Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362125 |
Місцезнаходження: | 08112, Україна , Київська обл., с.Дмитрівка , вул.Садова, будинок 2 |
Контактна особа: |
Марія Гензур +380975293746 dmutrivka_zak@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2023 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 13 368 666,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 66 843,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на договір між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 65 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше строку дії тендерної пропозиції. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником відповідно до п.44 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 65000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 200 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2023 14:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2023 14:15 |
ДОДАТКИ ДО ТД.doc | |
28 липня 2023 14:15 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-25-000007 ● 44167f59c35344b38ce4db5b7a37e096
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 серпня 2023 12:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.08.2023 № 228
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олексій КОРОЛЬ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-07-28-006336-a 28.07.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-28 12:29:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Відновлювані роботи реконструкція пошкодженого майна багатоквартирного двосекційного житлового будинку за адресою: вул.Центральна, 17Е, с.Бузова, Бучанського району Київської області (Коригування)», за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-28-006336-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-29 09:07:03
Відповідь на звернення
ДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі - Замовник) на Ваш Запит про надання пояснень при проведенні процедури закупівлі: “Відновлювані роботи реконструкція пошкодженого майна багатоквартирного двосекційного житлового будинку за адресою: вул.Центральна, 17Е, с.Бузова Бучанського району Київської області (Коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)” повідомляє наступне.
Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” з урахуванням кошторисних норм України у будівництві згідно «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 01.11.2021 року №281, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по даному об'єкту та експертного звіту №064-23/РП від 22.05.2023 року.
А також, відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Згідно з п.14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) - закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до ст.4 Закону.
Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
На підставі зазначеного вище, замовником після проведення зазначених дій, затверджено та оприлюднено річний план закупівель на підставі якого оголошено закупівлю: “Відновлювані роботи реконструкція пошкодженого майна багатоквартирного двосекційного житлового будинку за адресою: вул.Центральна, 17Е, с.Бузова Бучанського району Київської області (Коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)” (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-28-006336-a).
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі Постанова) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів на виконання вимог Постанови ДМИТРІВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ зазначена вище інформація опублікована на сайті за посиланням: https://dtg.gov.ua/pub-info-category/141.
Враховуючи вище викладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати дані обґрунтовані та змістовні пояснення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-28-006336-a ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) перевірки процедури закупівлі: “Відновлювані роботи реконструкція пошкодженого майна багатоквартирного двосекційного житлового будинку за адресою: вул.Центральна, 17Е, с.Бузова Бучанського району Київської області (Коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)” (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-28-006336-a), а саме: у своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що: За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Відповідно до пункту 2.1 додатку 1 до ТД учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації повинен надати довідку та відповідні документи (копії наказів про призначення або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, які будуть задіяні учасником під час виконання договору). На виконання вищевказаної вимоги учасником надано довідку б/н та б/д про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, в пункті 3 якої вказано про наявність в учасника інженера-кошторисника Шульчевської І.В. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні будь-які документи, які підтверджують правовідносини між учасником та інженером-кошторисником Шульчевською І.В., чим не дотримано вимогу пункту 2.1 додатку 1 до ТД. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922- VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 цього Закону № 922-VIII. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕВКЛІД» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, а уклав з ним договір. Маємо заперечити це твердження з наступних причин. По-перше: відповідно до ст.22 Закону України “Про публічнізакупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. На підставі зазначеного Замовник у разі виявлення невідповідностей в тендерній пропозиції учасника: ТОВ «ЕВКЛІД» повинен був надати право виправити помилку. По друге: відповідно до пункту 2.1 додатку 1 до ТД учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації повинен надати: Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Обов’язкова наявність у учасника або залучення наступних працівників: не менше 1-го виконавця робіт (або виконроба або начальника дільниці); не менше 1-го маляра-штукатура; не менше 1-го монтажника будівельного; не менше 1-го слюсара ЕРГУ; не менше 1-го слюсара КВПіА; не менше 1-го електрозварювальника. Разом з довідкою подаються копії відповідних документів: копії наказів про призначення на посаду, або наказів про сумісництво (при наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. На виконання вищевказаної вимоги учасником: ТОВ «ЕВКЛІД» надано довідку б/н та б/д про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, в пункті 3 якої вказано про наявність в учасника інженера-кошторисника Шульчевської Ірини Володимирівни. А також разом з цим учасником: ТОВ «ЕВКЛІД» надано наказ про прийняття на роботу №14 від 10.05.2018 року Фединчук Ірину Володимирівну, чим повністю виконано вимогу Замовника, вказану в тендерній документації. Підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕВКЛІД» відсутні в цій частині, тендерна пропозиція ТОВ «ЕВКЛІД» відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам Замовника. У зв'язку з вищезазначеним, дії Замовника не порушують норм законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕВКЛІД». Доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер, які не підтверджені умовами законодавстваУкраїни та законодавством у сфері публічних закупівель. На підставі вище наведеного, звертаємось з проханням: - прийняти аргументовані заперечення до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель - у зв'язку з їх відсутністю.
2023-09-22 11:30:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕВКЛІД |
11 106 509,68
UAH з ПДВ
|
11 106 509,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕВКЛІД #38193397 |
Переможець |
11 106 509,68
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2023 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2024 15:01
|
ДУ №4.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2024 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 13:35
|
ДУ 3 Договір 841.PDF | зміни до договору |
08 грудня 2023 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2023 11:34
|
ДУ-2 17Е.PDF | зміни до договору |
18 жовтня 2023 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2023 09:36
|
ДУ №1 15.08.2023.PDF | зміни до договору |
15 серпня 2023 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2023 13:05
|
Договір №841.PDF | укладений |
14 серпня 2023 13:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 841 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку збільшенням фінансуванням поточного року, керуючись ст.629, ст.631 част.1 ст.651, част.1 ст.652, ст.691 Цивільного кодексу України та пунктом 20.2 розділу ХХ Договору Сторони погодились внести зміни в Договір. |
Номер договору про закупівлю: | 841 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст.629, ст.631, частини. 1 та част.2 ст. 632, част. 1 ст. 651, част.1 ст. 652. ст. 691 Цивільного кодексу України та пунктом 20.2 розділу Х Х Договору Сторони погодились внести зміни в Договорі. Перенесення фінансування з 2024 на 2023 без зміни загальної суми Договора. |
Номер договору про закупівлю: | 841 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 841 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |