Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління |
Код ЄДРПОУ: | 03328310 |
Місцезнаходження: | 10025, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Вітрука,11 |
Контактна особа: |
Затолюк Віктор Борисович +380689558312 vidd_snab_zttu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2023 11:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2023 10:23 |
Очікувана вартість: | 9 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 97 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення пропозиції: 2.1.Учасник повинен надати забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку-гаранту. 2.2. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділу 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення учаснику забезпечення пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону. Умови надання забезпечення пропозиції згідно умов цього розділу повинні передбачати неможливість внесення змін до умов гарантії або дострокового припинення дії гарантії без згоди бенефіціара після завершення часу на прийом пропозицій електронною системою закупівель. 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 3% від очікуваної вартості закупівлі. Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не менше строку дії пропозиції. В разі продовження строку дії пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена Учасником на відповідний строк. 2.4. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку-гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.6.3 цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку. - випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі пропозиції. 2.5. Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». 2.6. Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до Особливостей. Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безумовного зобов'язання Банку-гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму єдиним платежем протягом п'яти робочих днів з дня отримання письмової вимоги замовника (Бенефіціара) та у випадку настання будь-якої з підстав, за якої згідно ст. 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається учаснику (Принципалу) без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. 2.7. Зміст гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності Банку-гаранта в будь якому випадку (окрім випадку письмового погодженням із замовником, умов про ускладнення процедури отримання замовником суми забезпечення пропозиції та у випадку, коли забезпечення пропозиції не повертається учаснику (додаткового підтвердження повноважень особи, яка підписала вимоги від імені замовника, отримання будь-яких додаткових документів, що підтверджують набуття замовником права на отримання замовником суми гарантії, окрім письмової вимоги замовника, тощо). У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції. 2.8. Критерії, яким повинен відповідати банк, що надає банківську гарантію (для резидентів): 1. Українські державні банки – банки з державною часткою, тобто банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; 2. Комерційні банківські установи, які мають довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAAА»; у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Standard & Poor’s, Moody’s має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- або вищий); 3. Банком, рейтинг якого за класифікацією однієї з провідних світових рейтингових компаній (Fitch IBCA, Standard & Poor’s, Moody’s) відповідає вимогам першокласних банків (не нижче підвищеного інвестиційного класу А- або вищий). 4. До банку не застосовані санкції держави чи міждержавних організацій, які повністю або частково обмежують та/або забороняють та/або можуть негативно вплинути на виконання банком зобов’язань із забезпечення тендерних пропозицій закупівлі та/або із забезпечення виконання договору, зокрема відповідні санкції Ради національної безпеки і оборони України (згідно з Законом України «Про санкції»), Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (OFAC) та Європейської комісії Європейського Союзу. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, наведених вище. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 291000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Власні кошти від господарської діяльності підприємства;критерії оцінки 100% ціна; | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2023 10:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2023 10:50 |
Додаток 5 проект договору.doc | |
31 липня 2023 10:19 |
ТД.doc |
31 липня 2023 10:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
31 липня 2023 10:50 |
Додаток 5 проект договору.doc
|
||
31 липня 2023 10:19 |
ТД.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-02-000009 ● 097902ab8ffa4ba8aa0d4f66df6332d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2024 18:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.01.2024
№ 1-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.01.2024 №1-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-07-31-001322-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-11 15:07:40
Запит про надання пояснення (інформації, документів) № 1
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі здійсненої Комунальним підприємством «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» Житомирської міської ради по предмету «Нафта і дистиляти (Дизельне паливо класу євро 5 та Бензин А95 по паливних картках)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-31-001322-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
1) Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі, а також надати документи на основі яких виникла потреба у здійснені закупівлі нафти та дистилятів, за вказаною процедурою закупівлі.
2) Пунктом 1.2 розділу 1 Договору № 1322 передбачено, що найменування, ціна, кількість, комплектність і ціна товару узгоджені сторонами в специфікаціях до даного договору, що є його невід’ємною частиною.
Відповідно до пункту 2.4 розділу 2 Договору № 1322 визначено, що загальна вартість договору визначається як сумарна вартість товару, поставка якого здійснюється відповідно до доданих нею специфікацій, але в будь-якому випадку не може перевищувати 9 539 500,00 грн, в т.ч. ПДВ – 20%: 1 589 916,67 гривень.
Додатком № 1 до Договору № 1322 визначено, що постачання: дизельного палива класу євро-5 по паливних картках здійснюється у кількості 200000 л за ціною 46,50 грн/л; бензину А-95 по паливних картках у кількості 5000 л за ціною 47,90 грн/л.
Підпунктом 10.3.2 пункту 10.3 розділу 10 Договору № 1322 передбачено, що зміни до істотних умов договору можуть вноситись, зокрема, у разі, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
В свою чергу, відповідно до пункту 10.4 розділу 10 Договору № 1322 передбачено, що внесення змін до вказаного договору, які передбачають збільшення ціни за одиницю товару, може розглядатись не раніше, ніж після часткового (не менше 30%) виконання постачальником своїх обов’язків за Договором № 1322 (постачання якісного товару згідно отриманої (-их) від покупця заявки(ок)).
Тобто, виходячи з пункту 10.4 розділу 10 Договору № 1322, перш ніж внести зміни до ціни за 1 л пального, постачальник зобов’язаний здійснити постачання пального за первісною ціною вказаного договору не менше ніж на 30 %, тобто не менше ніж 61500 л пального (205000 л пального * 30 %).
Проведеним аналізом встановлено, що до Договору № 1322 укладено 4 додаткові угоди від 14.09.2023, від 22.09.2023, від 04.10.2023 та від 27.10.2023 на збільшення ціни за 1 л пального.
Відповідно до додаткової угоди від 14.09.2023 № 1 до Договору № 1322, у зв’язку з коливанням ціни товару на ринку палива та відповідно до розділу VIII ст.41 пункту 5 підпункту 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 10.1 розділу 10 Договору № 1322, сторони погодили збільшити ціни в договорі про закупівлю пропорційно збільшенню ціни дизельного палива та бензину А-95 на ринку.
Відтак, додатком № 1 до додаткової угоди від 14.09.2023 № 1 до Договору № 1322 передбачено, що постачання: дизельного палива класу євро-5 по паливних картках здійснюється у кількості 46826,22 л за ціною 46,50 грн/л (первісна ціна) та у кількості 149772,49 л за ціною 47,56 грн/л (змінена ціна); бензину А-95 по паливних картках у кількості 784,32 л за ціною 47,90 грн/л (первісна ціна) та у кількості 4126,37 л за ціною 48,94 грн/л (змінена ціна).
Виходячи з вищевикладеного, постачальником до укладання додаткової угоди № 1 від 14.09.2023, здійснено постачання пального за первісною ціною менше ніж на 30 % від кількості пального згідно умов Договору № 1322, зокрема, здійснено постачання дизельного палива класу євро-5 та бензину А-95 за первісними цінами у кількості 47610,54 л, що становить 23 % від кількості за Договором № 1322, що суперечить умовам пункту 10.4 розділу 10 Договору № 1322.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення чому укладено додаткову угоду № 1 до Договору № 1322 на внесення змін до ціни за одиницю товару з недотриманням вимог передбачених пунктом 10.4 розділу 10 Договору № 1322?
3) Згідно з пунктом 11.1 розділу 11 договору поставки від 16.08.2023 № 1322 (далі – Договір № 1322) передбачено, що цей договір набирає чинності з дати його укладення (підписання та скріплення печатками) належним чином уповноваженими представниками обох сторін і діє до закінчення воєнного стану або до 31.12.2023 року, а в частині взаєморозрахунків – до повного їх виконання.
Виходячи з викладеного, прошу вказати інформацію про стан виконання сторонами вищевказаного договору своїх зобов’язань (станом на даний час), з документальним підтвердженням такого виконання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-16 15:17:56
Пояснення
Очікувана вартість предмета закупівлі формувалась відповідно до кількості товару який необхідно закупити та ринкової вартості товару.Інформація про середню вартість була взята з сайту https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ на момент оголошення відкритих торгів(витяг з сайту додається). Стосовно потреби, то дана закупівля проводилась на підставі службових записок начальника автобусного парку та автотранспортного цеху (копії додаються).
Що стосується укладання Додаткової угоди №1 то хочу повідомити, що вона укладалась відповідно до вимог чинного законодавства, про що свідчать всі надані постачальником і завантаженні в систему Прозорро Покупцем документи. Щодо того, що не дотриманий об'єм не менше 30 % від всієї кількості то хочемо вам повідомити, що починаючи з літа 2023 року почалось блокування кордону зі сторони Польщі (а саме звідти здійснюється транспортування значної кількості пального до України) що призвело до значного росту цін саме в цей період на всі види пального в тому числі на дизельне пальне та бензин, про що свідчить інформація з сайту https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/, де станом на 13-15.09.2023 року ціна на дизельне пальне становила більше 53.44 гривень за літр та 53.84 гривень за літр Бензину А95 (витяг з сайту додається), тоді як додатковою угодою було збільшено ціну до 47.56 гривень за літр дизельного пального та 48, 94 гривень на бензин А95. В разі не підписання додаткової угоди і як результат розірвання договору підприємству довелося б укладати новий договір по цінах станом на вересень 2023 року, відповідно на 5 грн. 88 коп. за літр дизельного пального та 4 грн. 90 коп. за літр на бензин А95 більше ніж ціна вже за підсумками підписаної додаткової угоди № 1 а в кінцевому результаті це сотні тисяч гривень економії для підприємства. Тому Покупцем погоджуючись на підписання додаткової угоди в першу чергу бралося до уваги економічна вигода підприємства тим більше, що як вами було зазначено Постачальник вже майже виконав умову визначену в пункті 10.4 розділу 10 Договору № 1322.
Що стосується виконання даного договору то даний договір був виконаний на суму 8 258 928 грн. 80 коп. про що свідчить акт-звірки(копія додається).
Додатки:
- Витяг з з сайту https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ за липень 2023 року;
- Витяг з з сайту https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ за вересень 2023 року;
- Службові записки керівників підрозділів;
- Акт-звірки;
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі висновку моніторингу ПП "Мобілтранс" було направлено лист та підписана із сторони КП ЖТТУ додаткова угода, про перерахунок ціни та повернення коштів.Для підтвердження інформації скан копії долучені.Проте поки ніякої відповіді КП ЖТТУ не отримало. Як тільки надійде відповідь , відповідні документи будуть підвантажені.
2024-01-30 16:37:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
Порушення усунуто, шляхом приведення істотних умов Договору № 1322 до вимог законодавства у сфері закупівель (зокрема зменшення ціни дизельного палива класу євро-5 та бензину А-95 до рівня, визначеного до укладання додаткової угоди № 1), повернення зайво сплачених коштів.
2024-02-29 09:09:25
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2023 10:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Мобілтранс. |
9 539 500,00
UAH з ПДВ
|
9 539 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Мобілтранс. #40808771 |
Переможець |
9 539 500,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2023 10:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2024 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2024 09:21
|
Додаткова угода _5.PDF | зміни до договору |
08 лютого 2024 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2023 09:13
|
Додаткова угода _4.PDF | зміни до договору |
01 листопада 2023 09:12
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 14:42
|
ДУ _3.PDF | зміни до договору |
04 жовтня 2023 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2023 09:18
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
26 вересня 2023 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2023 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2023 10:54
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
18 вересня 2023 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2023 09:35
|
Підписаний договір | укладений |
16 серпня 2023 09:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з коливанням ціни на ринку палива в сторону збільення. |
Номер договору про закупівлю: | 1322 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з коливанням ціни на ринку в бік збільшення |
Номер договору про закупівлю: | 1322 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з коливанням ціни на ринку в бік збільшення |
Номер договору про закупівлю: | 1322 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з коливанням ціни на ринку в бік збільшення |
Номер договору про закупівлю: | 1322 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі висновку моніторингу № UA-M-2024-01-02-000009 Сторони домовилися з моменту підписання цієї додаткової угоди вважати розірваною додаткову угоду № 1 від 14.09.2023 р. та повернути зайво сплачені кошти за Товар, що був поставлений по Додатковій угоді №1. 2. ПП “Мобілтранс” зобов'язується повернути різницю в загальній сумі 14 115 грн. 48 коп. (Чотирнадцять тисяч сто п'ятнадцять гривень 48 копійок) в т.ч. ПДВ з них за дизельне паливо 13 867 грн. 80 коп. та 247 грн. 68 коп. за бензин А95. |
Номер договору про закупівлю: | 1322 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо класу євро 5 по паливних картках | 133737.89 |
40,49
UAH з ПДВ
|
|
Бензин А95 по паливних картках | 3810.68 |
41,59
UAH з ПДВ
|