Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Броварського ліцею № 4 ім. С. І. Олійника Броварської міської ради Броварського району Київської області по вул. Москаленка Сергія, 3-а в м. Бровари Броварського району Київської області; 45210000-2 - Будівництво будівель за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Очікувана вартість
27 453 256,00 UAH
UA-2023-07-28-001865-a 7ff5e554d8a64a34aefff6d9f32bea1c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Валентина Степанівна

+380459472202 brovaru-ugkg@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 26146617
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, вул. Героїв України, 15
Контактна особа: Карпенко Валентина Степанівна
+380459472202
brovaru-ugkg@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2023 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2023 00:00
Очікувана вартість: 27 453 256,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 274 532,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше строку дії тендерної пропозиції. Розмір тендерного забезпечення: 130 000,00 грн. (сто тридцять тисяч гривень 00 копійок). Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 130000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Броварського ліцею № 4 ім. С. І. Олійника Броварської міської ради Броварського району Київської області по вул. Москаленка Сергія, 3-а в м. Бровари Броварського району Київської області; 45210000-2 - Будівництво будівель за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07403, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Москаленка Сергія, 3-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного строку Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070«Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки Замовник проводить поетапно за фактично виконані роботи з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) Пiсляоплата 30 Календарні 65
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником здійснюються після реєстрації декларації/сертифіката про готовність Об'єкта до експлуатації Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 10:15

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше строку дії тендерної пропозиції. Розмір тендерного забезпечення: 130 000,00 грн. (сто тридцять тисяч гривень 00 копійок). Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону

Сума забезпечення: 130000 UAH
28 липня 2023 10:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 липня 2023 10:15
Додаток 3 Проект договору.doc
28 липня 2023 10:15
Додаток 2 Відомість обсягів робіт.doc
28 липня 2023 10:15
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
28 липня 2023 10:15
ТД Укриття Ліцей _4.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-08-000012 ● ff940e73da4446178f06f168524d94c6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2023 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.09.2023 № 243
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2023-07-28-001865-a 28.07.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-11 15:54:04

Запит замовнику на пояснення

Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-14 14:30:26

Надання пояснень по моніторингу UA-M-2023-09-08-000012

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит:
1. Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість здійснено на підставі розробленої ПП «Науково – виробнича фірма «Мостопроект» проектної документації по робочому проекту «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Броварського ліцею № 4 ім. С. І. Олійника Броварської міської ради Броварського району Київської області по вул. Москаленка Сергія, 3-а в м. Бровари Броварського району Київської області», експертний звіт № 01-2804-23/ЕП/КО від 11.05.2023 року виданий ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА ГРУП», що додається.
2. Оскільки, згідно п.п.1 п.4 Постанови КМ від 11.10.2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів, інформація з обґрунтуванням технічних, якісних характеристик та очікувану вартість предмета закупівлі не оприлюднювалась на веб-сайті Броварської міської ради (далі- БМР).
Програма будівництва, капітального ремонту, утримання об’єктів житлового фонду, благоустрою та соціально – культурного призначення Броварської міської територіальної громади на 2019-2023 роки, яка затверджена рішенням БМР від 20.12.2018 року № 1177-50-07 (зі змінами) та доповненнями, а також Рішення виконавчого комітету БМР «Про бюджет Броварської територіальної громади на 2023 рік» від 23.12.2022 №988-39-08 та зміни до нього оприлюднені на сайті Броварської територіальної громади за посиланням https://brovary-rada.gov.ua/

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник повідомляє, що не погоджується з Висновком за результатами моніторингу UA - М-2023-09-08-000012 та скористається правом на його оскарження згідно ч. 10 ст. 8 Закону.

2023-10-11 16:55:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 19 жовтня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Єдиний унікальний номер справи 320/37557/23, дата реєстрації 18.10.2023, склад суду Панченко Н.Д. Сторони у справі - Відповідач (Боржник): Північний офіс Держаудитслужби, Позивач (Заявник): Управління будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області, 3-я особа: ТОВ "ДК МІДАС" про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу
Дата публікації: 19 жовтня 2023
Номер відкриття провадження: 320/37557/23
Дата відкриття провадження: 18 жовтня 2023

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДК"МІДАС" 27 403 265,81
UAH з ПДВ
27 403 265,81
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 серпня 2023 17:25
Довідка корупція.zip
14 серпня 2023 17:25
Витяг МВСУ.pdf
14 серпня 2023 17:25
Ліцензія.pdf
10 серпня 2023 16:10
Електронний підпис
10 серпня 2023 15:57
Аналогічний договір.pdf
10 серпня 2023 15:57
Документи працівники.pdf
10 серпня 2023 15:57
Довідка працівники.pdf
04 серпня 2023 16:07
Електронний підпис
04 серпня 2023 16:07
Електронний підпис
04 серпня 2023 15:54
8 Довідка лабораторія.pdf
04 серпня 2023 15:54
28 Антикорупційна.pdf
04 серпня 2023 15:54
7 Договір вивіз сміття.pdf
04 серпня 2023 15:54
1 ISO 9001.pdf
04 серпня 2023 15:54
16 Підтвердження МТБ.pdf
04 серпня 2023 15:54
19 Договори працівники.pdf
04 серпня 2023 15:54
13 ISO 37001.pdf
04 серпня 2023 15:54
25 Пояснення звітність.pdf
04 серпня 2023 15:54
5 Ліцензія АВК.pdf
04 серпня 2023 15:54
3 Відповідність ТЯК.pdf
04 серпня 2023 15:54
34 ISO.pdf
04 серпня 2023 15:54
27 Довідка ліцензія.pdf
04 серпня 2023 15:54
24 Фін звітність.pdf
04 серпня 2023 15:54
14 Довідка МТБ.pdf
04 серпня 2023 15:54
30 Декларація МТБ.pdf
04 серпня 2023 15:54
31 Довідка відомості.pdf
04 серпня 2023 15:54
33 Статут.pdf
04 серпня 2023 15:54
29 Дозвіл.pdf
04 серпня 2023 15:54
23 Аналогічний договір.pdf
04 серпня 2023 15:54
4 Кошторис.zip
04 серпня 2023 15:54
17 Довідка працівники.pdf
04 серпня 2023 15:54
12 ISO 45001.pdf
04 серпня 2023 15:54
35 Проект договору.pdf
04 серпня 2023 15:54
2 Страхова гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДК"МІДАС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДК"МІДАС"
#39394222
Переможець 27 403 265,81
UAH з ПДВ
11 серпня 2023 11:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 серпня 2023 17:26

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Розділом 1 додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1. Пункт 1.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема надати довідку згідно установленої форми з підтверджуючими документами. «1.2.1 На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати : - скан -копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, або скан -копії цивільно-правових угод (або іншим договорам включаючи договори з ФОП, фізичними особами) з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 1.2.2. Обов'язкова наявність в Учасника наступних працівників ІТР;  головний інженер;  виконроб;  сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не менше 4 років (що підтверджується датою видачі сертифікату*) - не менше 1 особи;  сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво) (що підтверджується датою видачі сертифікату*) - не менше 1 особи;  інженер з охорони праці (будівництво)** не нижче 1 категорії не менше 1 особи;  сертифікований експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту не менше 1 особи. *сертифікати мають бути видані в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012 та/або ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 та/або ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и) із зазначенням номеру атестата акредитації органу із сертифікації персоналу. ** на підтвердження надаються чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. На всіх працівників (фахівців), які згідно з умовами тендерної документації мають бути сертифікованими, надаються скановані копії чинних на кінцеву дату подання пропозиції, оригіналів або копій відповідних кваліфікаційних сертифікатів. Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає: - страхові поліси до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на сертифікованих інженерів, дійсні на період будівництва, з урахуванням рівня кваліфікації, у разі закінчення строку дійсності у період виконання робіт - лист-зобов’язання щодо його пролонгації. 1.2.3. Виконроб повинен мати посвідчення (надати у складі пропозиції), які підтверджують знання з пожежної безпеки НАПБ А.01-001-2014, допуск на роботи в електроустановках напругою до 1000В (та мати IV групу з електробезпеки), наявність знань НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.15-07. Посвідчення мають містити посаду та місце роботи (компанія Учасника).» 2. Пункт 1.3 наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного*(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно з підпунктом 1.3.2 пункту 1.3 Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: «Для підтвердження виконання учасником аналогічного договору надати: аналогічний договір у повному обсязі, акт (акти) виконаних робіт (послуг) (на акті обов’язково повинні бути наявні такі реквізити, як номер та дата відповідного аналогічного договору), що підтверджують повне виконання договору». 2). Перелік виявлених невідповідностей: 1. В додатку 2 до тендерної документації визначена відомість обсягів робіт які необхідно буде учаснику виконувати на об’єкті будівництва, а також зазначено, що «Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) подається у вигляді інформаційної моделі (IMD файл) складеної в програмному комплексі АВК (остання версія) або сумісному програмному комплексі, а також у сканованому вигляді у форматі “PDF”, скріплений печаткою та підписаний організацією -Учасником». У складі тендерної документації учасник надав кошторисний розрахунок договірної ціни у складі договірної ціни; - зведеним кошторисним розрахунком; - пояснювальною запискою; - об’єктним кошторисом; - локальними кошторисами; - підсумковою відомістю ресурсів; - розрахунком загальновиробничих витрат. Відповідно до оголошення кінцевий строк виконання робіт встановлений до 31.12.2023 року, тобто 4,5 місяців. Трудомісткість виконання робіт, згідно наданої учасником пояснювальної записки до зведеного кошторисного розрахунку, становить 17 382,33 люд/год . Середньомісячна норма тривалість робочого часу на місяць в 2023 році становить 171,17 люд/год. Середня кількість задіяних працівників в зміну становить в середньому 22 людини (17382,33/(171,17х4,5)). На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник надав довідку згідно установленої форми № 15 від 03.08.2023 року в якій вказано 12 працівників ІТР та 2 працівники робітничих професій. Відповідно довідки №8 від 03. 08.2023 Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця. Враховуючи вищезазначене Учасник не виконав вимогу пункту 1.2 Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації та не підтвердив наявність необхідної кількості працівників, враховуючи загальну кошторисну трудомісткість, яка зазначена в пояснювальній записці до зведеного розрахунку. 2. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній Додаток 1 до Договору № 40 від 23.09.2023року, який зазначений в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного*(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3). Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з підтверджуючими документами про наявність трудових відносин Учасника з відповідними працівниками. 2. Додаток 1 (Договірна ціна) до Договору №40 від 23.09.2023року.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2023 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДК"МІДАС"
#39394222
27 403 265,81
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 травня 2024 14:48
51-23 акт_7 від 29 04 24.pdf укладений
09 травня 2024 14:47
Електронний підпис укладений
30 квітня 2024 15:50
ДУ _7 до дог _51-23.pdf зміни до договору
30 квітня 2024 15:48
Електронний підпис укладений
15 лютого 2024 09:37
ДУ _6 до дог _51-23.pdf зміни до договору
15 лютого 2024 09:36
Електронний підпис укладений
31 січня 2024 14:25
ДУ _5 до дог _51-23.pdf зміни до договору
31 січня 2024 14:24
Електронний підпис укладений
12 січня 2024 13:44
ДУ _4 до дог _51-23 від 17.08.23.pdf зміни до договору
12 січня 2024 13:43
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 11:01
ДУ_3 до дог _51-23.pdf зміни до договору
02 січня 2024 11:00
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2023 13:36
ДУ _2 до дог _51-23.pdf зміни до договору
02 жовтня 2023 13:33
Електронний підпис укладений
18 серпня 2023 10:46
ДУ _1 до Дог _51-23.pdf зміни до договору
18 серпня 2023 10:45
Електронний підпис укладений
18 серпня 2023 10:22
Дог _51-23 від 17.08.2023.pdf укладений
18 серпня 2023 08:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Броварського ліцею № 4 ім. С. І. Олійника Броварської міської ради Броварського району Київської області по вул. Москаленка Сергія, 3-а в м. Бровари Броварського району Київської області; 45210000-2 - Будівництво будівель за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. 1 роботи 27 403 265,81
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно підпункту 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами): «Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)»
Номер договору про закупівлю: 51/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в графік фінансування
Номер договору про закупівлю: 51/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виникненням документально підтверджених обставин, а саме: затримкою поставки технологічного обладнання; виникненням додаткових будівельних робіт, які технологічно пов'язані з основним договором, та необхідністю коригування проектно-кошторисної документації, продовжено строк дії договору.
Номер договору про закупівлю: 51/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю у зв`язку з відсутністю повного фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: 51/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з потребою виправлення технічної помилки допущеної в Додатковій угоді №4 від 12.01.2024 року
Номер договору про закупівлю: 51/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Рішення Броварської міської ради БР КО від 02.02.2024 року №1504-65-08 внесені зміни в обсяги фінансування витрат Замовника (Додаток 4 до Договору) та в Календарний графік виконання робіт (Додаток 2 до Договору)
Номер договору про закупівлю: 51/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі коригування проектної документації зменшені обсяги будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 51/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Броварського ліцею № 4 ім. С. І. Олійника Броварської міської ради Броварського району Київської області по вул. Москаленка Сергія, 3-а в м. Бровари Броварського району Київської області; 45210000-2 - Будівництво будівель за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. 1 26 675 990,67
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 26 675 990,67
UAH (в тому числі ПДВ 4 445 998,44 UAH)