Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 03350137 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Дмитрівська, буд. 65 |
Контактна особа: |
Наталя Кандиба +380976107109 puvkh_izm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2023 10:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Банківські | 10 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 90 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2023 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2023 12:08 |
тендер генератор перелік змін.docx | |
27 липня 2023 12:08 |
тендер генератор новая.docx | |
26 липня 2023 16:30 |
тендер генератор.docx |
27 липня 2023 13:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 липня 2023 12:08 |
тендер генератор перелік змін.docx
|
|||
27 липня 2023 12:08 |
тендер генератор новая.docx
|
|||
26 липня 2023 16:30 |
тендер генератор.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1) Ступінь стиснення – 19:1 ? чому саме така вимога?
Як це позначається на якість споживчих властивостей на дизель генератор з іншою компресією? Чи можемо ми запропонувати інший параметр?
2) Двигун – чотиритактний , 4 або 8 циліндрів? чим викликана саме така вимога? Чи можемо ми запропонувати 5 або 6 циліндрів? Можливо Ви мали на увазі діапазон з 4х-до 8-ми циліндрів?
3) Ступінь стиснення – 19:1 та Двигун – чотиритактний , 4 або 8 циліндрів одночасне застосування цих вимог звужує коло потенційних учасників! Наведіть будь ласка приклад двигуна, який Ви мали на увазі і брали як основу своїх вимог?
4) Двигун має бути серійного виробництва, на підтвердження учасником має бути надано сертифікат відповідності на виробництво двигунів.
-ми постачальники дизель-генераторних установок, а не дизельних двигунів, та надаємо сертифікат відповідності нормам діючим в Україні установки в цілому.
Сертифікат відповідності на виробництво двигунів- може отримувати тільки виробник двигуна на відповідність, наприклад, чинним нормам своєї країни. Запитуваний вами сертифікат - яким нормам має відповідати та якої саме країни? Необхідно пояснення цієї вимоги, або прибрати її з вимог Тендерної документації.
5) Витрати пального 55літрів/годину.
при якому навантаженні: 50%, 75% або 100%?
6) Сертифікація товару – на відповідність товару ДСТУ (сертифікат обов’язково має містити інформацію про серійне виробництво товару) -
Пояснить будь ласка, що ви мали на увазі: “має містити інформацію про серійне виробництво товару” ? яку саме інформацію?
Сертифікат завжди видається на серійне виробництво.
На завершення: Застосування зазначених вище вимог звужує коло потенційних учасників! які могли б запропонувати дизель-генератор з необхідними параметрами потужності та витрати палива. Також це можна розцінити як дискримінацію потенційних учасників. Просимо скоригувати та/або прибрати ці вимоги з тендерної документації та внести відповідні зміни із продовженням термінів подання пропозиції для потенційних учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-18-000064 ● 3eb262385ca2489abb01d49067a5d42d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.09.2023 Одеса № 223
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.09.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 18.09.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.09.2023 № 223
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
1 UA-2023-07-26-010725-a 26.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-20 12:29:47
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ» (далі – ТОВ «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ») вимогам пункту 8 таблиці відповідності Додатка 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації в частині кількості циліндрів (4 або 8), тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеним учасником на генератор дизельний DS265(W), який учасник пропонує до постачання, надано документ щодо технічних характеристик дизельного генератора DS265(W), в якому зазначено, що кількість циліндрів складає 6 (стор. 195 файл «2.Сертифікати та технічна документація до додатку 2.pdf»)?
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ» вимогам пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеним учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
не надано лист – відгук до наданого виконаного аналогічного договору від 23.03.2023 № 18-Т/вт, що повинен містити обов’язкову інформацію про: назву предмету закупівлі (договору), номер, дату та суму договору, обсяг (кількість) од./шт., роки виконання договору, інформацію чи виконано договір у повному обсязі та суму виконання договору, характеристику учасника;
в наданій учасником довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зазначеного учасника від 01.08.2023 № 0108/9 відсутній номер телефона контактної особи?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-25 16:10:51
відповідь на звернення
Під час складання Тендерної документації Уповноваженою Особою було допущено формальну помилку, замість тире прописано або, згідно технічної частини дійсно було передбачено від 4 до 8 циліндрів.
Учасник не звертався до Уповноваженої Особи в електронній системі закупівель, щодо внесення змін до Тендерної Документації.
У зв'язку з чим Уповноваженою Особою було пропущено даний факт.
Щодо листа до аналогічного договору, Уповноваженою Особою було порушено норми постанови 1178,а саме не надано 24 години на виправлення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В установлений Законом України "Про публічні закупівлі" строк, подаємо вказані заперечення на висновок, які обгрунтовуються наступним. За своїм змістом висновок ограну державного фінансового контролю є індивідуально-правовим актом, який повинен відповідати вимогам, встановленим статею 2 КАС України. Подібний висновок викладено у постанові Верховного Суду від 30.06.2020 у справі №320/733/19, у постанові від 05 березня 2020 року у справі №640/467/19. У згаданих постановах Верховного Суду серед іншого, звернув увгу на те, що зазначивши у висновку необхідність усунути порушення законодавства у сфері закупівель, необхідно конкретизувати яких саме заходів має вжити позивач та визначити спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень. Також,ні Законом України " Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", ні іншим нормативно-правовим актом не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів.Також, Південний офіс Держаудитслужби не визначив спосіб усунення (судовий чи позасудовий) виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною.Тобто, за умови відсутності істотного порушення умов Договору, одностороннє розірвання в принципі не допускається. Крім того, слід відмітити, що укладений договір за даною закупівлею ВЖЕ повністю ВИКОНАНИЙ. А отже виключається навіть судова можливість його розірвання. Зазначене Південим офісом Держаудитслужби у висновку про необхідність усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель без конкретизації відповідних норм законодавства, на підставі яких слід вчиняти такі дії, свідчить про нечіткість висновку та його невизначеність, що є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії та унеможливлює його вионання. Аналогічні правові висновки сформовані Верховним Судом у постанові від 13.05.2021 у справі №160/13090/19.
2023-10-03 10:17:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 15-0194/2023/пр |
Дата публікації: | 20 листопада 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/946/3556/23 |
Дата відкриття провадження: | 29 листопада 2023 |
Документи:
29 листопада 2023 14:42
|
Електронний підпис |
20 листопада 2023 09:36
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ" |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ" #41375408 |
Переможець |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2023 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2023 10:26
|
специфікація.jpeg | укладений |
23 серпня 2023 10:24
|
договір 167,23(3).jpeg | укладений |
23 серпня 2023 10:24
|
договір 167,23(2).jpeg | укладений |
23 серпня 2023 10:24
|
договір 167,23(1).jpeg | укладений |
23 серпня 2023 10:24
|