Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт системи протипожежного захисту (пожежної сигналізації, системою передавання тривожних сповіщень, системою оповіщень про пожежу та управління евакуацією людей) в Комунальне некомерційне підприємство “5-а міська клінічна поліклініка м. Львова”, за адресою: м. Львів, вул. Виговського, 32» Коригування. (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 757 267,20 UAH
UA-2023-07-28-007607-a c0a2d669bc63491a860866b848c646fa
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Омельченко

+380674784128 tenderknp05@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова"
Код ЄДРПОУ: 23957835
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Виговського, будинок 32
Контактна особа: Ірина Омельченко
+380674784128
tenderknp05@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2023 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2023 01:00
Початок аукціону: 28 серпня 2023 11:30
Початок аукціону: 28 серпня 2023 11:30
Очікувана вартість: 3 757 267,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 786,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 1 пункту 3.4 цього ж Розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3 пункту 3.3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на рахунок Комунального некомерційного підприємства «5-а міська клінічна поліклініка м. Львова». Перерахування коштів здійснюється на UA 593052990000026005031020057 в АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 15 000, 00 (п’ятнадцять тисяч ) грн. 4. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком. - Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №6 тендерної документації).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


У зв'язку із потребою внести зміни до річного плану UA-P-2023-07-28-001470-c відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт системи протипожежного захисту (пожежної сигналізації, системою передавання тривожних сповіщень, системою оповіщень про пожежу та управління евакуацією людей) в Комунальне некомерційне підприємство “5-а міська клінічна поліклініка м. Львова”, за адресою: м. Львів, вул. Виговського, 32» Коригування. (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-28-007607-a), в частині зміни очікуваної вартості та відсутності технічної можливості це здійснити, вважати річний план UA-P-2023-08-21-006809-a (https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-08-21-006809-a) таким, що є актуальним до оголошення про проведення цієї закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт системи протипожежного захисту (пожежної сигналізації, системою передавання тривожних сповіщень, системою оповіщень про пожежу та управління евакуацією людей) в Комунальне некомерційне підприємство “5-а міська клінічна поліклініка м. Львова”, за адресою: м. Львів, вул. Виговського, 32» Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79022, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Виговського, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За погодженням сторін, Замовник після підписання договору може перерахувати Підряднику аванс в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень, коштів, передбачених фінансовим планом, та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 15:17

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 1 пункту 3.4 цього ж Розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3 пункту 3.3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на рахунок Комунального некомерційного підприємства «5-а міська клінічна поліклініка м. Львова». Перерахування коштів здійснюється на UA 593052990000026005031020057 в АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 15 000, 00 (п’ятнадцять тисяч ) грн. 4. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком. - Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №6 тендерної документації).

Сума забезпечення: 15000 UAH

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-07-28-007607-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 15 вересня 2023 17:21
Вимога
Вимога у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 вересня 2023 16:19
У відповідь на вашу вимогу від 15.09.2023 р. UA-2023-07-28-007607-a.b2 повідомляємо наступне:
Опублікована Вами вимога не стосується надання додаткової інформації про причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або її невідповідності кваліфікаційним критеріям, що передбачено п. 46 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону".
Крім того, згідно п. 42 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції».
КНП «5 МКП м. Львова» було реалізоване дане право та направлено запит за підтвердженням інформації, наданої учасником до проектанта, який здійснював «Коригування проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт системи протипожежного захисту (пожежної сигналізації, системою передавання тривожних сповіщень, системою оповіщень про пожежу та управління евакуацією людей) в Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова", за адресою: м. Львів, вул. Виговського, 32 (робочий проект)», а саме щодо відповідності Договірної ціни, пояснювальної записки; локального кошторису; підсумкової відомості ресурсів; розрахуноку загальновиробничих витрат Додатку № 2 Технічна специфікація Тендерної документації до закупівлі «Капітальний ремонт системи протипожежного захисту (пожежної сигналізації, системою передавання тривожних сповіщень, системою оповіщень про пожежу та управління евакуацією людей) в Комунальне некомерційне підприємство “5-а міська клінічна поліклініка м. Львова”, за адресою: м. Львів, вул. Виговського, 32» Коригування. (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-28-007607-a).
У відповідь на надане звернення КНП «5 МКП м. Львова» отримано лист, згідно якого, технологія розрахунку та виконання робіт, застосована Учасником в його кошторисних документах є повністю еквівалентною до тієї що застосована в Технічній специфікації Тендерної документації та відповідає Проектно-кошторисній документації і Технічній специфікації відповідно. Якість та технологія виконання даних робіт не була порушена.
Відтак, розрахунок договірної ціни, пояснювальна записка; локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат відповідають Технічній специфікації Закупівлі та розробленій проектантом проектно-кошторисній документації, відповідно.
Керуючись вище викладеним ваша вимога підлягає відхиленню.
Технічна специфікація (Додаток № 2 до Тендерної документації) сформована з відомостей обсягів робіт, та відомостей ресурсів які є частиною проектно кошторисної документації, яка розроблена проектною організацією, та затверджена ЕКСПЕРТНИМ ЗВІТОМ (№1998/23 від 22.06.2023 р.).

Документи подані скаржником

15 вересня 2023 17:20
ВИМОГА Львів.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-07-28-007607-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 01 серпня 2023 16:20
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 серпня 2023 17:24
Рішеня від 03.08.2023 № 12003.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2023 17:24
рішення від 10.08.2023 № 12541.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2023 10:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано
Дата виконання рішення замовником: 21 серпня 2023 20:55
Номер скарги: UA-2023-07-28-007607-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 20 вересня 2023 17:38
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 вересня 2023 16:11
рішення від 22.09.2023 № 15164.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2023 16:11
рішення від 04.10.2023 № 15831.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2023 15:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано

Документи Органу Оскарження

03 серпня 2023 17:24
Рішеня від 03.08.2023 № 12003.pdf

Документи подані скаржником

20 вересня 2023 17:11
23. допуск 1000В.pdf
20 вересня 2023 17:11
Скарга Львів Лікарня №5.docx
20 вересня 2023 17:11
18. тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2023 17:11
Скарга Львів Лікарня №5.pdf

Документи подані замовником

26 вересня 2023 23:00
23. допуск 1000В.pdf
26 вересня 2023 23:00
Відповідь 2.pdf
26 вересня 2023 23:00
Відповідь 1.pdf
26 вересня 2023 23:00
236_ДЦ_ДЦ_3.xls.p7s
26 вересня 2023 23:00
236_ДЦ_ДЦ_3.xls

Документи Органу Оскарження

22 вересня 2023 16:11
рішення від 22.09.2023 № 15164.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2023 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТОП ФАЄР" 3 098 731,66
UAH з ПДВ
3 098 731,66
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НОВА ПОЖЕЖНА СИСТЕМА" 3 381 517,24
UAH з ПДВ
3 381 517,24
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 вересня 2023 17:57
Електронний підпис
01 вересня 2023 17:56
Хоменюк.pdf.p7s
01 вересня 2023 17:56
Трудова Лащ.pdf.p7s
01 вересня 2023 17:56
Супровідний лист.docx.p7s
01 вересня 2023 17:56
Спеціальне навчання.pdf.p7s
01 вересня 2023 17:56
Свідоцтво Суховій.pdf.p7s
01 вересня 2023 17:56
диплом Лащ Б.М.pdf.p7s
01 вересня 2023 17:56
Видаткові обладнання.pdf.p7s
01 вересня 2023 17:56
72550965184194.pdf.p7s
01 вересня 2023 17:56
72550936852663.pdf.p7s
01 вересня 2023 17:56
Хоменюк.pdf
01 вересня 2023 17:56
Трудова Лащ.pdf
01 вересня 2023 17:56
Супровідний лист.docx
01 вересня 2023 17:56
Спеціальне навчання.pdf
01 вересня 2023 17:56
Свідоцтво Суховій.pdf
01 вересня 2023 17:56
Охорона праці ТОП ФАЄР.pdf
01 вересня 2023 17:54
Електробезпека ТОП ФАЄР.pdf
01 вересня 2023 17:54
диплом Лащ Б.М.pdf
01 вересня 2023 17:52
Видаткові обладнання.pdf
01 вересня 2023 17:52
72550965184194.pdf
01 вересня 2023 17:52
72550936852663.pdf
25 серпня 2023 17:16
Електронний підпис
25 серпня 2023 17:16
Електронний підпис
25 серпня 2023 17:15
Трудова Лащ.pdf
25 серпня 2023 17:15
Цінова пропозиція.pdf.p7s
25 серпня 2023 17:15
Кошторис Лікарня №5.pdf.p7s
25 серпня 2023 17:15
Проект договору.pdf.p7s
25 серпня 2023 17:15
Кошторис Лікарня №5.pdf
25 серпня 2023 17:15
Витяг з ПДВ лютий 2023.pdf.p7s
25 серпня 2023 17:15
Витяг з ЄДР від 23.08.2023.pdf
25 серпня 2023 17:15
Проект договору.pdf
25 серпня 2023 17:15
Гарантійний лист.pdf.p7s
25 серпня 2023 17:15
Довідка аб.14 п. 47.pdf
25 серпня 2023 17:15
Договір оренди складу.pdf
25 серпня 2023 17:15
ТОП ФАЄР гарантія 915.zip
25 серпня 2023 17:15
invoice2145029506530493481.pdf.p7s
25 серпня 2023 17:15
Спеціальне навчання.pdf.p7s
25 серпня 2023 17:15
Статут ТОП ФАЄР + Опис.pdf
25 серпня 2023 17:15
Довідка субпідряд.pdf
25 серпня 2023 17:15
Трудова Лащ.pdf.p7s
25 серпня 2023 17:15
Договір Пежинський.pdf.p7s
25 серпня 2023 17:15
invoice2145029506530493481.pdf
25 серпня 2023 17:15
Цінова пропозиція.pdf
25 серпня 2023 17:15
Декларація Висота+1000В.zip
25 серпня 2023 17:15
Договір Пежинський.pdf
25 серпня 2023 17:15
диплом Лащ Б.М.pdf.p7s
25 серпня 2023 17:15
Договір оренди Офісу.pdf
25 серпня 2023 17:15
Гарантійний лист.pdf
25 серпня 2023 17:15
ТОП ФАЄР гарантія 915.zip.p7s
25 серпня 2023 17:15
Витяг з ПДВ лютий 2023.pdf
25 серпня 2023 17:15
Спеціальне навчання.pdf
25 серпня 2023 17:15
invoice8652333171088439538.pdf
25 серпня 2023 17:15
Довідка субпідряд.pdf.p7s
25 серпня 2023 17:15
Охорона праці ТОП ФАЄР.pdf
25 серпня 2023 17:15
Пояснення до ліцензії.pdf
25 серпня 2023 17:15
invoice8652333171088439538.pdf.p7s
25 серпня 2023 17:15
Лабораторія ТОП ФАЄР.pdf
25 серпня 2023 17:15
диплом Лащ Б.М.pdf
25 серпня 2023 17:15
Довідка аб.14 п. 47.pdf.p7s

Публічні документи

19 вересня 2023 14:43
Електронний підпис
19 вересня 2023 14:41
Витяг-1508914-Драч-2023-09-15.pdf
19 вересня 2023 14:41
Довідка.pdf
19 вересня 2023 14:39
довідки.pdf
14 вересня 2023 14:17
Електронний підпис
14 вересня 2023 14:16
6. трудові, договора ЦПХ.pdf
14 вересня 2023 14:16
3. лист-пояснення.pdf
14 вересня 2023 14:16
2. Згода субпідряд.pdf
14 вересня 2023 14:16
1. довідка субпідряд.pdf
25 серпня 2023 12:21
Електронний підпис
25 серпня 2023 12:21
Електронний підпис
25 серпня 2023 12:19
72549565733161.pdf
25 серпня 2023 11:44
Електронний підпис
25 серпня 2023 11:44
Електронний підпис
25 серпня 2023 11:41
платіжка 15000.pdf
24 серпня 2023 17:02
Електронний підпис
24 серпня 2023 17:02
Електронний підпис
24 серпня 2023 17:00
236.imd.p7s
24 серпня 2023 17:00
236_ДЦ_ОПРЛС_02-01-02.xls.p7s
24 серпня 2023 17:00
236_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.xls.p7s
24 серпня 2023 17:00
236_ДЦ_ЛС2_02-01-02.xls.p7s
24 серпня 2023 17:00
236_ДЦ_ЛС1_02-01-01.xls.p7s
24 серпня 2023 17:00
236_ДЦ_ИВР.xls.p7s
24 серпня 2023 17:00
236_ДЦ_ДЦ_3.xls.p7s
24 серпня 2023 17:00
236_ДЦ_ДЦ_2.xls.p7s
24 серпня 2023 17:00
236.imd
24 серпня 2023 17:00
236_ДЦ_ОПРЛС_02-01-02.xls
24 серпня 2023 17:00
236_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.xls
24 серпня 2023 17:00
236_ДЦ_ЛС2_02-01-02.xls
24 серпня 2023 17:00
236_ДЦ_ЛС1_02-01-01.xls
24 серпня 2023 17:00
236_ДЦ_ИВР.xls
24 серпня 2023 17:00
236_ДЦ_ДЦ_3.xls
24 серпня 2023 17:00
236_ДЦ_ДЦ_2.xls
24 серпня 2023 17:00
схема ліфтів.pdf
24 серпня 2023 17:00
проект договору.pdf
24 серпня 2023 17:00
Декларація МТБ АРМ_ЕКО.pdf
24 серпня 2023 17:00
23. допуск 1000В.pdf
24 серпня 2023 17:00
22. керівник робіт.pdf
24 серпня 2023 17:00
лист постачальника 2.jpg
04 серпня 2023 19:09
Електронний підпис
04 серпня 2023 19:09
Електронний підпис
04 серпня 2023 19:08
Підписаний_72370204747780.pdf
04 серпня 2023 19:08
12. 230802SU19063300.pdf
04 серпня 2023 19:08
15. ліцензія АВК.pdf
04 серпня 2023 19:08
11. 230802SU19033100.pdf
04 серпня 2023 19:08
16. гарант. лист.pdf
04 серпня 2023 19:08
5. довідка п.47 абз.14.pdf
04 серпня 2023 19:08
18. тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОП ФАЄР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "НОВА ПОЖЕЖНА СИСТЕМА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОП ФАЄР"
#42082117
Рішення скасоване 3 098 731,66
UAH з ПДВ
11 жовтня 2023 15:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2023 22:15
ТОВ "НОВА ПОЖЕЖНА СИСТЕМА"
#43221504
Рішення скасоване 3 381 517,24
UAH з ПДВ
11 жовтня 2023 15:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 вересня 2023 15:58
ТОВ "ТОП ФАЄР"
#42082117
Відхилено 3 098 731,66
UAH з ПДВ
11 жовтня 2023 15:18
ТОВ "НОВА ПОЖЕЖНА СИСТЕМА"
#43221504
Відхилено 3 381 517,24
UAH з ПДВ
11 жовтня 2023 15:22

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. В пп. 9. п. 5.2.1 Розділу 5 тендерної документації встановлена вимога: додатково на підтвердження можливості виконати договір необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не раніше оголошення даної закупівлі (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами). В супереч зазначеного Учасником не було подано в складі пропозиції перелічені вище довідки. 1.2. Згідно до пп. 1,п.1.1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно було надати у складі пропозиції Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно до встановленої форми в Таблиці А) та для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або бухгалтерську довідку, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі залучення до виконання робіт обладнання та матеріально-технічної бази, машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки, обладнання, машин та механізмів (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені, та бути чинними на момент подання. Учасником подано довідку № 93/21 від 25.08.2023 р. про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій міститься інформація про Термопенал для електродротів ESAB PSE-5, однак у складі пропозиції відсутні документи на підтвердження пп. 1,п.1.1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації, а саме: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або бухгалтерську довідку, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі залучення до виконання робіт обладнання та матеріально-технічної бази, машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки, обладнання, машин та механізмів (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені, та бути чинними на момент подання. Крім того в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій наявна розбіжність в п. 1.19 довідки в якому вказана інформація про Лебідку електричну Husar BST 2000 LBS 907 (кількість 1 шт.), що не відповідає документу, який учасник надав на підтвердження вимоги пп. 1,п.1.1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної, а саме видатковій накладній №12 від 14.07.2023 р., в якій вказано Лебідку електричну Yusar BST. У складі пропозиції подано видаткові накладні без підписів та печатки від постачальника та отримувача №10, 11, 12, 13 від 14 липня 2023 р., що не відповідає вимогам законодавства, оскільки, документи не містять особистий підпис або інші дані, що дозволяють ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. 1.3. В п. 1.2. Розділі 1 Додатку № 1 до тендерної документації містяться вимоги: 1. З метою вчасного виконання робіт у строки визначені Тендерною документацією, зважаючи на обсяги робіт, визначені Технічною специфікацією Учасник в складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність: - електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування - не нижче 3-го розряду, шляхом надання відповідного посвідчення та протоколу/витягу з протоколу про перевірку знань; 2. Крім того, на вище зазначених осіб (згідно пп. 1 п 1.2 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації), які будуть залучені безпосередньо до виконання робіт надати копії посвідчень та протоколів (або витяги з них) про походження спеціального навчання з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту. 4. Учасник в складі Тендерної пропозиції повинен надати копії протоколів (або витяги з них) та посвідчень осіб, про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000 В (Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правила улаштування електроустановок, Правила експлуатації електрозахисних засобів), «Правил пожежної безпеки» не менше 6 осіб 5. Учасник в складі Тендерної пропозиції повинен надати копії протоколів (або витяги з них) та посвідчень осіб, про перевірку знань з питань охорони праці («Правила будови й безпечної експлуатації ліфтів», «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання що працює під тиском», «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів») не менше 7 осіб. Надані документи повинні бути дійсними протягом всього періоду виконання робіт, передбачено цією тендерною документацією. Відповідно до «Положення про порядок кваліфікаційної атестації та присвоєння кваліфікації особам, які здобувають професійно-технічну освіту», що затверджене Наказом МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ N 201/469 від 31.12.98: Кваліфікаційна атестація є вихідним або проміжним контролем відповідно у формі державних кваліфікаційних іспитів або кваліфікаційних іспитів на завершальному етапі певного проміжного ступеня навчання й має на меті встановлення готовності осіб, які здобувають професійно-технічну освіту, самостійно виконувати комплекс робіт чи певну роботу з обраної професії, спеціальності та спеціалізації відповідного розряду (класу, категорії). Відповідно до п. 6 Положення: При проведенні кваліфікаційної атестації осіб з професій, спеціальностей та спеціалізацій, пов'язаних з роботами на об'єктах з підвищеною небезпекою праці, що перебувають під наглядом спеціально уповноважених державних органів, до складу державних кваліфікаційних комісій включаються представники цих органів. Відповідно до п. 9 Положення до завдань державна кваліфікаційна комісія: - встановлює відповідність результатів вихідного або проміжного контролю обсягів і рівня професійних знань, умінь та навичок осіб вимогам державних стандартів професійно-технічної освіти; - визначає, керуючись кваліфікаційними характеристиками професій працівників або кваліфікаційними характеристиками випускників, фактичний рівень кваліфікації й готовності випускників навчального закладу до самостійного виконання робіт з набутих професій, спеціальностей та спеціалізацій і присвоює відповідні розряди (класи, категорії); - готує обгрунтовані рішення й висновки; - вносить, у разі потреби, до органів управління професійно-технічною освітою, навчальних закладів пропозиції щодо поліпшення забезпечення та здійснення підготовки кваліфікованих робітників. Згідно п. 6 Положення Склад державної кваліфікаційної комісії та зміни до нього затверджуються наказом керівника навчального закладу, що здійснює підготовку кваліфікованих робітників, за погодженням з відповідним регіональним органом управління професійно-технічною освітою. Головою державної кваліфікаційної комісії призначається представник роботодавця або замовника підготовки кваліфікованих робітників - керівник, професіонал відповідної галузі виробництва чи сфери послуг; заступником голови - керівник або заступник керівника навчального закладу, членами - старший майстер (майстер) виробничого навчання, викладач з предмету професійно-теоретичної підготовки, працівник, відповідальний за організацію курсового професійно-технічного навчання, та інші представники підприємства, установи, організації, де здійснюється курсове чи індивідуальне навчання на виробництві, у сфері послуг. Відтак, спираючись на зазначене у складі пропозиції відсутні належним чином складені копії протоколів (або витяги з них) про перевірку знань, передбачених пп.1, 2,4,5 п. 1.2 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації. В пп. 1 п. 1.2 Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації вказано, що з метою вчасного виконання робіт у строки визначені Тендерною документацією, зважаючи на обсяги робіт, визначені Технічною специфікацією Учасник в складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність: - налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - не нижче 4-го розряду, шляхом надання відповідних посвідчень/свідоцтв та протоколу/витягу з протоколу про перевірку знань; - електрозварника ручного зварювання (газозварник) - не нижче 4-го розряду шляхом надання відповідного посвідчення/свідоцтва електрогазозварника з підтвердженням професійної компетенції відповідно до розряду та протоколу/витягу з протоколу про перевірку знань; - не менше 1 особи яка пройшла спеціальне навчання та за результатами такого навчання здобула кваліфікацію монтажника санітарно-технічних систем і устаткування не нижче 4 розряду шляхом надання відповідного посвідчення та протоколу/витягу з протоколу про перевірку знань. Учасником на зазначених осіб не подано у складі пропозиції подано свідоцтва, що про присвоєння робітничої кваліфікації, що підписані Керівником навчального закладу, підприємства, організації, однак протоколи/витяги з протоколів про перевірку знань відсутні, що не відповідає пп. 1 п. 1.2 Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації. 1.4. Учасник у складі пропозиції подає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно форми що встановлена Таблицею Б (п. 1.2. Розділу 1 Додатку № 1 тендерної документації), в якій вказано, посаду/спеціальність Богдана Лаща – головний інженер (керівник робіт)/ інженер з будівництва. У пп.3, п. 1.2. Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації встановлена вимога: Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років (підтвердити документально в складі тендерної пропозиції). Учасник подає у складі пропозиції диплом на Богдана Лаща, в якому вказано, що він отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Теплогазопостачання і вентиляція» та здобув кваліфікацію інженера з будівництва, також не підтверджено документально стаж роботи за видом робіт, що визначені в пп.3, п. 1.2. Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. На виконання пп. 9. п. 5.2.1 Розділу 5 тендерної документації подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не раніше оголошення даної закупівлі (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами). 2.2. Для підтвердження інформації зазначеної, щодо Термопенал для електродротів ESAB PSE-5 (кількість 1 шт.) в довідці 93/21 від 25.08.2023 р. про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або бухгалтерську довідку, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі залучення до виконання робіт обладнання та матеріально-технічної бази, машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки, обладнання, машин та механізмів (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені, та бути чинними на момент подання. Усунути розбіжність в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо Лебідки електричної, відповідно до інформації що міститься в видатковій накладній №12 від 14.07.2023 р. На виконання пп. 1,п.1.1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надати видаткові накладні з підписами та печатками постачальника та отримувача №10, 11, 12, 13 від 14 липня 2023 р. 2.3. Надати копії протоколів (або витяги з них) про перевірку знань, передбачених пп.1, 2,4,5 п. 1.2 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, складені згідно вимог чинного законодавства, а саме: - посвідчення та протоколу/витягу з протоколу про перевірку знань на електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування - не нижче 3-го розряду - протоколи/витяги з протоколу про перевірку знань на налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - не нижче 4-го розряду, електрозварника ручного зварювання (газозварник) - не нижче 4-го розряду, на монтажника санітарно-технічних систем і устаткування не нижче 4 розряду. 2. Крім того, на вище зазначених осіб (згідно пп. 1 п 1.2 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації), які будуть залучені безпосередньо до виконання робіт надати копії посвідчень та протоколів (або витяги з них) про походження спеціального навчання з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту. 4. Учасник в складі Тендерної пропозиції повинен надати копії протоколів (або витяги з них) та посвідчень осіб, про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000 В (Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правила улаштування електроустановок, Правила експлуатації електрозахисних засобів), «Правил пожежної безпеки» не менше 6 осіб 5. Учасник в складі Тендерної пропозиції повинен надати копії протоколів (або витяги з них) та посвідчень осіб, про перевірку знань з питань охорони праці («Правила будови й безпечної експлуатації ліфтів», «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання що працює під тиском», «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів») не менше 7 осіб. Надані документи повинні бути дійсними протягом всього періоду виконання робіт, передбачено цією тендерною документацією. 2.4. На виконання вимоги пп.3, п. 1.2. Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації підтвердити документально в складі тендерної пропозиції інформацію про те що керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”. Підтвердити документально стаж роботи за робіт, що визначені в пп.3, п. 1.2. Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

05 вересня 2023 15:59
Електронний підпис
05 вересня 2023 15:58
CamScanner 2023-09-05 15.49.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Згідно п. 3.8. Розділу 3 Тендерної документації, Учасники повинні надати в складі Тендерної пропозиції визначену в даному пункті Інформацію про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців): У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. 3. Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. У складі тендерної пропозиції учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, якого планує залучити до виконання робіт/надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків та інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників/співвиконавців на виконання робіт/послуг, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. 4. Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. У складі тендерної пропозиції учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, якого планує залучити до виконання робіт/надання послуг в обсязі менше ніж 20 відсотків та інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників/співвиконавців на виконання робіт/послуг, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. * У разі, якщо даний вид робіт/послуг не підлягає ліцензуванню чи отримання дозвільних документів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу. Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі. Учасником не надано інформації про залучення чи не залучення субпідрядника до виконання робіт та документів, визначених п. 3.8. Розділу3 Тендерної документації. На усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати інформацію та документи згідно п. 3.8. Розділу 3 Тендерної документації про залучення чи не залучення субпідрядника до виконання робіт. 2. Згідно п. 1.1. Розділу 1 Додатку№1 до Тендерної документації Учасники повинні надати Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або бухгалтерську довідку, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі залучення до виконання робіт обладнання та матеріально-технічної бази, машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки, обладнання, машин та механізмів (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені, та бути чинними на момент подання. Учасником надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій в тому числі зазначено про машину ручну свердлильну Rebir. Однак не надано вище визначених документів про право володіння чи користування даним обладанням. Відтак, на усунення невідповідностей, на машину ручну свердлильну Rebir необхідно надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або бухгалтерську довідку, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі залучення до виконання робіт обладнання та матеріально-технічної бази, машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки, обладнання, машин та механізмів (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені, та бути чинними на момент подання. 3. Згідно п. 1.1. Розділу 1 Додатку№1 до Тендерної документації: - У складі тендерної пропозиції потрібно подати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метра. - У складі тендерної пропозиції потрібно подати скан-копію сертифікату про відповідність/свідоцтва електротехнічної лабораторії щодо відповідності ДСТУ ISO 10012:2005 та СОУ 74.9-02568294-001:2016. Учасником такі в складі Тендерної пропозиції, такі документи надано на ТОВ Арм-еко. Зважаючи на те, що учасником не надано інформацію про залучення/не залучення субпідрядника для виконання робіт, Замовник не має змоги встановити яке відношення має ТОВ Арм-еко до Тендерної пропозиції Учасника. Відтак, на усунення невідповідностей Учасник має надати інформацію про те чи ТОВ Арм-еко буде залучений як субпідрядник до виконання робіт та інші документи згідно п. 3.8. Розділу3 Тендерної документації або: -У складі тендерної пропозиції потрібно подати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метра. - У складі тендерної пропозиції потрібно подати скан-копію сертифікату про відповідність/свідоцтва електротехнічної лабораторії щодо відповідності ДСТУ ISO 10012:2005 та СОУ 74.9-02568294-001:2016. 4. Згідно п. 1.2. Розділу 1 Додатку№1 до Тендерної документації: Учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3. Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років (підтвердити документально в складі тендерної пропозиції). Учасником в наданій Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначено про керівника робіт Юрія Тимощука. Однак згідно інформації зазначеної в трудовій книжці Юрія Тимощука, даний працівник звільненений. Відтак, Учасником не підтверджено наявність Керівника робіт. Відтак, на усунення невідповідностей Учасник має підтвертити наявність керівника робіт, Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років (підтвердити документально в складі тендерної пропозиції). Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

15 вересня 2023 15:24
Довідка НАЗК
15 вересня 2023 15:24
Електронний підпис
12 вересня 2023 11:37
Протокол.pdf
05 вересня 2023 15:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 жовтня 2023 15:18
Електронний підпис
11 жовтня 2023 15:17
CamScanner 2023-09-05 15.49.pdf

Документи

11 жовтня 2023 15:22
Електронний підпис
11 жовтня 2023 15:21
CamScanner 2023-10-11 10.42.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій