Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контролери дорожні
Очікувана вартість
7 035 376,00 UAH
UA-2023-07-27-003395-a ● be38ad86adc040fab72b9df45a3ee6cc
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 05523814 |
Місцезнаходження: | 79035, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Бех Михайло Михайлович 380931810592 zakupkylvivavtodor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2023 11:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2023 15:48 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2023 15:48 |
Очікувана вартість: | 7 035 376,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 353,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна) із грошовим покриттям. Банківська гарантія подається у вигляді електронного документа, складеному із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити електронний підпис (УЕП/КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «р7s»(із накладенням УЕП/КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (УЕП/КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію. Реквізити замовника: Львівське комунальне підприємство «Львівавтодор» Код ЄДРПОУ - 05523814 IBAN UA 663204780000000026004202225 у АБ «Укргазбанк», м.Київ, МФО - 320478 Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - копія ліцензії, виданої банку або витяг з Державного реєстру банків; - копія договору з банком про надання банківської гарантії. УВАГА! Розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити РІВНУ чітку суму згідно вказаного тендерного забезпечення. Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше ніж … грн.», тощо, пропозицію учасника, що подав таку банківську гарантію буде відхилено Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається: - довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії; - виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Гарантія, що надається згідно з цією тендерною документацією торгів, має бути безвідкличною та безумовною. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні або визнанні такими, що не відбулися торгів. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Тендерна пропозиція, яка не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 211060 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Контролер дорожній (не менше 6 каналів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79035, Україна, Львівська область, Львів, Пасіки Галицькі, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34996000-5 — Регулювальне, запобіжне чи сигнальне дорожнє обладнання
4 штуки
Контролер дорожній (не менше 9 каналів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79035, Україна, Львівська область, Львів, Пасіки Галицькі, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34996000-5 — Регулювальне, запобіжне чи сигнальне дорожнє обладнання
2 штуки
Контролер дорожній (не менше 12 каналів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79035, Україна, Львівська область, Львів, Пасіки Галицькі, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34996000-5 — Регулювальне, запобіжне чи сигнальне дорожнє обладнання
2 штуки
Контролер дорожній (не менше 15 каналів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79035, Україна, Львівська область, Львів, Пасіки Галицькі, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34996000-5 — Регулювальне, запобіжне чи сигнальне дорожнє обладнання
5 штуки
Контролер дорожній (не менше 18 каналів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79035, Україна, Львівська область, Львів, Пасіки Галицькі, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34996000-5 — Регулювальне, запобіжне чи сигнальне дорожнє обладнання
8 штуки
Контролер дорожній (не менше 24 каналів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79035, Україна, Львівська область, Львів, Пасіки Галицькі, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34996000-5 — Регулювальне, запобіжне чи сигнальне дорожнє обладнання
3 штуки
Контролер дорожній (не менше 27 каналів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79035, Україна, Львівська область, Львів, Пасіки Галицькі, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34996000-5 — Регулювальне, запобіжне чи сигнальне дорожнє обладнання
1 штуки
Контролер дорожній (не менше 32 каналів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79035, Україна, Львівська область, Львів, Пасіки Галицькі, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34996000-5 — Регулювальне, запобіжне чи сигнальне дорожнє обладнання
4 штуки
Контролер дорожній (не менше 51 каналів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79035, Україна, Львівська область, Львів, Пасіки Галицькі, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34996000-5 — Регулювальне, запобіжне чи сигнальне дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2023 11:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2023 11:18 |
Додаток №3 Проект договору.doc | |
27 липня 2023 11:17 |
Додаток №4 Технічні вимоги.doc | |
27 липня 2023 11:17 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надіслані документи
Дата подання: 27 липня 2023 16:16
Дата відповіді: 28 липня 2023 16:51
Шановний замовник.
Ви вважаєте можливим виконати вашу вимогу щодо надання «копії чинного атестата акредитації органу з оцінки у відповідній сфері з переліком сфер»? Такі документи як правило мають кілька десятків аркушів і тільки один з них несе корисну інформацію. В відкритому доступі така інформація недоступна, відповідь від органів акредитації за тиждень не дочекатися.
Будь ласка, скорегуйте вимогу у відповідності до реального часу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто! Інформуємо Вас про те, що надання копії чинного атестата в повному обсязі дає впевненість, що продукція яка пропонується Учасникам була перевірена акредитованим органом з оцінки відповідності. Якщо Учасник який здійснював сертифікацію товару у відповідному органі, надати копію чинного атестата немає бути проблемою.
Програмне забезпечення
Дата подання: 28 липня 2023 13:11
Дата відповіді: 31 липня 2023 18:16
Шановний Замовнику.
Ваші вимоги щодо підключення дорожніх контролерів до однієї з існуючих АСКДР центру керування рухом ЛКП «Львівавтодор». В якості бажаних названі наступні АСКДР:
- VRS5000 – центральне ядро, а як графічний інтерфейс користувача – програмний продукт Swarco Omnia;
- Swarco Cloud;
- Адаптивне керування рухом забезпечується шляхом програмування в середовищі LISA+ (VRS5000/Omnia), ITC-PC (Swarco Cloud).
Тобто всі перелічені програмні продукти є елементами однієї й тієї ж АСКДР виробництва корпорації Swarco. Враховуючи, що доступ до цих програмних продуктів у більшості вітчизняних виробників АСКДР, крім Swarco, унеможливлений, то Замовник забезпечив можливість повноцінної (участі в закупівлях тільки одного учасника (Swarco), розвиваючи тільки цей напрямок.
. Прошу скорегувати умови тендерної закупівлі відповідно до законодавства України або надати Учасникам протоколи обміну інформацією дорожніх контролерів з АСКДР, або проводити дану тендерну закупівлю за правилами закупівлі у одного Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто! Інформуємо Вас про те, що
ЛКП «Львівавтодор» для підключення та автоматичного керування дорожніми контролерами використовує наступні АСКДР:
1.VRS5000 – центральне ядро, а як графічний інтерфейс користувача – програмний продукт Swarco Omnia. Комунікаційний протокол який використовується – OCIT protocol.
2. Swarco Cloud – система керування та нагляду за дорожнім рухом. Комунікаційний протокол який використовується – Cloud protocol.»
Замовник є власником технічних засобів АСКДР та програмного забезпечення до нього. Протоколи обміну даними – не є окремим програмним забезпеченням (надалі -ПЗ), а являються внутрішнім механізмом роботи даного ПЗ.
Замовник користується даним ПЗ виключно як користувач, та не може розповсюджувати дане ПЗ або ж втручатися в механізми його роботи, оскільки воно захищене авторським правом. На підставі цього, Замовник не може надати протоколи обміну даними, оскільки, Замовник їх фізично не має.
Протокол, який використовується у системі, є пропрієтарним та захищений авторським правом на систему управління. Замовник не має прав на протокол, що використовується в системі управління.
В той же час інформуємо, що протокол ОСIT підтримують ряд виробників таких як Swarco (Німеччина), Siemens (Німеччина), Cross (Чехія), Sice (Іспанія), Peek Traffic B.V. (Голандія), Stührenberg (Німеччина) та інші, що унеможливлює проводити дану тендерну закупівлю за правилами закупівлі у одного Учасника.
ЛКП «Львівавтодор» для підключення та автоматичного керування дорожніми контролерами використовує наступні АСКДР:
1.VRS5000 – центральне ядро, а як графічний інтерфейс користувача – програмний продукт Swarco Omnia. Комунікаційний протокол який використовується – OCIT protocol.
2. Swarco Cloud – система керування та нагляду за дорожнім рухом. Комунікаційний протокол який використовується – Cloud protocol.»
Замовник є власником технічних засобів АСКДР та програмного забезпечення до нього. Протоколи обміну даними – не є окремим програмним забезпеченням (надалі -ПЗ), а являються внутрішнім механізмом роботи даного ПЗ.
Замовник користується даним ПЗ виключно як користувач, та не може розповсюджувати дане ПЗ або ж втручатися в механізми його роботи, оскільки воно захищене авторським правом. На підставі цього, Замовник не може надати протоколи обміну даними, оскільки, Замовник їх фізично не має.
Протокол, який використовується у системі, є пропрієтарним та захищений авторським правом на систему управління. Замовник не має прав на протокол, що використовується в системі управління.
В той же час інформуємо, що протокол ОСIT підтримують ряд виробників таких як Swarco (Німеччина), Siemens (Німеччина), Cross (Чехія), Sice (Іспанія), Peek Traffic B.V. (Голандія), Stührenberg (Німеччина) та інші, що унеможливлює проводити дану тендерну закупівлю за правилами закупівлі у одного Учасника.
технічна специфікація (додаток 2)
Дата подання: 28 липня 2023 13:46
Дата відповіді: 31 липня 2023 18:17
В технічній специфікації (додаток 2) вказана вимога, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: копію сертифікату (-ів) відповідності ДСТУ 4157-2003 та ДСТУ 4158-2003; ДСТУ EN 12675:2022 .
В пункті 1.1 ДСТУ 4158-2003 «Безпека дорожнього руху. Автоматизовані системи керування дорожнім рухом. Загальні вимоги.» визначено сферу застосування цього ДСТУ, а саме він поширюється на АСКДР і встановлює вимоги до них в цілому і до окремих видів їх забезпечення.
Предметом закупівлі є дорожні контролери.
Просимо надати роз’яснення, на які пункти ДСТУ 4158-2003 необхідно надати сертифікат відповідності, що стосується дорожніх контролерів та просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Ваше запитання розглянуто ! Інформуємо Вас про те, що контролери дорожні, які замовник планує закупити, будуть невід’ємною частиною АСКДР та працюватимуть у її складі. Тому, учасник в складі тендерної документації повинен надати зазначені сертифікати відповідності:
- ДСТУ EN 12675:2022 «Контролери світлофорні для регулювання дорожнього руху. Функціональні вимоги щодо безпеки»;
- ДСТУ 4157:2003 «Засоби технічні периферійні автоматизованих систем керування дорожнім рухом» та ДСТУ 4158:2003 «Безпека дорожнього руху. Автоматизовані системи керування дорожнім рухом. Загальні вимоги».
Вимоги до роботи контролерів у складі АСКДР, наведено в ДСТУ 4158:2003 «Безпека дорожнього руху. Автоматизовані системи керування дорожнім рухом. Загальні вимоги.», а саме: у пункті 5.2 та пунктах 6.2.1.5 – 6.2.1.15.
Вимоги пунктів ДСТУ 4157-2003 до контролера, як елемента АСКДР, обмежуються виключно вимогою наявності зв’язку з АСКДР. Пункти ДСТУ 4158-2003 надають розширений перелік функцій периферійних засобів (включно з контролером) для роботи у складі АСКДР, включаючи керувальні та інформаційні функції.
- ДСТУ EN 12675:2022 «Контролери світлофорні для регулювання дорожнього руху. Функціональні вимоги щодо безпеки»;
- ДСТУ 4157:2003 «Засоби технічні периферійні автоматизованих систем керування дорожнім рухом» та ДСТУ 4158:2003 «Безпека дорожнього руху. Автоматизовані системи керування дорожнім рухом. Загальні вимоги».
Вимоги до роботи контролерів у складі АСКДР, наведено в ДСТУ 4158:2003 «Безпека дорожнього руху. Автоматизовані системи керування дорожнім рухом. Загальні вимоги.», а саме: у пункті 5.2 та пунктах 6.2.1.5 – 6.2.1.15.
Вимоги пунктів ДСТУ 4157-2003 до контролера, як елемента АСКДР, обмежуються виключно вимогою наявності зв’язку з АСКДР. Пункти ДСТУ 4158-2003 надають розширений перелік функцій периферійних засобів (включно з контролером) для роботи у складі АСКДР, включаючи керувальні та інформаційні функції.
надання взірця
Дата подання: 28 липня 2023 14:37
Дата відповіді: 31 липня 2023 18:18
Згідно технічних вимог учасник процедури закупівлі, за необхідності, на письмовий запит Замовника надає протягом 3-х (трьох) робочих днів зразок ДК для практичної перевірки можливості підключення до однієї з існуючих АСКДР Замовника.
Просимо надати роз’яснення, яким нормативним документом учасники повинні надавати взірці ДК. Якщо така вимога не визначена жодним Законом чи іншим нормативним документом, то просимо внести зміни в документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто. Повідомляємо Вас, що технічні вимоги замовником опрацьовані відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, а також з врахуванням досвіду попередніх закупівель, коли учасник надав товар, а він по технічним характеристикам не підійшов замовнику, подальше застосування, неможливо. Тому пропонуємо діяти відповідно до технічних вимог тендерної документації.
практична перевірка
Дата подання: 28 липня 2023 14:37
Дата відповіді: 31 липня 2023 18:21
Щодо вимоги Замовника про надання протягом 3-х (трьох) робочих днів зразок ДК для практичної перевірки можливості підключення до однієї з існуючих АСКДР Замовника.
Щоб не допустити суб’єктивну оцінку пропозицію учасника, просимо надати методику по якій буде Замовником оцінюватися виконання учасником цієї вимоги.
Відповідь: Доброго дня ! Ваше запитання розглянуто! Після надання Учасником зразка дорожнього контролера (ДК) Замовнику, проводитиметься тестування ДК у складі робочої групи на відповідність технічним вимогам, зазначеним в тендерній документації, в яку будуть включені представники Замовника, а також Учасника, який надав зразок ДК. Після тестування дорожнього контролера на відповідність технічним вимогам тендерної документації результати перевірки будуть відображені в Протоколі, один примірник якого буде надано Учаснику.
якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 28 липня 2023 14:58
Дата відповіді: 31 липня 2023 18:21
В п.1 технічних характеристик в частині вимог до дорожніх контролерів зазначено: "Технічні характеристики дорожнього контролера (ДК) повинні відповідати ДСТУ 4157-2003, ДСТУ4158-2003, ДСТУ EN 12675:2022". Також в технічних вимогах до контролерів зазначено: "Можливість керування світлодіодними світлофорами з класом затемнення D1, згідно ДСТУ EN 12368:2017". Просимо надати посилання на пункти ДСТУ 4157-2003 та ДСТУ4158-2003, якими передбачено застосування зазначеної вимоги - "Можливість керування світлодіодними світлофорами з класом затемнення D1, згідно ДСТУ EN 12368:2017". При відсутності даної вимоги у ДСТУ, просимо виключити дану вимогу та внести зміни до документації конкурсних торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Ваше запитання розглянуто ! Повідомляємо Вас, що режим затемнення D1, згідно ДСТУ EN 12368:2017 дозволяє заощадити енергоспоживання світлофорного об’єкту у нічний час до 50%. У даний час така функція є надзвичайно актуальною. Режим пониженого енергоспоживання (дімінг) є досить поширеною світовою практикою. Для підтвердження наявності даної функції в контролерах, ДСТУ 4157 та ДСТУ 4158 стосуються контролерів та автоматизованих систем керування дорожнім рухом. Прийнятий у 2017 року гармонізований з європейським стандарт ДСТУ EN 12368:2017 на світлофори пунктом 6.3 передбачає, що українські виробники, як і європейські можуть виготовляти світлофори з класами затемнення D1 та D0. Замовник не виключає можливості, щодо закупівлі світлофорів з класом затемнення D1, оскільки це значно знижує споживання електроенергії світлофорами в нічний час. Але, для реалізації функції затемнення в світлофорах, ця функція одночасно повинна бути реалізована й в дорожніх контролерах. ДСТУ 4157 та ДСТУ 4158 не містить інформації щодо реалізації режиму затемнення в контролерах, що, відповідно не забороняє реалізацію цієї функції. Більш того, дана функція в контролерах не є чимось унікальним. В контролерах багатьох українських та європейських виробників дана функція реалізована.
якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 28 липня 2023 15:04
Дата відповіді: 31 липня 2023 18:31
В технічних вимогах до дорожніх контролерів міститься вимога "Можливість керування світлодіодними світлофорами з класом затемнення D1, згідно ДСТУ EN 12368:2017". В ДСТУ EN 12368:2017 вимога щодо дімінгу сформульована наступним чином:
Class D1 declared by the manufacturer.
For Class D1 the manufacturer shall declare the performance of their signal in dimmed operation against the optical product characteristics of this specification and operational voltage ranges.
(Клас D1, заявлений виробником.
Для класу D1 виробник повинен оголосити працездатність свого сигналу в затемненому режимі відповідно до оптичних характеристик виробів цієї специфікації та робочих діапазонів напруги.)
Як відомо з аналізу технічних характеристик світлофорів вітчизняних виробників, жоден з них не застосовує регулювання ступеню затемнення методом регулювання напруги на виході дорожнього контролера, бо цей метод є застарілим і використовувався, як правило, для світлофорів з лампами розжарювання. Цей метод має суттєві недоліки. В світлодіодних світлофорах за потреби можуть бути реалізовані інші більш сучасні методи регулювання. Таким чином Замовник створює невиправдані дискримінаційні вимоги, створюючи вигідні умови для заздалегідь наміченого невітчизняного виробника дорожніх контролерів. Просимо виключити дану вимогу та внести зміни до документації конкурсних торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Ваше запитання розглянуто! Повідомляємо Вас, що режим пониженого енергоспоживання (дімінг) є досить поширеною світовою практикою. Під терміном (дімінг) Замовник (як і ДСТУ EN № 12368) розуміє контрольоване зниження енергоспоживання та яскравості світлофорів. Неконтрольована зміна енергоживлення може сприйматися апаратурою контролера як проблема з світлофорами та викликати перехід світлофорного об’єкту в аварійний режим роботи. Вимога Замовника забезпечити стабільну і узгоджену роботу контролера зі світлофорами є обґрунтованою та не може бути дискримінаційною.
Режим пониженого енергоспоживання (дімінг) є досить поширеною світовою практикою.
Режим пониженого енергоспоживання (дімінг) є досить поширеною світовою практикою.
підключення до АСКДР
Дата подання: 28 липня 2023 15:14
Дата відповіді: 31 липня 2023 18:29
В технічних вимогах до дорожніх контролерів міститься вимога "Дорожні контролери (надалі ДК), запропоновані Учасником, повинні бути підключені до однієї з існуючих АСКДР центру керування рухом ЛКП «Львівавтодор», які встановлені на серверах Замовника, без додаткових затрат Замовника на програмне забезпечення чи додаткове обладнання". З цій фразі не зовсім зрозуміло - Учасник повинен забезпечити підключення до двох систем одночасно, або обрати одну з них?
З якою саме системою потрібно забезпечити зв’язок та до якої системи забезпечити експорт даних?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Ваше запитання розглянуто ! Замовник не обмежує учасників в реалізації можливостей, які зазначені у технічих вимогах, а саме: «Дорожні контролери (надалі ДК), запропоновані Учасником, повинні бути підключені до однієї з існуючих АСКДР центру керування рухом ЛКП «Львівавтодор», які встановлені на серверах Замовника, без додаткових затрат Замовника на програмне забезпечення чи додаткове обладнання, щоб забезпечити усі функції в одній з існуючих АСКДР ЛКП «Львівавтодор», тобто Учасник має право забезпечити підключення або до однієї із перелічених АСКДР, або при можливості до двох систем. Основне завдання полягає в тому щоб забезпечити підключення та зв’язок до існуючих АСКДР центру керування рухом ЛКП «Львівавтодор».
вихідні дані для тестування
Дата подання: 28 липня 2023 15:23
Дата відповіді: 31 липня 2023 18:31
Для демонстрації можливості підключення ДК учасника до однієї з існуючих АСКДР Замовника, необхідно від Замовника отримати наступну інформацію:
1. Адреса серверу
2. Назва серверу
3. Пароль
4. ім'я обладнання
Просимо повідомити, чи буде Замовником надана вказана необхідна інформація.
Відповідь: Доброго дня ! Ваше запитання розглянуто! Повідомляємо Вас, що Учаснику процедури закупівлі, для демонстрації можливості підключення ДК до однієї з існуючих АСКДР Замовника буде надана вся необхідна інформація у день проведення практичної перевірки.
підключення
Дата подання: 28 липня 2023 15:48
Дата відповіді: 31 липня 2023 18:32
Добрий день.
В опублікованих вимогах наголошено, що «Учасник процедури закупівлі, за необхідності, на письмовий запит Замовника надає протягом 3-х (трьох) робочих днів зразок ДК для практичної перевірки можливості підключення до однієї з існуючих АСКДР Замовника.». Поясніть, яка інформація в наданих технічннх вимогах зробила доступним в практичному плані підключення дорожніх контролерів можливих учасників процедури закупівлі до вказаних вами АСКДР. Хто і як буде забезпечувати таке практичне підключення та його адекватність. На основі яких нормативних документів Замовник вирішив надати цю вимогу бо в доступних документах Prozorro вона не передбачена.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто! Повідомляємо Вас, що технічні вимоги замовником опрацьовані відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, а також з врахуванням досвіду попередніх закупівель, коли учасник надав товар, а він по технічним характеристикам не підійшов замовнику, подальше застосування, неможливо. Тестування ДК буде проведено у складі робочої групи на відповідність технічним вимогам, зазначеним в тендерній документації, в яку будуть включені представники Замовника, а також Учасника, який надав зразок ДК. Після тестування дорожнього контролера на відповідність технічним вимогам тендерної документації результати перевірки будуть відображені в Протоколі, один примірник якого буде надано Учаснику. Тому пропонуємо діяти відповідно до технічних вимог тендерної документації.
акредитація
Дата подання: 31 липня 2023 14:05
Дата відповіді: 01 серпня 2023 17:25
Шановний Замовнику.
Звертаю вашу увагу на те, що на даний час неможливо самостійно здійснити перевірку наявності у органу з оцінки відповідності (ООВ) сфери акредитації НААУ, оскільки доступ до відповідного реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності закрито згідно Постанови КМУ № 263 від 12 березня 2022. Розглянути вашу вимогу за письмовим запитом щодо акредитації (ООВ) в конкретній галузі може тільки НААУ за письмовим запитом за термін до 5 днів з моменту отримання запиту в письмовій формі. Інформація про всі сфери діяльності ООВ є на цей час конфіденційною, тому Замовник порушує тим чином права третьої сторони, яка не є учасником закупівлі. Пропоную ознайомитись з рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № 6384-р/пк-пз від 11.05.2023, яка розглянула аналогічну скаргу про надання довідки про сфери акредитації та винесла негативне рішення.
Тому пропоную виключити дану вимогу як дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто! Замовником чітко визначено технічні вимоги тендерної документації. Відповідно до п.3. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:………
- копія чинного атестата акредитації органу з оцінки у відповідній сфері з переліком сфер. Тому, для Учасника який здійснював сертифікацію товару у відповідному органі, надати копію чинного атестата немає бути проблемою. Просимо діяти відповідно до зазначених технічних вимог тендерної документації, а також взяти участь у зазначеній закупівлі, як перспективного Постачальника.
- копія чинного атестата акредитації органу з оцінки у відповідній сфері з переліком сфер. Тому, для Учасника який здійснював сертифікацію товару у відповідному органі, надати копію чинного атестата немає бути проблемою. Просимо діяти відповідно до зазначених технічних вимог тендерної документації, а також взяти участь у зазначеній закупівлі, як перспективного Постачальника.
ДСТУ 4158-2003
Дата подання: 31 липня 2023 21:17
Дата відповіді: 01 серпня 2023 17:25
Ви надали відповідь, що вимоги до роботи контролерів у складі АСКДР, наведено в ДСТУ 4158:2003 «Безпека дорожнього руху. Автоматизовані системи керування дорожнім рухом. Загальні вимоги.», а саме: у пункті 5.2 та пунктах 6.2.1.5 – 6.2.1.15.
Але Вами не внесені відповідні зміни в тендерну документацію, що необхідно надати сертифікат відповідності, що стосується дорожніх контролерів саме ці вказані Вами пункти ДСТУ.
Просимо внести зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто! Згідно технічних вимог тендерної документації Вимоги до учасника:
п.3 Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:……. копію сертифікату (-ів) відповідності ДСТУ 4157-2003 та ДСТУ 4158-2003; ДСТУ EN 12675:2022, а не на пункти, як ви зазначаєте пункт 5.2 та пункти 6.2.1.5 – 6.2.1.15.Тому немає необхідності вносити зміни в технічні вимоги тендерної документації.
п.3 Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:……. копію сертифікату (-ів) відповідності ДСТУ 4157-2003 та ДСТУ 4158-2003; ДСТУ EN 12675:2022, а не на пункти, як ви зазначаєте пункт 5.2 та пункти 6.2.1.5 – 6.2.1.15.Тому немає необхідності вносити зміни в технічні вимоги тендерної документації.
практична перевірка
Дата подання: 31 липня 2023 21:17
Дата відповіді: 01 серпня 2023 17:26
У Вашій відповіді не надо методики (інструкції) по якій буде організовано практична перевірка, що створить суб’єктивну оцінку та висновок щодо відповідності наданого взірця з метою відхилення учасників.
Повторно просимо надати методику (інструкцію) перевірки взірця та внести це в технічну специфікацію тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто ! На дане питання Вам чітко було надана відповідь, як буде здійснена практична перевірка наданого зразку. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до умов технічної специфікації Учасник окрім листа підтвердження можливості підключення пропонованого ДК до існуючих АСКДР Замовника в довільній формі, за підписом керівника Учасника закупівлі та з печаткою (за наявності) повинен практично підтвердити це, оскільки з врахуванням досвіду попередніх закупівель, коли Учасник надав товар, а він по технічним характеристикам не підійшов замовнику, подальше застосування, неможливо.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-07-27-003395-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7", Код ЄДРПОУ:44457857
Дата подання: 18 серпня 2023 13:29
Дата подання: 18 серпня 2023 13:29
Оскарження рішення замовника на відхилення тендерної пропозиції
Оскарження рішення замовника на відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7»
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 серпня 2023 15:02
рішення від 22.08.2023 № 13187.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2023 15:02
інформація про резолютивну частину рішення від 29.08.2023 № 13686.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2023 12:59
рішення від 29.08.2023 № 13686.pdf
Дата публікації: 01 вересня 2023 12:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.08.2023 №13686-р/пк-пз щодо закупівлі: Контролери дорожні (ДК 021:2015 34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання). ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7».
Дата виконання рішення замовником: 11 вересня 2023 12:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2023 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7" |
4 494 109,44
UAH з ПДВ
|
4 494 109,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УНІКАР-Авто" |
7 032 206,00
UAH з ПДВ
|
7 032 206,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7" #44457857 |
Рішення скасоване |
4 494 109,44
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2023 12:37
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 серпня 2023 00:00
|
ТОВ "УНІКАР-Авто" #34857494 |
Рішення скасоване |
7 032 206,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2023 12:37
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7" #44457857 |
Відхилено |
4 494 109,44
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2023 16:49
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 вересня 2023 00:00
|
ТОВ "УНІКАР-Авто" #34857494 |
Відхилено |
7 032 206,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2023 15:43
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій