Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кременчуцька гімназія № 2 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 41281069 |
Вебсайт: | http://knvk2.pp.ua/ |
Місцезнаходження: | 39603, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Богдана Хмельницького, буд. 66 |
Контактна особа: |
Ірина Черненко +30974440189 school-2@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
27 липня 2023 10:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-25-000073 ● 3cb42f0cd90a4f44935f92c6e0faa1f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 18:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.03.2024 № 31-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
25.03.2024 № 31-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-07-27-002014-a, 27.07.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-25 18:46:09
Запит замовнику на пояснення
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1 218 122,40 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-27-002014-a, 27.07.2023, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
− на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
− яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТЕТТЕХНОЛОГ", з яким укладений Договір підряду від 21.07.2023 № 1/07-Р (далі – Договір) без використання електронної системи закупівель?
− чому замовником не внесено змін до пункту 4.1 Договору та додатку № 1 до Договору в частині термінів виконання робіт по об’єкту "Реконструкція приміщень Кременчуцької гімназії №2 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області під найпростіше укриття по вул. Богдана Хмельницького, 66 у м. Кременчуці" з урахуванням укладеної між замовником та ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТЕТТЕХНОЛОГ" додаткової угоди від 18.12.2023 № 2 до Договору, якою продовжено дію Договору до 31.12.2024?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-25 18:54:14
Запит замовнику на пояснення
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1 218 122,40 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-27-002014-a, 27.07.2023, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
− на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
− яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТЕТТЕХНОЛОГ", з яким укладений Договір підряду від 21.07.2023 № 1/07-Р (далі – Договір) без використання електронної системи закупівель?
− чому замовником не внесено змін до пункту 4.1 Договору та додатку № 1 до нього в частині термінів виконання робіт по об’єкту "Реконструкція приміщень Кременчуцької гімназії №2 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області під найпростіше укриття по вул. Богдана Хмельницького, 66 у м. Кременчуці" з урахуванням укладеної між замовником та ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТЕТТЕХНОЛОГ" додаткової угоди від 18.12.2023 № 2 до Договору, якою продовжено дію Договору до 31.12.2024?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 653 ЦКУ. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону.)
Ризики, що спрацювали
sas-3-4
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТЕТТЕХНОЛОГ" #42554403 |
Переможець |
1 218 122,40
UAH з ПДВ
|
27 липня 2023 10:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:34
|
ДУ №4 до Д №107-Р від 21.07.2023.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 14:28
|
ду 3 від 21.12.23укриття.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 14:08
|
ду 2.1 укриття.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 13:44
|
ДУ2 укриття збільш.PDF | зміни до договору |
18 грудня 2023 13:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2023 11:59
|
ду 1укриття.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2023 11:55
|
Дог 1.07 РОБОТИ.pdf | укладений |
27 липня 2023 10:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовжити строк виконання робіт до 31.12.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 1/07-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшити суму договору на 203187,6грн |
Номер договору про закупівлю: | 1/07-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшити суму договору на 203181,60грн |
Номер договору про закупівлю: | 1/07-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2.1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити суму договору на 186769,20 |
Номер договору про закупівлю: | 1/07-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшити суму договора на 529482,00 та подовжити дію договора до 31.12.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 1/07-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |