Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54005, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, буд.7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович 380512472703 depgkh2023@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2023 13:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 5 051 816,48 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 518,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція супроводжується забезпеченням у формі електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року №2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 7 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа) . Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція супроводжується забезпеченням у формі електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року №2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 7 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2023 13:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2023 13:15 |
2.ТД - поточний ремонт покриття проїзду мкр. Матвіївка.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-01-000055 ● f540d4e926044e1f860f08fca7743e1f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 14:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2023 № 64-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 01.11.2023 № 64-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
10.UA-2023-07-27-005724-a від 27.07.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-01 17:32:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Поточний ремонт покриття проїзду на новому кладовищі в мкр. Матвіївка у м. Миколаєві» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-27-005724-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-06 09:23:10
пояснення на запит
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 01.11.2023, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-27-005724-a, повідомляю наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі дефектного акту складеного фахівцями технічного відділу ДЖКГ ММР за допомогою програмного комплексу АВК-5 (3.8.3).
При цьому замовником враховані вимоги наказу Міністерства розвитку торгівлі, економіки та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зокрема в частині використання спеціалізованих інформаційно-аналітичних програм та шляхом визначення поточних цін на матеріальні ресурси за найменшими цінами на ринку матеріалів в регіоні.
Посилання на сторінку веб-сайту департаменту житлово-комунального господарства ММР, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dgkh.mkrada.gov.ua/informacziya-pro-zakupivli/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-10 12:37:37
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Поточний ремонт покриття проїзду на новому кладовищі в мкр. Матвіївка у м. Миколаєві» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-27-005724-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Під час моніторингу процедури закупівлі виявлено, що за її результатами було укладено договір про закупівлю від 21.08.2023 за №282.
Відповідно до пункту 11.9. зазначеного договору невід’ємними частинами його є : договірна ціна (Додаток 1) та графік надання послуг (Додаток 2).
Згідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме - договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо неоприлюднення в електронній системі закупівель, у терміни визначені Законом, Додатку 2 «Графік надання послуг» до договору закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-15 09:21:47
пояснення на запит
Розглянувши запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 01.11.2023, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-27-005724-a, повідомляю наступне.
Згідно з п. 4.1 Договору від 21.08.2023 № 282 Виконавець зобов’язаний в строк не більше двох робочих днів з дня підписання Сторонами даного Договору надати Замовнику для погодження «Графік надання послуг».
З наведеного вбачається, що Договором встановлений обов’язок Виконавця надати «Графік надання послуг» на погодження Замовнику вже після підписання Договору Сторонами.
З огляду на збройну агресію рф проти України, що призводить, серед іншого, до регулярних відключень електроенергії в м. Миколаєві та необхідності працівників підрядника перебувати в укритті під час повітряних тривог, «Графік надання послуг» був наданий Замовнику з порушенням строків передбачених п. 4.1 Договору.
В той же час, згідно з приписами п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
З огляду на те, що «Графік надання послуг» був наданий Замовнику з порушенням строку передбаченого п. 4.1 Договору, вказаний документ не міг бути оприлюднений в електронній системі закупівель разом з договором про закупівлю з дотриманням строків передбачених п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником розглянутий висновок про результати проведення моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2023-07-27-005724-a від 20.11.2023 року. За результатми розгляду, Замовник зобов'язується не допускати в подальшій своїй діяльності порушень встановлених за результатами даного моніторингу.
2023-11-27 09:09:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.) • усунуто
Порушення усунуто.
2023-11-29 13:01:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВМАГІСТРАЛЬ» |
4 588 000,00
UAH з ПДВ
|
4 588 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВМАГІСТРАЛЬ» #44423181 |
Переможець |
4 588 000,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2023 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2023 11:13
|
ДУ №2 від 27.09.2023.PDF | зміни до договору |
28 вересня 2023 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2023 15:42
|
ДУ №1 від 30.08.2023.PDF | зміни до договору |
01 вересня 2023 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2023 13:13
|
Договір № 282 від 21.08.2023 .PDF | укладений |
23 серпня 2023 13:12
|
Відомість ресурсів. Проїзд Матвіївка..xls | укладений |
23 серпня 2023 13:12
|
Локальний кошторис. Проїзд Матвіївка..xls | укладений |
23 серпня 2023 13:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 282 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 282 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |