 796,08 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 688,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


товар за кодом ДК 021:2015 09210000-4 «Мастильні засоби» (Мастильні засоби інші)

Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13071.92 літр
Моторна олива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
92 літр
Гідравлічна олива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 09211610-0 — Гідравлічні рідини
679 літр
Трансмісійна олива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 09211400-5 — Трансмісійні оливи
20 літр
Компресорна олива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 09211200-3 — Компресорні оливи
213.085 кілограм
Мастила
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали
35 літр
Гальмівна рідина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 09211650-2 — Гальмівні рідини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата за Товар здійснюється Покупцем у національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів за відповідну партію Товару на поточний рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться Покупцем через Відокремлений підрозділ, який фактично отримав Товар, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Відокремленим підрозділом оригіналу належним чином оформленого рахунку на оплату поставленого Товару, за умови наявності підписаної Сторонами видаткової накладної та товарно-транспортної накладної на поставлений Товар, що підлягає оплаті Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2023 14:38

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

09 серпня 2023 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2023 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2023 11:11
Перелік змін до ТД від 09.08.23.docx
09 серпня 2023 11:11
Тендерна документація нова редакція від 09.08.2023.docx
31 липня 2023 14:38
Тендерна документація від 31.07.2023.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно документів від Сaterpillar та Volvo
Дата подання: 04 серпня 2023 13:50
Дата відповіді: 07 серпня 2023 15:16
Шановний Замовнику торгів! Компанія-виробник техніки Сaterpillar є приватною компанією, яка жодним чином не зобов'язана розглядати звернення з України, в тому числі й щодо проведення випробувань та тестів на двигунах Сaterpillar з технологією ACERT та відповідність такої оливи стандарту Cat ECF-2. Крім того, зазначене випробування навіть у сертифікованій лабораторії в Україні займає більший час, ніж виділений згідно процедури відкритих торгів з особливостями для подання учасниками своїх пропозиції. Тому вказані у Тендерній документації вимоги можуть виконати виключно ті учасники торгів, які зазначені документи мали готовими ще до закупівлі. Таким чином, Замовником надано неправомірну перевагу учасникам, які ще до оголошення закупівлі були готові надати необхідні документи, і тим самим обмежено та дискриміновано інших учасників ринку. Зазначене порушення неодноразово визнавалось Антимонопольним комітетом України як дискримінація учасників , існує практика АМКУ. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути порушення законодавства та виключити вказану вимогу з Тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги до предмету закупівлі в частині надання відповідних документів, якщо учасником пропонується еквівалент мастильного засобу, зазначеного замовником у тендерній документації, встановлені у зв’язку з наступним.
На суднах ДП «АМПУ» встановлені двигуни Сaterpillar з технологією ACERT. Після нещодавно проведених ремонтів двигуни знаходяться на гарантії офіційного представника виробника двигунів - Сaterpillar.
Наразі в системи і механізми суден залиті мастильні засоби, які вказані в тендерній документації. Згідно технічної документації на двигуни Сaterpillar, оливи, які не відповідають вимогам класифікації Cat ECF, можуть призвести до скорочення ресурсу двигуна та/або аварій двигуна.
Зокрема, Олива Cat DEO, яка уже залита в системи і механізми суден, крім випробувань, які передбачені для продуктів класифікації ECF-2, проходить чотири унікальних тести на довговічність і якість, а також багатогодинні випробовування в польових умовах. Всі тести проводяться на двигунах Сaterpillar. Лише після успішного проходження усіх випробувань олива може бути ухвалена компанією Сaterpillar.
Мастильні засоби, що закуповуються, будуть використані на поповнення мастильних систем у головних двигунах, дизель-генераторах та інших механізмах до необхідного експлуатаційного рівня (долив). При змішуванні мастильних засобів повинна бути повністю виключена ймовірність випадання осаду, ефекту спінювання отриманої суміші і т.д.
З огляду на вказане, з метою недопущення втрати гарантії офіційного представника/виробника двигунів (Сaterpillar), в тендерній документації передбачено закупівлю конкретних олив, які будуть використовуватись на долив, при цьому дозволено подання «еквіваленту» оливи за умови надання офіційного підтвердження (схвалення) від компанії Сaterpillar про проходження еквівалентною оливою випробувань та тестів на двигунах Сaterpillar з технологією ACERT і можливість використання еквівалентної оливи на двигунах Сaterpillar з технологією ACERT.».
Необхідно звернути увагу, що відповідно до п.31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено:
«4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Встановлення Замовником у тендерній документації конкретних торгових марок олив є необхідним і обґрунтованим, при цьому передбачено подання еквіваленту.
Вимога щодо надання офіційного підтвердження (схвалення) від компанії Сaterpillar про проходження еквівалентною оливою випробувань та тестів на двигунах Сaterpillar з технологією ACERT і можливість використання еквівалентної оливи на двигунах Сaterpillar з технологією ACERT встановлена виключно з метою недопущення виходу з ладу та/або скорочення ресурсу роботи багатовартісного обладнання ДП «АМПУ» (головних двигунів, дизель-генераторів плавзасобів) і як наслідок, зняття гарантії та страхових виплат у разі виникнення аварійної ситуації з обладнанням плавзасобу.
До кожного механізму існує інструкція/керівництво з експлуатації виробника, де перелічені вимоги до мастильних засобів, які необхідно використовувати при експлуатації механізмів. Виробниками двигунів плавзасобів зазначається, що використання олив, які не відповідають вимогам переліченим у інструкції/керівництві з експлуатації, може призвести до скорочення ресурсу роботи двигуна. У разі виходу з ладу двигуна, через недотримання судновласником правил та рекомендацій з його експлуатації, виробник двигуна відмовляється від гарантійних зобов’язань і, як наслідок, вина за аварійну пригоду покладається на судновласника, тобто на відповідальних осіб, які допустили порушення, що пов’язані з використанням олив, які нерекомендовані виробниками двигунів.».
З метою недопущення Замовником порушення умов експлуатації двигунів та/або аварій двигунів (що критично особливо в умовах воєнного стану), при поданні еквівалента вимагається підтвердження (схвалення) від компанії Сaterpillar (на гарантійному обслуговуванні якого знаходяться двигуни суден ДП «АМПУ»), щодо можливості використання еквівалентної оливи, яка пропонується до постачання.
Також, відповідно до підп. 2 п. 37 розділу Статуту ДП «АМПУ» Підприємство організовує та забезпечує безпечну та ефективну експлуатацію об’єктів портової інфраструктури та засобів виробництва державної власності, закріплених за Підприємством на праві господарського відання, у тому числі гідротехнічних споруд, систем забезпечення безпеки судноплавства, в тому числі служб регулювання руху суден та річкових інформаційних служб.
До того ж, повідомляємо, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Неможливість отримання офіційного підтвердження
Дата подання: 04 серпня 2023 15:21
Дата відповіді: 07 серпня 2023 15:16
Компанія Caterpillar Inc. не видає жодних офіційних схвалень чи офіційних підтверджень щодо олив інших торгових марок, аніж Caterpillar. Це багаторічна політика компанії, і навряд ви не знали про це. Тому можливість запропонувати еквівалент являється окозамилюванням, насправді все зроблено під одного-єдиного виробника, без можливості пропонувати еквіваленти. Таким чином ви свідомо нехтуєте законодавством про публічні закупівлі. Ви не даєте іншим учасникам запропонувати не менш якісний, але дешевший продукт! І що саме найголовніше, що цю схему ви прокручуєте в час війни. Браво!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги до предмету закупівлі в частині надання відповідних документів, якщо учасником пропонується еквівалент мастильного засобу, зазначеного замовником у тендерній документації, встановлені у зв’язку з наступним.
На суднах ДП «АМПУ» встановлені двигуни Сaterpillar з технологією ACERT. Після нещодавно проведених ремонтів двигуни знаходяться на гарантії офіційного представника виробника двигунів - Сaterpillar.
Наразі в системи і механізми суден залиті мастильні засоби, які вказані в тендерній документації. Згідно технічної документації на двигуни Сaterpillar, оливи, які не відповідають вимогам класифікації Cat ECF, можуть призвести до скорочення ресурсу двигуна та/або аварій двигуна.
Зокрема, Олива Cat DEO, яка уже залита в системи і механізми суден, крім випробувань, які передбачені для продуктів класифікації ECF-2, проходить чотири унікальних тести на довговічність і якість, а також багатогодинні випробовування в польових умовах. Всі тести проводяться на двигунах Сaterpillar. Лише після успішного проходження усіх випробувань олива може бути ухвалена компанією Сaterpillar.
Мастильні засоби, що закуповуються, будуть використані на поповнення мастильних систем у головних двигунах, дизель-генераторах та інших механізмах до необхідного експлуатаційного рівня (долив). При змішуванні мастильних засобів повинна бути повністю виключена ймовірність випадання осаду, ефекту спінювання отриманої суміші і т.д.
З огляду на вказане, з метою недопущення втрати гарантії офіційного представника/виробника двигунів (Сaterpillar), в тендерній документації передбачено закупівлю конкретних олив, які будуть використовуватись на долив, при цьому дозволено подання «еквіваленту» оливи за умови надання офіційного підтвердження (схвалення) від компанії Сaterpillar про проходження еквівалентною оливою випробувань та тестів на двигунах Сaterpillar з технологією ACERT і можливість використання еквівалентної оливи на двигунах Сaterpillar з технологією ACERT.».
Необхідно звернути увагу, що відповідно до п.31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено:
«4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Встановлення Замовником у тендерній документації конкретних торгових марок олив є необхідним і обґрунтованим, при цьому передбачено подання еквіваленту.
Вимога щодо надання офіційного підтвердження (схвалення) від компанії Сaterpillar про проходження еквівалентною оливою випробувань та тестів на двигунах Сaterpillar з технологією ACERT і можливість використання еквівалентної оливи на двигунах Сaterpillar з технологією ACERT встановлена виключно з метою недопущення виходу з ладу та/або скорочення ресурсу роботи багатовартісного обладнання ДП «АМПУ» (головних двигунів, дизель-генераторів плавзасобів) і як наслідок, зняття гарантії та страхових виплат у разі виникнення аварійної ситуації з обладнанням плавзасобу.
До кожного механізму існує інструкція/керівництво з експлуатації виробника, де перелічені вимоги до мастильних засобів, які необхідно використовувати при експлуатації механізмів. Виробниками двигунів плавзасобів зазначається, що використання олив, які не відповідають вимогам переліченим у інструкції/керівництві з експлуатації, може призвести до скорочення ресурсу роботи двигуна. У разі виходу з ладу двигуна, через недотримання судновласником правил та рекомендацій з його експлуатації, виробник двигуна відмовляється від гарантійних зобов’язань і, як наслідок, вина за аварійну пригоду покладається на судновласника, тобто на відповідальних осіб, які допустили порушення, що пов’язані з використанням олив, які нерекомендовані виробниками двигунів.».
З метою недопущення Замовником порушення умов експлуатації двигунів та/або аварій двигунів (що критично особливо в умовах воєнного стану), при поданні еквівалента вимагається підтвердження (схвалення) від компанії Сaterpillar (на гарантійному обслуговуванні якого знаходяться двигуни суден ДП «АМПУ»), щодо можливості використання еквівалентної оливи, яка пропонується до постачання.
Також, відповідно до підп. 2 п. 37 розділу Статуту ДП «АМПУ» Підприємство організовує та забезпечує безпечну та ефективну експлуатацію об’єктів портової інфраструктури та засобів виробництва державної власності, закріплених за Підприємством на праві господарського відання, у тому числі гідротехнічних споруд, систем забезпечення безпеки судноплавства, в тому числі служб регулювання руху суден та річкових інформаційних служб.
До того ж, повідомляємо, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
І ще про Caterpillar
Дата подання: 04 серпня 2023 15:31
Дата відповіді: 07 серпня 2023 15:17
До речі, компанія Caterpillar Inc. сама не виробляє оливи, вона виробляє техніку, а оливи вона замовляє їх виготовлення на потужностях однієї відомої всесвітньої компанії, яка просто наклеює на брендовані каністри такі ж брендовані етикетки. Рівно як і мобільні телефони Caterpillar теж виробляється під замовлення. Але вам не цікаво купити якісну оливу - вам потрібно купити якнайдорожче каністру з потрібною вам назвою. Це незаконно, і ви це добре розумієте. Тому й придумуєте схеми з отриманням листів від Caterpillar, яких вони не видають жодній компанії в світі. Але приховати це все одно не виходить, вся ваша схема видна на долоні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги до предмету закупівлі в частині надання відповідних документів, якщо учасником пропонується еквівалент мастильного засобу, зазначеного замовником у тендерній документації, встановлені у зв’язку з наступним.
На суднах ДП «АМПУ» встановлені двигуни Сaterpillar з технологією ACERT. Після нещодавно проведених ремонтів двигуни знаходяться на гарантії офіційного представника виробника двигунів - Сaterpillar.
Наразі в системи і механізми суден залиті мастильні засоби, які вказані в тендерній документації. Згідно технічної документації на двигуни Сaterpillar, оливи, які не відповідають вимогам класифікації Cat ECF, можуть призвести до скорочення ресурсу двигуна та/або аварій двигуна.
Зокрема, Олива Cat DEO, яка уже залита в системи і механізми суден, крім випробувань, які передбачені для продуктів класифікації ECF-2, проходить чотири унікальних тести на довговічність і якість, а також багатогодинні випробовування в польових умовах. Всі тести проводяться на двигунах Сaterpillar. Лише після успішного проходження усіх випробувань олива може бути ухвалена компанією Сaterpillar.
Мастильні засоби, що закуповуються, будуть використані на поповнення мастильних систем у головних двигунах, дизель-генераторах та інших механізмах до необхідного експлуатаційного рівня (долив). При змішуванні мастильних засобів повинна бути повністю виключена ймовірність випадання осаду, ефекту спінювання отриманої суміші і т.д.
З огляду на вказане, з метою недопущення втрати гарантії офіційного представника/виробника двигунів (Сaterpillar), в тендерній документації передбачено закупівлю конкретних олив, які будуть використовуватись на долив, при цьому дозволено подання «еквіваленту» оливи за умови надання офіційного підтвердження (схвалення) від компанії Сaterpillar про проходження еквівалентною оливою випробувань та тестів на двигунах Сaterpillar з технологією ACERT і можливість використання еквівалентної оливи на двигунах Сaterpillar з технологією ACERT.».
Необхідно звернути увагу, що відповідно до п.31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено:
«4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Встановлення Замовником у тендерній документації конкретних торгових марок олив є необхідним і обґрунтованим, при цьому передбачено подання еквіваленту.
Вимога щодо надання офіційного підтвердження (схвалення) від компанії Сaterpillar про проходження еквівалентною оливою випробувань та тестів на двигунах Сaterpillar з технологією ACERT і можливість використання еквівалентної оливи на двигунах Сaterpillar з технологією ACERT встановлена виключно з метою недопущення виходу з ладу та/або скорочення ресурсу роботи багатовартісного обладнання ДП «АМПУ» (головних двигунів, дизель-генераторів плавзасобів) і як наслідок, зняття гарантії та страхових виплат у разі виникнення аварійної ситуації з обладнанням плавзасобу.
До кожного механізму існує інструкція/керівництво з експлуатації виробника, де перелічені вимоги до мастильних засобів, які необхідно використовувати при експлуатації механізмів. Виробниками двигунів плавзасобів зазначається, що використання олив, які не відповідають вимогам переліченим у інструкції/керівництві з експлуатації, може призвести до скорочення ресурсу роботи двигуна. У разі виходу з ладу двигуна, через недотримання судновласником правил та рекомендацій з його експлуатації, виробник двигуна відмовляється від гарантійних зобов’язань і, як наслідок, вина за аварійну пригоду покладається на судновласника, тобто на відповідальних осіб, які допустили порушення, що пов’язані з використанням олив, які нерекомендовані виробниками двигунів.».
З метою недопущення Замовником порушення умов експлуатації двигунів та/або аварій двигунів (що критично особливо в умовах воєнного стану), при поданні еквівалента вимагається підтвердження (схвалення) від компанії Сaterpillar (на гарантійному обслуговуванні якого знаходяться двигуни суден ДП «АМПУ»), щодо можливості використання еквівалентної оливи, яка пропонується до постачання.
Також, відповідно до підп. 2 п. 37 розділу Статуту ДП «АМПУ» Підприємство організовує та забезпечує безпечну та ефективну експлуатацію об’єктів портової інфраструктури та засобів виробництва державної власності, закріплених за Підприємством на праві господарського відання, у тому числі гідротехнічних споруд, систем забезпечення безпеки судноплавства, в тому числі служб регулювання руху суден та річкових інформаційних служб.
До того ж, повідомляємо, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
VDS-3
Дата подання: 05 серпня 2023 17:09
Дата відповіді: 08 серпня 2023 15:42
Шановний Замовнику торгів! Звертаємо Вашу увагу на те, що протокол отримання схвалення відповідності стандарту VDS-3 включає у себе не тільки перевірку фізико-хімічного складу оливи, відповідності пакету присадок тощо, але й тестування оливи на двигунах різних моделей, не тільки Volvo Penta. Відтак у сертифікаті схвалення оливи, який видається корпорацією Volvo Group, декларується його абсолютна відповідність стандарту VDS-3. Проте в цьому документі відсутня будь-яка інформація про двигуни Volvo Penta чи інші моделі двигунів. Формат документу даного схвалення та процедура його отримання затверджена корпорацією Volvo Group і не буде змінюватись - про це Ви як Замовник торгів можете дізнатись у будь-якого офіційного дилера компанії Volvo. Тому вимога Тендерної документації стосовно того, що в документі - офіційному підтвердженні від компанії Volvo - має бути інформація про проходження запропонованою оливою випробувань та тестів на двигунах Volvo Penta не може бути виконана апріорі, оскільки в такому документі дана інформації не зазначається організацією, яка видає даний документ. Враховуючи вищенаведене, просимо Вас виправити дану невідповідність та передбачити для учасників торгів надання офіційного підтвердження (оригінал або копія) від компанії Volvo про відповідність такої оливи стандарту VDS-3 (Volvo Drain Specification), без уточнення моделей двигунів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
про сумісність продуктів
Дата подання: 05 серпня 2023 18:46
Дата відповіді: 08 серпня 2023 15:43
Чинне законодавство України передбачає певні процедури щодо аналізів мастильних матеріалів. Зокрема, про те, що лабораторія, яка проводить змішування, має бути належним чином сертифікована. Це по-перше. По-друге, сумісність та можливість змішування визначається не просто "Так-сумісні", "Ні- несумісні", а шляхом порівняння певних параметрів олив до змішування і після нього. Таким чином встановлюється названа Вами сумісність. Придумана Вами схема про підтвердження офіційне підтвердження від компанії-виробника мастильного засобу, зазначеного у Таблиці, або його офіційного представника/дистриб’ютора щодо сумісності та можливості змішування еквівалентної продукції/товару із замовленим товаром - це незаконна фікція, вони, в основному, не мають сертифікаованих в Україні лабораторій . Тому просимо Вас усунути вказану незаконну вимогу. Якщо ж Вас так цікавить сумісність продуктів, то просимо вказати конкретні параметри, по яких Ви хочете отримати результат
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Мастильні засоби, що закуповуються Замовником, будуть використані на поповнення мастильних систем у головних двигунах суден, дизель-генераторів суден та інших механізмах для забезпечення необхідного експлуатаційного рівня (долив), а також з метою відновлення фізико-хімічних властивостей олив у працюючих механізмах до первісних показників, оскільки відповідні перелічені у тендерної документації мастильні засоби використовуються у тому числі при експлуатації суден Замовника.
При змішуванні мастильних засобів повинна бути повністю виключена ймовірність випадання осаду, ефекту спінювання, або желеподібної суміші олив, утворенні згустків та нагару тощо, що ведуть до негативних наслідків з подальшим забиттям масляних каналів, зупинки або виходу з ладу двигунів та інших суднових механізмів.
Вимога щодо надання офіційного підтвердження від компанії-виробника мастильного засобу, зазначеного у тендерній документації або його офіційного представника/дистриб’ютора щодо сумісності та можливості змішування еквівалентної продукції/товару із замовленим, встановлена виключно з метою недопущення виходу з ладу та/або скорочення ресурсу роботи багатовартісного обладнання ДП «АМПУ» (головних двигунів, дизель-генераторів плавзасобів тощо).
Проведення лабораторних аналізів та тестів на сумісність мастильних засобів потребує забір проб мастильних засобів, які містяться у мастильних системах двигунів та механізмів, що на етапі проведення закупівлі не вважається можливим, враховуючи великий обсяг механізмів та те, що вони знаходяться в експлуатації
схема
Дата подання: 05 серпня 2023 22:16
Дата відповіді: 08 серпня 2023 15:43
Зачем эти вопросы? Вы думаете, что все будет честно, и из-за ваших аргументов изменят условия документации? Заказчик давно обкатал схему, как проводить тендер без эквивалентов, и снова ею воспользуется. Правда война, но это даже лучше – никто не будет искать организаторов схемы. Аплодисменты
Відповідь: Поставлене питання не стосується надання роз’яснень Замовником щодо тендерної документації та/або щодо усунення порушення під час проведення тендеру; оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
стосовно олив САТ і технології ACERT
Дата подання: 09 серпня 2023 14:52
Дата відповіді: 11 серпня 2023 14:59
Як виявилось, Ви навіть не приховуєте, що порушуєте законодавство, і не даєте можливості іншим учасникам пропонувати еквіваленти. Технологія ACERT запатентована, і визначена у документації редакція вимог не дає можливості запропонувати ЖОДЕН еквівалет товару. Якщо ми не праві, то напишіть іншу торгову марку, аніж САТ (CATERPILLAR), яку Ви готові прийняти. Але такої не існує. Насправді все просто - ви наплювали на закони України, на принцип мінімум двох виробників, який прийнятий в АМКУ, і у ВІДКРИТИХ ТОРГАХ (!!!!!) з особливостями прописали товар БЕЗ ЕКВІВАЛЕТІВ. Нічого, Ваші дії будуть оцінені, у тому числі фінансово, аудиторами, тут не сумнівайтесь, просто чекайте. Наша справа як законослухняних громадян Вас про це попередити
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги до предмету закупівлі в частині надання відповідних документів, якщо учасником пропонується еквівалент мастильного засобу, зазначеного замовником у тендерній документації, встановлені у зв’язку з наступним.
На суднах ДП «АМПУ» встановлені двигуни Сaterpillar з технологією ACERT. Після нещодавно проведених ремонтів двигуни знаходяться на гарантії офіційного представника виробника двигунів - Сaterpillar.
Наразі в системи і механізми суден залиті мастильні засоби, які вказані в тендерній документації. Згідно технічної документації на двигуни Сaterpillar, оливи, які не відповідають вимогам класифікації Cat ECF, можуть призвести до скорочення ресурсу двигуна та/або аварій двигуна.
Мастильні засоби, що закуповуються, будуть використані на поповнення мастильних систем у головних двигунах, дизель-генераторах та інших механізмах до необхідного експлуатаційного рівня (долив). При змішуванні мастильних засобів повинна бути повністю виключена ймовірність випадання осаду, ефекту спінювання отриманої суміші і т.д.
З огляду на вказане, з метою недопущення втрати гарантії офіційного представника/виробника двигунів (Сaterpillar), в тендерній документації передбачено закупівлю конкретних олив, які будуть використовуватись на долив, при цьому дозволено подання «еквіваленту» оливи за умови надання офіційного підтвердження (схвалення) від компанії Сaterpillar про проходження еквівалентною оливою випробувань та тестів на двигунах Сaterpillar з технологією ACERT і можливість використання еквівалентної оливи на двигунах Сaterpillar з технологією ACERT.».
Необхідно звернути увагу, що відповідно до п.31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено:
«4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Встановлення Замовником у тендерній документації конкретних торгових марок олив є необхідним і обґрунтованим, при цьому передбачено подання еквіваленту.
Вимога щодо надання офіційного підтвердження (схвалення) від компанії Сaterpillar про проходження еквівалентною оливою випробувань та тестів на двигунах Сaterpillar з технологією ACERT і можливість використання еквівалентної оливи на двигунах Сaterpillar з технологією ACERT встановлена виключно з метою недопущення виходу з ладу та/або скорочення ресурсу роботи багатовартісного обладнання ДП «АМПУ» (головних двигунів, дизель-генераторів плавзасобів) і як наслідок, зняття гарантії та страхових виплат у разі виникнення аварійної ситуації з обладнанням плавзасобу, таким чином недопущення завдання шкоди державному майну.
До кожного механізму існує інструкція/керівництво з експлуатації виробника, де перелічені вимоги до мастильних засобів, які необхідно використовувати при експлуатації механізмів. Виробниками двигунів плавзасобів зазначається, що використання олив, які не відповідають вимогам переліченим у інструкції/керівництві з експлуатації, може призвести до скорочення ресурсу роботи двигуна. У разі виходу з ладу двигуна, через недотримання судновласником правил та рекомендацій з його експлуатації, виробник двигуна відмовляється від гарантійних зобов’язань і, як наслідок, вина за аварійну пригоду покладається на судновласника, тобто на відповідальних осіб, які допустили порушення, що пов’язані з використанням олив, які нерекомендовані виробниками двигунів.».
З метою недопущення Замовником порушення умов експлуатації двигунів та/або аварій двигунів (що критично особливо в умовах воєнного стану), при поданні еквівалента вимагається підтвердження (схвалення) від компанії Сaterpillar (на гарантійному обслуговуванні якого знаходяться двигуни суден ДП «АМПУ»), щодо можливості використання еквівалентної оливи, яка пропонується до постачання.
Також, відповідно до підп. 2 п. 37 розділу Статуту ДП «АМПУ» Підприємство організовує та забезпечує безпечну та ефективну експлуатацію об’єктів портової інфраструктури та засобів виробництва державної власності, закріплених за Підприємством на праві господарського відання, у тому числі гідротехнічних споруд, систем забезпечення безпеки судноплавства, в тому числі служб регулювання руху суден та річкових інформаційних служб.
Звертаємо Вашу увагу, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
про змішування
Дата подання: 09 серпня 2023 15:23
Дата відповіді: 11 серпня 2023 15:00
Просимо роз'яснити, на підставі якого нормативного документу Ви передбачаєте надання документів про можливість змішування, видані несертифікованими та неліцензованими для даного виду діяльності юридичними особами (виробником-нерезидентом, офіційним представником/дистриб’ютором), а не ліцензованою згідно чинного законодавства України лабораторією?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, в редакції закону від 10.09.2022, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою КМУ від 12.05.2023 № 471 зі змінами що внесені до постанов КМУ від 12.10.2022 № 1178.
Мастильні засоби, що закуповуються Замовником, будуть використані на поповнення мастильних систем у головних двигунах суден, дизель-генераторів суден та інших механізмах для забезпечення необхідного експлуатаційного рівня (долив), а також з метою відновлення фізико-хімічних властивостей олив у працюючих механізмах до первісних показників, оскільки відповідні перелічені у тендерної документації мастильні засоби використовуються у тому числі при експлуатації суден Замовника.
При змішуванні мастильних засобів повинна бути повністю виключена ймовірність випадання осаду, ефекту спінювання, або желеподібної суміші олив, утворенні згустків та нагару тощо, що ведуть до негативних наслідків з подальшим забиттям масляних каналів, зупинки або виходу з ладу двигунів та інших суднових механізмів, а саме завданню шкоди державному майну.
Тендерна документація передбачає вимогу, якщо Учасник пропонує еквівалент товару, надання офіційного підтвердження від компанії-виробника мастильного засобу, зазначеного у Таблиці, або його офіційного представника/дистриб’ютора щодо сумісності та можливості змішування еквівалентної продукції/товару із замовленим товаром (статус «офіційного представника/дистриб’ютора» повинен бути підтверджений виробником офіційним документом з обов’язковим наданням у складі тендерної пропозиції копії такого документу)». Дана вимога пов’язана з метою підтвердження можливості змішування мастильних засобів та виключення ймовірності випадання осаду, ефекту спінювання отриманої суміші та інших негативних реакцій при використанні еквівалентного товару на поповнення мастильних засобів у двигунах та інших механізмах до необхідного рівня (долив).
Вимога щодо надання офіційного підтвердження від компанії-виробника мастильного засобу, зазначеного у тендерній документації або його офіційного представника/дистриб’ютора щодо сумісності та можливості змішування еквівалентної продукції/товару із замовленим, встановлена виключно з метою недопущення виходу з ладу та/або скорочення ресурсу роботи багатовартісного обладнання ДП «АМПУ» (головних двигунів, дизель-генераторів плавзасобів тощо), а саме завданню шкоди державному майну.
Звертаємо Вашу увагу, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
про надання зразків товарів
Дата подання: 09 серпня 2023 15:43
Дата відповіді: 11 серпня 2023 15:01
Тендерна документація передбачає вимогу, а сам Замовник торгів - автор цієї вимоги - підтверджує неможливість її виконання через те, що дана процедура потребує забір проб мастильних засобів, які містяться у мастильних системах двигунів та механізмів, що на етапі проведення закупівлі не вважається можливим, враховуючи великий обсяг механізмів та те, що вони знаходяться в експлуатації. Получається, дана вимога з самого початку формулювалась таким чином, щоб унеможливити її виконання. Нагадує відоме завдання про пять перпендикулярних ліній, які потрібно намалювати так, щоб вони не перетинались. І коли з оливами САТ ви ще прикриваєте свою непристойність фіговим листком сервісного центру, то з іншими оливами все банально просто, причин купляти без еквівалентів у Замовника немає, тому й придумується вимога, яку навіть сам замовник не може і не планував виконувати. Це теж передано в компетеньні органи. Будемо смакувати моніторингом, дуже добре, що його результати відображаються на Prozorro
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, в редакції закону від 10.09.2022, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою КМУ від 12.05.2023 № 471 зі змінами що внесені до постанов КМУ від 12.10.2022 № 1178.
Мастильні засоби, що закуповуються Замовником, будуть використані на поповнення мастильних систем у головних двигунах суден, дизель-генераторів суден та інших механізмах для забезпечення необхідного експлуатаційного рівня (долив), а також з метою відновлення фізико-хімічних властивостей олив у працюючих механізмах до первісних показників, оскільки відповідні перелічені у тендерної документації мастильні засоби використовуються у тому числі при експлуатації суден Замовника.
При змішуванні мастильних засобів повинна бути повністю виключена ймовірність випадання осаду, ефекту спінювання, або желеподібної суміші олив, утворенні згустків та нагару тощо, що ведуть до негативних наслідків з подальшим забиттям масляних каналів, зупинки або виходу з ладу двигунів та інших суднових механізмів.
Тендерна документація передбачає вимогу, якщо Учасник пропонує еквівалент товару, надання офіційного підтвердження від компанії-виробника мастильного засобу, зазначеного у Таблиці, або його офіційного представника/дистриб’ютора щодо сумісності та можливості змішування еквівалентної продукції/товару із замовленим товаром (статус «офіційного представника/дистриб’ютора» повинен бути підтверджений виробником офіційним документом з обов’язковим наданням у складі тендерної пропозиції копії такого документу)». Дана вимога пов’язана з метою підтвердження можливості змішування мастильних засобів та виключення ймовірності випадання осаду, ефекту спінювання отриманої суміші та інших негативних реакцій при використанні еквівалентного товару на поповнення мастильних засобів у двигунах та інших механізмах до необхідного рівня (долив).
Вимога щодо надання офіційного підтвердження від компанії-виробника мастильного засобу, зазначеного у тендерній документації або його офіційного представника/дистриб’ютора щодо сумісності та можливості змішування еквівалентної продукції/товару із замовленим, встановлена виключно з метою недопущення виходу з ладу та/або скорочення ресурсу роботи багатовартісного обладнання ДП «АМПУ» (головних двигунів, дизель-генераторів плавзасобів тощо).
Ця вимога встановлена в зв’язку з тим, що проведення лабораторних аналізів та тестів на сумісність мастильних засобів потребує забір проб мастильних засобів, які містяться у мастильних системах двигунів та механізмів, що на етапі проведення закупівлі не вважається можливим, враховуючи великий обсяг механізмів та те, що вони знаходяться в експлуатації.
Також повідомляємо, що надання зразків товару для проведення будь-яких аналізів не передбачено Тендерною документацією.
Звертаємо Вашу увагу, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
змішування
Дата подання: 09 серпня 2023 15:44
Дата відповіді: 11 серпня 2023 15:01
Згідно чинного законодавства (на яке, судячи з усіх попередніх відповідей, вам наплювати), тендерна документація має містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Просимо Вас надати детальну інструкцію щодо того, яким чином учасник торгів може отримати офіційне підтвердження від компанії-виробника мастильного засобу, зазначеного у Таблиці, або його офіційного представника/дистриб’ютора щодо сумісності та можливості змішування еквівалентної продукції/товару із замовленим товаром, на позиції 1, 5-7, 9-11, 13-14, 19 – 23, 27 - 30. Зокрема, просимо надати перелік визначених вами юридичних осіб, висновки яких про змішування будуть вважатись прийнятними. Також просимо Вас надати інформацію, де саме можна отримати зразки товару для проведення таких аналізів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, в редакції закону від 10.09.2022, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою КМУ від 12.05.2023 № 471 зі змінами що внесені до постанов КМУ від 12.10.2022 № 1178.
Тендерна документація передбачає вимогу, якщо Учасник пропонує еквівалент товару, надання офіційного підтвердження від компанії-виробника мастильного засобу, зазначеного у Таблиці, або його офіційного представника/дистриб’ютора щодо сумісності та можливості змішування еквівалентної продукції/товару із замовленим товаром (статус «офіційного представника/дистриб’ютора» повинен бути підтверджений виробником офіційним документом з обов’язковим наданням у складі тендерної пропозиції копії такого документу). Дана вимога пов’язана з метою підтвердження можливості змішування мастильних засобів та виключення ймовірності випадання осаду, ефекту спінювання отриманої суміші та інших негативних реакцій при використанні еквівалентного товару на поповнення мастильних засобів у двигунах та інших механізмах до необхідного рівня (долив).
Отже, необхідно надати документи згідно вимог Тендерної документації від компанії-виробника мастильного засобу, зазначеного у Таблиці, або його офіційного представника/дистриб’ютора».
Надання зразків товару для проведення будь-яких аналізів не передбачено Тендерною документацією.
Звертаємо Вашу увагу, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2023 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОМЕРЕЖА" 3 264 733,70
UAH
3 264 733,70
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 серпня 2023 12:08
Електронний підпис
25 серпня 2023 12:07
Електронний підпис
22 серпня 2023 13:39
Електронний підпис
22 серпня 2023 13:39
Довідка (1).pdf.p7s
22 серпня 2023 13:39
Дитяча праця.pdf.p7s
22 серпня 2023 12:53
Довідка.pdf.p7s
22 серпня 2023 12:53
Довідка.pdf (1).p7s
22 серпня 2023 12:53
Довідка.pdf
22 серпня 2023 12:53
Довідка (1).pdf
22 серпня 2023 12:53
Дитяча праця.pdf
18 серпня 2023 12:10
Електронний підпис
18 серпня 2023 12:10
АМПУ.pdf
18 серпня 2023 12:10
АМПУ.pdf.p7s
18 серпня 2023 12:10
АМПУ.pdf
18 серпня 2023 12:10
АМПУ.pdf.p7s
17 серпня 2023 15:43
Електронний підпис
14 серпня 2023 11:59
Електронний підпис
14 серпня 2023 11:59
Електронний підпис
14 серпня 2023 11:59
Електронний підпис
14 серпня 2023 11:59
Електронний підпис
08 серпня 2023 16:23
Електронний підпис
08 серпня 2023 16:23
Електронний підпис
08 серпня 2023 16:23
Технічна частина АМПУ.pdf
08 серпня 2023 16:23
Технічна частина АМПУ.pdf
08 серпня 2023 15:00
Електронний підпис
08 серпня 2023 15:00
Електронний підпис
08 серпня 2023 15:00
Електронний підпис
08 серпня 2023 15:00
Електронний підпис
08 серпня 2023 15:00
Витяг.pdf
08 серпня 2023 15:00
1.Довідка (ДОГОВІР).pdf
08 серпня 2023 15:00
9. Відгук до договору.pdf
08 серпня 2023 15:00
Витяг.pdf.p7s
08 серпня 2023 15:00
2.Довідка п.47 (14).pdf.p7s
08 серпня 2023 15:00
2.Довідка п.47 (14).pdf
08 серпня 2023 15:00
12. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
08 серпня 2023 15:00
3. Довідка п. 47..pdf.p7s
08 серпня 2023 15:00
1.Довідка (ДОГОВІР).pdf.p7s
08 серпня 2023 15:00
9. Відгук до договору.pdf.p7s
08 серпня 2023 15:00
3. Довідка п. 47..pdf
08 серпня 2023 15:00
Технічна частина.pdf.p7s
08 серпня 2023 15:00
Технічна частина.pdf
08 серпня 2023 15:00
3. Довідка п. 47..pdf
08 серпня 2023 15:00
2.Довідка п.47 (14).pdf.p7s
08 серпня 2023 15:00
1.Довідка (ДОГОВІР).pdf.p7s
08 серпня 2023 15:00
9. Відгук до договору.pdf
08 серпня 2023 15:00
Витяг.pdf.p7s
08 серпня 2023 15:00
9. Відгук до договору.pdf.p7s
08 серпня 2023 15:00
3. Довідка п. 47..pdf.p7s
08 серпня 2023 15:00
1.Довідка (ДОГОВІР).pdf
08 серпня 2023 15:00
Витяг.pdf
08 серпня 2023 15:00
2.Довідка п.47 (14).pdf
08 серпня 2023 15:00
12. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
08 серпня 2023 15:00
Технічна частина.pdf
08 серпня 2023 15:00
Технічна частина.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОМЕРЕЖА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОМЕРЕЖА"
#38923104
Переможець 3 264 733,70
UAH
22 серпня 2023 11:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2023 14:14

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1) Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОМЕРЕЖА" надано Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: заповнену та підписану Технічну специфікацію (технічні вимоги) вих.№ 165/2 від 04.08.2023 (далі - Таблиця), яку складено самим учасником, однак, у графі «Найменування Товару* (або еквівалент)» виявлено помилки, виправлення (видалення) яких не призведе до зміни предмета закупівлі, а саме: у п. 14 зазначено «Олива моторна синтетична Mobil 1 FS x1 5W-50 або Mobil 1 FS х2 5W-50». При цьому, в п. 14 графи «Найменування Товару* (або еквівалент)» Додатку 1 до ТД затвердженої рішенням уповноваженої особи апарату управління ДП «АМПУ» від 31.07.2023 зі змінами від 09.08.2023 зазначено: «Олива моторна синтетична Mobil 1 FS х2 5W-50». Враховуючи вказане наявна невідповідність в інформації та/або документах, які надані Учасником на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважається помилкою, виправлення якої не призведе до зміни предмета закупівлі, оскільки Учасником пропонується товар згідно з позицією 14 Таблиці, в якій чітко зазначено найменування товару, виробник товару, бренд, марка, країна походження та інші характеристики, які повністю відповідають вимогам замовника, і які не будуть змінюватись. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1) п. 3 Додатку 1 до ТД: «3. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно Додатку 1 до ТД, а саме: заповнену та підписану Технічну специфікацію (технічні вимоги) Порівняльну таблицю (Додаток 1 до ТД) та надати документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно з Додатком 1 до ТД.»; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОМЕРЕЖА", необхідно завантажити: 3.1) Виправлену інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно Додатку 1 до ТД, а саме: заповнену та підписану Технічну специфікацію (технічні вимоги) згідно з Додатком 1 до ТД, з урахуванням виправлених помилок у графі «Найменування Товару* (або еквівалент)» у пункті 14 порівняльної таблиці. У разі, якщо завантажувати та накладати електронний підпис на вищезазначені документи буде інша уповноважена особа учасника, ніж та, що накладала електронний підпис на документи тендерної пропозиції, необхідно надати/завантажити документ на підтвердження права підпису тендерної пропозиції в цій частині у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього електронного підпису уповноваженої особи учасника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2023 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОМЕРЕЖА"
#38923104
3 264 733,70
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 травня 2024 14:07
Електронний підпис укладений
05 вересня 2023 09:45
68-В-АМПУ-23 від 04.09.2023 ЕНЕРГОМЕРЕЖА.pdf укладений
05 вересня 2023 09:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2023 — 28 лютого 2024
Сума оплати за договором: 3 900 666,84
UAH (в тому числі ПДВ 650 111,14 UAH)