Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гоголівський ліцей Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 25299425 |
Місцезнаходження: | 07452, Україна , Київська обл., село Гоголів, вулиця Київська, 167 |
Контактна особа: |
Ткач Світлана Марселівна +380459427395 gogoliv.school@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконання робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт протягом 10 (десяти) робочих днів. За умови наявності бюджетних коштів на рахунку, Замовник проводить проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
29 липня 2023 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-02-000042 ● 7fd511c57a9e47118a280f5ad1587f86
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 14:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2023 № 233
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2023-07-29-000404-a 29.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-09 15:10:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва та облаштування захисної споруди цивільного захисту (укриття) в Гоголівському ліцеї (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-29-000404-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «3Ж КИЇВ» (код ЄДРПОУ 38747797), з яким укладений договір від 27.07.2023 № 47 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-14 09:44:34
ПРОТОКОЛ-ОБҐРУНТУВАННЯ ЩОДО НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ГОГОЛІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ ВЕЛИКОДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ НА ЗАПИТ ДЕРЖВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 18.08.2023 року.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
Відповідно до п. 3 – 7 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз (згідно із Законом № 2526-ІХ від 16.08.2022 р.).
Станом на момент оприлюднення закупівлі, питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг врегульовано Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
Відповідно до пп.3 п.13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник не може дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, що повинно бути документально підтверджено замовником, якщо публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються для будівництва, поточного ремонту, облаштування захисних споруд цивільного захисту, в тому числі споруд подвійного призначення, найпростіших укриттів.
Відповідь на питання №1 запиту:
Обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість було здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, експертного звіту. Обсяг закупівлі визначався на підставі зміни річного планування, а також з урахуванням потреби замовника до кінця 2023 року. Документи додаються.
Дефектні акти відсутні, так як це нове будівництво, а не, наприклад, капітальний ремонт.
Відповідь на питання №2 запиту:
1. На підставі Кодексу цивільного захисту України, Рекомендацій ДСНС від 14.06.2022 р. № 03-1870/162-2, Рішенням Великодимерської селищної ради від 13.07.2023 р. було виділено кошти для будівництва та облаштування захисної споруди цивільного захисту (укриття) в Гоголівському ліцеї.
2. Зважаючи на відсутність сховища на території Гоголівського ліцею Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області, з метою забезпечення очного навчального процесу та створення належних умов для здобувачів освіти згідно розпорядження Київської обласної військової адміністрації № 323 від 28.04.2023 р., а також листа МОН № 1/6990-23 від 17.05.2023 р.
Відповідно до абз. 2 ч.1 ст. 4 Закону України «Про охорону дитинства», система заходів щодо охорони дитинства в Україні включає, зокрема, забезпечення належних умов для гарантування безпеки, охорони здоров’я, навчання дітей. Кожна дитина відповідно до ст. 6 Закону України «Про охорону дитинства» має право на життя. Головною передумовою початку навчального року в очному форматі є наявність та задовільний стан укриттів у закладах освіти. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу IV Положення «Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти», затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 26.12.2017 р. № 1669, керівник закладу освіти є відповідальним за створення безпечних умов освітнього процесу згідно із законодавством про охорону праці. Цим Положенням не дозволяє проведення освітнього процесу за наявності шкідливих та небезпечних умов.
Одночасно із цим, на виконання п.1.2 Протоколу №5 позачергового засідання Броварської районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 11.07.2023 р. доручено розпочати будівництво захисної споруди цивільного захисту в Гоголівському ліцеї Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області; п.1.2 Протоколу №8 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Великодимерської селищної територіальної громади від 11.07.2023 р. доручено терміново розпочати будівництво захисної споруди цивільного захисту в Гоголівському ліцеї Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області, а також встановлено термін 3 місяці (липень – жовтень).
Тому, враховуючи те, що законодавцем прямо передбачена можливість закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для вказаної закупівлі, по причині, коли замовник не може дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, застосовується вищевказане виключення.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення будівництва та облаштування захисної споруди цивільного захисту (укриття) в Гоголівському ліцеї для захисту учнів, вчителів та персоналу в умовах воєнного стану, замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Відповідь на питання №4 запиту (питання №3 відсутнє):
Дослідивши ринкові ціни, отримавши комерційні пропозиції від чотирьох будівельних компаній щодо виконання таких робіт та отримавши листи про неможливість виконання будівельних робіт у строк, враховуючи неможливість дотримання строків на проведення відкритих торгів та ризиків в затримці початку процесу будівництва, було прийнято рішення укласти договір із підрядником, який запропонував найбільш економічно вигідну (обґрунтовану) пропозицію.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, замовник застосував підпункт 3 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) та здійснив закупівлю робіт шляхом укладення договору про закупівлю з Підрядником без застосування відкритих торгів/електронного каталогу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗЖ КИЇВ" #38747797 |
Переможець |
27 057 569,60
UAH з ПДВ
|
29 липня 2023 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2024 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 19:14
|
ДУ _2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 19:13
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2023 13:34
|
ДУ _1 - продовження.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2023 13:32
|
ДУ _1 з додатками.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2023 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2023 16:52
|
Протокол щодо допущення технічної помилки.docx | зміни до договору |
29 липня 2023 16:51
|
Протокол | зміни до договору |
29 липня 2023 16:51
|
Протокол | укладений |
29 липня 2023 16:23
|
Службова записка директора Гоголівського ліцею | укладений |
29 липня 2023 16:23
|
Рішення Виконкому Великодимерської селищної ради | укладений |
29 липня 2023 16:23
|
Лист начальника Управління освіти Великодимерської селищної ради | укладений |
29 липня 2023 16:23
|
Протокол №8 засідання комісії Великодимерської селищної тер. громади | укладений |
29 липня 2023 16:23
|
Протокол №5 Броварської районної комісії | укладений |
29 липня 2023 16:23
|
Лист-звернення | укладений |
29 липня 2023 16:23
|
Договір | укладений |
29 липня 2023 16:23
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво та облаштування захисної споруди цивільного захисту (укриття) в Гоголівському ліце | 1 | роботи |
27 057 569,60
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В протоколі невірно вказана дата |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затвердження нової зкоригованої проектно-кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору в залежності від реального фінансування видатків |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво та облаштування захисної споруди цивільного захисту (укриття) в Гоголівському ліце | 1 |
27 016 003,16
UAH з ПДВ
|