Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42751893 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26 |
Контактна особа: |
Дмитрук Наталія 380688608049 natalia.dmutryk25@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2023 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2023 11:49 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2023 11:49 |
Очікувана вартість: | 5 681 934,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 409,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2023 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2023 16:46 |
Додаток_5_(Загал_на_iнформацiя_про_учасника).doc | |
26 липня 2023 16:46 |
Додаток_4_(Проект_договору).doc | |
26 липня 2023 16:45 |
Додаток_3_(Документи_пiсля_акцепту).doc | |
26 липня 2023 16:45 |
Додаток_2_(Технiчнi_вимоги).doc | |
26 липня 2023 16:45 |
Додаток_1_(Квалiфiкацiя).doc | |
26 липня 2023 16:44 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-30-000068 ● 39ab270dbd964a97bd213beef07fa4ef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2023 № 55-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-07-26-010965-a 26.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-13 11:37:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Устаткування для операційних блоків», код ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків, очікуваною вартістю 5 681 934,50 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-26-010965-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи були дотримані переможцем – ТОВ " МЕДІТАЙМ" вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-15 16:25:25
Пояснення по закупівлі Устаткування для операційних блоків код ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-26-010965-a)
На запит Державної аудиторської служби України від 13.11.2023 у зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі «Устаткування для операційних блоків», код ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків, очікуваною вартістю 5 681 934,50 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-26-010965-a) надаємо наступну інформацію.
1. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі встановлені виходячи з вимог законодавства України щодо якості товарів та технічних описів предметів речового майна. Відповідно до статей 15, 268 Господарського Кодексу України, якість предмета закупівлі, що поставляється, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності) іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника з метою забезпечення надання кваліфікованої, своєчасної, якісної та ефективної медичної допомоги населенню, а саме для забезпечення проведення хірургічних втручань та належної роботи хірургів відділення хірургії та трансплантації КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу». Забезпечення високої якості візуалізації дозволить висвітлювати операційне поле на необхідному рівні та знизить зовнішнє навантаження на хірурга, підвищить якість та безпечність проведення операцій.
Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
За орієнтовну ціну за одиницю товару взято середню ціну згідно з наданих комерційних пропозицій.
Джерело фінансування: Кошти НСЗУ (відповідно до умов Договору з НСЗУ «Про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій»).
Таким чином, враховуючи наявну потребу була запланована та проведена закупівля «Устаткування для операційних блоків код ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків».
2. На виконання вимог пункту 3 розділу 6 «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, переможцем процедури закупівлі – ТОВ "Медітайм", під час укладення договору про закупівлю було надано інформацію про право підписання договору про закупівлю, а саме належним чином завірені копії Рішення № 9 від 29 вересня 2021 про призначення на посаду Директора Ліференко Н.М., Наказу ТОВ "Медітайм" №8-к від «01» жовтня 2021 року про прийняття на роботу на посаду директора Ліференко Н.М. та Статуту ТОВ "Медітайм" (додаються).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) в порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про наступне. 21 листопада 2023 року за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-26-010965-a Управлінням північного офісу держаудитслужби в Чернігівській області в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі. Так, висновком встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону , а саме неповноти відображення інформації у річному плані закупівель. Взявши до уваги вищенаведене Замовником було вжитто заходів щодо недопустимості подібних порушень у майбутньому, проведенно роз’яснювальну роботу з відповідальними працівниками та вжито заходів щодо направлення відповідального працівника на курси «Дводенного підвищення кваліфікації для замовників» які будуть проводитись з 21.12.2023 р. по 22.12.2023 р. (https://radnyk.academy/navchalni-prohramy/2dn-kyiv).
2023-11-28 16:08:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2023 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕДІТАЙМ" |
5 606 800,00
UAH з ПДВ
|
5 606 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕТАН МЕД" |
5 649 921,00
UAH з ПДВ
|
5 649 921,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕДІТАЙМ" #42369788 |
Переможець |
5 606 800,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2023 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2023 14:18
|
договір 302.pdf | укладений |
15 серпня 2023 14:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Світильник операційний двохкупольний | 3 | штуки |
1 296 840,00
UAH з ПДВ
|
Світильник операційний двохкупольний з тримачем монітора | 1 | штуки |
1 716 280,00
UAH з ПДВ
|