Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Шевчук Наталія Сергіївна natalia.shevchuk@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2023 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 90 056 480,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони
Лот 2: бирки для маркування деревини Столичний лісовий офіс (ДК 021:2015: 35121600-4 Бирки);
Лот 3: бирки для маркування деревини Карпатський, Подільський лісові офіси (ДК 021:2015: 35121600-4 Бирки);
Лот 4: бирки для маркування деревини Південний, Північний, Слобожанський, Східний, Центральний лісові офіси (ДК 021:2015: 35121600-4 Бирки).
Тендерна документація
24 липня 2023 17:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2023 17:36 |
Додаток 5.docx | |
24 липня 2023 17:35 |
Додаток 4.docx | |
24 липня 2023 17:35 |
Додаток 3.docx | |
24 липня 2023 17:35 |
Додаток 2.docx | |
24 липня 2023 16:52 |
Додаток 7.docx | |
24 липня 2023 16:51 |
Додаток 6.docx | |
24 липня 2023 16:51 |
Додаток 1.docx | |
24 липня 2023 16:50 |
ТД.docx |
24 липня 2023 17:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 липня 2023 17:36 |
Додаток 5.docx
|
|||
24 липня 2023 17:35 |
Додаток 4.docx
|
|||
24 липня 2023 17:35 |
Додаток 3.docx
|
|||
24 липня 2023 17:35 |
Додаток 2.docx
|
|||
24 липня 2023 16:52 |
Додаток 7.docx
|
|||
24 липня 2023 16:51 |
Додаток 6.docx
|
|||
24 липня 2023 16:51 |
Додаток 1.docx
|
|||
24 липня 2023 16:50 |
ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000077 ● fa59caa90f374fed91e7598e7c849fda
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 19:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
04.09.2023 № 263
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2023-07-24-011333-a 24.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-11 10:13:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі бирок для маркування деревини (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-24-011333-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-12 17:44:28
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
У відповідь на запит від 11.09.2023 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне.
Щодо надання інформації та документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Очікувана вартість предмета закупівлі ДК 021:2015-35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (бирки для маркування деревини) визначена Замовником на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, шляхом отримання комерційних пропозицій.
Обґрунтування очікуваної вартості щодо закупівлі бирок для маркування деревини складено на підставі інформації, наданої Департаментом лісових ресурсів, у формі службової записки з додатками.
З метою забезпечення безперебійного функціонування системи електронного обліку деревини у ДП «Ліси України» виникла потреба у закупівлі бирок для маркування деревини. Очікувана вартість предмету закупівлі - код за ДК 021:2015 35120000-1 «Системи та пристрої нагляду та охорони» становить 90 056 480,00 грн з урахуванням ПДВ та інших податків і зборів та визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Так, за результатами опрацювання комерційних пропозицій щодо вартості 1 бирки для маркування деревини з урахуванням ПДВ та інших податків і зборів із технічними та якісними характеристиками, щодо бирок для маркування деревини, зокрема від: ТОВ “Торговий Дім Латчбахер Україна”, ТОВ “ЛІГНА УКРАЇНА” та ТОВ “КАРЕНС ПЛЮС” визначено, що середня вартість 1 бирки для маркування деревини становить: (2,25 грн +2,23 грн +2,30 грн)/3 = 2,26 грн. Проаналізувавши потребу у бирках для маркування деревини по всіх філіях ДП «Ліси України», необхідна кількість складає 39 848 000 шт. Отже, очікувальна вартість закупівлі всього об`єму бирок для маркування деревини становить: (2,25 грн +2,23 грн +2,30 грн)/3* 39 848 000 = 90 056 480,00 грн.
При цьому слід зазначити, що розрахунок/обґрунтування очікуваної вартості, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщені на офіційному вебсайті Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» (https://e-forest.gov.ua/) у розділі «Закупівлі» за посиланням:
https://e-forest.gov.ua/wp-content/uploads/2023/07/Obhruntuvannia-ochikuvanoi-vartosti-zakupivli-byrok-dlia-markuvannia-derevyny.pdf
Додатки:
1. Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі за ДК 021:2015 35120000-1 «Системи та пристрої нагляду та охорони» (Бирки для маркування деревини) на 36 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1: бирки для маркування деревини Поліський лісовий офіс |
Опис предмету закупівлі: |
Лот 1: бирки для маркування деревини Поліський лісовий офіс (ДК 021:2015: 35121600-4 Бирки)
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 24 238 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 122 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Покупцем в особі відокремленого структурного підрозділу (філії) протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Товару на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні) та надання Постачальником Покупцеві рахунку-фактури на оплату Товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2023 17:36 |
Додаток 2.docx |
24 липня 2023 17:36 |
Додаток 2.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2023 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРЕНС ПЛЮС" |
24 238 500,00
UAH з ПДВ
|
24 024 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРГБАУ-ТЕХНІК" |
24 238 500,00
UAH з ПДВ
|
24 025 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Лігна Україна |
24 238 500,00
UAH з ПДВ
|
24 110 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ЛАТЧБАХЕР УКРАЇНА" |
24 238 500,00
UAH з ПДВ
|
24 116 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРЕНС ПЛЮС" #40138670 |
Переможець |
24 024 000,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2023 19:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2023 18:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2024 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2023 13:42
|
Договір 18_3_08_2023-з від 18_08_2023.pdf | укладений |
22 серпня 2023 13:39
|