Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40329345 |
Місцезнаходження: | 58002, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, площа Центральна, 3 |
Контактна особа: |
Соболєв Сергій Миколайович +380372516920 sobolevsn@cv.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2023 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2023 15:49 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2023 15:26 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2023 15:26 |
Очікувана вартість: | 5 225 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2023 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2023 15:45 |
31150000-2 Додаток 3 Форма тендерної пропозиції.docx | |
28 липня 2023 15:45 |
31150000-2 Додаток 2 Проєкт договору.doc | |
28 липня 2023 15:45 |
31150000-2 Додаток 1 Техн характеристики.docx | |
28 липня 2023 15:45 |
31150000-2 Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-30-000016 ● 45bb9b5672e344f9a2714f68e25eb824
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 11:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.10.2023 № 66
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.10.2023 № 66.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-07-28-008096-a 28.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-30 15:06:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Модулі для джерела безперебійного живлення APC Symmetra PX (Баласти для розрядних ламп чи трубок)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-28-008096-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-01 14:30:54
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
до моніторингу закупівлі
«Модулі для джерела безперебійного живлення APC Symmetra PX
(Баласти для розрядних ламп чи трубок) (UA-2023-07-28-008096-a)»
Станом на 01.01.2023 на балансі Головного правління Пенсійного фонду України в Чернівецької області (надалі – Головне управління) знаходиться 2 (два) джерела безперебійного живлення APC Symmetra PX 160 (виробник Schneider Electric):
1-е джерело отримане в наслідок передачі майна від Національного банку України Пенсійному фонду України в 2019 році),
2-ге джерело отримане від Головного управління Пенсійного фонду України в Київський області в 2022 році.
Предмет закупівлі складається з:
- Придбання нових акумуляторних батарей SYBTU2-PLP для джерела безперебійного живлення APC Symmetra PX 160 (отриманого в наслідок передачі майна від Національного банку України Пенсійному фонду України в 2019 році);
- Вентиляторів для системи охолодження для ДБЖ APC Symmetra PX 160;
- Придбання сервісних сертифікатів на обслуговування офіційним представником обладнання в Україні відповідно до вимог Виробника обладнання;
- Постановка на гарантійне обслуговування (Сервісні сертифікати) обох джерел безперебійного живлення APC Symmetra PX 160, які знаходяться на балансі Головного правління Пенсійного фонду України в Чернівецької області.
З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, враховуючи специфіку та складність закупівлі, уповноважена особа Головного управління звернулась із запитом до офіційного представника виробника обладнання в Україні - ТОВ «ШНЕЙДЕР ЕЛЕКТРІК УКРАЇНА» (https://www.se.com/) запит та відповідь додаються.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені на підставі отриманої відповіді від Офіційного представника виробника обладнання в Україні щодо рекомендованих цін та за результатами проведеної діагностики Представником виробника обладнання, яка проведена 11 липня 2023 року (звіт з виконаних сервісних робіт додається) що передбачено у службовій записці керівника зацікавленого структурного підрозділу Головного управління (додається).
Для внесення відповідних фінансових асигнувань до кошторису видатків на 2023 рік щодо предмету закупівлі Головне управління Пенсійного фонду України звернулося до Пенсійного фонду України з відповідним листом (додається), які затверджені у кошторисі видатків на 2023 рік. Закупівля проведена у межах фінансових асигнувань (кошторису видатків) на 2023 рік.
Згідно пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» рекомендовано Правлінню Пенсійного фонду України з метою ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Разом з тим, повідомляємо, що починаючи з 24.02.2022 по 24.10.2023 доступ до веб-сайту Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області (https://www.pfu.gov.ua/cv/) був недоступний з причин, пов'язаних із початком повномасштабного вторгнення російської федерації. У зв’язку із відновленням доступу до сторінки веб-сайту Головного управління відповідна інформація буде оприлюднена у найближчий час.
Додатки:
1. Запит Офіційному представнику виробника обладнання в Україні на 1 арк.;
2. Відповідь Офіційного представника виробника обладнання в Україні на 1 арк.;
3. Звіт Офіційного представника виробника обладнання в Україні за результатами проведеної діагностики джерел безперебійного живлення ГУ на 1 арк.;
4. Пропозиція щодо внесення змін до кошторису Головного управління на 2 арк.;
5. Службова записка Уповноваженої особи щодо початку проведення процедур закупівель на 3 арк.
Уповноважена особа Сергій СОБОЛЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення оприлюднено на Інформаційній сторінці вебпорталу Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області: https://www.pfu.gov.ua/cv/409628-obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-jogo-ochikuvanoyi-vartosti-ta-abo-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-4/
2023-11-14 10:41:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови №710 встановлено порушення пункту 4-1 цієї Постанови.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2023 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДАТАСТРІМ |
5 194 670,64
UAH з ПДВ
|
5 194 670,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС" |
5 220 687,36
UAH з ПДВ
|
5 220 687,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДАТАСТРІМ #37814762 |
Переможець |
5 194 670,64
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2023 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 17:05
|
Звіт | укладений |
12 грудня 2023 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2023 10:56
|
Повідомлення про внесення змін.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2023 10:53
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2023 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2023 13:47
|
Договір | укладений |
16 серпня 2023 11:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 174 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |