Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс" |
Код ЄДРПОУ: | 02772037 |
Вебсайт: | http://kst.in.ua/ |
Місцезнаходження: | 04208, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85 |
Контактна особа: |
Анжела Булавіна +30675501033 zakupku.kst@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2023 19:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2023 12:09 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2023 12:09 |
Очікувана вартість: | 557 490 482,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 787 452,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, реквізити оголошення про закупівлю – унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 787 452,41 грн. (два мільйони сімсот вісімдесят сім тисяч чотириста п’ятдесят дві гривні 41 копійка). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше дев’яносто робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (у вигляді конкретної дати). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/заяву про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий(у) договір/заяву разом з банківською гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 робочих днів з дня отримання вимоги. Гарантія має вступити в силу з дати її видачі та бути чинною протягом всього періоду її дії. Набуття чинності забезпечення тендерної пропозиції підтверджується листом банку-гаранта, який Учасник в обов’язковому порядку надає у складі документів тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку, який повинен складати суму не менше суми гарантії Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію та документи, що надаються у складі тендерної пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Банківські реквізити замовника: Назва Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс Код ЄДРПОУ отримувача 02772037 Поточний рахунок UA423204780000026009212004938 Банк отримувача ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» м. Києва |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2787452.41 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 1 відсоток вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на реєстраційний рахунок замовника не пізніше, ніж в передостанній день, що передує даті укладення договору про закупівлю. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються Законом, договором про закупівлю та договором застави грошових коштів, який укладається між замовником та учасником-переможцем у письмовій формі до дати укладення договору про закупівлю за формою встановленою Додатком 10 до Тендерної документації. 6.2. Порядок укладення договору застави грошових коштів. З метою своєчасного оформлення договору застави грошових коштів та внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави учасник-переможець протягом 5 календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави грошових коштів за формою, яка встановлена Додатком 10 цієї Тендерної документації, разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів. Від імені учасника договір застави підписується керівником або уповноваженою ним особою. Повноваження керівника підтверджуються засвідченою підписом уповноваженої особи та печаткою учасника копією його статуту (або іншого установчого документу) та документів підтверджуючих повноваження керівника (протокол, наказ, інше). У разі, коли договір застави підписується іншою уповноваженою особою, додатково надається засвідчена печаткою учасника копія довіреності підписана керівником учасника. У разі, якщо установчими документами або змістом довіреності передбачено погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або надання повноважень на підписання правочину іншим органом управління (нагляду, контролю і т.д.) учасника, надаються засвідчені аналогічним чином копії документів, якими надано таке погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або повноваження підписанта договору застави з боку учасника. Датою отримання замовником договору застави із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вважається дата реєстрації замовником, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі) до вказаних вище документів. Замовник протягом трьох робочих днів з дня отримання договору застави від учасника, повертає один підписаний та зареєстрований примірник договору застави учаснику. У разі невідповідності поданих учасником договору застави та документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вимогам тендерної документації, або надання договору пізніше зазначеного терміну, замовник не несе відповідальності за несвоєчасне отримання учасником підписаного примірника договору застави для здійснення оплати. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Строк виконання робіт -15 календарних місяців з дати підписання договору.
