Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу в будівлі Комунального закладу загальної середньої освіти ліцеї "Перспектива" Жовтоводської міської ради за адресою: 52200, Дніпропетровська обл., Кам'янський район, м. Жовті Води, вул. Козацької Слави, 25
Очікувана вартість
694 637,00 UAH
UA-2023-07-28-004584-a ● 67fad25d7cc9417684aa0d81804eb2a8
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад загальної середньої освіти ліцей "Перспектива" Жовтоводської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 19438845 |
Місцезнаходження: | 52200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води, вул. Ярослава Мудрого, буд. 11-А |
Контактна особа: |
Олена Глазиріна +380668728010 zakupki.perspektiva@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2023 12:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 694 637,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 474,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу в будівлі Комунального закладу загальної середньої освіти ліцеї "Перспектива" Жовтоводської міської ради за адресою: 52200, Дніпропетровська обл., Кам'янський район, м. Жовті Води, вул. Козацької Слави, 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52200, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, вул. Козацької Слави, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ліцензійний програмний комплекс
Дата подання: 02 серпня 2023 14:07
Дата відповіді: 02 серпня 2023 15:11
Доброго дня. Чи можливо на договірних умовах зі сторонньою організацією, яка має ліцензійний програмний комплекс виконати кошторис для участі в закупівлі? При цьому додати у складі пропозиції копію Договору з цією організацією та ліцензію на програмний комплекс, якою вона володіє
Відповідь: Доброго дня. Так, цей варіант можливий, якщо Ви додасте у склад пропозиції копію Договору та ліцензію на програмний комплекс цієї організації.
Договірна ціна
Дата подання: 02 серпня 2023 16:36
Дата відповіді: 03 серпня 2023 12:38
Шановний Замовнику!
В Додатку 3 до тендерної документації є вимога надання договірной ціни, розрахованой згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженой Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 No 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», зведеного кошторисного розрахунку, локального кошторисного розрахуноку, розрахунку загальновиробничих витрат, об’єктного кошториса, підсумкової відомісті ресурсів. В зв'язку з тим, що з технічної специфікації незрозумілий повний об'єм робіт, для правильного розрахунку зазначених документів, просимо додати до тендерної документації нульовий кошторис до даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Були внесені зміни до тендерної документації (Додаток 3.1.) з повним об'ємом робіт, для правильного розрахунку документів.
Відповідність МТБ Учасника
Дата подання: 03 серпня 2023 08:58
Дата відповіді: 03 серпня 2023 13:16
Шановний Замовнику. Згідно умов Додатку 1 Кваліфікаційні критерії серед іншого вимагається надати
"Лист в довільній формі про наявність необхідних технологій з метою отримання якісних послуг та підтвердженням того, що матеріально-технічна база Учасника відповідає усім вимогам безпеки, та декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на складське та офісне приміщення учасника."Просимо розстлумачити чи вимагає замовник докумментального підтвердження того що матеріально-технічна база Учасника відповідає усім вимогам безпеки, та відповідно якими саме документами (вказавши вичерний перелік за потребою)
Або це підтвердження просто вимагається зазначити у відповідному Листі в довільній формі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. На підтвердження того, що матеріально-технічна база Учасника відповідає всім вимогам безпеки, вимагається лист в довільній формі про підтвердження того, що матеріально-технічна база Учасника відповідає усім вимогам безпеки.
Суперечності даних, зазначених у додатках
Дата подання: 04 серпня 2023 14:57
Дата відповіді: 07 серпня 2023 09:13
Доброго дня шановний Замовник.
В наданій тендерній документації є невідповідність даним наведеним в додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до даним наведених у додатку №3.1, а саме:
У додатку №3 аркуш 2. пукт.8 (специфікація з проекту) вказано: «Сповіщувач пожежний димовий адресний «DETECTO SMK100»-155 шт. +16шт резерв, а в додатку №3.1. аркуш 11 пункт 25 вказано: «Сповіщувач пожежний димовий адресний «DETECTO SMK100» -163 шт. та пункт 26 «Сповіщувач пожежний димовий адресний «DETECTO SMK100»(резерв) -17 шт. В пунктах 27 та 28 додатку 3.1. знову вказані «Сповіщувач пожежний димовий адресний «DETECTO SMK100» -27 шт, «Сповіщувач пожежний димовий адресний «DETECTO SMK100»(резерв) -3 шт. відповідно. Аркуш 10 додатку 3.1. пункт 8. вказано: «Монтаж сповіщувача пожежного димового DETECTO SМК100», «DETECTO SМК110» -163 шт, а згідно додатку №3 аркушу 2 потрібно змонтувати 167 шт. (155+12), тобто підрядник повинен 4 штуки змонтувати безкоштовно.
У додатку №3 аркуш 2. пукт.8 (специфікація з проекту) вказано: Сповіщувач пожежний ручний адресний «DETECTO MNL110» (резерв) -2шт, а в додатку №3 аркуш 2. пукт.10 (специфікація з проекту) вказано: Сповіщувач пожежний ручний адресний «DETECTO MNL110» (резерв) -1шт.
У додатку 3.1. в « Підсумкова відомість ресурсів до об'єктного кошторису …» Розділ: «Устаткування» пункт.32 - Сповіщувач пожежний ручний адресний «DЕТЕСТО MNL110» -13шт., а згідно додатку 3 аркуш 2 п 10 їх-12 шт, п.33 - Сповіщувач пожежний димовий адресний «DЕТЕСТО SМК100»-180 шт, а згідно додатку 3 аркуш 2 п 8 їх-171 шт. п.34- Сповіщувач пожежний димовий адресний «DЕТЕСТО SМК110»-30 шт, згідно додатку 3 аркуш 2 п 9 їх-14 шт.
Підсумовуючі-кількість сповіщувачів наведених в додатку 3.1. не відповідають кількості вказаної в додатку №3.
У додатку №3 аркуш 2. пукт.12 (специфікація з проекту) вказано: Гучномовець настінний ЗАС100ПН (резерв) -6 шт., а у додатку 3.1. аркуш 14 пункт 58 - Гучномовець настінний ЗАС100ПН (резерв) -5 шт.
Шановний Замовник будь ласка виправите невідповідності. Шановний замовник на підставі якого тендерного документа учасник складає кошторисну документацію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий ранок. Дані в Додатку 3 та Додатку 3.1. були взяті з проектно-кошторисної документації. Оскільки були виявлені розбіжності в Додатку 3 та Додатку 3.1., то просимо керуватися при прийнятті рішення та складанні кошторисної документації даними Додатку 3 (Специфікація з проекту), тому що саме специфікація з проекту пройшла відповідну експертизу.
Правомірність всієї процедури
Дата подання: 08 серпня 2023 07:15
Дата відповіді: 09 серпня 2023 09:34
Шановний замовник, ми як монтажна організація виконуємо роботи згідно проекту. Кошторис та експертиза до цього проекту не відповідають йому, тобто не дійсні.
Це свідчить про те, що контролюючий орган, наприклад Державний Аудит, може накласти штрафні санкції на нас як на організацію, що змонтувала по проекту, але по недійсній експертизі, та на Вас як на замовника. Отже постає питання про законність і правомірність всієї процедури.
Чи буде розроблений новий кошторис та пройдена експертиза до нього?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий ранок. Зараз розробляється новий кошторис та експертиза, бо в ході тендеру було виявлено, що є експертиза, але кошторис невірний. Буде відміна тендеру.
Клас наслідків (відповідальності) СС1, СС2, або СС3
Дата подання: 08 серпня 2023 07:29
Дата відповіді: 08 серпня 2023 10:24
Шановний замовник, до якого класу наслідків належить даний проект будівництва?
Відповідь: Добрий день. Клас наслідків СС1.
Запитання
Дата подання: 08 серпня 2023 18:12
Дата відповіді: 09 серпня 2023 09:33
Шановний замовник! Поясніть будь ласка, якщо наданим листом ви визнаєте, що кошторисна документація невірна, то на основі яких розрахунків була визначена очікувана сумма закупівлі? Оскільки очікувана вартість у закупівлі визначається на основі експертизи та кошторису, а кошторис не вірний, ви не маєте права виставляти на торги послуги, що не мають ціни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий ранок. Є експертиза і кошторис, але в ході закупівлі виявилося, що кошторис не вірний. Тому зараз проводиться нова експертиза і в зв'язку з цим відміна тендеру.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-28-004584-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К", Код ЄДРПОУ:13460921
Дата подання: 08 серпня 2023 07:35
Що до надання експертизи
Доброго дня! Згідно із п.п. 3 п. 4 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI і Порядку затвердження проектів будівництва та здійснення їх експертизи, затвердженого постановою КМУ від 11.05.2011 № 560. обов’язковій експертизі підлягають проекти будівництва об’єктів, які споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. грн, - щодо кошторисної частини проектної документації.
Надайте будь ласка експертизу та кошторис з печатками відповідальних експертів.
Розгорнути
Згорнути
Надайте будь ласка експертизу та кошторис з печатками відповідальних експертів.
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2023 10:14 |
Кінець періоду оскарження: | 20 серпня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 20 серпня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відміна відкритих торгів з особливостями в зв'язку з неможливістю усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: було виявлено помилки на невідповідність до даних між проектним та кошторисним розрахунками |
Документи:
09 серпня 2023 10:14
|
Електронний підпис |
09 серпня 2023 10:14
|
Протокол щодо прийняття рішення про відміну відкритих торгів з особливостями.pdf |