Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05408846 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а |
Контактна особа: |
Ольга Калита +380459757552 viddiljkgirpin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2023 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2023 14:24 |
Очікувана вартість: | 6 118 546,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 592,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути у формі страхової гарантії на суму 0,2 % від суми оголошеної закупівлі. Умови, форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 або має бути подана згідно форми, викладеній у Додатку №5. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12237.09 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | відтермінування платежу на термін до 280 календарних днів. | Пiсляоплата | 280 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2023 14:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2023 14:21 |
реєстр змін.docx | |
01 серпня 2023 14:21 |
ТД Зі змінами Багірова33.docx | |
28 липня 2023 15:55 |
реєстр змін.docx | |
28 липня 2023 15:55 |
ТД Зі змінами Багірова33.docx | |
26 липня 2023 14:29 |
Багірова33.docx | |
26 липня 2023 14:29 |
Багірова33.docx | |
26 липня 2023 14:29 |
технічне завданя Багірова 33.docx | |
26 липня 2023 14:29 |
технічне завданя Багірова 33.docx |
01 серпня 2023 14:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 серпня 2023 14:21 |
реєстр змін.docx
|
||||||
01 серпня 2023 14:21 |
ТД Зі змінами Багірова33.docx
|
||||||
28 липня 2023 15:55 |
реєстр змін.docx
|
||||||
28 липня 2023 15:55 |
ТД Зі змінами Багірова33.docx
|
||||||
26 липня 2023 14:29 |
Багірова33.docx
|
||||||
26 липня 2023 14:29 |
Багірова33.docx
|
||||||
26 липня 2023 14:29 |
технічне завданя Багірова 33.docx
|
||||||
26 липня 2023 14:29 |
технічне завданя Багірова 33.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-08-000013 ● 7304a38f9b56489cb3e5cd2b6cf71bcd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2023 17:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2023 № 243
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-07-26-007445-a 26.07.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-11 15:52:24
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-14 15:26:28
пояснення
Внаслідок бойових дій, які були наслідком агресивних дій російської федерації проти України, на території Ірпінської міської територіальної громади пошкоджено та зруйновано 7204 об’єктів інфраструктури, в тому числі понад 3245 житлових об’єктів, з них 1130 приватних житлових будинки пошкоджено частково, 1483 зруйновано повністю; серед багатоповерхових житлових будинків: 515 пошкоджено частково, 80 потребують капітального ремонту, 39 підлягають демонтажу. Станом на сьогодні існує проблема з розселенням людей будинки яких повністю зруйновані, нажаль кількість місць у модульних містечках значна менша від реальної потреби. З метою забезпечення житлом мешканців вулиць, які мають найбільший відсоток повного руйнування, а саме вул. Гостомельське шосе та вул. Багірова (руйнування житлового фонду перевищує 75 % інші будинки потребують капітальних ремонтів) були виготовленні проекти на нове будівництво приватних житлових будинків за конкретними об’єктами будівництва на вищезазначених вулицях, які в подальшому пройшли експертизу у встановленому законодавством порядку (копії звітів додаються).
При підготовці тендерної документації і закупівлі в цілому Виконавчим комітетом Ірпніської міської ради (далі – Замовник) для обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі використовував кошторисну документацію робочого проекту, який пройшов експертизу
ТОВ «БУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА» (зведений кошторисний розрахунок, позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації). Також, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - https://imr.gov.ua/tenderni-zakupivli/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимоги пункту 49 Особливостей № 1178)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2023 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК "БЕЛБУД" |
6 103 306,92
UAH з ПДВ
|
6 103 306,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК "БЕЛБУД" #44260888 |
Переможець |
6 103 306,92
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2023 13:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2023 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2024 14:20
|
ду_6_дог_651.pdf | укладений |
06 листопада 2024 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2023 16:02
|
дог 651.pdf | укладений |
28 серпня 2023 15:51
|