Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА |
Код ЄДРПОУ: | 02125266 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 57 |
Контактна особа: |
Бойчук Уляна Володимирівна 380342596056 tender@pnu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2023 23:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 31 728 816,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 158 644,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції і Закону. 1.Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону з урахуванням Особливостей становить: 158 644,00 грн (Сто п’ятдесят вісім тисяч шістсот сорок чотири гривні 00 копійок). 2. Вид тендерного забезпечення пропозиції відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону – банківська гарантія. 3. Банківська гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника конкурентної процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями) з урахуванням Особливостей. 4. Банківська гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Якщо гарантія, складається на паперовому носії, обов’язково підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 5. Зміни до банківської гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 6. Терміни, вимоги і форма забезпечення тендерної пропозиції, повинні відповідати вимогам чинного законодавства України та Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 "Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах" (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року N 5). 7. Банківська гарантія повинна містити унікальний номер оголошення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO". 8. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 9. Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: Реквізити банку Замовника: Державна казначейська служба України, м.Київ, р/р UA428201720343121003200004270 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 10.Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 158644 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2023 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2023 16:15 |
перелік_змін.docx | |
25 липня 2023 16:14 |
ТД_25072023_нова ред.docx | |
21 липня 2023 22:58 |
проект договору20072023 .docx | |
21 липня 2023 22:57 |
дод 1_2.pdf | |
21 липня 2023 22:57 |
дод 1_1.pdf | |
21 липня 2023 22:57 |
дод 1_4.pdf | |
21 липня 2023 22:57 |
дод 1_3.pdf | |
21 липня 2023 22:57 |
додаток 1 до ТД_ТЗ.xls |
25 липня 2023 16:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 липня 2023 16:15 |
перелік_змін.docx
|
|||
25 липня 2023 16:14 |
ТД_25072023_нова ред.docx
|
|||
21 липня 2023 22:58 |
проект договору20072023 .docx
|
|||
21 липня 2023 22:57 |
дод 1_2.pdf
|
|||
21 липня 2023 22:57 |
дод 1_1.pdf
|
|||
21 липня 2023 22:57 |
дод 1_4.pdf
|
|||
21 липня 2023 22:57 |
дод 1_3.pdf
|
|||
21 липня 2023 22:57 |
додаток 1 до ТД_ТЗ.xls
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-19-000006 ● ce2d9e3ac3e74bc381a6e1275a65a502
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 12:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-07-21-011302-a 21.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-24 15:37:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з
капітального ремонту будівлі і інженерних систем спортивного комплексу на
вул. АК.САХАРОВА, 38 в м. Івано–Франківську. Коригування РП. КОД ДК
021:2015 (CPV): 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація (інформацію
опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-21-
011302-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про
основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»,
частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2
та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну
документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на
підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень,
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-
сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета
закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351 -1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема,
за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-27 15:24:49
Пояснення на запит органу державного фінансового контролю від 24.10.2023
На Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі: “Роботи з капітального ремонту будівлі і інженерних систем спортивного комплексу на вул. Ак.Сахарова, 38 в м. Івано–Франківську. Коригування РП. КОД ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-21-011302-a)” повідомляємо.
У 2010 році Прикарпатським національним університетом імені Василя Стефаника замовлено розробку: “Робочого проекту Капітальний ремонт будівлі і інженерних систем спортивного комплексу на вул.Ак. Сахарова,38 в м. Івано-Франківську” у Філії “Івано-Франківськагропроект” об’єднання “УкрНДІагропроект”.
У 2017 році відбулось коригування “Робочого проекту капітальний ремонт будівлі і інженерних систем спортивного комплексу на вул. Ак. Сахарова, 38 в м. Івано-Франківську” (коригування РП), що розроблений ТОВ “Проектно-вишукувальний інститут “Івано-Франківськагропроект” (Додаток 1).
У 2019 році Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника отримав Експертний звіт щодо розгляду проектної документації по “Робочому проекту “Капітальний ремонт будівлі і інженерних систем спортивного комплексу на вул. Ак. Сахарова, 38 в м. Івано-Франківську” (коригування РП), що розроблений Товариством з обмеженою відповідальністю “Укрекспертиза в будівництві”, та встановлено, що зазначена документація розроблена відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням усіх вимог (Додаток 2).
У 2023 році було відкориговано кошторисну частину проекту (блок спортивного залу) та Прикарпатським національним університетом імені Василя Стефаника отримано Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: “Капітальний ремонт будівлі і інженерних систем спортивного комплексу на вул. Ак. Сахарова, 38 в м. Івано-Франківську” Коригування РП (позитивний), який розроблений Товариством з обмеженою відповідальністю “Євроекспертиза” (Додаток 3). За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: “Капітальний ремонт будівлі і інженерних систем спортивного комплексу на вул. Ак. Сахарова, 38 в м. Івано-Франківську” Коригування РП (позитивний), який розроблений Товариством з обмеженою відповідальністю “Євроекспертиза”.
Очікувана вартість зазначена в Експертному звіті щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: “Капітальний ремонт будівлі і інженерних систем спортивного комплексу на вул. Ак. Сахарова, 38 в м. Івано-Франківську” Коригування РП (позитивний) та становить 32 466, 310 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи - 24 752, 493 тис. грн.;
устаткування - 1 475, 037 тис. грн.;
інші витрати - 6 238, 78 тис.грн.
При оголошенні публічної закупівлі: “Роботи з капітального ремонту будівлі і інженерних систем спортивного комплексу на вул. Ак.Сахарова, 38 в м. Івано–Франківську. Коригування РП. КОД ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація” університетом було зазначено очікувану вартість 31 728 816,00 грн. з ПДВ, відповідно до суми зазначеної в Експертному звіті щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: “Капітальний ремонт будівлі і інженерних систем спортивного комплексу на вул. Ак. Сахарова, 38 в м. Івано-Франківську” Коригування РП (позитивний) із врахуванням зменшення витрат, а саме: тех.нагляд та інші.
У зв'язку із пониженням ціни Учасником публічної закупівлі, університетом було укладено договір з підрядною організацією ТОВ Інвестиційно-будівельна компанія “Західспецбуд” на суму 28 479 875, 02 грн.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі “Роботи з капітального ремонту будівлі і інженерних систем спортивного комплексу на вул. Ак.Сахарова, 38 в м. Івано–Франківську. Коригування РП. КОД ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація формується з різних джерел фінансування. Зокрема, у січні 2023 року Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника звернувся із проханням до Івано-Франківської обласної ради, Івано-Франківської обласної державної адміністрації щодо можливості виділення коштів у рамках Програми розвитку освіти Івано-Франківщини на 2020-2023 роки на реконструкцію спортивного залу “Олімп” - одного з найбільших спорткомплексів нашої області (Додаток 4).
Відповідно до Розпорядження Івано-Франківської обласної військової адміністрації та Івано-Франківської обласної ради №62/84-р від 20.02.2023 року “Про спрямування частини залишку коштів обласного бюджету” частину вільного залишку коштів загального фонду обласного бюджету, який склався станом на 01.01.2023 року було спрямовано як субвенцію з місцевого бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів (на виконання заходів Програми розвитку освіти Івано-Франківщини на 2016-2023 роки) для Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника у сумі 3 885 000,00 грн..
Відповідно до Виписки із Державної казначейської служби України за 03.03.2023 року субвенція з МБ ДБ на виконання програми соціально-економічного розвитку для Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника становить 3 885 000.00 грн. (Додаток 5).
Аналогічне відображене і у довідках про зміни до кошторису на 2023 рік, про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік, а також у Зведених показниках спеціального фонду кошторису на 2023 рік (Додатки 6, 7, 8) .
Враховуючи, що процедура закупівлі “Роботи з капітального ремонту будівлі і інженерних систем спортивного комплексу на вул. Ак.Сахарова, 38 в м. Івано–Франківську. Коригування РП. КОД ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація” була розпочата ще в липні, а Постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” не встановлює терміну зберігання інформації щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі… надаємо паперову версію цього документа, яка використовувалася під час даної закупівлі (Додаток 9).
Не тривалий термін зберігання інформації розміщеної на сайті Університету зумовлений також тим, що Університет у межах закупівлі на 2023 рік не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Відповідно Університет у межах даної закупівлі на 2023 рік виступає одержувачем бюджетних коштів, оскільки використовує вже розподілені грошові кошти, що підтверджується інформацією з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на офіційному веб-сайті Державної казначейської служби України, а не є їх розпорядником.
Зважаючи на викладене, відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування, та враховуючи вимоги Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» Університет на своєму сайті залишив посилання на авторизований електронний майданчик, що оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе розмір бюджетного призначення і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Додатки:
1. Робочий проект “Капітальний ремонт будівлі і інженерних систем спортивного комплексу на вул. Ак. Сахарова, 38 в м. Івано-Франківську” (коригування РП) (томи 1-9) - 10 томів.
2. Експертний звіт щодо розгляду проектної документації по “Робочому проекту “Капітальний ремонт будівлі і інженерних систем спортивного комплексу на вул. Ак. Сахарова, 38 в м. Івано-Франківську” (коригування РП) Товариства з обмеженою відповідальністю “Укрекспертиза в будівництві” від 23 квітня 2019 року №0031-4299-19/УЕБ/А - 10 арк.
3. Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: “Капітальний ремонт будівлі і інженерних систем спортивного комплексу на вул. Ак. Сахарова, 38 в м. Івано-Франківську” Коригування РП (позитивний) Товариства з обмеженою відповідальністю “Євроекспертиза” - 1 арк.
4. Лист-прохання університету №2023-01-26/25/76 від 24.01.2023 року з Додатком - 31 арк.
5.Виписки із Державної казначейської служби України за 03.03.2023 року - 2 арк.
6. Довідка про зміни до кошторису на 2023 рік - 2 арк.
7. Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік - 1 арк.
8. Зведення показників спеціального фонду кошторису на 2023 рік - 2 арк.
9. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - 2 арк.
- Додаток 9_Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf
- Додаток 1_Олімп том 2.pdf
- Додаток 3_Експертний звіт (позитивний) від 26 червня 2023 року №0688Є-0623.pdf
- Додаток 5_Виписки із Державної казначейської служби України за 03.03.2023 року.pdf
- Додаток 8_Зведення показників спеціального фонду кошторису на 2023 рік.pdf
- Додаток 1_Олімп том 1.pdf
- Додаток 6_Довідка про зміни до кошторису на 2023 рік.pdf
- Додаток 1_Олімп том 7.pdf
- Додаток 1_Олімп том 8.pdf
- Додаток 1_Олімп том 9.pdf
- Додаток 4_Лист-прохання університету №2023-01-26_25_76 від 24.01.2023 року з Додатком.pdf
- Додаток 1_Олімп том 3.pdf
- Додаток 2_Експертний звіт з додатком щодо розгляду проектної документації від 23 квітня 2019 року .pdf
- Додаток 1_Звіт про проведення тех. обстеження Олімп .pdf
- Додаток 1_Олімп том 5.pdf
- Додаток 1_Олімп том 4.pdf
- Додаток 1_Олімп том 6.pdf
- Додаток 7_Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік .pdf
- Додаток 1_Олімп том 10.1.pdf
- Додаток 1_Олімп том 10.2.pdf
- Електронний підпис
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-10-27 16:55:42
Основне пояснення на запит органу державного фінансового контролю від 24.10.2023
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (далі – Університет) розглянув по суті запит замовнику на пояснення від 24.10.2023 у межах здійснення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі і інженерних систем спортивного комплексу на вул. Ак.Сахарова, 38 в м. Івано–Франківську та повідомляє.
Держаудитслужба здійснила запит щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Слід звернути увагу, що роботи з капітального ремонту будівлі і інженерних систем спортивного комплексу на вул. Ак. Сахарова, 38 в м. Івано–Франківську виконуються за рахунок коштів місцевого бюджету.
Відповідно до п.4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 (у редакції від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, розміщення головним розпорядником бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів є обов`язковим.
Разом з тим, згідно із умовами п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» з 19.12.2020 органам місцевого самоврядування рекомендовано - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 заходи з щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, стосуються органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Так, відповідно положень до ст. 2 Бюджетного кодексу України , головні розпорядники бюджетних коштів це бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Відповідно до п. 38 ч. ст. 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб`єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Бюджетного кодексу України головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників;
3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
При цьому, Університет у межах даної закупівлі виступає одержувачем бюджетних коштів, оскільки використовує вже розподілені грошові кошти, що підтверджується інформацією з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на офіційному веб-сайті Державної казначейської служби України.
Зважаючи на викладене, Університет у межах даної закупівлі не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Проте, відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вимоги Закону, Університет через авторизований електронний майданчик оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
З метою документального підтвердження цієї інформаційної довідки Університет надає, а саме:
1. Робочий проект «Капітальний ремонт будівлі і інженерних систем спортивного комплексу на вул. Ак. Сахарова, 38 в м. Івано-Франківську» (коригування РП) (томи 1-10.2) - 12 томів.
2. Експертний звіт щодо розгляду проектної документації по «Робочому проекту «Капітальний ремонт будівлі і інженерних систем спортивного комплексу на вул. Ак. Сахарова, 38 в м. Івано-Франківську» (коригування РП) Товариства з обмеженою відповідальністю “Укрекспертиза в будівництві” від 23 квітня 2019 року №0031-4299-19/УЕБ/А - 10 арк.
3. Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт будівлі і інженерних систем спортивного комплексу на вул. Ак. Сахарова, 38 в м. Івано-Франківську» Коригування РП (позитивний) Товариства з обмеженою відповідальністю «Євроекспертиза» - 1 арк.
4. Лист-прохання університету №2023-01-26/25/76 від 24.01.2023 року з Додатком - 31 арк.
5.Розпорядження Івано-Франківської обласної військової адміністрації та Івано-Франківської обласної ради №62/84-р від 20.02.2023 року «Про спрямування частини залишку коштів обласного бюджету»
6.Виписки із Державної казначейської служби України за 03.03.2023 року - 2 арк.
7. Довідка про зміни до кошторису на 2023 рік - 2 арк.
8. Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік - 1 арк.
9. Зведення показників спеціального фонду кошторису на 2023 рік - 2 арк.
10.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - 2 арк.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Державної аудиторської служби України про результати проведення моніторингу від 10.11.2023 Замовником здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом укладення Додаткової угоди 124Т/23 від 16.11.2023 року та оприлюднення її через електронну систему закупівель.
2023-11-16 15:22:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства установлено порушення вимог пункту 17 особливостей та частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства установлено порушення вимог пункту 17 особливостей та частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ.) • усунуто
Порушення усунуто
2023-11-23 10:15:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"" |
28 479 875,02
UAH з ПДВ
|
28 479 875,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"" #39345683 |
Переможець |
28 479 875,02
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2023 17:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2023 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 10:54
|
139Т_23.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2023 15:19
|
124Т23.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2023 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2023 15:56
|
Додатки до договору.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2023 15:55
|
111T_23.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2023 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2023 13:37
|
додаток_2.pdf | укладений |
17 серпня 2023 13:30
|
дод_1.pdf | укладений |
17 серпня 2023 13:29
|
дод_2.pdf | укладений |
17 серпня 2023 13:29
|
дод_№_3_4_5_6.pdf | укладений |
17 серпня 2023 13:29
|
94Т_23.pdf | укладений |
17 серпня 2023 13:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна юридичної адреси ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"", зміна плану фінансування на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | №94Т/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 111Т/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на виконання Висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі від 10.11.2023 року гарантійний термін приведено у відповідність до вимог чинного законодавства |
Номер договору про закупівлю: | №94Т/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 124Т/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в договір щодо фінансування на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | №94Т/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 139Т/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |