Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Контактна особа: |
Мельник Анатолій Григорович 380542700479 melnyk.ah@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2023 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2023 13:07 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2023 13:07 |
Очікувана вартість: | 44 103 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 441 030,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме 220 515,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та банківська гарантія, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002. Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN: UA218201720355119008000007401 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 220515 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: вул. Роменська, 79/2, м. Суми, Сумська обл., 40002 Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% (п'ять відсотків) вiд Цiни Договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002. Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN: UA218201720355119008000007401 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ) ( деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт за укрупненими показниками вартості (форми № КБ-2в (УПВ)) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Iнша подія | Відповідно до умов проекту договору до тендерної документації | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2023 17:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2023 17:53 |
+Публ ТД_Кр_Тростянець_Б53 04.08.docx | |
04 серпня 2023 17:53 |
+Публ Перелік змін 04.08.docx | |
26 липня 2023 17:23 |
Публ ЗТП Б53.docx | |
26 липня 2023 17:23 |
Публ ЗВД Б 53.docx | |
26 липня 2023 17:23 |
ТОМ 3 ВК .pdf | |
26 липня 2023 17:23 |
ТОМ 7 ПОБ.pdf | |
26 липня 2023 17:23 |
ТОМ 2 ПЗО.pdf | |
26 липня 2023 17:23 |
Звіт Благовіщенська - ТОВ АЗОВ ГАРРЕТ.pdf | |
26 липня 2023 17:23 |
ТОМ 1 ПЗ.АБ._1.pdf | |
26 липня 2023 17:23 |
ТОМ 5 ЕЕ.pdf | |
26 липня 2023 17:23 |
ТОМ 4 ЕТР.pdf | |
26 липня 2023 17:23 |
ТОМ 8 ІТЗ_1.pdf | |
26 липня 2023 17:23 |
4 кошторис Б 53 без цін та вартості.ibs | |
26 липня 2023 17:23 |
Публ ТД_Кр_Тростянець_Б53_2 раз.docx | |
26 липня 2023 17:23 |
Публ Проект ДОГ_Кр_Тростянець_Б53_2 раз.docx |
04 серпня 2023 17:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 серпня 2023 17:53 |
+Публ ТД_Кр_Тростянець_Б53 04.08.docx
|
|||
04 серпня 2023 17:53 |
+Публ Перелік змін 04.08.docx
|
|||
26 липня 2023 17:23 |
Публ ЗТП Б53.docx
|
|||
26 липня 2023 17:23 |
Публ ЗВД Б 53.docx
|
|||
26 липня 2023 17:23 |
ТОМ 3 ВК .pdf
|
|||
26 липня 2023 17:23 |
ТОМ 7 ПОБ.pdf
|
|||
26 липня 2023 17:23 |
ТОМ 2 ПЗО.pdf
|
|||
26 липня 2023 17:23 |
Звіт Благовіщенська - ТОВ АЗОВ ГАРРЕТ.pdf
|
|||
26 липня 2023 17:23 |
ТОМ 1 ПЗ.АБ._1.pdf
|
|||
26 липня 2023 17:23 |
ТОМ 5 ЕЕ.pdf
|
|||
26 липня 2023 17:23 |
ТОМ 4 ЕТР.pdf
|
|||
26 липня 2023 17:23 |
ТОМ 8 ІТЗ_1.pdf
|
|||
26 липня 2023 17:23 |
4 кошторис Б 53 без цін та вартості.ibs
|
|||
26 липня 2023 17:23 |
Публ ТД_Кр_Тростянець_Б53_2 раз.docx
|
|||
26 липня 2023 17:23 |
Публ Проект ДОГ_Кр_Тростянець_Б53_2 раз.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Учасник – переможець аукціону перед укладанням Договору повинен завантажити в систему Prozorro погоджений замовником розрахунок Договірної ціни за формою згідно додатку 31 до Кошторисних норм України Настанова з визначення вартості будівництва.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-26-000026 ● bb4cd640024543a8b1327bc4405ed9e2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2023 10:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.12.2023 № 56-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 26.12.2023 №56-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-07-26-011610-a 26.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-27 11:47:37
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-26-011610-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-29 16:37:24
Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2023-07-26-011610-a
Відповідно до наказу УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 26.12.2023 №56-3 Вами здійснюється моніторинг закупівлі: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53.КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )( деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2023-07-26-011610-a.
27.12.2023 року УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ сформовано запит про надання пояснень, відповідно до якого Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області зобов’язано надати пояснення, інформацію та документи через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
З порушених у запиті питань повідомляю наступне.
1. Очікувану вартість по об’єкту: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53 визначено згідно зведеного кошторисного розрахунку вартостi будiвництва відповідно до проектної документації Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець,вул. Благовіщенська, 53. Коригування розробленою ТОВ "МК-ГРАНД 2015" та затвердженою Тростянецькою міською радою Рішення №250 від 16.06.2023р. та КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва”.
Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець,вул. Благовіщенська, 53.» Коригування та у відомості обсягів робіт і підсумковій відомості ресурсів.
Якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкодженьспричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець,вул. Благовіщенська, 53.» Коригування та з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Учасник має гарантувати якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації об’єкта реконструкції протягом гарантійного строку.
Разом з тим, наголошуємо, що Замовником під час оголошення процедури закупівлі в електронній системі закупівель додатково до тендерної документації оприлюднено проектно-кошторисну документацію та технічне завдання:
+Публ ТД_Кр_Тростянець_Б53 04.08.docx,
+Публ Перелік змін 04.08.docx
Публ ЗТП Б53.docx
Публ ЗВД Б 53.docx
ТОМ 3 ВК .pdf
ТОМ 7 ПОБ.pdf
ТОМ 2 ПЗО.pdf
Звіт Благовіщенська - ТОВ АЗОВ ГАРРЕТ.pdf
ТОМ 1 ПЗ.АБ._1.pdf
ТОМ 5 ЕЕ.pdf
ТОМ 4 ЕТР.pdf
ТОМ 8 ІТЗ_1.pdf
4 кошторис Б 53 без цін та вартості.ibs
Публ ТД_Кр_Тростянець_Б53_2 раз.docx
Публ Проект ДОГ_Кр_Тростянець_Б53_2 раз.docx
Розмір бюджетного призначення був визначений відповідно до Постанови КМУ від від 25 липня 2023 р. № 770 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії».
2. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Службою відновлення у Сумській області у визначених законодавством строках на сторінці власного веб-сайту: https://su.restoration.gov.ua/ було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53.КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )( деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) .
Відповідне посилання надається: https://su.restoration.gov.ua/diialnist/7466/55841.html
Додатки:
1. ВОР (ЖБ) Тростянець Благовіщенська. Кориг
2. Експертний звіт_Благовіщенська_ 53
3. Загальна ВР 1-5
4. Звіт Благовіщенська - ТОВ АЗОВ ГАРРЕТ
5. Рішення про затвердження Благовіщенська 53
6. Рішення про передачу функцій замовника Благовіщенській, 53
7. Технічне завдання
8. ТОМ 1 ПЗ.АБ._1
9. ТОМ 2 ПЗО
10. ТОМ 3 ВК
11. ТОМ 4 ЕТР
12. ТОМ 5 ЕЕ
13. ТОМ 6 Кошторисна документація
14. ТОМ 7 ПОБ
15. ТОМ 8 ІТЗ_1
- Scan Лист 2351 2912.pdf
- ВОР (ЖБ) Тростянець Благовіщенська. кориг.pdf
- Експертний звіт_Благовіщенська_ 53.pdf
- Загальна ВР 1-5.docx
- Звіт Благовіщенська - ТОВ АЗОВ ГАРРЕТ.pdf
- Рішення про затвердження Благовіщенська 53.pdf
- Рішення про передачу функцій замовника Благовіщенській, 53.pdf
- Технічне завдання.xlsx
- ТОМ 1 ПЗ.АБ._1.pdf
- ТОМ 2 ПЗО.pdf
- ТОМ 3 ВК .pdf
- ТОМ 4 ЕТР.pdf
- ТОМ 5 ЕЕ.pdf
- ТОМ 6 Кошторисна документація.pdf
- ТОМ 7 ПОБ.pdf
- ТОМ 8 ІТЗ_1.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-02 16:19:26
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-26-011610-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Технічної специфікації (Додаток № 3 до тендерної документації) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено, зокрема, виконання робіт з установлення насосів та монтаж каналізаційно-насосної станції.
У Відомості обсягів робіт Технічної специфікації (Додаток № 3 до тендерної документації) включено установлення: насосу відцентрового з електродвигуном масою до 0,1 т; каналізаційної насосної станції з електронасосом занурювальним з подрібнювачем TRm 0.75 ~230 V; 0,75 kW; G/max=125 л/хв.; Н/max=15 м; SAR 250 - TRm 0.75; насосу – резерв.
Договірною ціною, що є додатком № 1 до договору про закупівлю робіт від 11.09.2023 № 12КС-2023, укладеного з переможцем торгів, передбачено установлення насосу відцентрованого з електродвигуном масою до 0,1 т (1 насос), каналізаційної насосної станції з електронасосом занурювальним з подрібнювачем TRm 0.75 ~230 V; 0,75 kW; G/max=125 л/хв.; Н/max=15 м; SAR 250 - TRm 0.75 (1 шт); насосу – резерву (1 шт).
Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 11.07.2023 (далі – Особливості) під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси.
Відповідно до підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення з наступних питань:
1. Надати обґрунтування щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, встановлення якого передбачено Технічною специфікацією (Додаток № 3 до тендерної документації).
2. Надати документальне підтвердження щодо відповідності запропонованого учасником Консорціум «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» вище зазначеного обладнання, що буде установлюватися при виконанні ним робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі, вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-05 16:16:29
Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2023-07-26-011610-a
Відповідно до наказу УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 26.12.2023 №56-3 Вами здійснюється моніторинг закупівлі: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53.КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )( деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2023-07-26-011610-a.
02.01.2024 року УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ сформовано запит про надання пояснень, відповідно до якого Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області зобов’язано надати пояснення, з наступних питань:
1. Надати обґрунтування щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, встановлення якого передбачено Технічною специфікацією (Додаток № 3 до тендерної документації).
2. Надати документальне підтвердження щодо відповідності запропонованого учасником Консорціум «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» вище зазначеного обладнання, що буде установлюватися при виконанні ним робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі, вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
З порушених у запиті питань повідомляємо наступне.
Вимогами пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості) під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Згідно з вимогами п. 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а згідно підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Тобто, вищевказаною нормою визначено обов’язок для застосовування локалізації при здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі».
Поняття «локалізація» необхідно розглядати в розрізі дефініції замовника. Відтак, виходячи з визначення замовника в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» змовниками є суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. Отже, Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Сумській області (далі – Служба) є замовником в розумінні Закону. Функції замовника робіт Службі передано рішенням № 290 від 06 червня 2023 року власником обʼєкту – Тростянецькою міською радою, яка є замовником будівництва в силу Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». П.п. 4 ч.1 ст. 1 цього Закону передбачено, що замовник будівництва (далі - замовник) - фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт. У разі виконання підготовчих/будівельних робіт щодо багатоквартирного будинку замовником будівництва може бути об’єднання співвласників багатоквартирного будинку або управитель багатоквартирного будинку чи житлово-будівельний (житловий) кооператив, який здійснюватиме утримання такого будинку на підставі рішення (договору) співвласників багатоквартирного будинку.
Зазначене узгоджується з відомостями з реєстру прав власності на земельну ділянку, власником якої є Тростянецька міська рада та витягом з порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, де замовником також зазначена Тростянецька міська рада.
Власниками житлових квартир , розташованих за аресою м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53 є мешканці, що проживають в цьому будинку.
Виходячи з вищевикладеного, слід зазначити, що Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Сумській області при закупівлі робіт: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53.КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )( деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2023-07-26-011610-a , наділена лише функціями Замовника у розумінні ст.1 та ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», та не є власником обʼєкту чи замовником будівництва (не має у власності чи користуванні земельної ділянки або у власності чи управлінні будівлі/споруди і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт).
Крім того слід зазначити, що вартість самого насосного обладнання не перевищує 200 000,00 грн.
Оскільки «локалізований» товар не набуватиметься Службою у власність, то відповідно локалізація не застосовується.
Додатки:
1. Сканована копія інформації з Державного реєстру речових прав, на 2 арк.;
2. Сканована копія витягу з порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, на 5 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2023 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» |
38 499 996,00
UAH з ПДВ
|
37 617 936,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Спеціалізоване управління "Хіммонтаж-14" |
38 807 890,06
UAH з ПДВ
|
37 925 830,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛЕКТРО ЛЕНД" |
39 860 000,00
UAH з ПДВ
|
38 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Моноліт-Центр" |
43 695 350,00
UAH з ПДВ
|
43 195 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДВЕНДОР" |
43 660 970,00
UAH з ПДВ
|
43 660 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» #44033480 |
Переможець |
37 617 936,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2023 16:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 серпня 2023 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2024 17:13
|
Скан ДУ 8.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2024 17:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2024 15:32
|
ДУ-6.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2024 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2023 14:17
|
Scan Дог.12КС-2023 дод 2-3 1109.pdf | укладений |
11 вересня 2023 14:14
|
Scan Дог.12КС-2023+Дод 1 1109.pdf | укладений |
11 вересня 2023 14:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з погодинними відключеннями електроенергії, великою кількістю повітряних тривог на території Сумської області та обстрілами м. Тростянець зокрема, що перешкоджають вчасному завершенню будівельних робіт, з підстав, що незалежні від Виконавця (Підрядника), керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а також пунктами 2.7 та 2.8 розділу 2 Договору Сторони дійшли згоди: 1. Продовжити термін виконання робіт за Договором, замінивши в абзаці 2 пункту 2.1 розділу 2 Договору слова та цифри «до 31 серпня 2024 року» на слова та цифри «до 31 жовтня 2024 року». 2. Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2) викласти в редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 12КС-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з великою кількістю додаткових робіт, дефіцитом окремих матеріалів на ринку та затримці при його транспортуванні, відключенням електроенергії, частими повітряними тривогами та обстрілами м. Тростянець, що перешкоджають вчасному завершенню будівельних робіт, з підстав, що незалежні від Виконавця (Підрядника), керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а також пунктами 2.7 та 2.8 розділу 2 Договору Сторони дійшли згоди: 1.Продовжити термін виконання робіт за Договором, замінивши в абзаці 2 пункту 2.1 розділу 2 Договору слова та цифри «до 31 жовтня 2024 року» на слова та цифри «до 30 листопада 2024 року». 2. Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2) викласти в редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 12КС-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |