Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщень
Очікувана вартість
24 056,00 UAH
UA-2023-07-24-012532-a ● f60337e03a7843f1b71f5da706bb6a71
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
Код ЄДРПОУ: | 21084076 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7 |
Контактна особа: |
Олена Бугайко +380362633342 buh@rv.pfu.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2023 23:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2023 11:36 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2023 11:36 |
Очікувана вартість: | 24 056,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Закупівля проводиться із застосуванням електронного аукціону.
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, в місцях, де є підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, таким декларуванням підтверджує інформацію саме щодо керівника учасника.
Крім того, якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 47 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції таким декларуванням в місці, де є підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 47 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, підтверджує, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”.
Розгорнути
Згорнути
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, в місцях, де є підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, таким декларуванням підтверджує інформацію саме щодо керівника учасника.
Крім того, якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 47 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції таким декларуванням в місці, де є підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 47 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, підтверджує, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Чорновола, 66 (частина 1 поверху, 3 поверх)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90919200-4 — Послуги з прибирання офісних приміщень
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35001, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, вул. 1 Травня, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90919200-4 — Послуги з прибирання офісних приміщень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування закупівлі. Кошти Пенсійного фонду України. Розрахунки за надані Учасником послуги здійснюються щомісячно Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2023 23:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2023 23:27 |
Прибирання Додаток_3.pdf | |
24 липня 2023 23:27 |
Прибирання ТД.pdf | |
24 липня 2023 23:27 |
Прибирання Додаток_2.pdf | |
24 липня 2023 23:27 |
Прибирання Додаток_1.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2023 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СУЛЕЙМАНОВА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА" |
22 784,24
UAH з ПДВ
|
21 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ БУДІВЕЛЬ" |
23 976,00
UAH з ПДВ
|
22 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СУЛЕЙМАНОВА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА" #2196404702 |
Переможець |
21 999,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2023 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2023 16:26
|
Прибирання ДУ 1.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2023 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2023 15:34
|
Договір прибирання.pdf | укладений |
16 серпня 2023 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Механічна описка. |
Номер договору про закупівлю: | 246 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |