Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Очікувана вартість
1 001 474 952,00 UAH
UA-2023-07-24-012148-a 91e3102a1029477798e975ef8b1b37ba
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Люмах

+380532641332 yur.dpamd.pl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ ДОРІГ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Вебсайт: https://amd.pl.ua/
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ ЗИГІНА, будинок 1
Контактна особа: Олексій Люмах
+380532641332
yur.dpamd.pl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2023 19:02
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2023 00:00
Очікувана вартість: 1 001 474 952,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 007 374,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Полтавська область, Місце надання послуг: автомобільні дороги загального користування місцевого значення Полтавської області відповідно до розпорядження голови Полтавської обласної державної адміністрації № 763 від 08.11.2017р. (зі змінами).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем за надані послуги на підставі «Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма № КБ-2в (УПВ)) та «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та /або наданих послуг і витрат» (форма № КБ-3) складених у відповідності до МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Акта приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма № КБ-2в (УПВ) та «Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та /або наданих послуг і витрат» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Пiсляоплата 180 Календарні 70
Надання послуг Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання цього Договору має право перерахувати Виконавцю аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу послуг (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 19:02

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

03 серпня 2023 16:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2023 16:58
ТД нова редакція 3.docx
03 серпня 2023 16:58
таблиця змiн 3.doc
31 липня 2023 15:16
ТД нова редакція 2.docx
31 липня 2023 15:16
таблиця змiн 2.doc
28 липня 2023 15:43
ТД нова редакція 1.docx
28 липня 2023 15:43
таблиця змiн 1.doc
25 липня 2023 16:53
таблиця змiн.doc
25 липня 2023 16:53
ТД нова редакція.docx
24 липня 2023 19:02
ТД.docx
03 серпня 2023 16:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 липня 2023 15:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 липня 2023 15:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 липня 2023 16:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 липня 2023 19:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2023 16:58
ТД нова редакція 3.docx
03 серпня 2023 16:58
таблиця змiн 3.doc
31 липня 2023 15:16
ТД нова редакція 2.docx
31 липня 2023 15:16
таблиця змiн 2.doc
28 липня 2023 15:43
ТД нова редакція 1.docx
28 липня 2023 15:43
таблиця змiн 1.doc
25 липня 2023 16:53
таблиця змiн.doc
25 липня 2023 16:53
ТД нова редакція.docx
24 липня 2023 19:02
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо досвіду роботи
Дата подання: 28 липня 2023 14:01
Дата відповіді: 28 липня 2023 15:47
Шановний Замовнику! Тендерною документацією вимагається у складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання аналогічного договору надати наступні документи: - аналогічний(-ні) договір(-ри) з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору; - довідка(-ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) Вважаємо, що від учасників на підтвердження виконання аналогічного договору вимагати довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) не є необхідним, оскільки достатнім підтвердженням виконання аналогічного договору є остання довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), яка включає в себе інформацію всіх попередніх довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). Враховучи вищевикладене, просимо видалити вимогу з тендерної документації в частині надання на підтвердження виконання аналогічного договору саме довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-06-000030 ● 375e2bb424c54dffa7b47aadf358ba96
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 вересня 2023 13:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
06.09.2023 № 77-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
06.09.2023 № 77-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2023-07-24-012148-a, 24.07.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-13 12:22:49

Запит про надання пояснення

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-24-012148-a-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації або підтверджуючих документів щодо наступного.
З огляду на наявність в електронній системі закупівель Додаткової угоди від 04.09.2023 № 3 до договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 № 119-23, чи укладалися додаткові угоди №№ 1, 2 до вищевказаного договору . В разі їх укладення надати інформацію щодо їх неоприлюднення в електронній системі закупівель.
Інформацію або документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-13 15:50:51

Відповідь на звернення

30.08.2023 року було укладено додаткову угоду № 1 до договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 № 119-23. Предметом вказаної додаткової угоди була домовленість сторін внести зміни до Додатку № 2 договору – План фінансування послуг та викласти його в новій редакції.
04.09.2023 року було укладено додаткову угоду № 2 до договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 № 119-23. Предметом вказаної додаткової угоди була домовленість сторін внести зміни до Додатку № 2 договору – План фінансування послуг та викласти його в новій редакції.
Згідно п. 4.1 частини 4 Розділу VI (Результати тендеру та укладення договору про закупівлю) тендерної документації на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» істотними умови договору є, а саме:
- місце і дата укладення договору;
- предмет договору;
- договірна ціна та порядок розрахунків;
- умови та порядок надання послуг;
- строк дії договору та надання послуг.
Відповідно п. 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року (далі – Особливості закупівель) істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) Особливостей закупівель, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених цим пунктом. У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей закупівель.
У зв’язку з тим, що додатковою угодою № 1 від 30.08.2023 року та додатковою угодою №2 від 04.09.2023 року не вносилися зміни до істотних умов договору про закупівлю, не було опубліковано повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 21 вересня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2024-04-10-000043 ● c452c0f7427144778d10d26dcc97fbed
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2024 12:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.04.2024 № 75

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2023-07-24-012148-a 24.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-16 14:54:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-24-012148-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Просимо надати пояснення (інформацію, документи,) щодо фактичного виконання договору та розрахунків за ним, станом на 31.12.2023.
2. Просимо надати пояснення (інформацію, документи) щодо обґрунтування необхідності укладання додаткової угоди від 17.01.2024 №16, якою збільшено обсяг закупівлі та ціну договору до 1 042 735 908,77 грн.
3. Просимо надати пояснення (інформацію, документи), які підтверджують об’єктивні обставини для продовження строку дії та виконання договору до 30.06.2024.
4. З урахуванням вимог підпункту 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та частини 6 статті 41 Закону, просимо надати пояснення (інформацію, документи) щодо здійснення нової закупівлі, послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області, на початку 2024 року.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-19 15:46:11

Пояснення

1. Обсяг фінансування та фактична сума виконання договору у 2023 році становить 378 552 112,38 грн., яка перерахована підряднику станом на 31.12.2023 року. Вказана інформація відображена у додатку №2 «План фінансування» до договору №119-23 від 24.08.2023 року у редакції згідно додаткової угоди № 16 від 17.01.2024 року. Додаткова угода №16 від 17.01.2024 року до договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» опублікована в електронній системі закупівель.
2. Додаткова угода №16 від 17.01.2024 року до договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» була укладена відповідно до підпункту 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості закупівель), частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 11.5. договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23.
Відповідно до підпункту 8 пункту 19 Особливостей закупівель істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до підпунктів 10 і 13 ( крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
Частиною шостою статті 41 Закону передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Ураховуючи вище викладене, сторони договору скористалися своїм правом та продовжили строк дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі та збільшили обсяг договору, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
3. Відповідно до підпункту 8 пункту 19 Особливостей закупівель та частини 6 статті 41 Закону дію договору про закупівлю було продовжено на строк достатній для проведення процедури закупівлі на наступний рік, а саме до 30.06.2024 року.
Обґрунтуванням продовження дії договору до 30.06.2024 року є те, що для оголошення закупівлі з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування на відповідний рік, замовнику необхідно скласти дефектний акт на підставі якого замовити послугу з виготовлення кошторисної документації.
Так у 2023 році після обстеження автомобільних доріг та складання дефектного акту, замовником було укладено договір на закупівлю послуг з розроблення кошторисної документації на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік з урахуванням вимог діючих нормативно- правових актів під час інженерно-технічного забезпечення експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Після його виконання було укладено договір на проведення експертної оцінки звіту про надання послуг за договором від 16.03.2023 №115-23 «Розроблення кошторисної документації на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік з урахуванням вимог діючих нормативно- правових актів під час інженерно-технічного забезпечення експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення». Вказаний договір було виконано 19.07.2023 року, що дало можливість оголосити закупівлю послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік».
4. З метою проведення закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2024 рік», замовником після обстеження автомобільних доріг та складання дефектного акту, 13.03.2024 року було оголошено закупівлю послуг з розробки кошторисної документації: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2024 рік».
Станом на 19.04.2024 року у закупівлі послуг за ідентифікатором № UA-2024-03-13-009155-a триває розгляд тендерних пропозицій.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-22 16:42:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-24-012148-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Просимо надати обґрунтоване пояснення доцільності збільшення вартості договору на 20 відсотків, за наявності відповідних залишків коштів за договором на 2024 рік в розмірі 466 764 854,77 грн.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-24 16:41:09

Пояснення

Обґрунтування доцільності збільшення вартості договору до 20 відсотків, за наявності відповідних залишків коштів за договором на 2024 рік, відбулося відповідно до реалізації наданого права згідно частини 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У зв’язку з виявленням порушення органом державного фінансового контролю, а саме: «За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності підстав для внесення змін до договору та своєчасності їх оприлюднення установлено порушення вимог підпункту 8 пункту 19 Особливостей» надаємо аргументовані заперечення. 24.08.2023 року, за результатом проведеної процедури закупівлі UA-2023-07-24- 012148-a, між ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» та ТОВ «РДС-ПОЛТАВА» укладено договір №119-23 на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 року». Ціна договору – 996 467 577,24 грн, термін надання послуг – до 31.12.2023 року. Відповідно до підпункту 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості закупівель) істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до підпунктів 10 і 13 ( крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. Частиною шостою статті 41 Закону передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Додаткова угода №16 від 17.01.2024 року до договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» була укладена відповідно до підпункту 8 пункту 19 Особливостей закупівель, частини 6 статті 41 Закону та пункту 11.5. договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23, якою було збільшено суму початкового договору до 1 042 735 908,77 грн. та продовжено термін надання послуг до 30.06.2024 року. Різниця між сумою початкового договору, що становить 996 467 577,24 грн., і сумою договору після збільшення, що становить 1 042 735 908,77 грн., становить 46 268 331,53 грн., що в свою чергу становить 4,64 % від суми початкового договору (46 268 331,53/996 467 577,24 х 100) тобто сума договору збільшилася на 4,64% від суми початкового договору, що в межах до 20%, як того вимагає частина шоста статті 41 Закону. Ураховуючи вище викладене, сторони договору скористалися своїм правом та продовжили строк дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі та збільшили обсяг договору, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. Стосовно аргументації органу державного фінансового контролю, щодо прийнятого рішення, а саме: «Отже Замовник за наявності відповідного фінансування на 2024 рік у сумі 466 764 854,77 грн уклав додаткову угоду №16 якою додатково збільшив обсяг фінансування в сумі 197 418 941,62 у зв’язку з чим загальний обсяг взятих зобов’язань на початку року становлять 67 % від вартості початкового договору, що у свою чергу перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, чим недотримався вимог підпункту 8 пункту 19 Особливостей» пояснюємо наступне. По-перше, у Замовника було відсутнє фінансування на 2024 рік в сумі 466 764 854,77 грн. на момент збільшення суми договору. По -друге, при укладені додаткової угоди № 16 не збільшувався обсяг фінансування на 2024 рік на суму 197 418 941,62 грн., а була зазначена суму коштів за договором за мінусом використаної суми у 2023 році. Тобто при збільшені суми договору до 1 042 735 908,77 грн., планом фінансування було зафіксовано суму виконання у 2023 році, яка становить 378 552 112,38 грн., та передбачено фінансування в сумі 664 183 796,39 грн. на 2024 рік, що не говорить про наявність його у повному обсязі. З плану фінансування який є Додатком № 2 до Договору №119-23 від 24.08.2023 року вбачається, що на 2024 рік сума 664 183 796,39 грн., складається з суми 20 000 000,00 грн. - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та суми 644 183 796,39 грн. – інші кошти місцевого бюджету (у разі наявного фінансування), що підтверджує взятий замовником обсяг зобов’язань на 2024 рік в сумі 20 000 000,00 грн. Частиною 6 статті 41 Закону передбачено право збільшення суми договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, а не збільшення суми фінансування або взятих зобов’язань на наступний рік. Зважаючи на вищевикладені аргументи, порушення зазначені у висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-24-012148-a відсутні, адже Замовником дотримано вимоги передбачені чинним законодавством.

2024-05-10 11:08:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 18 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено до суду
Дата публікації: 20 травня 2024

Документи:

20 травня 2024 13:20
Електронний підпис
20 травня 2024 13:16
Untitled.FR12.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДС - ПОЛТАВА" 996 467 577,24
UAH з ПДВ
996 467 577,24
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 серпня 2023 14:13
Електронний підпис
16 серпня 2023 14:01
Довідка (3).zip
16 серпня 2023 14:01
Довідка (2).zip
16 серпня 2023 14:01
витяг МВС.rar
15 серпня 2023 11:30
Електронний підпис
15 серпня 2023 11:21
техніка(до дог 26.07.23).pdf
15 серпня 2023 11:21
техніка 15.08.23.PDF
15 серпня 2023 11:21
Договір оренди 30062023-О.pdf
15 серпня 2023 11:21
Договір 260723 від 26.07.23.PDF
09 серпня 2023 19:03
Електронний підпис
09 серпня 2023 19:03
Електронний підпис
09 серпня 2023 19:02
Електронний підпис
09 серпня 2023 19:02
Електронний підпис
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2020(6).pdf
09 серпня 2023 18:47
ДУ26-30.PDF
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2021(3).pdf
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2020(9).pdf
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2020(14).pdf
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2022(5).pdf
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2020(4).pdf
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2021(5).pdf
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2022(3).pdf
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2022(4).pdf
09 серпня 2023 18:47
персонал.zip
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2021(2).pdf
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2020(5).pdf
09 серпня 2023 18:47
лабораторія.zip
09 серпня 2023 18:47
ДУ48-51.PDF
09 серпня 2023 18:47
ДУ52-53.PDF
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2020(7).pdf
09 серпня 2023 18:47
ДУ31-36.PDF
09 серпня 2023 18:47
ДУ44-47.PDF
09 серпня 2023 18:47
ДУ12-19.PDF
09 серпня 2023 18:47
ДУ20-25.PDF
09 серпня 2023 18:47
ДУ4-11.PDF
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2020(10).pdf
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2022(1).pdf
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2021(4).pdf
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2020(1).pdf
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2023(1).pdf
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2020(2).pdf
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2021(1).pdf
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2020(12).pdf
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2022(2).pdf
09 серпня 2023 18:47
довідки скан.zip
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2020(11).pdf
09 серпня 2023 18:47
ДУ37-43.PDF
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2020(8).pdf
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2020(13).pdf
09 серпня 2023 18:47
ДУ1-3.PDF
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2020(3).pdf
09 серпня 2023 18:47
Техніка2.rar
09 серпня 2023 18:47
КБ-2в 2020(15).pdf
09 серпня 2023 18:47
Техніка 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДС - ПОЛТАВА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДС - ПОЛТАВА"
#43266571
Переможець 996 467 577,24
UAH з ПДВ
15 серпня 2023 17:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2023 13:21

Вимога про усунення невідповідностей

Додатком № 2 (Перелік документів, що підтверджують відповідність учасника торгів кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, встановленим у тендерній документації) до тендерної документації замовником вимагалося, в тому числі, що Учасник повинен надати інформацію про наявність/залучення машин та механізмів. Інформація про перелік основних машин та механізмів, необхідних для надання послуг за договором, обов’язково повинна містити графи встановлені Таблицею № 5. Таблиця № 5 ІНФОРМАЦІЯ про перелік основних машин та механізмів № з/п Назва Тип /марка Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * - якщо учасник є власником, зазначається «власний», у інших випадках – зазначається право користування машин та механізмів (договір оренди, лізингу або інше право користування) або договір надання послуг; **- зазначається номер та дата документу, які учасник надав, як підтверджуючий документ відповідно до графи 5 Таблиці № 5. Для підтвердження наявності/залучення машин та механізмів, зазначених в Таблиці № 5 на кожну одиницю техніки учасник надає технічний паспорт або свідоцтво про реєстрацію, від власника техніки, яка вимагається мінімально-необхідним переліком для надання послуг, з документальним підтвердження відповідного тоннажу та вантажопідйомності машин та механізмів. На інше обладнання (машини та механізми), реєстрація яких не передбачена діючим законодавством України, надаються відповідні договори або інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів або видаткові накладні/акти приймання-передачі, що свідчать про отримання цих основних засобів або інший документ, що підтверджує право власності. Якщо учасник не є власником техніки додатково необхідно надати договір оренди або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право користування на весь термін надання послуг. Також учасник повинен надати лист(-ти) -підтвердження від власника машин та механізмів або орендодавця або надавача послуг (машин та механізмів) тощо, щодо незаперечення використання обладнання (машин та механізмів) для надання послуг учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг. ПЕРЕЛІК основних машин та механізмів необхідних для надання послуг за договором № п/п назва кількість, шт 1 Асфальтоукладальник 2 2 Машина для холодного фрезерування (дорожня фреза) 3 3 Машина для ліквідації вибоїн струменевим методом 1 4 Котки дорожні 12 5 Автогудронатор 3 6 Автогрейдер 5 7 Екскаватор 6 8 Автомобiлi бортові, вантажопiдйомнiсть не менше 10 т 3 9 Автомобiлi -самоскиди, вантажопiдйомнiсть не менше 10т 9 10 Автомобiлi бортовi, вантажопідйомність не менше 3 т 1 11 Трактор на гусеничному або колісному ходу 4 12 Машина поливально-мийна або машина комбінована КДМ 6 13 Кран на автомобільному або гусеничному ходу 2 14 Навантажувач або екскаватор навантажувач 4 15 Машини маркірувальні 1 16 Снігоочисники 3 17 Машина для розподілення протиожеледних матеріалів 10 Приміткою до тендерної документації передбачалося, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які ознайомилися з документацію у встановленому порядку, означає, що учасники процедури закупівлі, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці своєї пропозиції. Поданням своїх тендерних пропозицій учасник повністю погоджується з умовами викладеними в тендерній документації. Усі нормативні документи, які зазначені в тендерній документації, враховувати із змінами та доповненнями. У разі, якщо цією тендерною документацією вимагається документальне підтвердження наданої інформації, це означає, що повинен бути наданий повний пакет документів, який підтверджує правомірність наданого документа та правоустановчі документи від власника. На підтвердження наявності в учасника снігоочисника (снігоочищувач роторний OFG 2.6 PRONAR) трактор колісний JOHN DEERE 6140 В, у складі тендерної пропозиції, надано у тому числі договір надання послуг техніки №325/Р від 05.07.2023 року в якому зазначено місце надання послуг на об’єкті: «Проведення аварійних відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання в період дії воєнного стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області» (номер закупівлі: UA-2023-06-16-013400-a). Крім того надавач послуг не є власником техніки. На підтвердження наявності в учасника машин для розподілення протиожеледних матеріалів (піскорозкидувач вантажний) учасником надано у тому числі договір оренди № 25072023 від 25.07.2023 року та свідоцтва про реєстрацію ТЗ № ІХС №310231 та ІХС №303903, які не підтверджують право власності орендодавця. Учаснику необхідно надати документи у відповідності до вимог тендерної документації.

Документи

15 серпня 2023 17:10
Довідка НАЗК
15 серпня 2023 17:10
Електронний підпис
15 серпня 2023 17:08
File.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2023 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДС - ПОЛТАВА"
#43266571
996 467 577,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2023 17:10
Довідка НАЗК
15 серпня 2023 17:10
Електронний підпис
15 серпня 2023 17:08
File.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2024 10:19
ДУ_31_31.07.24.pdf зміни до договору
01 серпня 2024 10:16
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2024 11:37
File.PDF зміни до договору
26 червня 2024 11:34
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2024 15:52
16_17.01.24.pdf зміни до договору
18 січня 2024 15:43
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 12:09
File.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 12:06
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2023 16:39
ДУ_12.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 16:18
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2023 13:36
ду_10_.pdf зміни до договору
10 листопада 2023 13:27
Untitled.FR12.pdf зміни до договору
10 листопада 2023 13:21
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2023 13:34
Untitled.FR12.pdf зміни до договору
22 вересня 2023 13:32
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2023 09:24
ду.pdf зміни до договору
14 вересня 2023 09:19
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2023 13:25
ДУ_№_3.pdf зміни до договору
06 вересня 2023 13:08
Електронний підпис укладений
25 серпня 2023 10:17
Договір.pdf укладений
25 серпня 2023 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 3.2.2. розділу 3.2. , підпунктом 11.5. розділу 11 договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23 (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (далі – Договір), підпунктом 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 №1178 домовилися внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 Договору, до Додатку №1 до Договору – Договірна ціна та Додатку №2 до Договору – План фінансування послуг та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 119-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 3.2.2. розділу 3.2. , підпунктом 11.5. розділу 11 договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23 (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (далі – Договір), підпунктом 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 №1178 домовилися внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 Договору, до Додатку №1 до Договору – Договірна ціна та Додатку №2 до Договору – План фінансування послуг та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 119-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із технічною помилкою, що виникла під час друку Додатку №1 (Договірна ціна) до договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23 (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (далі – Договір), який викладено в новій редакції відповідно до додаткової угоди №5 від 11.09.2023 до Договору , Сторони домовились викласти Додаток №1 до Договору – Договірна ціна у редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 119-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 3.2.2. розділу 3.2. , підпунктом 11.5. розділу 11 договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23 (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (далі – Договір), підпунктом 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 №1178 домовилися внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 Договору, до Додатку №1 до Договору – Договірна ціна та Додатку №2 до Договору – План фінансування послуг та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 119-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 3.2.2. розділу 3.2. , підпунктом 11.5. розділу 11 договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23 (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (далі – Договір), підпунктом 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 №1178 домовилися внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 Договору, до Додатку №1 до Договору – Договірна ціна та Додатку №2 до Договору – План фінансування послуг та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 119-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись підпунктом 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 11.5. договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23 (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (далі – Договір) домовилися внести зміни до пунктів 5.1., 10.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 119-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись підпунктом 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 11.5. договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23 (код ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (далі - Договір) домовилися внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 Договору, до Додатку №1 до Договору - Договірна ціна та Додатку №2 до Договору - План фінансування послуг та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 119-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, пунктом 11.5. договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23 (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (далі – Договір) домовилися внести зміни до пунктів 5.1., 10.1. Договору та виклали їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 119-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, пунктом 11.5. договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23 (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (далі – Договір) домовилися внести зміни до пунктів 5.1., 10.1. Договору та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 119-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML