Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засувка чавунна фланцева для питного водопостачання, повнопрохідна з обгумованим клином діаметром 450/400 мм (DN 450/400) робочим тиском 1,0 МПа (PN10) зі штурвалом, з відповідними сталевими фланцями і кріпленнями (болти, гайки, шайби).
Очікувана вартість
314 844,00 UAH
UA-2023-07-24-004795-a 784672d5400845b6b8784b5d5aab325b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лепак Тарас Андрійович

+380324451274 drohvoda_tender@mail.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Дрогобичводоканал" Дрогобицької міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 03348910
Місцезнаходження: 82103, Україна , Львівська обл., місто Дрогобич, вулиця Ю. Федьковича, 11
Контактна особа: Лепак Тарас Андрійович
+380324451274
drohvoda_tender@mail.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Закупівля здійснюється у відповідності до вимог п.12 ч.13 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.Закупівля товарів, робіт і послуг для забезпечення функціонування об’єктів критичної інфраструктури.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Засувка чавунна фланцева для питного водопостачання, повнопрохідна з обгумованим клином діаметром 450/400 мм (DN 450/400) робочим тиском 1,0 МПа (PN10) зі штурвалом, з відповідними сталевими фланцями і кріпленнями (болти, гайки, шайби).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вулиця Федьковича будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2023
ДК 021:2015: 42131230-7 — Засувки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

24 липня 2023 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2023 12:09
Службова записка директора з виробництва.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІНВЕСТКОМПАНІ
#33876118
Переможець 314 844,00
UAH з ПДВ
24 липня 2023 12:11

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2024 14:25
Додаткова угода засувки.pdf зміни до договору
13 листопада 2023 15:27
Електронний підпис укладений
14 вересня 2023 11:14
додаткова угода 1 засуви.pdf зміни до договору
14 вересня 2023 11:13
Договір укладений
24 липня 2023 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 450
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у частині фінансування
Номер договору про закупівлю: 450
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 314 844,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 474,00 UAH)