Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кісельова Володимира Капітана, буд. 1 |
Контактна особа: |
Олена Балала +380532560631 elenabalala89@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2023 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2023 12:24 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2023 12:24 |
Очікувана вартість: | 60 776 663,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 303 883,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, а саме: 300 000,00 грн. (триста тисяч гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути із безвідкличним зобов’язанням банку відшкодувати суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів за письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA848201720355109002001009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (облвійськадміністрації), 36014, Україна, м. Полтава, вул. Капітана Володимира Кісельова, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку (або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2023 16:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2023 16:35 |
таблиця змiн.doc | |
27 липня 2023 16:35 |
Тендерна документаці нова редакція.docx | |
24 липня 2023 16:09 |
Тендерна документація.docx |
27 липня 2023 16:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 липня 2023 16:35 |
таблиця змiн.doc
|
|||
27 липня 2023 16:35 |
Тендерна документаці нова редакція.docx
|
|||
24 липня 2023 16:09 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1) відсутності забезпечення тендерної пропозиції;
2) відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі;
3) коли виправлення помилок в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи документи та інформацію, подані в складі тендерної пропозиції Учасника, а також вимоги Додатку 2 до тендерної документації в частині надання дозвільних документів, відсутність вищенаведеної інформації:
- не є відсутністю забезпечення тендерної пропозиції;
- не є відсутністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Крім того, виправлення невідповідностей, зазначених в протоколі, не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо
З огляду на викладене, вказані вище невідповідності підлягають усуненню згідно пункту 43 Особливостей.
Зважаючи на це Замовник зобов'язаний був скористатися п. 43 Особливостей та запросити в Учасника дозвільні документи, що місять відповідний перелік робіт, але замовник не виконав свій обов’язок, а відразу відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ПРОМІН БУД СЕРВІС".
Вимагаємо від Замовника вчинити дії спрямовані на виправлення допущеного ним порушення Закону.
За результатами розгляду повідомляємо наступне:
Відповідно абзацу другого пункту 46 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 Закону.
Учасник мав право звернутися лише з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Тому, вказана вимога не може бути задоволена, оскільки, така процедура скасування рішення замовником не передбачена Особливостями і Законом.
Скарги до процедури
Дата подання: 09 серпня 2023 13:30
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-20-000062 ● 866e8e94b92a47b5ac79b0116631e373
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.11.2023 № 99-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.11.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 20.11.2023 № 99-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2023-07-24-010361-a 24.07.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-20 17:05:46
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання, водовідведення та зливової каналізації району житлової забудови по вул. Лазурній в м. Полтава Полтавської області» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Пропоную надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-24 08:52:15
Щодо надання відповіді
Розглянувши Ваш запит на пояснення Департамент може повідомити наступне.
1. ПП «ПОЛТАБУДКОМПЛЕКС» було розроблено проектну документацію на будівництво за робочим проектом: «Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання, водовідведення та зливної каналізації району житлової забудови по вул. Лазурній в м. Полтава Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість.
Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Для документального підтвердження надаємо скановану копію Експертного звіту № 17-0037/01-23 від 12.05.2023 на 9 аркушах.
Розмір бюджетного призначення на виконання робіт по об’єкту: «Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання, водовідведення та зливної каналізації району житлової забудови по вул. Лазурній в м. Полтава Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» визначено в Рішенні сесії Полтавської обласної ради від 23.12.2022 № 528 «Про обласний бюджет Полтавської області на 2023 рік».
2. Надаємо посилання на сторінку вебсайту: https://old.adm-pl.gov.ua/advert/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-p на якому відповідно до абзацу третього пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», Замовником розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі.
Додаток: 1. Експертний звіт (позитивний) № 17-0037/01-23 від 12.05.2023на 9 арк.
2. Рішення сесії Полтавської обласної ради № 528 від 23.12.2022 на 50 арк.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-11-24 14:00:43
Додаткові пояснення
Щодо технічної помилки при заповненні електронних полів щодо надання відповіді на запитання у ході проведення моніторингу процедури закупівлі
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
11.12.2023 року в електронній системі закупівель опубліковано висновок про результати моніторингу, UA-2023-07-24-010361-a, процедури закупівлі робіт по об’єкту: «Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання, водовідведення та зливової каналізації району житлової забудови по вул. Лазурній в м. Полтава Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт). У відповідності до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-24-010361-a, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ», встановлено порушення вимог пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості закупівель). Згідно абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На виконання вимог вищевказаного абзацу Департамент будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (облвійськадміністрації) (надалі – Департамент) надає аргументовані заперечення. Відповідно до п. 28 Особливостей закупівель тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей закупівель. Згідно абз. 1 частини 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Згідно ч. 8 ст.12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів встановлює Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг». Статтею 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Згідно ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис (частина 1). Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа (частина 2). Відносини, пов`язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги» (частина 3). За визначенням, наведеним у п. 23 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Відповідно до п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Ураховуючи, що законодавством України передбачено вимогу щодо накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію учасника, Департамент, керуючись ч. 3 ст. 22 Закону вважав за необхідне та включив до п. 1.5. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації наступну вимогу: « Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", шляхом накладення на них кваліфікаційного електронного підпису (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.6. цієї документації». У разі відсутності кваліфікаційного електронного підпису (КЕП) накладеного на тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, буде розцінюватися, як невідповідність вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. Згідно примітки до тендерної документації, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які ознайомилися з документацію у встановленому порядку, означає, що учасники процедури закупівлі, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці своєї пропозиції. Поданням своїх тендерних пропозицій учасник повністю погоджується з умовами викладеними в тендерній документації. Усі нормативні документи, які зазначені в тендерній документації, враховувати із змінами та доповненнями. У разі, якщо цією тендерною документацією вимагається документальне підтвердження наданої інформації, це означає, що повинен бути наданий повний пакет документів, який підтверджує правомірність наданого документа та копії правоустановчих документів від власника. Таким чином Учасник, поданням своєї тендерної пропозиції та відсутністю будь-яких запитань або уточнень стосовно вимог тендерної документації, повністю погодився з усіма її вимогами. Згідно абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей закупівель Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Абзац 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей закупівель виключає можливість для застосування Замовником пункту 43 Особливостей закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, оскільки невідхилення тендерної пропозиції за наявності вказаної підстави є порушенням частини третьої ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню. Таким чином, у зв’язку з наявністю підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, Департамент не мав права надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до п. 43 Особливостей закупівель. Зважаючи на вищевикладені обставини, порушення зазначені у висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-24-010361-a відсутні, адже Замовником дотримано вимоги передбачені чинним законодавством.
2023-12-14 14:36:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 14/01/2024 пр |
Дата публікації: | 09 січня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | помилково внесені дані про протокол |
Дата відкриття провадження: | 09 січня 2024 |
Документи:
10 січня 2024 09:11
|
Електронний підпис |
09 січня 2024 17:58
|
Електронний підпис |
Оскарження в суді
Опис: | До Полтавсього окружного адміністративного суду 21.12.2023 подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку від 11.12.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі (Справа №440/18661/23). |
Дата публікації: | 22 грудня 2023 |
Номер відкриття провадження: | № 440/18661/23 |
Дата відкриття провадження: | 03 січня 2024 |
Документи:
05 січня 2024 09:54
|
Електронний підпис |
22 грудня 2023 09:08
|
Електронний підпис |
22 грудня 2023 09:06
|
Адміністративний позов.pdf |
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-8
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 серпня 2023 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" |
54 698 000,00
UAH з ПДВ
|
54 394 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ» |
58 002 368,40
UAH з ПДВ
|
54 590 600,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Полтава Будкомплекс |
59 981 688,23
UAH з ПДВ
|
57 696 116,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" #40777092 |
Рішення скасоване |
54 394 000,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2023 13:41
|
|
ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ» #32869796 |
Рішення скасоване |
54 590 600,40
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2023 13:41
|
|
ПП Полтава Будкомплекс #40154823 |
Рішення скасоване |
57 696 116,67
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2023 13:41
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" #40777092 |
Відхилено |
54 394 000,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2023 16:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2023 14:18
|
ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ» #32869796 |
Відхилено |
54 590 600,40
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2023 16:16
|
|
ПП Полтава Будкомплекс #40154823 |
Переможець |
57 696 116,67
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2023 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2024 12:33
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2024 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2024 15:14
|
ДУ№7.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2024 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2024 11:55
|
ДУ 4 Лазурна.pdf | зміни до договору |
28 травня 2024 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2023 16:25
|
Договір підряду 03-23-107.PDF | укладений |
11 вересня 2023 16:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, домовилися внести зміни до п. 5.2. Розділу 5 та до Додатку № 2 Договору підряду № 03-23/107 від 11.09.2023 на виконання робіт по об’єкту: «Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання, водовідведення та зливової каналізації району житлової забудови по вул. Лазурній в м. Полтава Полтавської області» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» |
Номер договору про закупівлю: | 03-23/107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, домовилися внести зміни до п. 5.2. Розділу 5, п. 14.1. Розділу 14 та до Додатку № 2 Договору підряду № 03-23/107 від 11.09.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 03-23/107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пп. 5 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178, домовилися внести зміни до п. 2.1. Розділу 2 «Ціна предмету договору» Договору підряду №03-23/107 від 11.09.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 03-23/107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |