Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління ДК 021:2015: 79410000-1 – консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2023-07-27-009459-a ● b82240559e794da398ff3c312760881c
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавський державний аграрний університет |
Код ЄДРПОУ: | 00493014 |
Вебсайт: | http://pdaa.edu.ua |
Місцезнаходження: | 36003, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Сковороди, 1/3 |
Контактна особа: |
Головченко Наталія +380532565219 ekonomist.pdaa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2023 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2023 14:59 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2023 12:47 |
Очікувана вартість: | 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, більш детально в тендерній документації Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління ДК 021:2015: 79410000-1 – консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
740 людино-година
Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління ДК 021:2015: 79410000-1 – консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36003, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул Сковороди, 1/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2023 09:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2023 15:00 |
ТД.docx | |
07 серпня 2023 15:00 |
Перелік змін.docx |
08 серпня 2023 09:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 серпня 2023 15:00 |
ТД.docx
|
||||||
07 серпня 2023 15:00 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Терміни розрахунку
Дата подання: 28 липня 2023 11:49
Дата відповіді: 28 липня 2023 14:55
Добрий день!
Керуючись пунктом 54 Особливостей № 1178 звертаємося до Вас за роз’ясненнями щодо тендерної документації, а саме пункту 4.2 Додатку № 3 до тендерної документації в частині установленого строку розрахунків в межах "180-ти календарних днів".
Надайте, будь ласка, роз'яснення/обґрунтування:
1). Чим саме зумовлена необхідність в установленні такого довготривалого терміну розрахунків з виконавцем?
2). На основі яких критеріїв чи нормативних документів Ви установили необхідність в оплаті саме протягом 180-ти днів?
3) Чи можливо внести зміни до умов проєкту Договору про закупівлю, в частині періоду розрахунків, з 180-ти днів на більш "розумний строк"?
Дякуємо, за увагу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Необхідність в установленні терміну розрахунків з виконавцем зумовлена особливостями можливого фінансуванням Замовника.
Терміни розрахунку
Дата подання: 28 липня 2023 15:01
Дата відповіді: 30 липня 2023 20:45
Зважаючи на надання Замовником неповного/часткового роз'яснення на умови тендерної документації (на запитання від 28.07.23, 11:49) в частині встановлених умов розрахунку просимо вас повторно надати вичерпне роз'яснення:
1). На основі яких критеріїв чи нормативних документів Ви установили необхідність в оплаті саме протягом 180-ти днів?
2) Чи можливо внести зміни до умов проєкту Договору про закупівлю, в частині періоду розрахунків, з 180-ти днів на більш "розумний строк"?
3) Що саме мається Вами на увазі під "...особливостями можливого фінансуванням Замовника..."???.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до норм частини 2 статті 49 Бюджетного кодексу України Казначейство України здійснює платежі за дорученнями розпорядників бюджетних коштів, в тому числі, у разі наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. Крім цього, враховуючи військовий стан в Україні, Урядом прийнято особливості здійснення платежів органами Казначейства в порядку черговості. Враховуючи зазначене, передбачені замовником умови оплати встановлені виключно з урахуванням можливих фінансових ризиків, які можуть виникнути у замовника. Вказане прямим чином впливає на можливість оплати послуг за договором. Тому замовником прийнято рішення встановити умови оплати, які дадуть змогу здійснювати оплату з відстрочкою платежу. Встановлення такого суттєвого строку на відстрочку передбачені виключно можливою необхідністю. Крім цього, замовник є навчальним закладом і фінансування не є рівномірним. Замовник вважає за необхідне, щоб потенційні учасники були ознайомлені з можливими ризиками при наданні послуг за договором.
Одностороння відмова від договору
Дата подання: 31 липня 2023 16:55
Дата відповіді: 02 серпня 2023 10:58
Просимо вас надати роз’яснення щодо умов пунктів 10.9, 10.10 проєкту Договору (Додаток 3 до ТД), зокрема в частині необхідності умови односторонньої відмови/розірвання договору та можливості її корегування та/або розширення.
Звертаємо вашу увагу, що у ЦК України конструкція односторонньої відмови від договору не знайшла оптимального закріплення.
Логічно передбачити застосування розірвання договору за ініціативою однієї сторони у випадку саме порушення договірних обов’язків іншою стороною, що вами уже здійснено у п. 5.2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником розглядається можливість внесення змін до тендерної документації
Штрафні санкції
Дата подання: 01 серпня 2023 11:12
Дата відповіді: 02 серпня 2023 10:58
Просимо вас надати роз’яснення щодо необхідності установлення умови проєкту договору визначену у п. 10.7 (щодо нарахування штрафу у розмірі 2% від вартості договору).
З огляду на договірну практику та положення чинного законодавства, слідує, що належні до сплати штрафні санкції, визначені у п. 10.7 проєкту договору надмірно великі порівняно із збитками кредитора, та мали б обраховуватися не від загальної суми договору про закупівлю, а саме від несвоєчасно чи неякісно наданої послуги.
Просимо розглянути можливість внесення змін до пункту 10.7 Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником розглядається можливість внесення змін до тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-07-27-009459-a.b1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "М3-КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:44431281
Дата подання: 01 серпня 2023 15:14
Дата подання: 01 серпня 2023 15:14
Скарга на умови Тендерної документації
ТОВ «М3-КОНСАЛТ», яке має намір взяти участь у процедурі закупівлі, позбавлене такої можливості через виявлений ряд вимог Документації Замовника (п. 3 Додатку 1, п.п. 1, 2 Додатку 2, п.п. 4.2, 10.7, 10.9, 10.10 Додатку 3 до тендерної документації), які на нашу думку є дискримінаційними по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі скаржника ТОВ «М3-КОНСАЛТ», штучно звужують конкуренцію та є такими, що порушують права та законні інтереми скаржника, основні принципи проведення закупівель та засад господарювання, а також суперечить вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178. Підстави, додатки, мотиви та вимоги Скарги додаються.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 серпня 2023 17:14
рішення від 03.08.2023 № 12023.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2023 17:14
інформація про резолютивну частину рішення від 15.08.2023 № 12788.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2023 12:18
рішення від 15.08.2023 № 12788.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2023 10:27
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро