Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виконання актуарних розрахунків зобов’язань за визначеними виплатами працівникам відповідно до МСБО 19 «Виплати працівникам»
Очікувана вартість
468 000,00 UAH
UA-2023-07-26-009867-a 963bf63c5b944a13b42674c3e9308bbe
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єгорова Ольга Леонідівна

380632147739 yehorova.o.l@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Єгорова Ольга Леонідівна
380632147739
yehorova.o.l@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2023 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2023 17:00
Очікувана вартість: 468 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Послуги з виконання актуарних розрахунків зобов’язань за визначеними виплатами працівникам відповідно до МСБО 19 «Виплати працівникам».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 15:56

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Замовником помилково визначено предметом закупівлі «Страхові послуги», як такі що не відповідають сфері діяльності замовника, меті закупівлі
Дата подання: 28 липня 2023 23:27
Дата відповіді: 31 липня 2023 17:00
Згідно Тендерної документації на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-26-009867-a предмет закупівлі визначено замовником за Кодом ДК 021:2015-66510000-8 Страхові послуги (Послуги з виконання актуарних розрахунків зобов’язань за визначеними виплатами працівникам відповідно до МСБО 19 «Виплати працівникам»). Відповідно до Додатку № 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» перелік послуг містить послуги з виконання актуарних розрахунків зобов’язань за визначеними виплатами працівникам відповідно до МСБО 19 «Виплати працівникам» для цілей розкриття інформації про розмір довгострокового забезпечення виплат персоналу та відповідних витрат в окремій та консолідованій фінансовій звітності Товариства та фінансовій звітності дочірніх підприємств за 2023 рік; розрахунок очікуваних витрат, пов'язаних з довгостроковим забезпеченням виплат персоналу для 2024 та 2025 років, відповідно, за наступними програмами виплат: - пільгові пенсії - Список №1 та Список №2 (відшкодування Пенсійному фонду України витрат на виплату та доставку пільгових пенсій відповідно до постанови КМУ від 24.06.2016 р. № 461); - одноразові виплати при виході на пенсію з підприємства згідно колективного договору (Галузевої угоди); - виплати працівникам до ювілеїв. Таким чином, зміст всіх операцій надавача послуг з актуарних розрахунків (актуарія), має бути підпорядкований меті замовника (суб’єкта господарювання), яка формується та реалізується у сфері бухгалтерського обліку та аудиту підприємства. Відповідно до пункту 22) частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19/print , «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку». Відповідно до частини третьої Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0500-20#Text «предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text (далі – Закон) та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749» (далі - Єдиний закупівельний словник або ЄЗС). Пунктом 21) частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Відповідно до пункту 64) частини першої статті 1 Закону України «Про фінансові послуги та фінансові компанії» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1953-20#Text «фінансова послуга - операція або декілька операцій, пов’язаних однією правовою метою, з фінансовими засобами, що здійснюються в інтересах інших осіб, ніж надавач такої фінансової послуги, а також послуги, прямо визначені спеціальними законами як фінансові послуги». Пунктом 52) частини першої статті 1 Закону України «Про страхування» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1909-20#Text визначено, що «страхова послуга - вид фінансової послуги, що надається страховиком для забезпечення потреби потенційного страхувальника у страховому захисті на підставі договору страхування». Цивільний кодекс України ( 435-15 ) не дає визначення "консультаційних послуг". Таке визначення надано законодавцем в Законі України "Про здійснення державних закупівель" https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/2289-17/ed20100601#Text Відповідно до пункту 15 частини першої статті 1 вказаного Закону «консультаційні послуги - інтелектуальна, нематеріальна діяльність, результати якої не є фізично осяжними, у тому числі аудиторські, юридичні, консалтингові послуги, послуги, пов'язані з консультуванням, експертизою, оцінкою, підготовкою висновків і рекомендацій, послуги з навчання, підготовки спеціалістів.» Єдиний закупівельний словник (ЄЗС) згармонізований з європейським закупівельним словником Common Procurement Vocabulary (CPV). Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y); перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y). Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії. Дев’ята цифра — контрольна. При визначенні замовником предмету контракту (договору закупівлі) та перших чотирьох цифр (розділу, групи та класу послуги) Єдиного закупівельного словника вирішальне значення має ділова мета суб’єкта господарювання (забезпечення його потреб) та зміст операцій, що виконуються надавачем послуг задля її досягнення (відповідно до вимог). Моніторинг публічних закупівель, що здійснюється замовником з 2017 року, вказує на те, що мета (тобто, забезпечення потреб) та коротка характеристика (тобто, зміст операцій) послуги визначається замовником, як оцінювання (актуарні розрахунки) зобов’язань (забезпечень) згідно вимог МСБО (IAS)19 «Виплати працівникам» з метою їх відображення у бухгалтерському обліку та фінансовій звітності Компанії відповідно до вимог Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ). Послідовність операцій з обліку програм виплат та їх зміст визначені п.57 Міжнародного стандарту бухгалтерського обліку (МСБО) 19 «Виплати працівникам» (далі – МСБО 19) https://mof.gov.ua/storage/files/%D0%9C%D0%A1%D0%91%D0%9E%2019_ukr_2022.pdf Відповідно до п.59 МСБО 19 «цей Стандарт заохочує, але не вимагає, щоб суб’єкт господарювання залучав кваліфікованого актуарія для оцінки всіх суттєвих зобов’язань щодо виплат після закінчення трудової діяльності. З практичних причин суб’єкт господарювання може запросити кваліфікованого актуарія детально оцінити зобов’язання до кінця звітного періоду. Однак результати цього оцінювання оновлюються з урахуванням будь-яких суттєвих операцій та інших суттєвих змін обставин (включаючи зміни ринкових цін та ставок відсотка), які відбулися до кінця звітного періоду.» Відповідно до другої цифри (79) основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», консультаційні послуги належать до розділу 79 Ділові послуги: Код CPV Опис Переклад англійською 79000000-4 Ділові послуги: юридичні, маркетингові, консультаційні, кадрові, поліграфічні та охоронні Business services: law, marketing, consulting, recruitment, printing and security Зміст ділових послуг визначається діловою метою замовника (бухгалтерський облік, фінансова звітність, аудит). Слід зазначити, що «Бухгалтерські та аудиторські послуги», які внесені в ЄЗС до класу 7921, також належать до розділу 79 «Ділові послуги»: Код CPV Опис Переклад англійською 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги Accounting and auditing services 79211000-6 Бухгалтерські послуги Accounting services 79211100-7 Послуги з ведення бухгалтерського обліку Bookkeeping services 79211110-0 Послуги з розрахунку, обліку та нарахування заробітної плати Payroll management services 79211200-8 Послуги з підготовки фінансової звітності Compilation of financial statements services 79212000-3 Аудиторські послуги Auditing services Відповідно до показника четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» можна визначити такі коди категорій послуг: Код CPV Опис Переклад англійською 79310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень Market research services 79311410-4 Оцінювання економічних наслідків Economic impact assessment 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління Business and management consultancy services 79419000-4 Консультаційні послуги з питань оцінювання Evaluation consultancy services Виходячи з ділової мети закупівлі (забезпечення потреб у сфері бухгалтерського обліку та фінансової звітності), замовник може обирати предмет закупівлі (код CPV ) серед категорій оцінювання та консультування, які належать до класів, що входять до групи 79, яка містить такі класи ділових послуг, як бухгалтерські та аудиторські послуги (79210000-9), послуги з проведення ринкових досліджень (79310000-0) та консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (79419000-4). Натомість, замовник у 2023 році використовує для визначення предмета закупівлі, зазначений у ЄЗС клас «Страхові послуги». Код CPV Опис Переклад англійською 66000000-0 Фінансові та страхові послуги Financial and insurance services 66500000-5 Страхові та пенсійні послуги Insurance and pension services 66510000-8 Страхові послуги Insurance services Проте, (як видно з наведеного вище витягу із ЄЗС), «Страхові послуги» входять до іншого розділу ЄЗС (66 «Фінансові та страхові послуги» входять), ніж «Бухгалтерські та аудиторські послуги» (79 «Ділові послуги») та не відповідають діловій меті закупівлі (забезпечення потреб підприємства у сфері бухгалтерського обліку та фінансової звітності). Пунктом 52) частини першої статті 1 Закону України «Про страхування» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1909-20#Text визначено, що «страхова послуга - вид фінансової послуги, що надається страховиком для забезпечення потреби потенційного страхувальника у страховому захисті на підставі договору страхування». Відповідно до пункту 64) частини першої статті 1 Закону України «Про фінансові послуги та фінансові компанії» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1953-20#Text «фінансова послуга - операція або декілька операцій, пов’язаних однією правовою метою, з фінансовими засобами, що здійснюються в інтересах інших осіб, ніж надавач такої фінансової послуги, а також послуги, прямо визначені спеціальними законами як фінансові послуги». Згідно пункту 66) частини першої статті 1 Закону України «Про страхування» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1909-20#Text «страховик - фінансова установа або філія страховика-нерезидента, які мають право здійснювати діяльність із страхування на території України». Відповідно до пункту 1) частини першої статті 1 Закону України «Про страхування» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1909-20#Text «актуарна діяльність у сфері страхування (перестрахування) - діяльність у сфері страхування щодо аналізу та оцінки ризиків та/або пов’язаних з ними фінансових зобов’язань, а також розроблення та оцінка методів управління фінансовими наслідками майбутніх випадкових подій з метою забезпечення реалізації актуарної функції страховика». В текстах тендерної документації замовника відсутні такі терміни, як «страховик», «страховий захист», «договір страхування». Замовник де-факто не закуповує і не має наміру закуповувати страхову послугу у фінансової установи (страховика). Ба більше, замовник не укладає договору страхування із страховиком для забезпечення потреби потенційного страхувальника (тобто, Замовника) у страховому захисті в рамках даної закупівлі. Також замовник не є страховиком та не має потреби в актуарних розрахунках (послугах) з метою забезпечення реалізації актуарної функції страховика». Послуги з актуарних розрахунків згідно вимог МСБО (IAS)19 «Виплати працівникам», що закуповуються замовником з метою їх відображення у бухгалтерському обліку та фінансовій звітності Компанії, розкриття фінансових даних з метою підготовки фінансової звітності відповідно до вимог Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ), не є фінансовими (страховими) послугами у змісті, визначеному законодавством України про фінансові послуги (страхування), не мають на меті забезпечення реалізації актуарної функції страховика у сфері страхування тощо. Сфера страхування та актуарна діяльність у сфері страхування регулюється Національним банком України. Натомість, закупівля здійснюється Замовником для забезпечення його потреб у сфері бухгалтерського обліку та аудиту, яка регулюється Міністерством фінансів України. Замовник не здійснює діяльність у сфері страхування, не є страховиком, не надає страхових послуг, не потребує допоміжних послуг у сфері страхування та пенсійного забезпечення, визначених законодавством України у сфері фінансових послуг та страхування. Замовник потребує послуг оцінювання, яке виконується кваліфікованим актуарієм за процедурами, визначеними текстом МСБО 19, що є нормативно-правовим актом, який оприлюднено державною мовою на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері бухгалтерського обліку та аудиту (Міністерство фінансів України). Така послуга оцінювання зобов’язань надається підприємству та супроводжується консультуванням з питань оцінювання особою відповідної кваліфікації (тобто, кваліфікованим актуарієм), актуарними розрахунками та звітами, які не містять розрахунків страхових тарифів (резервів, премій), не стосуються договорів страхування та не мають на меті забезпечення реалізації актуарної функції страховика у сфері страхування. Страхові послуги не належать до сфери бухгалтерського обліку та фінансової звітності замовника, який не є страховиками. Це означає, що назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає послугам, що фактично закуплені замовником. Таким чином, замовником помилково визначено предметом закупівлі «Страхові послуги», як такі що не відповідають сфері діяльності замовника, меті закупівлі (забезпечення потреб в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності) та змісту операцій надавача послуг (оцінювання зобов’язань та консультування). Відповідно до пункту 5) частини першої статті 43 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі, якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Вважаємо, що замовником, який не є страховиком та не здійснює діяльність у сфері страхування, при визначенні ним предмету послуги, виходячи з ділової мети закупівлі - забезпечення потреби в розкритті інформації у фінансовій звітності згідно Міжнародного стандарту бухгалтерського обліку 19 «Виплати працівникам», слід виходити із змісту операцій надавача послуг, які фактично закуповуються замовником. Зміст послуг полягає в оцінюванні зобов’язань за програмами виплат працівникам та їх економічних наслідків для підприємства, що супроводжується консультуванням, актуарними розрахунками та звітами у сфері бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства, які не містять розрахунків страхових тарифів (резервів, премій), не стосуються договорів страхування та не мають на меті забезпечення реалізації актуарної функції страховика у сфері страхування. З огляду на вищевикладене, пропонуємо замовнику, який не провадить діяльність у сфері страхування, внести зміни до предмета закупівлі, зокрема класу послуги, шляхом заміни класу послуги із Страхові послуги 66510000-8 на Консультаційні послуги 79410000-1 чи Послуги з проведення ринкових досліджень 79310000-0.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше запитання інформуємо, що Код ДК 021:2015-66519600-7 «Актуарні послуги» входить в Розділ Єдиного закупівельного словника під кодом ДК 021:2015-66510000-8 «Страхові послуги», що відповідає правилам визначення предмету закупівлі вищезазначених послуг, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0500-20#Text .
Зважаючи на означене, вказана пропозиція учасника тендерної закупівлі щодо внесення змін до предмета закупівлі, зокрема зміну на код ДК 021:2015- 79410000-1 «Консультаційні послуги» чи код ДК 021:2015-79310000-0 «Послуги з проведення ринкових досліджень» не відповідає предмету послуг визначених проектом договору.
Щодо скасування дискримінаційних вимог
Дата подання: 30 липня 2023 13:44
Дата відповіді: 02 серпня 2023 16:17
Прохання врахувати зауваження до вимог в частині досвіду та доходу надавачів послуг
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше запитання інформуємо, що замовником враховано зауваження до вимог в частині досвіду та доходу надавачів послуг.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-07-26-009867-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФО Віктор Голуб, Код ЄДРПОУ:2611318039
Дата подання: 29 липня 2023 00:58
Щодо копії трудових книжок працівників
Виключити слова «копії трудових книжок працівників Учасника»
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 серпня 2023 17:22
Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2023-07-26-009867-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФО Віктор Голуб, Код ЄДРПОУ:2611318039
Дата подання: 29 липня 2023 01:05
Вимоги Замовника щодо аудиторів
Вимога учасника щодо заміни вимоги Замовника щодо аудиторів
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 серпня 2023 17:23
Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2023-07-26-009867-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФО Віктор Голуб, Код ЄДРПОУ:2611318039
Дата подання: 29 липня 2023 22:01
Щодо фінансової спроможності
Привести вимогу щодо фінансової спроможності у відповідність з ціною послуги в останні 2-3 роки
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2023 17:22
АТ «Укрзалізниця» (далі-Товариство) визначено, що щорічний дохід учасника має становити, протягом останніх трьох років, не менше ніж 450 тис. грн, що не перевищує очікувану вартість закупівлі. Щорічний дохід учасника встановлений Товариством не перечить законодавству відповідно до частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Наявність такого доходу в учасника зможе забезпечити можливе покриття витрат на відшкодування збитків, нанесених Виконавцю під час надання послуг.
Стосовно наявності в учасника такого доходу протягом останніх трьох років визначено з урахуванням встановленої практики публічних закупівель.

Номер вимоги: UA-2023-07-26-009867-a.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕНСІЙНО-АКТУАРНИЙ КОНСУЛЬТАНТ", Код ЄДРПОУ:33405872
Дата подання: 30 липня 2023 13:40
Вимога по усунення антиконкурентних обмежень та обмежень в доступі на ринок інших постачальників
Шановний замовнику!
Тендерна документація замовника https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2210-14#Text містить положення, які свідчать про наміри щодо обмеження доступу на ринок інших суб’єктів господарювання шляхом підгонки кваліфікаційних вимог під постійного постачальника цих послуг Замовнику з 2018 по 2022 роки (або узгодження цих вимог з таким постачальником).
Ці дискримінаційні обмеження, що порушують принципиі ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», присутні в наступних вимогах замовника:
1. «а) не менше п’яти аналогічних договорів підприємствам (замовникам), у яких штатна чисельність працівників або отримувачів виплат (по програмам щодо яких проводились актуарні розрахунки/оцінка) становить не менше 5 тисяч осіб (з урахуванням філій та/або відокремлених підрозділів)».
Дискримінаційне обмеження, оскільки в той час, коли чисельність працівників на великих підприємствах стартує від 250, ті надавачі послуг, які мають виконані договори з багатьма підприємствами меншої чисельності кожне, але в сумі – сотні тисяч, отримують обмеження в доступі на ринок або змушені вийти з ринку тих, хто є постачальником цих послуг замовнику;
2. «(б) не менше трьох аналогічних договорів, результати актуарних розрахунків по яким погоджені та прийняті хоча б однією з аудиторських компаній замовника». Дискримінаційне обмеження, оскільки виконати цю вимогу може тільки постачальник послуг замовнику за останні три роки ТОВ «Інститут Ризику» та його постійний «спаринг-партнер» на тендерах ТОВ «Консорис Консалтинг», інші постачальники мають обмеження в доступі на ринок або змушені вийти з ринку тих, хто є постачальником цих послуг замовнику
3. «Довідка складена у довільній формі за підписом директора (уповноваженої особи Учасника) скріплена печаткою Учасника (за наявності), про наявність в Учасника щорічного доходу не менше ніж 450 тис. грн протягом останніх трьох років».
Дискримінаційне обмеження, оскільки виконати цю вимогу може тільки постачальник послуг замовнику за останні три роки ТОВ «Інститут Ризику» та його постійний «спаринг-партнер» на тендерах ТОВ «Консорис Консалтинг», інші постачальники, які надавали послуги іншим підприємствам в умовах пандемії та війни за меншу ціну та отримали менший дохід, мають обмеження в доступі на ринок або змушені вийти з ринку тих, хто є постачальником цих послуг замовнику

Відповідно до п.5) частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2210-14#Text антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються «усунення з ринку або обмеження доступу на ринок (вихід з ринку) інших суб’єктів господарювання, покупців, продавців».
З огляду на вищевикладене, вимагаємо від замовника скорегувати вищезазначені вимоги таким чином, щоб розширити, а не обмежити доступ ВСІХ, наявних в Прозорро, постачальників на ринок послуг з актуарних розрахунків для МСБО 19.
Всі вимоги з пропозиціями щодо внесення змін до тендерної документації розміщені 29.07.2023 та 30.07.2023 на майданчику закупівлі в Прозорро https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-26-009867-a
Врахування вимог в тендерній документації гарантує максимальну ефективність закупівлі та економію коштів замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2023 16:05
1. а) АТ «Укрзалізниця» (далі-Товариство) належить до підприємств, що становлять суспільний інтерес, та належить до великих підприємств.
Великими є підприємства, які не відповідають критеріям для середніх підприємств та показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв:
• балансова вартість активів – понад 20 мільйонів євро;
• чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) – понад 40 мільйонів євро;
• середня кількість працівників – понад 250 осіб.
Тобто Законом «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлені мінімальні значення показників, за якими підприємство відноситься до великих підприємств.
Товариство має стратегічне значення для економіки та безпеки держави, забезпечує потреби держави, юридичних і фізичних осіб у безпечних та якісних залізничних перевезеннях у внутрішньому та міжнародному сполученні, має розгалудженість по всій території України, налічує понад 220 тисяч працівників, що перевищує відповідні показники для великих підприємств за:
- балансовою вартістю активів – у понад 400 разів;
- чистим доходом від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) – у понад 45 разів;
- середньою кількістю працівників – у понад 880 разів.
Враховуючи вищезазначене, при підготовці проведення процедури закупівлі послуг, Товариство з кількістю працівників понад 220 тисяч осіб та, спираючись на позитивний досвід минулих періодів у наданні послуг з актуарних розрахунків, деталізувало факт подання учасниками торгів документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
«Довідка складена у довільній формі за підписом директора (уповноваженої особи Учасника) скріплена печаткою Учасника (за наявності), що містить відомості про виконання Учасником протягом 2021-2023 років: (а) не менше п’яти аналогічних договорів підприємствам (замовникам), у яких штатна чисельність працівників або отримувачів виплат (по програмам, щодо яких проводились актуарні розрахунки/оцінка) становить не менше 5 тисяч осіб (з урахуванням філій та/або відокремлених підрозділів)».
Таким чином, вимоги встановлені до потенціальних учасників процедури закупівлі не є дискримінаційними та обмежувальними, а встановлені виключно з метою обрання кваліфікованих надавачів послуг, спроможних до якісного виконання договору за результатами проведеної процедури закупівлі та не порушують вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами) та постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), а тільки покращують якість надання послуг з актуарних розрахунків.
2. б) Відповідно листа, отриманого від ініціатора закупівлі прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації Код (ДК 021:2015): – 66510000-8: Страхові послуги (Послуги з виконання актуарних розрахунків зобов’язань за визначеними виплатами працівникам відповідно до МСБО 19 «Виплати працівникам») оголошення № UA-2023-03-20-010466-a.
3. АТ «Укрзалізниця» визначено, що щорічний дохід учасника має становити, протягом останніх трьох років, не менше ніж 450 тис. грн, що не перевищує очікувану вартість закупівлі. Щорічний дохід учасника встановлений Товариством не перечить законодавству відповідно до частини третьої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Наявність такого доходу в учасника зможе забезпечити можливе покриття витрат на відшкодування збитків, нанесених Виконавцю під час надання послуг.
Стосовно наявності в учасника такого доходу протягом останніх трьох років визначено з урахуванням встановленої практики публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2023-07-26-009867-a.c8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФО Віктор Голуб, Код ЄДРПОУ:2611318039
Дата подання: 30 липня 2023 14:11
Щодо фінансової спроможності
Привести вимогу фінансової спроможності у відповідність з ціною послуги у минулі 2-3 роки
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2023 16:07
АТ «Укрзалізниця» визначено, що щорічний дохід учасника має становити, протягом останніх трьох років, не менше ніж 450 тис. грн, що не перевищує очікувану вартість закупівлі. Щорічний дохід учасника встановлений Товариством не перечить законодавству відповідно до частини третьої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Наявність такого доходу в учасника зможе забезпечити можливе покриття витрат на відшкодування збитків, нанесених Виконавцю під час надання послуг.
Стосовно наявності в учасника такого доходу протягом останніх трьох років визначено з урахуванням встановленої практики публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2023-07-26-009867-a.b9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕНСІЙНО-АКТУАРНИЙ КОНСУЛЬТАНТ", Код ЄДРПОУ:33405872
Дата подання: 30 липня 2023 17:29
Щодо чисельності працівників/отримувачів виплат у замовників аналогічних договорів
дискримінаційні обмеження, що порушують принципи ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», присутні в наступних вимогах замовника:
1. «а) не менше п’яти аналогічних договорів підприємствам (замовникам), у яких штатна чисельність працівників або отримувачів виплат (по програмам щодо яких проводились актуарні розрахунки/оцінка) становить не менше 5 тисяч осіб (з урахуванням філій та/або відокремлених підрозділів)».
Дискримінаційне обмеження, оскільки в той час, коли чисельність працівників на великих підприємствах стартує від 250, ті надавачі послуг, які мають виконані договори з багатьма підприємствами меншої чисельності кожне, але в сумі – сотні тисяч, отримують обмеження в доступі на ринок або змушені вийти з ринку тих, хто є постачальником цих послуг замовнику.
Вимога замінити на (а) не менше п’яти аналогічних договорів з великими підприємствами, у яких штатна чисельність працівників або отримувачів виплат (по програмам щодо яких проводились актуарні розрахунки/оцінка) перевищує 250 осіб;»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2023 16:08
АТ «Укрзалізниця» (далі –Товариство) належить до підприємств, що становлять суспільний інтерес, та належить до великих підприємств.
Великими є підприємства, які не відповідають критеріям для середніх підприємств та показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв:
• балансова вартість активів – понад 20 мільйонів євро;
• чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) – понад 40 мільйонів євро;
• середня кількість працівників – понад 250 осіб.
Тобто Законом «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлені мінімальні значення показників, за якими підприємство відноситься до великих підприємств.
Товариство має стратегічне значення для економіки та безпеки держави, забезпечує потреби держави, юридичних і фізичних осіб у безпечних та якісних залізничних перевезеннях у внутрішньому та міжнародному сполученні, має розгалудженість по всій території України, налічує понад 220 тисяч працівників, що перевищує відповідні показники для великих підприємств за:
- балансовою вартістю активів – у понад 400 разів;
- чистим доходом від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) – у понад 45 разів;
- середньою кількістю працівників – у понад 880 разів.
Враховуючи вищезазначене, при підготовці проведення процедури закупівлі послуг, Товариство з кількістю працівників понад 220 тисяч осіб та, спираючись на позитивний досвід минулих періодів у наданні послуг з актуарних розрахунків, деталізувало факт подання учасниками торгів документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
«Довідка складена у довільній формі за підписом директора (уповноваженої особи Учасника) скріплена печаткою Учасника (за наявності), що містить відомості про виконання Учасником протягом 2021-2023 років: (а) не менше п’яти аналогічних договорів підприємствам (замовникам), у яких штатна чисельність працівників або отримувачів виплат (по програмам, щодо яких проводились актуарні розрахунки/оцінка) становить не менше 5 тисяч осіб (з урахуванням філій та/або відокремлених підрозділів)».
Таким чином, вимоги встановлені до потенціальних учасників процедури закупівлі не є дискримінаційними та обмежувальними, а встановлені виключно з метою обрання кваліфікованих надавачів послуг, спроможних до якісного виконання договору за результатами проведеної процедури закупівлі та не порушують вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами) та постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), а тільки покращують якість надання послуг з актуарних розрахунків.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-07-26-009867-a.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФО Віктор Голуб, Код ЄДРПОУ:2611318039
Щодо фінансової спроможності
Привести вимогу фінансової спроможності у відповідність з ціною послуги у минулі 2-3 роки
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2023 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ РИЗИКУ" 379 000,00
UAH з ПДВ
379 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 серпня 2023 16:48
Електронний підпис
25 серпня 2023 11:40
Електронний підпис
25 серпня 2023 11:40
Лист щодо банкрутства.pdf
25 серпня 2023 11:40
Довідка ТОВ корупц.pdf
25 серпня 2023 11:39
Витяг МВС.pdf
16 серпня 2023 12:36
Електронний підпис
08 серпня 2023 12:37
Електронний підпис
08 серпня 2023 12:33
Цінова пропозиція.pdf.p7s
08 серпня 2023 12:33
Цінова пропозиція.pdf
08 серпня 2023 12:33
9-довідка ст 17 закону.pdf.p7s
08 серпня 2023 12:33
11.1-довідка про мову.pdf
08 серпня 2023 12:33
11.1-довідка про мову.pdf.p7s
08 серпня 2023 12:33
8_Лист-згода.pdf
08 серпня 2023 12:33
9-довідка ст 17 закону.pdf
08 серпня 2023 12:33
8_Лист-згода.pdf.p7s
08 серпня 2023 12:33
1.5_довідка про рахунки.pdf
08 серпня 2023 12:33
4.1_Договори.pdf.p7s
08 серпня 2023 12:33
1.3 -довідка ПДВ.pdf
08 серпня 2023 12:33
1.2.1_статут.pdf.p7s
08 серпня 2023 12:33
1.2.3_Cв-во ед.налога.pdf.p7s
08 серпня 2023 12:33
5.2_ФЗ та баланс.pdf.p7s
08 серпня 2023 12:33
5.2_ФЗ та баланс.pdf
08 серпня 2023 12:33
4 -наявність досвіду.pdf
08 серпня 2023 12:33
2.4-Трудові.pdf
08 серпня 2023 12:33
2.3-Накази.pdf
08 серпня 2023 12:33
2.1-довідка працівники.pdf
08 серпня 2023 12:33
1.2.3_Cв-во ед.налога.pdf
08 серпня 2023 12:33
5.1-довідка про дохід.pdf.p7s
08 серпня 2023 12:33
4.2_рек листи.pdf.p7s
08 серпня 2023 12:33
4.1_Договори.pdf
08 серпня 2023 12:33
3.1-довідка про МТЗ.pdf.p7s
08 серпня 2023 12:33
3.1-довідка про МТЗ.pdf
08 серпня 2023 12:33
2.3-Накази.pdf.p7s
08 серпня 2023 12:33
4 -наявність досвіду.pdf.p7s
08 серпня 2023 12:33
4.2_рек листи.pdf
08 серпня 2023 12:33
1.4 -витяг з ЄДР.pdf.p7s
08 серпня 2023 12:33
5.1-довідка про дохід.pdf
08 серпня 2023 12:33
1.2.1_статут.pdf
08 серпня 2023 12:33
1.3 -довідка ПДВ.pdf.p7s
08 серпня 2023 12:33
1.4 -витяг з ЄДР.pdf
08 серпня 2023 12:33
2.4-Трудові.pdf.p7s
08 серпня 2023 12:33
1.2.2_протокол.pdf.p7s
08 серпня 2023 12:33
1.2.2_протокол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ РИЗИКУ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ РИЗИКУ"
#37571689
Переможець 379 000,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2023 14:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 серпня 2023 16:57

Вимога про усунення невідповідностей

1. В процедурі відкритих торгів Код ДК 021:2015 – 66510000-8: Страхові послуги (Послуги з виконання актуарних розрахунків зобов’язань за визначеними виплатами працівникам відповідно до МСБО 19 «Виплати працівникам») оголошення № UA-2023-07-26-009867-a розмістити повідомлення щодо усунення невідповідності інформації у складі тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ РИЗИКУ", а саме: 1) на виконання вимог Додатка 5 тендерної документації учасник повинен надати підтвердження відсутності підстав для участі Учасника у відкритих торгах відповідно до вимог встановлених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2023 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ РИЗИКУ"
#37571689
379 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2024 13:36
Протокол Договори 2023 оприлюднення 5.doc укладений
12 квітня 2024 13:36
Електронний підпис укладений
07 вересня 2023 13:02
94_2023-ЦН послуги з виконання актуарних розрахунків зобов'язань відповідно до МСБО 19.pdf укладений
07 вересня 2023 13:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 379 000,00
UAH