Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення твердих побутових відходів). Код ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
1 050 000,00 UAH
UA-2023-07-27-000062-a 11b52e25f3af44f2bdb5b0e7d3ff94be
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комір Олександр

+380986640537 katp082801@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізьке комунальне автотранспортне підприємство 082801 "Комунсантрансекологія"
Код ЄДРПОУ: 03345685
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Приходська, буд. 60, приміщення 33,34,35,36
Контактна особа: Комір Олександр
+380986640537
katp082801@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6026.17 метри кубічні
Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення твердих побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

27 липня 2023 08:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-08-23-000007 ● 19d61e77e99441809a014c64545393f6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 серпня 2023 11:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З


22.08.2023 № 66-з

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг закупівлі: «Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення твердих побутових відходів)» (ID: UA-2023-07-27-000062-a), яка проведена Запорізьким комунальним автотранспортним підприємством 082801 «Комунсантрансекологія».

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Алла МАМОНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-23 12:51:15

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі: «Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення твердих побутових відходів» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-27-000062-a), яка проведена Запорізьким комунальним автотранспортним підприємством 082801 «Комунсантрансекологія» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Прошу надати інформацію з копіями підтверджуючих документів щодо фактичних обставин та підстав із посиланням на відповідні законодавчі норми, якими обумовлено здійснення даної закупівлі без використання електронної системи закупівель.
2. Прошу надати копію договору про закупівлю (з усіма додатками та додатковими угодами у разі наявності), укладеного без використання електронної системи закупівель.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.


Головний державний аудитор Оксана ФІЛАТОВА

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-08-28 15:43:13

Пояснення, щодо закупівлі: Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-07-27-000062-a

Шановна Оксана. Надаємо Вам: 1.Наказ, 2. Пояснення, 3. Договір, 4.Рішення Запорізької міської ради від 29.01.2020 № 46 «Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя», 5..Рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.10.2019 № 468 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя». Протоколи надати не можемо, так як вони містять доручення не тільки для нашого підприємства. Це конфіденційна інформація. З повагою уповноважена особа Комір Олександр.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, зазначених у висновку від 31.08.2023 Східного офісу держаудитслужби моніторингу щодо закупівлі UA-2023-07-27-000062-a, а саме : 1. Договір з усіма додатками, та обгрунтування закупівлі укладеної без використання електронної системи закупівель додано до закупівлі UA-2023-07-27-000062-a опубліковані на веб-порталі Уповноваженого органу, 2. Уповноваженій особі за організацію та проведення процедур закупівель Коміру Олександру Анатолійовичу оголошено догану(копія наказу від 04.09.2023 №16к про накладання дисциплінарного стягнення додається). Уповноважена особа за організацію та проведення процедур закупівель Олександр Комір

2023-09-05 08:03:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 31 серпня 2023
Кінцевий строк оскарження: 15 вересня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм

Договір з усіма додатками, та обгрунтування закупівлі укладеної без використання електронної системи закупівель опубліковані на веб-порталі Уповноваженого органу

2023-09-14 11:14:23

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ"
#35924440
Переможець 1 050 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2023 08:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2024 09:13
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2023 07:58
ДОГОВІР вивезення 1 050 000,00 2023.pdf зміни до договору
05 вересня 2023 07:56
ОБГРУНТУВАННЯ для застосування підпункту 5 пункту 13 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178.docx зміни до договору
05 вересня 2023 07:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, зазначених у висновку від 31.08.2023 Східного офісу держаудитслужби моніторингу щодо закупівлі UA-2023-07-27-000062-a, а саме : Договір з усіма додатками, та обгрунтування закупівлі укладеної без використання електронної системи закупівель додано до закупівлі UA-2023-07-27-000062-a. Уповноважена особа за організацію та проведення процедур закупівель Олександр Комір
Номер договору про закупівлю: 202305907
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 050 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 175 000,00 UAH)