Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із завантаження у 20-ти футові контейнери та підготовки до транспортування партій уранового оксидного концентрату
Очікувана вартість
7 815 609,44 UAH
UA-2023-07-24-008565-a cb11758bf6e941ebac92249adb988ca4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тур Аліна Ігорівна

380442069756 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.com.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Тур Аліна Ігорівна
380442069756
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63110000-3: Послуги з обробки вантажів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із завантаження у 20-ти футові контейнери та підготовки до транспортування партій уранового оксидного концентрату
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 63110000-3 — Послуги з обробки вантажів

Тендерна документація

24 липня 2023 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2023 15:02
Підстави для здійснення закупівлі.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-13-000004 ● d656bc5cc43d4d2b901b1957619ba238
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2023 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

13.11.2023 №41-з

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 13.10.2023 № 003100-18/11797-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 13 листопада 2023 року № 41-з

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2023-07-24-008565-а від 24.07.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-16 11:51:13

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги із завантаження у 20-ти футові контейнери та підготовки до транспортування партій уранового оксидного концентрату» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-24-008565-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін [цінові пропозиції, прайс тощо], посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін по предмету даної закупівлі, листування з учасникам ринку [анкети, запити, запрошення до обговорення тощо], технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» (код за ЄДРПОУ 14309787), з яким укладений договір від 20.07.2023 № 81-020-08-23-01738 без використання електронної системи закупівель?
3. Згідно з розміщеною Вами в електронній системі закупівель інформацією закупівля за номером ID: UA-2023-07-24-008565-a здійснювалась на підставі абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Яким документом (документами) підтверджується відсутність конкуренції з технічних причин?
4. Надайте інформацію щодо причин неоприлюднення договору про закупівлю.

Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-21 15:39:36

Пояснення на запит ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 16.11.2023 щодо закупівлі UA-2023-07-24-008565-a, надані особою, відповідальною за організацію та проведення диреції із закупівель ядерного палива та регулювання зовнішньоекономічної діяльності ДП «НАЕК «Енергоатом» закупіель без використання ЕСЗ.

Відповідно до наказу ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 13.11.2023 № 41-з «Про початок моніторингу процедур закупівель», під час розпочатого моніторингу закупівлі за предметом «Послуги із завантаження у 20-ти футові контейнери та підготовки до транспортування партій уранового оксидного концентрату» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-24-008565-a) та згідно з пунктами 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктами 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, через електронну систему закупівель 16.11.2023, надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: Надайте інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін [цінові пропозиції, прайс тощо], посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін по предмету даної закупівлі, листування з учасникам ринку [анкети, запити, запрошення до обговорення тощо], технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» (код за ЄДРПОУ 14309787), з яким укладений договір від 20.07.2023 № 81-020-08-23-01738 без використання електронної системи закупівель? 3. Згідно з розміщеною Вами в електронній системі закупівель інформацією закупівля за номером ID: UA-2023-07-24-008565-a здійснювалась на підставі абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Яким документом (документами) підтверджується відсутність конкуренції з технічних причин? 4. Надайте інформацію щодо причин неоприлюднення договору про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає пояснення, підготовлене підрозділом ініціатором – дирекцією із закупівель ядерного палива та регулювання зовнішньоекономічної діяльності, на вищезазначений Запит.

ПОЯСНЕННЯ:
1-3. Єдиним підприємством в Україні, яке здійснює видобуток та виготовлення уранового оксидного концентрату (далі – УОК) та має відповідну ліцензію є ДП «СхідГЗК». Між ДП «НАЕК «Енергоатом» та ДП «Схід ГЗК» підписано договір від 22.11.2019 № 82-020-08-19-01169 на постачання УОК, який використовується при виробництві ядерного палива для АЕС України.
До відвантаження на підприємства з метою його подальшої переробки (конверсії) та збагачення для забезпечення фабрикації ядерного палива для енергоблоків АЕС України, УОК знаходиться на відповідальному зберіганні на складі ДП «СхідГЗК» відповідно до договору від 10.01.2022 № 83-020-04-22-01532. Зберігання саме на складах ДП «СхідГЗК» обумовлено тим, що УОК відноситься до радіоактивних матеріалів (№ ООН 2912) та для його зберігання вимагаються відповідного типу складські приміщення з належними умовами зберігання, охороною та системою доступу і фізичного захисту, наявності відповідних ліцензій та дозволів.
Складські приміщення, де зберігається УОК та здійснюються усі операції із завантаження у 20-ти футові контейнери та підготовки до транспортування партій УОК, знаходяться на території ДП «СхідГЗК», яка є зоною обмеженого доступу.
Враховуючи наявність у ДП «СхідГЗК», як виробника та зберігача УОК, всіх документів, необхідних для отримання відповідних дозволів та можливість виконання послуг лише на території ДП «СхідГЗК» послуги із завантаження, підготовки до транспортування партій УОК можуть бути надані лише на території та працівниками ДП «СхідГЗК».
3. Розрахунок вартості послуг за договором здійснено на підставі калькуляції, наданої виконавцем послуг (ДП «СхідГЗК»).
4. У зв’язку з тим, що договір містить інформацію, яка стосується поводження з ядерними матеріалами, зокрема щодо загальної кількості УОК та місця його розташування, договору було надано гриф обмеження доступу «комерційна таємниця». З урахуванням цього зазначений договір не підлягав оприлюдненню.
Водночас, у разі потреби ДП «НАЕК «Енергоатом» готове надати ДАСУ можливість ознайомитися безпосередньо в офісі Компанії з договором від 20.07.2023 № 81-020-08-23-01738 між ДП «НАЕК «Енергоатом» та ДП «СхідГЗК» на надання послуг із завантаження у 20-ти футові контейнери та підготовки до транспортування партій уранового оксидного концентрату.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-23 16:55:07

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги із завантаження у 20-ти футові контейнери та підготовки до транспортування партій уранового оксидного концентрату» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-24-008565-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. У поясненні, наданого Вами 21.11.2023 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення), зазначено, що розрахунок вартості послуг за договором здійснено на підставі калькуляції, наданої виконавцем послуг (ДП «СхідГЗК»).
Надайте копію згадуваної Вами калькуляції вартості послуг, що є предметом закупівлі (крім інформації з обмеженим доступом).
2. У Поясненні Вами зазначено, що договір із грифом обмеження доступу «комерційна таємниця» не підлягав оприлюдненню.
Чи враховувалось Вами те, що застосування підстави, визначеної підпунктом 5 (відсутність конкуренції) пункту 13 Особливостей, під час здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів передбачає оприлюднення змовником договору про закупівлю та додатків до нього (абз. 29 п. 13 Особливостей), в той час, коли згідно Вашого пояснення договір не підлягав оприлюдненню?
3. У Поясненні Вами зазначено, що договір містить інформацію, яка стосується поводження з ядерними матеріалами, зокрема, щодо загальної кількості УОК та місця його розташування, тому договору було надано гриф обмеження доступу «комерційна таємниця».
Надайте документи, що визначають, які саме відомості (в тому числі щодо Договору) віднесені до комерційної таємниці, визначають порядок їх захисту, використання та поширення (положення, інструкції, рішення, накази, договір про нерозголошення комерційної таємниці тощо).

Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-28 17:09:53

Пояснення на запит ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (обл.) від 23.11.2023 щодо закупівлі UA-2023-07-24-008565-a, надані особою, відповідальною за організацію та проведення диреції із закупівель ядерного палива та регулювання зовнішньоекономічної діяльності ДП «НАЕК «Енергоатом» закупіель без використання ЕСЗ.

Відповідно до наказу ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 13.11.2023 № 41-з «Про початок моніторингу процедур закупівель», під час розпочатого моніторингу закупівлі за предметом «Послуги із завантаження у 20-ти футові контейнери та підготовки до транспортування партій уранового оксидного концентрату» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-24-008565-a) та згідно з пунктами 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктами 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, через електронну систему закупівель 23.11.2023, надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: 1. У поясненні, наданого Вами 21.11.2023 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення), зазначено, що розрахунок вартості послуг за договором здійснено на підставі калькуляції, наданої виконавцем послуг (ДП «СхідГЗК»). Надайте копію згадуваної Вами калькуляції вартості послуг, що є предметом закупівлі (крім інформації з обмеженим доступом). 2. У Поясненні Вами зазначено, що договір із грифом обмеження доступу «комерційна таємниця» не підлягав оприлюдненню. Чи враховувалось Вами те, що застосування підстави, визначеної підпунктом 5 (відсутність конкуренції) пункту 13 Особливостей, під час здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів передбачає оприлюднення змовником договору про закупівлю та додатків до нього (абз. 29 п. 13 Особливостей), в той час, коли згідно Вашого пояснення договір не підлягав оприлюдненню? 3. У Поясненні Вами зазначено, що договір містить інформацію, яка стосується поводження з ядерними матеріалами, зокрема, щодо загальної кількості УОК та місця його розташування, тому договору було надано гриф обмеження доступу «комерційна таємниця». Надайте документи, що визначають, які саме відомості (в тому числі щодо Договору) віднесені до комерційної таємниці, визначають порядок їх захисту, використання та поширення (положення, інструкції, рішення, накази, договір про нерозголошення комерційної таємниці тощо). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає пояснення, підготовлене підрозділом ініціатором – дирекцією із закупівель ядерного палива та регулювання зовнішньоекономічної діяльності, на вищезазначений Запит.

ПОЯСНЕННЯ:
Договір від 20.07.2023 № 81-020-08-23-01738 (далі- Договір) між ДП «НАЕК «Енергоатом» та ДП «СхідГЗК» на надання послуг із завантаження у 20-ти футові контейнери та підготовки до транспортування партій уранового оксидного концентрату є конфіденційним. Витяг з договору про умови конфіденційності додається.
Відповідно до п. 2.6.22 та 2.6.28 Переліку відомостей, які містять конфіденційну інформацію ДП «НАЕК «Енергоатом» на час дії воєнного стану (витяги додаються) інформація зазначена у Договорі, зокрема щодо загальної кількості УОК, його переміщення та місця його розташування є конфіденційною.
Крім того у листі Міністерства енергетики України зазначено: «З метою унеможливлення ударів по об’єктам критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури Міненерго просить вжити відповідних заходів щодо обмеження висвітлення інформації на сайті публічних закупівель «Prozorro» про об’єкти критичної інфраструктури».
При цьому зазначаємо, що ДП «НАЕК «Енергоатом» та ДП «СхідГЗК» являються об’єктами критичної інфраструктури.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 06 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Східний гірничо-збагачувальний комбінат"
#14309787
Переможець 7 815 609,44
UAH з ПДВ
24 липня 2023 15:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Довідка про укладення договору № 81-020-08-23-01738.pdf укладений
24 липня 2023 15:02