Строк виконання робіт -15 календарних місяців з дати підписання договору.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату Виконавцю по факту виконання робіт, протягом 30 (тридцяти) банківських днів після надходження коштів з джерел фінансування, на підставі акту прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг), шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2023 19:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2023 19:53 |
3-зміни_ТД_рекультивація_250723.docx | |
25 липня 2023 19:53 |
3-ТД_рекультивація_250723_нова редакція.docx | |
25 липня 2023 19:20 |
Подовження Додатку 4.rar | |
25 липня 2023 19:20 |
Подовження Додатку 4.rar | |
25 липня 2023 19:20 |
ТД_рекультивація250723.docx | |
25 липня 2023 19:20 |
ТД_рекультивація250723.docx |
25 липня 2023 19:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 липня 2023 19:53 |
3-зміни_ТД_рекультивація_250723.docx
|
|||
25 липня 2023 19:53 |
3-ТД_рекультивація_250723_нова редакція.docx
|
|||
25 липня 2023 19:20 |
Подовження Додатку 4.rar
|
|||
25 липня 2023 19:20 |
Подовження Додатку 4.rar
|
|||
25 липня 2023 19:20 |
ТД_рекультивація250723.docx
|
|||
25 липня 2023 19:20 |
ТД_рекультивація250723.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з положеннями п.2 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовником вимоги до кваліфікації учасника, зокрема, матеріально-технічної бази сформовані у відповідності до проектної документації на будівництво об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)», що у свою чергу вказує на відповідність вимог тендерної документації вимогам чинного законодавства.
З урахуванням викладеного, тендерна документація не потребує внесення змін.
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-15-000015 ● e186e12be397462796278f4a262a1c62
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2023 12:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.08.2023 № 221
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олексій КОРОЛЬ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-07-25-012651-a 25.07.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-16 17:17:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є роботи з реконструкції та технічного переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1 (Коригування), проведеної Приватним акціонерним товариством «Київспецтранс» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-25-012651-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-21 10:54:12
Пояснення на запит
На запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про надання пояснень в рамках проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Коригування) (Код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) повідомляємо наступне.
Розпорядженням Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 26 липня 2018 року № 1316 «Про рекультивацію полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці, Обухівського району Київської області (І черга)» було затверджено здійснення рекультивації полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці, Обухівського району Київської області (І черга) та визначено ПрАТ «Київспецтранс» замовником робіт.
Розпорядженням Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 21 травня 2019 року «Про внесення змін до Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 26 липня 2018 року № 1316 «Про рекультивацію полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці, Обухівського району Київської області (І черга)», зокрема, було внесено зміни до заголовку, а саме «Про реконструкцію та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці, Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1».
Через агресією російської федерації проти України на території України введено воєнний стан відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 (зі змінами). На сьогоднішній день, суттєво зросли ціни на матеріальні ресурси та будівельні роботи по відношенню до цін 2018-2019 років.
Коригування проекту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» підтверджується Експертним звітом (позитивним) щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Коригування) № 00-0136/01-23КД від 07.07.2023 року, наданим ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДЕРЖАВНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ – ЦЕНТРАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ БУДІВЕЛЬНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ» (ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА»).
Розпорядженням Київської міської військової адміністрації від 25.07.2023 року № 524 Про перезатвердження проекту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1. (Коригування)» був перезатверджений проект з урахуванням експертного звіту проектної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Вимоги до будівельних робіт встановлені відповідно до вимог проекту, державних стандартів, будівельних норм, а саме, але не виключно:
- ДБН А. 3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві»;
- ДСТУ ISO 6309:2007 (ISO 6309:1987, IDT) Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір;
- ДНАОП 0.00-1.32-01 Правила влаштування електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок;
- НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»;
- ДСТУ Б А.3.2.-15:2011 Будівництво. Норми освітлення будівельних майданчиків (ГОСТ 12.1.046-85, МОD);
- ДСТУ Б В.2.8-43:2011 Огородження інвентарні будівельних майданчиків та ділянок виконання будівельно-монтажних робіт. Технічні умови. (ГОСТ 23407-78, МОD);
- ДБН В.2.4-2:2005 Полігон твердих будівельних відходів.
- НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки України.
Перелік та обсяги робіт визначені у проекті.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням вимог Настанови про визначення вартості будівництва, відповідно до проектної документації, Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Коригування) № 00-0136/01-23КД від 07.07.2023 року, наданим ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДЕРЖАВНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ – ЦЕНТРАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ БУДІВЕЛЬНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ» (ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА»), Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 25.07.2023 року № 524 Про перезатвердження проекту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Коригування).
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднена на офіційному сайті ПрАТ «Київспецтранс» за посиланням http://kst.in.ua/uk/pro-kompaniyu/dokumenty. Також на виконання Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (київської міської державної адміністрації) від 04.12.2017 року № 1547 «Про внесення змін до розпорядження № 1036 від 11.09.2009 р. «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет - порталу «Київаудит»» ПрАТ «Київспецтранс» додатково здійснює оприлюднення обґрунтувань щодо якісних та кількісних характеристик, розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» https://kyivaudit.gov.ua/ .
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-09-15 10:42:27
Аргументовані заперечення до висновку
Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» 08.09.2023 через електронну систему закупівель отримало висновок про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1. (Коригування 2) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») (інформація про моніторинг UA-M-2023-08-15-000015 щодо закупівлі UA-2023-07-25-012651-a).
Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» ознайомилося з висновком про результати моніторингу від 08.09.2023 та надає аргументовані заперечення щодо вищевказаного висновку.
Щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації Замовника
У Висновку про результати моніторингу стверджується, що «За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 3 Додатку № 2 до ТД, задля підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), установлює вимогу, щодо надання відомостей про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів).
Для підтвердження інформації, що зазначеній у довідці, підготовленій згідно з Додатком 6 тендерної документації, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками, змінами та невід’ємними частинами до договору;
- акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3), що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі.
Так, на виконання зазначених вимог, Переможець у складі тендерної пропозиції надає Відомості про виконання учасником аналогічних щодо предмету закупівлі договорів від 01.08.2023 № 110/28 (далі – Відомості), в яких зазначено інформацію про досвід виконання двох аналогічних договорів від 01.08.2022 №0108 та від 01.03.2018 №СП-2/Т.
На підтвердження інформації, зазначеної у Відомостях ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» надано копії вказаних у довідці аналогічних договорів.
При цьому, відповідно до пункту 3.1 договору від 01.08.2022 №0108, укладеного з ТОВ «Будівельне управління механізації» загальна вартість робіт визначена у договірній ціні є динамічною та становить 162 699 408,98 гривень.
Також, відповідно до Відомостей, Переможець зазначає, що сума договору становить – 162 699 408,98 гривень.
Однак, на підтвердження виконання договору від 01.08.2022 №0108 у повному обсязі ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» надано акти виконаних робіт та довiдки про вapтicть виконаних робiт на суму на загальну суму 162 669 408,98 грн, що суперечить інформації, що міститься в інших наданих у складі пропозиції документах.
Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, замовником не виявлено вищевказану невідповідність та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей №1178.».
Відповідно до вимог п.3 Додатку 2 Тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в учасника підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції:
- Відомостей про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) (п.3.1 Додатку 2 до Тендерної документації);
Аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) на виконання наступних робіт: - переміщення та планування грунта (піска, щебеню тощо); - монтаж інженерних мереж; - укладання геомембран.
- копiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками, змінами та невід’ємними частинами до договору (п.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації);
- актом(-тами) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3), що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі (п.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації).
На виконання вказаних вимог Тендерної документації ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції було надано:
1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, згідно з п.1 яких ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» в якості аналогічного договору вказано договір з ТОВ «Будівельне управління механізації» (21036, Вінницька обл., м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 2, оф. 113, 38055234, 0442294070) на виконання робіт «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області». (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») № 0108 від 01.08.2022, вартістю 162 699 408,98 грн.
2. Щодо підтвердження виконання аналогічного договору за п.1 Відомостей про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації:
2.1. Договір на виконання робіт «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області». (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») № 0108 від 01.08.2022.
2.2. Акти виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдки про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3), що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі.
Так, договір на виконання робіт «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області». (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») № 0108 від 01.08.2022 (далі – Договір від 01.08.2022 №0108) містить, серед іншого, наступну інформацію:
- Загальна вартість робіт визначена у договірній ціні (Додаток № 1) є динамічною та становить 162 699 408,98 грн. (сто шістдесят два мільйони шістсот шістдесят дев’ять тисяч чотириста вісім гривень 98 копійок), в т.ч. ПДВ – 27 111 568,16 грн. (двадцять сім мільйонів сто одинадцять тисяч п'ятсот шістдесят вісім гривень 16 копійок) (п. 3.1 Договору від 01.08.2022 №0108);
- Договірна ціна складає - 162 669 408,98 грн. (Додаток № 1 до Договору від 01.08.2022 №0108);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва містить вартість робіт – 162 669 408,98 грн. (Додаток № 2 до Договору від 01.08.2022 №0108);
- Графік виконання робіт містить вартість робіт – 162 669 408,98 грн. (Додаток № 3 до Договору від 01.08.2022 №0108);
- акти виконаних робіт (форми КБ-2В) щодо Договору від 01.08.2022 №0108 на суму 162 669 408,98 грн.;
- довiдки про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3) щодо Договору від 01.08.2022 №0108 на суму 162 669 408,98 грн.
З урахуванням викладеного, Договір від 01.08.2022 №0108 укладений і виконаний на суму 162 669 408,98 грн.
Отже, вказана вартість робіт в п.3.1 Договору від 01.08.2022 №0108 цифрами - 162 699 408,98 грн., замість 162 669 408,98 грн. є технічною помилкою та/або опискою, допущеною при складанні договору, яка не вплинула на виконання Договору від 01.08.2022 №0108, та яка потягнула за собою зазначення помилкової інформації в довідці згідно Додатку 6 Тендерної документації.
Відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 (далі - Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Згідно з положеннями п.19 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №710 (далі – Перелік).
Тендерна документація замовника на виконання вимог п.19 частини 2 статті 22 Закону також містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, а саме:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
уживання великої літери;
уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Зокрема, вказана вище технічна помилка та/або описка підпадає під формальну помилку вказану у п.11 Переліку.
Допущення учасниками технічних помилок та/або описок, згідно з положеннями статті 22 Закону, не призводить до відхилення їх тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» відповідала вимогам тендерної документації, у замовника були відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» 08.09.2023 через електронну систему закупівель отримало висновок про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1. (Коригування 2) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») (інформація про моніторинг UA-M-2023-08-15-000015 щодо закупівлі UA-2023-07-25-012651-a). Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» ознайомилося з висновком про результати моніторингу від 08.09.2023 та надає аргументовані заперечення щодо вищевказаного висновку. Щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації Замовника У Висновку про результати моніторингу стверджується, що «За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 3 Додатку № 2 до ТД, задля підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), установлює вимогу, щодо надання відомостей про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Для підтвердження інформації, що зазначеній у довідці, підготовленій згідно з Додатком 6 тендерної документації, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками, змінами та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3), що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі. Так, на виконання зазначених вимог, Переможець у складі тендерної пропозиції надає Відомості про виконання учасником аналогічних щодо предмету закупівлі договорів від 01.08.2023 № 110/28 (далі – Відомості), в яких зазначено інформацію про досвід виконання двох аналогічних договорів від 01.08.2022 №0108 та від 01.03.2018 №СП-2/Т. На підтвердження інформації, зазначеної у Відомостях ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» надано копії вказаних у довідці аналогічних договорів. При цьому, відповідно до пункту 3.1 договору від 01.08.2022 №0108, укладеного з ТОВ «Будівельне управління механізації» загальна вартість робіт визначена у договірній ціні є динамічною та становить 162 699 408,98 гривень. Також, відповідно до Відомостей, Переможець зазначає, що сума договору становить – 162 699 408,98 гривень. Однак, на підтвердження виконання договору від 01.08.2022 №0108 у повному обсязі ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» надано акти виконаних робіт та довiдки про вapтicть виконаних робiт на суму на загальну суму 162 669 408,98 грн, що суперечить інформації, що міститься в інших наданих у складі пропозиції документах. Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, замовником не виявлено вищевказану невідповідність та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей №1178.». Відповідно до вимог п.3 Додатку 2 Тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в учасника підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції: - Відомостей про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) (п.3.1 Додатку 2 до Тендерної документації); Аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) на виконання наступних робіт: - переміщення та планування грунта (піска, щебеню тощо); - монтаж інженерних мереж; - укладання геомембран. - копiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками, змінами та невід’ємними частинами до договору (п.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації); - актом(-тами) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3), що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі (п.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації). На виконання вказаних вимог Тендерної документації ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції було надано: 1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, згідно з п.1 яких ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» в якості аналогічного договору вказано договір з ТОВ «Будівельне управління механізації» (21036, Вінницька обл., м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 2, оф. 113, 38055234, 0442294070) на виконання робіт «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області». (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») № 0108 від 01.08.2022, вартістю 162 699 408,98 грн. 2. Щодо підтвердження виконання аналогічного договору за п.1 Відомостей про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації: 2.1. Договір на виконання робіт «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області». (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») № 0108 від 01.08.2022. 2.2. Акти виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдки про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3), що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі. Так, договір на виконання робіт «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області». (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») № 0108 від 01.08.2022 (далі – Договір від 01.08.2022 №0108) містить, серед іншого, наступну інформацію: - Загальна вартість робіт визначена у договірній ціні (Додаток № 1) є динамічною та становить 162 699 408,98 грн. (сто шістдесят два мільйони шістсот шістдесят дев’ять тисяч чотириста вісім гривень 98 копійок), в т.ч. ПДВ – 27 111 568,16 грн. (двадцять сім мільйонів сто одинадцять тисяч п'ятсот шістдесят вісім гривень 16 копійок) (п. 3.1 Договору від 01.08.2022 №0108); - Договірна ціна складає - 162 669 408,98 грн. (Додаток № 1 до Договору від 01.08.2022 №0108); - Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва містить вартість робіт – 162 669 408,98 грн. (Додаток № 2 до Договору від 01.08.2022 №0108); - Графік виконання робіт містить вартість робіт – 162 669 408,98 грн. (Додаток № 3 до Договору від 01.08.2022 №0108); - акти виконаних робіт (форми КБ-2В) щодо Договору від 01.08.2022 №0108 на суму 162 669 408,98 грн.; - довiдки про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3) щодо Договору від 01.08.2022 №0108 на суму 162 669 408,98 грн. З урахуванням викладеного, Договір від 01.08.2022 №0108 укладений і виконаний на суму 162 669 408,98 грн. Отже, вказана вартість робіт в п.3.1 Договору від 01.08.2022 №0108 цифрами - 162 699 408,98 грн., замість 162 669 408,98 грн. є технічною помилкою та/або опискою, допущеною при складанні договору, яка не вплинула на виконання Договору від 01.08.2022 №0108, та яка потягнула за собою зазначення помилкової інформації в довідці згідно Додатку 6 Тендерної документації. Відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 (далі - Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Згідно з положеннями п.19 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №710 (далі – Перелік). Тендерна документація замовника на виконання вимог п.19 частини 2 статті 22 Закону також містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, а саме: 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Зокрема, вказана вище технічна помилка та/або описка підпадає під формальну помилку вказану у п.11 Переліку. Допущення учасниками технічних помилок та/або описок, згідно з положеннями статті 22 Закону, не призводить до відхилення їх тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» відповідала вимогам тендерної документації, у замовника були відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС».
2023-09-15 13:52:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (недотримання вимоги пункту 43 Особливостей №1178.)
Оскарження в суді
Опис: | 22.09.2023 року ПрАТ "Київспецтранс" подало позовну заяву про про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-25-012651-a від 08.09.2023 до Київського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 22 вересня 2023 |
Номер відкриття провадження: | № 320/35517/23 |
Дата відкриття провадження: | 15 листопада 2023 |
Документи:
29 листопада 2023 11:36
|
Електронний підпис |
29 листопада 2023 11:36
|
Електронний підпис |
22 вересня 2023 14:53
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2023 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" |
540 536 989,55
UAH з ПДВ
|
528 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
541 298 777,51
UAH з ПДВ
|
529 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" #40777092 |
Переможець |
528 999 998,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2023 15:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 серпня 2023 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2024 17:14
|
ДУ 1_24 від 09.04.2024 до Дог №10_08-2023Б від 10.08.2023.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2024 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 17:07
|
Дод.угода №3_23 до Дог.№10_08-2023Б від 10.08.23.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2023 15:11
|
ДУ 2_23 від 19.09.2023 до Дог 10_08-2023Б від 10.08.2023.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2023 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2023 11:52
|
ДУ 1_23 від 16.08.2023 до Дог 10_08-2023Б від 10.08.2023.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2023 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2023 14:17
|
Договір 10_08-2023Б від 10.08.2023.pdf | укладений |
11 серпня 2023 14:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл видатків на 2023-2024 роки, зміна банківських реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 10/08-2023Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися доповнити Договір Додатком №4 та викласти п.19.1 Розділу 19 Договору наступним чином: «19.1. Невід’ємною частиною даного Договору є: 1. Додаток №1 – Договірна ціна 2. Додаток №2 – Зведений кошторисний розрахунок 3. Додаток №3 – Графік виконання робіт 4. Додаток №4 – План фінансування робіт» |
Номер договору про закупівлю: | 10/08-2023Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021-2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивації ділянки №1» (Коригування) станом на «25» грудня 2023 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися внести зміни до п.4.3 Розділу 4 Договору та викласти його наступним чином: «4.3. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2023 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становлять 391 657 656 (Триста дев’яносто один мільйон шістсот п’ятдесят сім тисяч шістсот п’ятдесят шість) гривень 31 копійка, у т.ч. ПДВ 20% – 65 276 276 (Шістдесят п’ять мільйонів двісті сімдесят шість тисяч двісті сімдесят шість) гривень 05 копійок; – у 2024 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 137 342 341 (Сто тридцять сім мільйонів триста сорок дві тисячі триста сорок одна) гривня 69 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 22 890 390 (Двадцять два мільйони вісімсот дев’яносто тисяч триста дев’яносто) гривень 28 копійок, після затвердження Бюджету міста Києва на 2024 рік; У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги/виконані роботи здійснюється протягом 40 (сорока) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3.» 2. Внести зміни до Додатку №4 (План фінансування робіт) Договору та викласти його у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 10/08-2023Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки та на 2024–2026 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивації ділянки №1» (Коригування) станом на « 09 » квітня 2024 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися: 1.1. Внести зміни до п.4.3 Розділу 4 Договору та викласти його наступним чином: «4.3. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2023 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становили 391 657 656 (Триста дев’яносто один мільйон шістсот п’ятдесят сім тисяч шістсот п’ятдесят шість) гривень 31 копійка, у т.ч. ПДВ 20% – 65 276 276 (Шістдесят п’ять мільйонів двісті сімдесят шість тисяч двісті сімдесят шість) гривень 05 копійок; – у 2024 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2024–2026 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 р. №7530/7571, сума бюджетних зобов’язань становить 137 342 341 (Сто тридцять сім мільйонів триста сорок дві тисячі триста сорок одна) гривня 69 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 22 890 390 (Двадцять два мільйони вісімсот дев’яносто тисяч триста дев’яносто) гривень 28 копійок. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги/виконані роботи здійснюється протягом 40 (сорока) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3.» 1.2. Внести зміни до Додатку №4 (План фінансування робіт) Договору та викласти його у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 10/08-2023Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |