Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25908960 |
Місцезнаходження: | 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
Контактна особа: |
Пилипчук Руслан 380507833341 info.vl@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2023 13:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 631 170,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 311,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 липня 2023 13:07 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Учасник підтверджує, що
31 липня 2023 13:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2023 13:07 |
ТД еу_WIM.doc | |
31 липня 2023 13:07 |
Додаток 4_Проект договору.docx | |
31 липня 2023 13:07 |
Додатки 3,5_ВІМ.docx | |
31 липня 2023 13:07 |
Додаток 3_Технічне завдання.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОВИЙ КОНТРОЛЬ УКРАЇНИ" |
620 000,00
UAH з ПДВ
|
620 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОВИЙ КОНТРОЛЬ УКРАЇНИ"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОВИЙ КОНТРОЛЬ УКРАЇНИ" #39220122 |
Відхилено |
620 000,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2023 08:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2023 12:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до наданої Учасником довідки у файлі «Довiдка_iнформацiя_ про_учасника.pdf» зазначено – Тип суб’єкта господарювання: Дочірнє підприємство; що не відповідає вищезазначеним умовам тендерної документації. 2. Учасник надав файл «Довiдка_Аналогiчнi_договори.pdf», де не зазначив місцезнаходження замовника аналогічного договору, некоректно записав колонку 4 таблиці та не вказав категорію автомобільної дороги, що є порушенням вимог пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Аналогічний договір, що наданий у файлі «Довiдка_Аналогiчнi_договори.pdf» не відповідає визначенню аналогічного договору відповідно до пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації. 4. Інформація, що міститься у файлі «Довiдка_субпiдряд_(5).pdf», що надана у складі тендерної пропозиції Учасника не містить видів послуг, які буде виконувати субпідрядник/ співвиконавець, що не відповідає вимогам пункту 3.2 Додатку 2 до тендерної документації 5. Інформація, надана Учасником у файлі «Додаток_№1_(5).pdf.», а саме за ціна тендерної пропозиції не відповідає заявленій Сумі пропозиції на Prozorro. 6. Відгук замовника на підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору наданий у файлі «Лист_-_вiдгук_УПГГК_для_Вагов_контр_Украiни_(2).pdf» не відповідає вимогам пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації. 7. Відсутня довідка з підтверджуючими документами про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до вимог пункту 3.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасником Додатково надається довідка на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності таких бланків, що містить інформацію про Учасника процедури закупівлі для надання послуг (виконання робіт, постачання товару), за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, а саме: - повна назва Учасника; ідентифікаційний код юридичної особи (код ЄДРПОУ); юридична адреса; фактична адреса; телефон, електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; відомості про реєстрацію Учасника як платника податку на додану вартість/єдиного податку; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та про уповноважену особу, яка має право підписувати договір; найменування фінансової установи (банку) в якій Учасником відкрито рахунок; номер банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, МФО. 2. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці. 3. Відповідно до вимог пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації Аналогічним договором є договір (договори) на виконання робіт/надання послуг із влаштування, та/або технічного обслуговування, та/або поточного ремонту, та/або калібрування, та/або повірки, та/або сертифікації майданчиків зважування в русі (WIM комплекса). Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 50% від загальної ціни договору. 4. Відповідно до вимог пункту 3.2 Додатку 2 до тендерної документації у разі, якщо субпідрядник/співвиконавець залучатися не буде, або буде залучатися в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надається лист за підписом керівника підприємства - учасника про намір надавати всі послуги самостійно або залучити субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням видів послуг, які буде виконувати субпідрядник/ співвиконавець. 6. Відповідно до вимог пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасником надається ….. копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Відгук має бути виданий замовниками в поточному році, а також містити посилання та інформацію на номер закупівлі в прозоро, на яку видається даний відгук замовником. 7. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та встановленою мінімальною кількістю працівників. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно форми наведеної Таблиці 1. Учасники включають до таблиці працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил. Учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника(ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника(ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. У разі залучення Учасником Субпідрядної організації на підтвердження інформації щодо наявності працівників, відповідно до пункту «Інформація про субпідрядника/ співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами, що будуть задіяні Субпідрядником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Субпідрядника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. У Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг зазначається інформація щодо фактично залучених для виконання робіт/надання послуг (згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) по предмету закупівлі). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має привести у відповідність «Довiдка_iнформацiя_про_учасника.pdf» відповідно до вимог пункту 3.1 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має привести у відповідність інформацію зазначену у файлі «Довiдка_Аналогiчнi_договори.pdf» відповідно до вимог пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору, відповідно до вимог пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації. 4. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має привести у відповідність інформацію, що міститься у файлі «Довiдка_субпiдряд_(5).pdf» відповідно до вимог пункту 3.2 Додатку 2 до тендерної документації. 5. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має привести у відповідність ціну тендерної пропозиції файлі «Додаток_№1_(5).pdf.» Сумі пропозиції на Prozorro. 6. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати відгук замовника на підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації. 7. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати довідку з підтверджуючими документами про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації.