Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Володимир Дмітрієв +380567428457 tender_jkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2023 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2023 15:02 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2023 15:02 |
Очікувана вартість: | 865 331 532,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 326 657,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 000 000 (два мільйони) грн. 00 коп. Інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції зазначені у п.3 розділу 3 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2000000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 000 000 (два мільйони) грн. 00 коп. Інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції зазначені у п.3 розділу 3 тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник при надходженні бюджетних коштів перераховує протягом 90 (девʼяноста) календарних днів на небюджетні рахунки Генерального підрядника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, попередню оплату на виконання робіт у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України _______________________________________________________________ (далі – Постанови КМУ), Положенням про здійснення департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації попередньої оплати товарів, робіт і послуг та надання авансу на придбання матеріалів, конструкцій та виробів у 2023 році, затвердженого наказом департаменту житлового-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 06.03.2023 №____ (далі – Положення). | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат (форма КБ-3) та Акту приймання виконаних дорожних робіт та/або наданих послуг робіт (форма КБ-2в (УПВ), по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, але не пізніше 24 грудня поточного року | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються протягом 30 робочих днів після введення об’єкту в експлуатацію відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів» (зі змінами), по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2023 15:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2023 14:57 |
ЗТД Гупалівка-Дмухайлівка 28.07.doc | |
28 липня 2023 14:57 |
ЗТД Гупалівка-Дмухайлівка 28.07.doc | |
28 липня 2023 14:57 |
Перелік змін до ТД 28.07.docx | |
28 липня 2023 14:57 |
Перелік змін до ТД 28.07.docx |
28 липня 2023 15:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 липня 2023 14:57 |
ЗТД Гупалівка-Дмухайлівка 28.07.doc
|
||||||
28 липня 2023 14:57 |
ЗТД Гупалівка-Дмухайлівка 28.07.doc
|
||||||
28 липня 2023 14:57 |
Перелік змін до ТД 28.07.docx
|
||||||
28 липня 2023 14:57 |
Перелік змін до ТД 28.07.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-02-000003 ● 54286e5cd6fd47c9a0ee0f60b6356047
- Статус: завершено ● Дата: 02 листопада 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 13:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2023 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-07-25-010527-a 25.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-04 11:17:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040708 Гупалівка - Дмухайлівка – Магдалинівка Магдалинівського району Дніпропетровської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-25-010527-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких прийнято рішення щодо необхідності внесення змін до умов договору № 17 від 28.08.2023 у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин стосовно покращення якості предмета закупівлі відповідно до додаткової угоди № 1 від 28.08.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-09 14:52:55
Відповідь на запит про надання пояснень
1) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснюється у повній відповідності до проектної документації (експертного звіту). Крім того, надаємо відповідне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено необхідне обґрунтування (що регламентовано постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (із змінами)), в тому числі, і щодо даної процедури закупівлі: https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/nabori-danih-yaki-pidlyagayut-oprilyudnennyu-u-formi-vidkritih-danih/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-vidkriti-dani/zhkg-zakupivli
2) Рішення щодо необхідності внесення змін до умов договору №17 від 28.08.2023 прийнято з метою покращення якості предмета закупівлі, а саме внесено уточнення в п.7.3 Договору, конкретизуючи умови щодо залучення до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2023 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
844 996 241,00
UAH з ПДВ
|
837 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
856 642 682,27
UAH з ПДВ
|
838 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
837 999 998,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2023 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2023 15:29
|
д.у.1 дог.17.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2023 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2023 15:20
|
дод.17.pdf | укладений |
28 серпня 2023 15:09
|
17.pdf | укладений |
28 серпня 2023 15:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.7.3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |