Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обстеження стосовно відновлення та модернізації об’єктів, що постраждали внаслідок збройної агресії рф проти України у 2023 році
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2023-07-28-009135-a ● 1716b9468d9d4ff1943cc597b855374d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент містобудування та архітектури Харківської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02498530 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 76 |
Контактна особа: |
Логвиненко Тетяна Борисівна 380577003653 lohvynenko@kharkivoda.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2023 17:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 000 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Тендерна документація
03 серпня 2023 18:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2023 18:21 |
ЗМІНИ.docx | |
03 серпня 2023 18:21 |
ТД_послуги обстеження_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
28 липня 2023 17:43 |
Договір_послуги обстеження (проект).docx |
03 серпня 2023 18:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 серпня 2023 18:21 |
ЗМІНИ.docx
|
|||
03 серпня 2023 18:21 |
ТД_послуги обстеження_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
28 липня 2023 17:43 |
Договір_послуги обстеження (проект).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фінансова спроможність учасника закупівлі: річний оборот коштів за 2022 рік має бути не менше 100%
Дата подання: 30 липня 2023 09:50
Дата відповіді: 01 серпня 2023 17:57
Замовник зазначає: "Фінансова спроможність учасника закупівлі: річний оборот коштів за 2022 рік має бути не менше 100% від суми пропозиції, незалежно від кількості лотів по яких подано пропозиції." просимо надати роз'яснення, що Замовник має на увазі під даним твердженням.
Відповідь: Шановний Учасник. Фінансова спроможність учасника закупівлі: річний оборот коштів за 2022 рік має бути не менше 100% від суми пропозиції по 1-му лоту, незалежно від кількості лотів по яких подано пропозиції.
назвабудівелльних робіт
Дата подання: 31 липня 2023 16:40
Дата відповіді: 01 серпня 2023 17:57
Просимо визначитися щодо назви робіт у тендері, назва - " відновлення та модернізації об’єктів", в існуючих нормативних документах не визначена. Існують терміни "будівництво -це нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт" або поточний ремонт. Це принципове питання, тому що вартість цих робіт визначається по-різному і організаційні питання (клас наслідків, та інше) різні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Обстеження стосується об'єктів, на яких будуть виконуватись аварійно-відновлювальні роботи. Вид будівництва буде визначатись після проведення обстеження.
критерії
Дата подання: 01 серпня 2023 13:13
Дата відповіді: 01 серпня 2023 17:59
- сканкопію оригіналу або завірену копію договору страхування цивільної правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на експертів. У разі якщо такий договір, спливає раніше дати надання послуг, за цією закупівлею, Учасник додатково має надати гарантійний лист, в якому він гарантує укладання нового договору страхування;
- сканкопію оригіналу або завірену копію страхового полісу на експертів.
Це не регламентовано жодним НПА України при виконанні робіт, як обовязковий критерій. Більш того цей договір можна укласти перед початком виконання робіт за необхідності, тобто учасник може надати гарантійний лист стосовно цього.
Просимо внести відповідні зміни в ТД
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо наявності договору страхування цивільної правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на експертів не суперечить чинному законодавству України та не обмежує конкуренцію, оскільки укладання зазначеного договору є загальнодоступним.
критерії
Дата подання: 01 серпня 2023 18:47
Дата відповіді: 02 серпня 2023 09:57
Ваша відповідь щодо запитання не є відповіддю по суті. Вимога щодо наявності договору страхування цивільної правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на експертів не суперечить чинному законодавству України та не обмежує конкуренцію, оскільки укладання зазначеного договору є загальнодоступним. Якими НПА це регламентован? Це приватна справа любої людини, як будь яка страховкаю, Купівля літака або авиомобіля є теж загальнодоступним правочином, просимо внести зміни до ТД
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо наявності договору страхування цивільної правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на експертів не суперечить чинному законодавству України та не обмежує конкуренцію, оскільки укладання зазначеного договору є загальнодоступним.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-28-009135-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФІН АП КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:40818620
Дата подання: 30 липня 2023 09:57
Розрахунок
Замовник вимагає: "1.7. Ціна тендерної пропозиції означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на надання послуг, передбачених в технічному завданні (Додаток 3 до Тендерної документації). Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до СОУ Д.1.2-02495431-001:2008 «Нормативи витрат труда для визначення вартості робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій будівель і споруд»." Як нам розрахувати кошторис відповідно до СОУ Д.1.2-02495431-001:2008 коли в технічному заданні (Додаток 3) відсутня інформація про прощу та будівельний об'єм кожного з об'єктів?!!! Вимагаємо доповнити технічне завдання інформацією про площу та поверховість кожного об'єкта, який підлягає обстеженню.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2023 18:13
Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації зазначено адресу та відповідальну особу Замовника. Всю додаткову інформацію учасники без ідентифікації можуть отримати за адресою Замовника за попередньою домовленістю.
Ураховуючи вище викладене, вимога підлягає відхиленню.
Ураховуючи вище викладене, вимога підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2023-07-28-009135-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФІН АП КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:40818620
Дата подання: 01 серпня 2023 22:45
Обмеження потенційних учасників з метою освоєння коштів
зАамовник зазначає: "
Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації зазначено адресу та відповідальну особу Замовника. Всю додаткову інформацію учасники без ідентифікації можуть отримати за адресою Замовника за попередньою домовленістю.
Ураховуючи вище викладене, вимога підлягає відхиленню." Вимагаємо чітко вказати норму закону де передбачено те, що ви зазначаєте.!!! Навіщо вимагати розрахунок, якщо ви не надаєте дані, які потрібно для його розрахунку. Ці дані повинні бути одинаковими для всіх, щоб всі були в рівних умовах!!!! Складається враження, що ви обмежуєте потенційних учасників з метою заключення договору по завищеним цінам з конкретним виконавцем!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації зазначено адресу та відповідальну особу Замовника. Всю додаткову інформацію учасники без ідентифікації можуть отримати за адресою Замовника за попередньою домовленістю.
Ураховуючи вище викладене, вимога підлягає відхиленню." Вимагаємо чітко вказати норму закону де передбачено те, що ви зазначаєте.!!! Навіщо вимагати розрахунок, якщо ви не надаєте дані, які потрібно для його розрахунку. Ці дані повинні бути одинаковими для всіх, щоб всі були в рівних умовах!!!! Складається враження, що ви обмежуєте потенційних учасників з метою заключення договору по завищеним цінам з конкретним виконавцем!!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2023 09:59
Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації зазначено адресу та відповідальну особу Замовника. Всю додаткову інформацію учасники без ідентифікації можуть отримати за адресою Замовника за попередньою домовленістю.
Також учасник не довів неможливість виконання умов тендерної документації та факту порушення його прав та законних інтересів.
Ураховуючи вище викладене, вимога підлягає відхиленню.
Також учасник не довів неможливість виконання умов тендерної документації та факту порушення його прав та законних інтересів.
Ураховуючи вище викладене, вимога підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2023-07-28-009135-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФІН АП КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:40818620
Дата подання: 01 серпня 2023 22:47
Вихідні дані, які повинні бути зазначені в технічному завданні для розрахунку вартості пропозиції
Замовник вимагає: "1.7. Ціна тендерної пропозиції означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на надання послуг, передбачених в технічному завданні (Додаток 3 до Тендерної документації). Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до СОУ Д.1.2-02495431-001:2008 «Нормативи витрат труда для визначення вартості робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій будівель і споруд»." Як нам розрахувати кошторис відповідно до СОУ Д.1.2-02495431-001:2008 коли в технічному заданні (Додаток 3) відсутня інформація про площу та будівельний об'єм кожного з об'єктів?!!! Вимагаємо доповнити технічне завдання інформацією про площу та будівельний об'єм кожного об'єкта, який підлягає обстеженню!!!!!! Чи ми повинні особисто з вами зустрічатися, щоб домовитися про якісь незрозумілі речі?!!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2023 09:59
Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації зазначено адресу та відповідальну особу Замовника. Всю додаткову інформацію учасники без ідентифікації можуть отримати за адресою Замовника за попередньою домовленістю.
Також учасник не довів неможливість виконання умов тендерної документації та факту порушення його прав та законних інтересів.
Ураховуючи вище викладене, вимога підлягає відхиленню.
Також учасник не довів неможливість виконання умов тендерної документації та факту порушення його прав та законних інтересів.
Ураховуючи вище викладене, вимога підлягає відхиленню.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 484 800,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 424,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7424 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до Тенедрної документації |
Аукціон
Позиції
1 посл
Лот 2
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61002, Україна, Харківська область, Харків, вул. Сумська, 76
Дата доставки:
01 листопада 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2023 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне Підприємство "Фірма "Інженер" |
1 484 750,00
UAH з ПДВ
|
1 484 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ ХОЛДІНГ «МЕГАБУД" |
1 484 800,00
UAH з ПДВ
|
1 477 376,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ ХОЛДІНГ «МЕГАБУД" #44486608 |
Переможець |
1 477 376,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2023 12:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2023 12:52
|
Д.у. 3 Мегабуд дог 23.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2023 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2023 11:48
|
Ду 2 дог 23 Мегабуд.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2023 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2023 10:20
|
Д.у.1 дог 23 Мегабуд.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2023 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 серпня 2023 12:05
|
Договір 23.pdf | зміни до договору |
24 серпня 2023 12:04
|
Протокол договір лот 2.pdf | зміни до договору |
24 серпня 2023 12:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 серпня 2023 12:03
|
Протокол звіт лот 2.pdf | зміни до договору |
24 серпня 2023 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 серпня 2023 12:02
|
Протокол РП уточнення.pdf | зміни до договору |
24 серпня 2023 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2023 17:59
|
Договір_23_тех.обстеження_Лот 2.pdf | укладений |
21 серпня 2023 17:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення пункту 5 «Конкретна назва предмета закупівлі» річного плану |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення у розділі назва номенклатурної позиції предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Технічна помилка у договорі |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н-2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна податкового навантаження внаслідок переходу на спрощену систему оподаткування (платник єдиного податку за ставкою 5%) |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |