Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Сєвєродонецьке тролейбусне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 05457253 |
Місцезнаходження: | 93412, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, ШОСЕ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27 |
Контактна особа: |
Андрій Гноєвий +0665547285 tender.stru@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2023 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 40 152 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 760,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | - Авансовий платіж, що становить 20% вартості Товару, повинен бути здійснений Замовником протягом 3 (трьох) робочих днів з дати укладання даного Договору. | Аванс | 3 | Робочі | 20 |
Поставка товару | - Остаточний платіж, що становить 80% вартості одиниці Товару, повинен бути здійснений Замовником протягом 7 (семи) робочих днів з дати поставки одиниці Товару. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2023 17:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2023 17:12 |
Тендерна документіція.docx | |
27 липня 2023 17:12 |
Додаток 3 Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В своїй діяльності Замовник зобов’язаний керуватися Конституцією України, Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України, законами України, нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів державної влади, розпорядчими актами начальника Сєвєродонецької міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області, іншими нормативно-правовими актами та Статутом підприємства.
Чинне законодавство України виключає можливість для Замовника застосування в роботі інформації з новинних повідомлень, що ширяться в засобах масової інформації, навіть в тому випадку коли джерелом таких повідомлень виступає Президент України.
Оскільки Замовник не ставить під сумнів майбутню деокупацію міста Сєвєродонецька Луганської області зокрема, та іншої тимчасово окуповану територію України загалом, Замовником відповідно до вимог чинного законодавства України вживаються заходи з формування необхідних ресурсів, техніки, обладнання та засобів, що будуть вкрай необхідними для підтримки життєзабезпечення громадян на звільнених територіях та відновлення пошкодженої інфраструктури міста.
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000078 ● 0f1f2766e11940d28a134451343851db
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 19:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
04.09.2023 № 263
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2023-07-27-010669-a 27.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-08 17:37:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Самоскид, машина дорожня комбінована, автоцистерна - машина комбінована та машина каналопромивна» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-27-010669-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-12 12:39:45
Відповідь на запит
Комунальне підприємство «Сєвєродонецьке тролейбусне управління» (далі – Замовник) шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає пояснення (інформацію) по моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Самоскид, машина дорожня комбінована, автоцистерна - машина комбінована та машина каналопромивна), ідентифікатор закупівлі - UA-2023-07-27-010669-a, номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2023-09-04-000078).
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості варто зазначити, що пункт 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 70 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова) закріплює вичерпний перелік суб’єктів, на яких він розповсюджується, а саме:
1) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня);
2) суб’єкти господарювання державного сектору економіки.
КП «Сєвєродонецьке тролейбусне управління» є одержувачем бюджетних коштів відповідно до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, оприлюдненого на офіційному веб-порталі Державної Казначейської Служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv) Таким чином, згідно норм Бюджетного Кодексу України КП «Сєвєродонецьке тролейбусне управління» не є головним розпорядником бюджетних коштів або розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
КП «Сєвєродонецьке тролейбусне управління» є комунальним підприємством у розумінні ст.63 Господарського кодексу України та відповідно до положень Статуту підприємства і належить до суб’єктів господарювання комунального сектора економіки. Тобто, КП «Сєвєродонецьке тролейбусне управління» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Отже, норми пункту 4-1 Постанови не розповсюджуються на КП «Сєвєродонецьке тролейбусне управління», а відтак у Замовника відсутній обов’язок здійснювати заходи, визначені цим пунктом Постанови.
Також, повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі визначалась на підставі комерційних пропозицій потенційних учасників та проведеного Замовником моніторингу в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу - https://prozorro.gov.ua. На виконання вимог статті 4 Закону, очікувана вартість закупівлі оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу - https://prozorro.gov.ua (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-07-27-010669-a), а також в оголошенні про проведення відкритих торгів. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі міститься в Додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів.
Для визначення розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також для визначення очікуваної вартості Замовником було використано дані наступних закупівель: UA-2023-04-13-007737-a, UA-2023-06-15-006117-a, UA-2023-04-26-012641-a, UA-2023-04-20-009674-a.
Також були направлені запити на надання комерційних пропозицій до ТОВ «Київ-Спецтех», ТОВ «З-ТК «УКРАВТОЕКСПОРТ» та ТОВ «АП «КОБАЛЬТ».
Виходячи із наданих комерційних пропозицій Замовником було вирахувано очікувану вартість закупівлі, яка склала 40 152 000,00 гривень.
Додатки:
1. Комерційні пропозиції ТОВ «Київ-Спецтех», ТОВ «З-ТК «УКРАВТОЕКСПОРТ» та ТОВ «АП «КОБАЛЬТ».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСКЛАДАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБАЛЬТ" |
37 986 000,00
UAH з ПДВ
|
37 986 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСКЛАДАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБАЛЬТ" #30655306 |
Переможець |
37 986 000,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2023 10:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 15:35
|
Додаткова угода № 1 від 25.12.2023 року (2).pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2023 16:16
|
Договір № 01_23 від 16.08.2023 року.pdf | укладений |
16 серпня 2023 16:15
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Самоскид | 2 | одиниця |
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Машина дорожня комбінована | 2 | одиниця |
7 503 000,00
UAH з ПДВ
|
Автоцистерна-машина комбінована | 1 | одиниця |
5 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Машина каналопромивна | 1 | одиниця |
6 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань, у зв'язку з укладенням руху вантажного транспорту через страйки польських перевізників як на в'їзд до Польщі так і на виїзд, а також через блокування перевезень через українсько-словацький кордон. |
Номер договору про закупівлю: | 01/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Самоскид | 2 | одиниця |
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Машина дорожня комбінована | 2 | одиниця |
7 503 000,00
UAH з ПДВ
|
Автоцистерна-машина комбінована | 1 | одиниця |
5 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Машина каналопромивна | 1 | одиниця |
6 690 000,00
UAH з ПДВ
|