Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Оренштайна в м. Коломиї))
Очікувана вартість
1 439 194,00 UAH
UA-2023-07-26-011066-a d1c7d3db0ab14b9ba13d727e3b14dd79
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Лесних

+380343320759 vukm_k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 31692820
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1
Контактна особа: Галина Лесних
+380343320759
vukm_k@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2023 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2023 00:00
Початок аукціону: 03 серпня 2023 14:49
Початок аукціону: 03 серпня 2023 14:49
Очікувана вартість: 1 439 194,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,69%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Оренштайна в м. Коломиї)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги проводиться «Замовником» на основі акту виконаних робіт або акту надання послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 16:45

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-04-000028 ● c65be87e21754262948f4bfb753a212b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2023 11:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
04.09.2023 №57-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.09.2023 № 57-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-07-26-011066-a 26.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-05 10:14:39

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво малого групового будинку по вул. Маковея в м. Коломия (коригування); код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-07-012066-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Замовником у частині 2 Додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) для підтвердження наявності в учасника працівників інженерно – технічних професій відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання даного замовлення вимагається в складі тендерної пропозиції надати копії дипломів зазначених працівників, що підтверджують необхідний освітньо– кваліфікаційний рівень.
Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВГР СЕРВІС" відсутність копії диплому архітектора Ратовського Р.В., інформацію про якого, зазначено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 10.08.2023 №109?
3. Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВГР СЕРВІС" те, що загальна вартість робіт згідно локальних кошторисів, наданих учасником, становить в сумі суму 21185362,8 грн., тоді як договірна ціна, первинна та остаточна пропозиція становить в сумі 20 822 954,00 гривень?
4. Замовником у частині 1 Додатку 1 ТД для підтвердження в учасника наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначено, що до довідки включається обладнання, матеріально-технічна база та технології, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що враховані при розрахунку договірної ціни і зазначені у відомості ресурсів до кошторису.
Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВГР СЕРВІС" те, що учасником надано відомість ресурсів до договірної ціни вартості об’єкта будівництва, відповідно до якої передбачено використання крану на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 16 т, тоді як у наданій учасником довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використовуватись при виконанні робіт від 10.08.2023 №110 зазначено інформацію про наявність крану на автомобільному ходу 3575 А база ЗИЛ 133 ГЯ 1986 р., вантажопідйомність якого за технічними характеристиками становить 10 т?
5. Замовником у частині 1 Додатку 1 ТД для підтвердження в учасника наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагається, зокрема: якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником подаються:
- кольорові скан-копії з оригіналів договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт (якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються кольорові скан-копії з оригіналів договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання).
Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВГР СЕРВІС" те, що учасником у наданій довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використовуватись при виконанні робіт від 10.08.2023 №110 зазначено інформацію про наявність екскаватора JCB 804, наданий в оренду фізичною особою Галак Марин Ілліч відповідно до договору транспортного засобу (машини) від 02.01.2021 року, який нотаріально не посвідчений, що передбачено ст.799 Цивільного кодексу України?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-05 10:22:24

Помилково наданий запит!

Оскільки запит про надання на пояснення надано Вам помилково (технічний збій), відповідь надавати не потрібно.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-07 12:21:38

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Оренштайна в м. Коломиї))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-26-011066-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
Відповідно до абзацу другого пункту 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178) передбачено що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).»
1. Чим керувався Замовник оприлюднюючи вимогу про усунення невідповідностей до 29 серпня 2023, в якій зобов’язано учасника ТОВ «БУДІВНИЧИЙ-ФСП» завантажити розрахунок загальновиробничих витрат до Договірної ціни згідно з предметом закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Оренштайна в м. Коломиї))», який відноситься до технічних характеристик предмета закупівлі (підпункт 14 пункту 1 розділу 3 тендерної документації)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-11 11:30:24

Відповідь на звернення

На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Оренштайна в м. Коломиї))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-26-011066-a), повідомляємо наступне:
Відповідно до абзацу другого пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості) передбачено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки розрахунок загальновиробничих витрат - це підтверджуючий розрахунок до Договірної ціни, де сума загальновиробничих витрат врахована, тому, виправлення помилково завантаженого розрахунку загальновиробничих витрат не призводить до зміни предмета закупівлі, його технічних характеристик та ціни, запропонованої учасником ТОВ «Будівничий-ФСП».
Виходячи з вище викладеного, Управління комунального господарства Коломийської міської ради не вбачає вимогу про усунення даної невідповідності у пропозиції учасника порушенням законодавства.
Просимо прийняти до розгляду дану відповідь.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням комунального господарства Коломийської міської ради розглянуто висновок управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про результати моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Оренштайна в м. Коломиї))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-26-011066-a) та повідомляє наступне. У висновку зазначено, що «Замовник оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей до 29 серпня 2023, в якій зобов’язано учасника ТОВ «БУДІВНИЧИЙ-ФСП» завантажити розрахунок загальновиробничих витрат до Договірної ціни згідно з предметом закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Оренштайна в м. Коломиї))», який відноситься до технічних характеристик предмета закупівлі (підпункт 14 пункту 1 розділу 3 тендерної документації)». Відповідно до абзацу другого пункту 43 Постанови № 1178 передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).». Розрахунок загальновиробничих витрат до Договірної ціни є документом, що надається для розрахунку ціни та не стосується технічних і якісних характеристик предмета закупівлі. Тому вимогу про усунення невідповідностей до 29 серпня 2023 року, в якій зобов'язано учасника ТОВ «БУДІВНИЧИЙ-ФСП» завантажити розрахунок загальновиробничих витрат до Договірної ціни Замовником застосовано правомірно. Щодо надання у тендерній пропозиції учасника ТОВ «БУДІВНИЧИЙ-ФСП» у файлі «14 розрахунок ціни пропозиції.pdf» документу «Договірна ціна», в якому зазначено вид договірної ціни - тверда, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі, які зазначено в тендерній документації повідомляємо наступне. Учасником ТОВ «БУДІВНИЧИЙ-ФСП» при поданні документу «Договірна ціна» помилково зазначено вид договірної ціни - тверда. Це є формальною помилкою, оскільки не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення. Відповідно до пункту 1.2 «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 визначено, що: - договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі; - динамічна договірна ціна - кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору; - тверда договірна ціна - кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором. Разом з тим, у Договірній ціні, яка є додатком до договору, укладеного Замовником з ТОВ «БУДІВНИЧИЙ-ФСП» вказано вид договірної ціни - динамічна, що відповідає пункту 3.2 договору підряду. Щодо виконання зобов'язання по усуненню порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, зазначеного у висновку: «здійснити заходи щодо усунення порушення пункту 43, підпункту другого пункту 44 Постанови № 1178 в редакції від 11.07.2023 шляхом припинення зобов’язань за договором підряду від 05.09.2023 № 240 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України» повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 10.4. Договору зміна умов Договору допускається лише за згодою Сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Водночас, Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із Сторін у разі істотного порушення умов Договору другою Стороною та в інших випадках, встановлених Договором або законом. Замовником здійснюються заходи на виконання вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області шляхом розірвання договору з переможцем закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВНИЧИЙ-ФСП».

2023-09-18 14:32:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 27 вересня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2023 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Планетабуд 1 198 062,00
UAH з ПДВ
1 198 062,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БУДІВНИЧИЙ-ФСП" 1 387 992,00
UAH з ПДВ
1 339 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУПУТНИК" 1 399 983,60
UAH з ПДВ
1 340 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 серпня 2023 11:31
Електронний підпис
19 серпня 2023 11:29
Аналогічний договір
19 серпня 2023 11:29
Довідка про мтб
19 серпня 2023 11:29
Витяг з ЄДР
19 серпня 2023 11:29
Акт 6
19 серпня 2023 11:29
Акт 5
19 серпня 2023 11:29
Акт 4
19 серпня 2023 11:29
Акт 3
19 серпня 2023 11:29
Акт 2
19 серпня 2023 11:29
Акт 1
02 серпня 2023 18:45
Електронний підпис
02 серпня 2023 18:40
Паспорт Савяк В.Н..PDF
02 серпня 2023 18:40
Наказ на директора.PDF
02 серпня 2023 18:40
Лист-відгук Русів.PDF
02 серпня 2023 18:40
Кошторис.zip
02 серпня 2023 18:40
Довідка про мтб.PDF
02 серпня 2023 18:40
Довідка про ліцензію.PDF
02 серпня 2023 18:40
Тендерна пропозиція.PDF
02 серпня 2023 18:40
Статут.PDF
02 серпня 2023 18:40
Проєкт договору.PDF
02 серпня 2023 18:40
Довідка абзац 14.PDF
02 серпня 2023 18:40
Витяг з ЄДР.pdf
02 серпня 2023 18:40
Будівельна ліцензія.PDF
02 серпня 2023 18:40
Аналогічний договір.zip

Публічні документи

30 серпня 2023 08:00
Електронний підпис
30 серпня 2023 07:56
Електронний підпис
30 серпня 2023 07:48
Електронний підпис
30 серпня 2023 07:46
Довідка назк юрид.pdf
30 серпня 2023 07:46
Довідка назк фіз.pdf
29 серпня 2023 09:55
Електронний підпис
29 серпня 2023 09:53
відгук спафіс.pdf
29 серпня 2023 09:53
відгук Магас.pdf
02 серпня 2023 10:47
Електронний підпис
02 серпня 2023 10:47
Електронний підпис
01 серпня 2023 17:57
Електронний підпис
01 серпня 2023 17:55
7 тендерна пропозиція.pdf
01 серпня 2023 17:55
3 статут.pdf
01 серпня 2023 17:55
12 проєкт договору.pdf

Публічні документи

02 серпня 2023 13:03
Електронний підпис
02 серпня 2023 13:03
Електронний підпис
02 серпня 2023 13:02
1_договірна ціна.pdf
02 серпня 2023 13:02
2_локальний кошторис.pdf
02 серпня 2023 13:02
Тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2023 13:02
копія статуту.pdf
02 серпня 2023 13:02
document_витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Планетабуд

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "БУДІВНИЧИЙ-ФСП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУПУТНИК"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Планетабуд
#41467865
Відхилено 1 198 062,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2023 16:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2023 13:26
ТОВ "БУДІВНИЧИЙ-ФСП"
#44280906
Переможець 1 339 999,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2023 16:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2023 15:59

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), за результатами розгляду пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПЛАНЕТАБУД», код ЄДРПОУ 41467865 (далі - Учасник), поданої на участь у відкритих торгах за предметом закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Оренштайна в м. Коломиї))», встановлено наступні факти невідповідності: 1. Згідно умов, прописаних у пункті 4 частини 1 розділу 3 тендерної документації вимагається надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий не раніше як за 30 днів до дати подання. Учасник надав Витяг, виданий станом на 26.06.2023 року, а тендерна пропозиція завантажена через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу 02.08.2023 року, що не відповідає вимозі тендерної документації. 2. Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник, ТОВ «ПЛАНЕТАБУД», надав Довідку № 692 від 31.07.2023 р., але, підтверджуючі документи про наявність машин та механізмів, зазначених у довідці, завантажені не в повному обсязі, а саме: п. 1. Екскаватор-навантажувач JCB 3CX, 2005 р.в. згідно Договору оренди № 1/06 від 26.06.2023 р. - відсутній технічний паспорт; п. 4. Коток ручний 2008 р.в. - відсутній в оборотно-сальдовій відомості; п. 5. Самоскид DAF CF 85.360, 2007 р.в. згідно Договору оренди № 1/06 від 26.06.2023 р. - відсутній технічний паспорт; п. 7. Бензопила stihl 260 2020 р. в. - відсутня в оборотно-сальдовій відомості. При розрахунку вартості договірної ціни у відомості ресурсів враховано роботу котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого, масою 8 т, а в довідці вказано наявність Котка дорожнього HAMM HD12VV, масою 2,5 т. Згідно вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: Учаснику необхідно підтвердити наявність основних машин та механізмів, врахованих у відомості ресурсів при розрахунку договірної ціни. Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, від Учасника вимагається надати копії техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів і документи, що підтверджують право власності для машин, механізмів та техніки, яка не підлягає державній реєстрації (оборотно-сальдова відомість, акти приймання-передачі або бухгалтерська довідка) про знаходження основних засобів на балансі підприємства. 3. З метою документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Учасник завантажив Довідку № 694 від 31.07.2023 р. про наявність двох аналогічних договорів. Вивчивши надану документацію, виявлено, що до аналогічного договору № 224 від 02.11.2020 р., укладеного з Управлінням капітального будівництва в Івано-Франківській області, завантажено тільки позитивний відгук, а до аналогічно договору № 163 від 19.10.2021 р., укладеного з Відділом освіти Тисменицької міської ради не надано позитивний відгук про виконання договору. Згідно умов, прописаних у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації, для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Учаснику необхідно надати сканкопії з оригіналу аналогічного договору (про який вказана інформація у таблиці), який виконувався у 2019 - 2023 роках зі всіма додатками до нього та додатковими угодами (за наявності), акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт та витрат, і сканкопiю позитивного відгуку замовника за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами). 4. В тендерній пропозиції ТОВ «ПЛАНЕТАБУД» відсутні документи, що підтверджують фінансову спроможність Учасника, згідно умов, прописаних у пункті 4 Додатку 1 до тендерної документації. З метою усунення невідповідностей в документах Учаснику необхідно: 1. Завантажити Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий відповідно до вимог тендерної документації. 2. Долучити підтверджуючу документацію про наявність таких машин та механізмів: Екскаватор-навантажувач JCB 3CX, 2005 р.в.; Коток ручний 2008 р.в.; Самоскид DAF CF 85.360, 2007 р.в.; Бензопила stihl 260 2020 р.в. 3. Привести у відповідність довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, підтвердивши наявність котка дорожнього самохідного, масою 8 т, і завантажити копію технічного паспорту або свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу для даного котка. 4. Завантажити до аналогічного договірну № 224 від 02.11.2020 р. сканкопію з оригіналу договору зі всіма додатками до нього та додатковими угодами (за наявності), акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт та витрат. 5. Завантажити сканкопію позитивного відгуку до аналогічного договірну № 163 від 19.10.2021 р. 6. Завантажити документи, що підтверджують фінансову спроможність Учасника, згідно умов, прописаних у пункті 4 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику процедури закупівлі, Товариству з обмеженою відповідальністю «ПЛАНЕТАБУД», виправити виявлені замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

23 серпня 2023 16:48
Електронний підпис
23 серпня 2023 16:47
Протокол розгляду.pdf
09 серпня 2023 16:42
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом управління комунального господарства Коломийської міської ради від 17 січня 2022 року № 1-г, 1. Керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (із змінами), за результатами розгляду пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівничий-ФСП», код ЄДРПОУ 44280906 (далі - Учасник), поданої на участь у відкритих торгах за предметом закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Оренштайна в м. Коломиї))», встановлено наступні факти невідповідності: 1. Для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, учасник надав Довідку вих. № 89 від 01.08.2023 р., де в першому абзаці вказано Товариство з обмеженою відповідальністю «ВГР Сервіс», як учасника процедури закупівлі. 2. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, Учасник завантажив Довідку № 82 від 01.08.2023 р., в якій вказано: - п.3 - Григорук Іван Іванович працює на посаді машиніста дорожньо-транспортних машин і механізмів, проте, відповідно до цивільно-правового договору № 01/03/23/1 від 01.03.2023 р. в обов'язки даного працівника входить надання послуг з улаштування дорожніх бордюрів, встановлення бруківки ФЕМ, підготовка основи під асфальтування; - п.5 - Гонтар Роман Валерійович, згідно Наказу № 7-К від 30.11.2021 р. прийнятий на посаду Гонтарь Роман Валерійович. 3. З метою документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, Учасник завантажив Довідку № 86 від 01.08.2023 р. про наявність трьох аналогічних договорів. Згідно вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації: Учаснику необхідно надати сканкопії з оригіналу аналогічного договору (про який вказана інформація у таблиці), який виконувався у 2019 - 2023 роках зі всіма додатками до нього та додатковими угодами (за наявності), акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт та витрат, та сканкопiю позитивного відгуку замовника за наданими аналогічними договорами. Вивчивши надану документацію, виявлено наступне: - Договір № 60 від 11.04.2023 р., укладений з Управлінням комунального господарства Коломийської міської ради - відсутній додаток до Договору Договірна ціна, а також відсутній позитивний відгук; - Договір підряду № 03-21 від 07.07.2023 р. на будівництво об'єкту: «Капітальний ремонт транспортної площадки за адресою вул. Аеропортна, 6 в м. Коломия», укладений з ТОВ «Компанія «Спафіс» - у листі-відгуку вказаний об'єкт будівництва: «Капітальний ремонт транспортної площадки за адресою вул. Аеропортна», що не відповідає назві у договорі; - Договір підряду № 02-21 від 01.07.2023 р. на будівництво об'єкту: «Влаштування паркувальної площадки с. Шепарівці, вул. Шевченка, 4А», укладений з Фізичною особою-підприємцем Магас Галиною Іванівною - у листі-відгуку вказаний об'єкт будівництва: «Капітальний ремонт паркувальної площадки с. Шепарівці, вул. Шевченка, 4А», що не відповідає назві у договорі. 4. У підтверджуючих розрахунках договірної ціни пропозиції за статтями витрат, Учасник помилково завантажив розрахунок загальновиробничих витрат з іншого об'єкту. З метою усунення невідповідностей в документах Учаснику необхідно: 1. У Довідці про підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей виправити назву Учасника. 2. Привести у відповідність інформацію у Довідці № 82 від 01.08.2023 р. про наявність працівників відповідної кваліфікації до Цивільно-правового договору № 01/03/23/1 від 01.03.2023 р. з виконавцем послуг Григоруком Іваном Івановичем, а також виправити прізвище Гонтарь Романа Валерійовича відповідно до Наказу № 7-К від 30.11.2021 р. 3. Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, Учаснику необхідно: - Завантажити Договірну ціну і позитивний лист-відгук до Договору № 60 від 11.04.2023 р., укладений з Управлінням комунального господарства Коломийської міської ради; - Виправити назву предмету закупівлі у листі-відгуку відповідно до укладеного Договору № 03-21 від 07.07.2023 р. з ТОВ «Компанія «Спафіс»; - Виправити назву предмету закупівлі у листі-відгуку відповідно до укладеного Договору № 02-21 від 01.07.2023 р з Фізичною особою-підприємцем Магас Галиною Іванівною. 4. Завантажити розрахунок загальновиробничих витрат до Договірної ціни згідно з предметом закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Оренштайна в м. Коломиї))». Учаснику процедури закупівлі, Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівничий-ФСП», виправити виявлені замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

29 серпня 2023 16:29
Довідка НАЗК
29 серпня 2023 16:29
Електронний підпис
29 серпня 2023 16:28
Протокол розгляду_2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2023 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВНИЧИЙ-ФСП"
#44280906
1 339 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2023 16:29
Довідка НАЗК
29 серпня 2023 16:29
Електронний підпис
29 серпня 2023 16:28
Протокол розгляду_2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2023 14:58
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2023 11:05
Додаткова угода_ 1 до 240.pdf зміни до договору
30 листопада 2023 11:03
Електронний підпис укладений
05 вересня 2023 10:33
Договір_240.pdf укладений
05 вересня 2023 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни Договору № 240 від 05.09.2023 р. на 192090,00 грн відповідно до фактично наданих послуг.
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/240
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 147 909,00
UAH