Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Галина Лесних +380343320759 vukm_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2023 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2023 14:49 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2023 14:49 |
Очікувана вартість: | 1 439 194,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,69% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги проводиться «Замовником» на основі акту виконаних робіт або акту надання послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2023 16:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2023 16:45 |
ТД_Благоустрій тротуарів по Оренштайна.docx | |
26 липня 2023 16:45 |
Проект договору_Благоустрій тротуарів по Оренштайна.docx | |
26 липня 2023 16:45 |
ТЗ_Благоустрій тротуарів по Оренштайна.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000028 ● c65be87e21754262948f4bfb753a212b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 11:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.09.2023 №57-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.09.2023 № 57-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-07-26-011066-a 26.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-05 10:14:39
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво малого групового будинку по вул. Маковея в м. Коломия (коригування); код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-07-012066-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Замовником у частині 2 Додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) для підтвердження наявності в учасника працівників інженерно – технічних професій відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання даного замовлення вимагається в складі тендерної пропозиції надати копії дипломів зазначених працівників, що підтверджують необхідний освітньо– кваліфікаційний рівень.
Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВГР СЕРВІС" відсутність копії диплому архітектора Ратовського Р.В., інформацію про якого, зазначено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 10.08.2023 №109?
3. Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВГР СЕРВІС" те, що загальна вартість робіт згідно локальних кошторисів, наданих учасником, становить в сумі суму 21185362,8 грн., тоді як договірна ціна, первинна та остаточна пропозиція становить в сумі 20 822 954,00 гривень?
4. Замовником у частині 1 Додатку 1 ТД для підтвердження в учасника наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначено, що до довідки включається обладнання, матеріально-технічна база та технології, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що враховані при розрахунку договірної ціни і зазначені у відомості ресурсів до кошторису.
Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВГР СЕРВІС" те, що учасником надано відомість ресурсів до договірної ціни вартості об’єкта будівництва, відповідно до якої передбачено використання крану на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 16 т, тоді як у наданій учасником довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використовуватись при виконанні робіт від 10.08.2023 №110 зазначено інформацію про наявність крану на автомобільному ходу 3575 А база ЗИЛ 133 ГЯ 1986 р., вантажопідйомність якого за технічними характеристиками становить 10 т?
5. Замовником у частині 1 Додатку 1 ТД для підтвердження в учасника наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагається, зокрема: якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником подаються:
- кольорові скан-копії з оригіналів договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт (якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються кольорові скан-копії з оригіналів договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання).
Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВГР СЕРВІС" те, що учасником у наданій довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використовуватись при виконанні робіт від 10.08.2023 №110 зазначено інформацію про наявність екскаватора JCB 804, наданий в оренду фізичною особою Галак Марин Ілліч відповідно до договору транспортного засобу (машини) від 02.01.2021 року, який нотаріально не посвідчений, що передбачено ст.799 Цивільного кодексу України?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-05 10:22:24
Помилково наданий запит!
Оскільки запит про надання на пояснення надано Вам помилково (технічний збій), відповідь надавати не потрібно.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-07 12:21:38
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Оренштайна в м. Коломиї))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-26-011066-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
Відповідно до абзацу другого пункту 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178) передбачено що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).»
1. Чим керувався Замовник оприлюднюючи вимогу про усунення невідповідностей до 29 серпня 2023, в якій зобов’язано учасника ТОВ «БУДІВНИЧИЙ-ФСП» завантажити розрахунок загальновиробничих витрат до Договірної ціни згідно з предметом закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Оренштайна в м. Коломиї))», який відноситься до технічних характеристик предмета закупівлі (підпункт 14 пункту 1 розділу 3 тендерної документації)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-11 11:30:24
Відповідь на звернення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Оренштайна в м. Коломиї))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-26-011066-a), повідомляємо наступне:
Відповідно до абзацу другого пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості) передбачено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки розрахунок загальновиробничих витрат - це підтверджуючий розрахунок до Договірної ціни, де сума загальновиробничих витрат врахована, тому, виправлення помилково завантаженого розрахунку загальновиробничих витрат не призводить до зміни предмета закупівлі, його технічних характеристик та ціни, запропонованої учасником ТОВ «Будівничий-ФСП».
Виходячи з вище викладеного, Управління комунального господарства Коломийської міської ради не вбачає вимогу про усунення даної невідповідності у пропозиції учасника порушенням законодавства.
Просимо прийняти до розгляду дану відповідь.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням комунального господарства Коломийської міської ради розглянуто висновок управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про результати моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Оренштайна в м. Коломиї))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-26-011066-a) та повідомляє наступне. У висновку зазначено, що «Замовник оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей до 29 серпня 2023, в якій зобов’язано учасника ТОВ «БУДІВНИЧИЙ-ФСП» завантажити розрахунок загальновиробничих витрат до Договірної ціни згідно з предметом закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Оренштайна в м. Коломиї))», який відноситься до технічних характеристик предмета закупівлі (підпункт 14 пункту 1 розділу 3 тендерної документації)». Відповідно до абзацу другого пункту 43 Постанови № 1178 передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).». Розрахунок загальновиробничих витрат до Договірної ціни є документом, що надається для розрахунку ціни та не стосується технічних і якісних характеристик предмета закупівлі. Тому вимогу про усунення невідповідностей до 29 серпня 2023 року, в якій зобов'язано учасника ТОВ «БУДІВНИЧИЙ-ФСП» завантажити розрахунок загальновиробничих витрат до Договірної ціни Замовником застосовано правомірно. Щодо надання у тендерній пропозиції учасника ТОВ «БУДІВНИЧИЙ-ФСП» у файлі «14 розрахунок ціни пропозиції.pdf» документу «Договірна ціна», в якому зазначено вид договірної ціни - тверда, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі, які зазначено в тендерній документації повідомляємо наступне. Учасником ТОВ «БУДІВНИЧИЙ-ФСП» при поданні документу «Договірна ціна» помилково зазначено вид договірної ціни - тверда. Це є формальною помилкою, оскільки не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення. Відповідно до пункту 1.2 «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 визначено, що: - договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі; - динамічна договірна ціна - кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору; - тверда договірна ціна - кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором. Разом з тим, у Договірній ціні, яка є додатком до договору, укладеного Замовником з ТОВ «БУДІВНИЧИЙ-ФСП» вказано вид договірної ціни - динамічна, що відповідає пункту 3.2 договору підряду. Щодо виконання зобов'язання по усуненню порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, зазначеного у висновку: «здійснити заходи щодо усунення порушення пункту 43, підпункту другого пункту 44 Постанови № 1178 в редакції від 11.07.2023 шляхом припинення зобов’язань за договором підряду від 05.09.2023 № 240 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України» повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 10.4. Договору зміна умов Договору допускається лише за згодою Сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Водночас, Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із Сторін у разі істотного порушення умов Договору другою Стороною та в інших випадках, встановлених Договором або законом. Замовником здійснюються заходи на виконання вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області шляхом розірвання договору з переможцем закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВНИЧИЙ-ФСП».
2023-09-18 14:32:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2023 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Планетабуд |
1 198 062,00
UAH з ПДВ
|
1 198 062,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВНИЧИЙ-ФСП" |
1 387 992,00
UAH з ПДВ
|
1 339 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУПУТНИК" |
1 399 983,60
UAH з ПДВ
|
1 340 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Планетабуд #41467865 |
Відхилено |
1 198 062,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2023 16:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2023 13:26
|
ТОВ "БУДІВНИЧИЙ-ФСП" #44280906 |
Переможець |
1 339 999,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2023 16:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2023 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2023 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2023 11:05
|
Додаткова угода_ 1 до 240.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2023 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2023 10:33
|
Договір_240.pdf | укладений |
05 вересня 2023 10:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни Договору № 240 від 05.09.2023 р. на 192090,00 грн відповідно до фактично наданих послуг. |
Номер договору про закупівлю: | 240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/240 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |