Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Ладижинський комбінат комунальних підприємств" Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 34261117 |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., Гайсинський район, місто Ладижин, вул. Маркса К., 4-а |
Контактна особа: |
Інна Чорнокозинська +380988009630 innakosh86@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2023 19:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 169 741,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 697,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена в Додатку 2 до тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 60-ти робочих днів після надходження коштів з бюджету для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі Акту(ів) здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання виключно в межах відповідних фактичних надходжень коштів. | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2023 19:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2023 19:04 |
Тендерна документація на відкриті торги з особливостями.pdf | |
21 липня 2023 19:04 |
Тендерна документація на відкриті торги з особливостями (реконструкція ).docx | |
21 липня 2023 19:04 |
Додаток 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до Вашого звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вказана вимога, щодо надання копія чинного договору, укладеного між Учасником та підприємством, яке здійснює експлуатацію полігону, для захоронення ТПВ, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами, дійсний на строк виконання робіт враховує характер робіт та вимоги наступних нормативно -правових актів: Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року № 1173. Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 березня 2011 року № 145, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2011 року за № 457/19195, Методики роздільного збирання побутових відходів, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01 серпня 2011 року № 133, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 10 жовтня 2011 року за № 1157/19895. Закону України «Про відходи». Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 року № 1070. Методики роздільного збирання побутових відходів, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01 серпня 2011 року № 133, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 10 жовтня 2011 року за № 1157/19895. Порядку розроблення, погодження та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2017 року № 57, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 квітня 2017 року за № 505/30373. Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 березня 2011 року № 145, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2011 року за № 457/19195. Державних будівельних норм «Склад та зміст схеми санітарного очищення населеного пункту» (ДБН Б.2.2-6:2013) та інших нормативно-технічних документів.
Встановлюючи дану вимогу замовником було враховано те що, виконання робіт, які є предметом закупівлі, не повинно завдавати шкоди навколишньому середовищу та має передбачати заходи із захисту довкілля. Одним з таких заходів є утилізація сміття, будівельного сміття в спеціально відведені для цього місця.Замовник має бути впевнений, що екологічний стан Ладижинської міської територіальної громади не буде порушений в результаті виконання робіт - Реконструкція водогону по вул. Довженка, вул.Садова, вул.Калинова, вул. Шкільна в м. Ладижин, Вінницької області (Коригування), код ДК - 021:2015 (CPV) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання.
Зазначена Замовником вимога на етапі подання тендерної документації є доцільною та не дискримінаційною, так як Замовник вважає ,що вимагати перелік документів після визначення переможця закупівлі, які учасник може подати під час подання пропозиції, законодавчо не обгрунтовано.
Відповідно до Вашого звернення повідомляємо наступне:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами (далі - Особливості).
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, в тендерній документації зазначаються такі відомості:
- зокрема: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Додаток 2 до тендерної документації Технічне завдання на виконання робіт: Реконструкція водогону по вул. Довженка, вул.Садова, вул.Калинова, вул. Шкільна в м. Ладижин, Вінницької області (Коригування), код ДК - 021:2015 (CPV) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь містить технічні, якісні та кількості характеристики предмета закупівлі ( відомість обсягів будівельних робіт) із зазначенням відповідної техніки, яка використовуватиметься під час виконання вищезазначених робіт.
Поряд з тим, п.6. частини 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, учасник може ознайомитися з проектно-кошторисною документацією під час огляду об’єкта, що дасть можливість учаснику максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі.
Враховуючи вищенаведена, а також те, що ваше звернення не містить обґрунтування наявності в тендерній документації дискримінаційних вимог, а також підстав для внесення змін, Замовник залишає за собою право не вносити зміни до тендерної документації та не вбачає, посилаючись на чинне законодавство, обов’язку та прямої вимоги щодо оприлюднення проектно- кошторисної документації в електронній системі закупівель.
1.Товщина стінок поліетиленових труб обирається відповідно до діаметру труб і цільового призначення труб.
2. Фасонні частини та їх кількість підбираються до переліку та характеру робіт зазначених у технічному завданні Додаток 2 до тендерної документації.
3.Установлення чавунних фасонних частин
діаметром 50-100 мм:
1.Коліно фланцеве з упором N100, діам.
100мм -5 шт.
Трійники чавунні фланцеві Т100100, діам.
100 мм-4 шт.
Установлення чавунних фасонних частин
діаметром 125-200 мм:
Трійники чавунні фланцеві Т200200, діам.
200 мм-1шт.
Трійники чавунні фланцеві редукційні
Т200100, діам. 200х100 мм-3 шт.
Перехідники чавунні фланцеві FFR200100,
діам. 200х100 мм-2 шт.
4.Марка бетону для вимощення колодязів: Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В30 [М400], крупність заповнювача більше 20 до 40 мм.
5.Кільця КС7.3 залізобетонні серія 3.900.1-14
випуск 1(Ф321)-3 шт.
Кільця КС15.9 залізобетонні серія 3.900.1-
14 випуск 1(Ф321)-6 шт.
Кільця КС20.9 залізобетонні серія 3.900.1-
14 випуск 1(Ф321)-2 шт.
Відповідно до Вашого звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вказана вимога, щодо надання копія чинного договору, укладеного між Учасником та підприємством, яке здійснює експлуатацію полігону, для захоронення ТПВ, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами, дійсний на строк виконання робіт враховує характер робіт та вимоги наступних нормативно -правових актів: Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року № 1173. Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 березня 2011 року № 145, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2011 року за № 457/19195, Методики роздільного збирання побутових відходів, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01 серпня 2011 року № 133, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 10 жовтня 2011 року за № 1157/19895. Закону України «Про відходи». Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 року № 1070. Методики роздільного збирання побутових відходів, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01 серпня 2011 року № 133, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 10 жовтня 2011 року за № 1157/19895. Порядку розроблення, погодження та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2017 року № 57, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 квітня 2017 року за № 505/30373. Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 березня 2011 року № 145, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2011 року за № 457/19195. Державних будівельних норм «Склад та зміст схеми санітарного очищення населеного пункту» (ДБН Б.2.2-6:2013) та інших нормативно-технічних документів.
Встановлюючи дану вимогу замовником було враховано те що, виконання робіт, які є предметом закупівлі, не повинно завдавати шкоди навколишньому середовищу та має передбачати заходи із захисту довкілля. Одним з таких заходів є утилізація сміття, будівельного сміття в спеціально відведені для цього місця.Замовник має бути впевнений, що екологічний стан Ладижинської міської територіальної громади не буде порушений в результаті виконання робіт - Реконструкція водогону по вул. Довженка, вул.Садова, вул.Калинова, вул. Шкільна в м. Ладижин, Вінницької області (Коригування), код ДК - 021:2015 (CPV) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання.
Зазначена Замовником вимога на етапі подання тендерної документації є доцільною та не дискримінаційною, так як Замовник вважає ,що вимагати перелік документів після визначення переможця закупівлі, які учасник може подати під час подання пропозиції, законодавчо не обгрунтовано.
Відповідно до Вашого звернення повідомляємо наступне:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами (далі - Особливості).
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, в тендерній документації зазначаються такі відомості:
- зокрема: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Додаток 2 до тендерної документації Технічне завдання на виконання робіт: Реконструкція водогону по вул. Довженка, вул.Садова, вул.Калинова, вул. Шкільна в м. Ладижин, Вінницької області (Коригування), код ДК - 021:2015 (CPV) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь містить технічні, якісні та кількості характеристики предмета закупівлі ( відомість обсягів будівельних робіт) із зазначенням відповідної техніки, яка використовуватиметься під час виконання вищезазначених робіт.
Поряд з тим, п.6. частини 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, учасник може ознайомитися з проектно-кошторисною документацією під час огляду об’єкта, що дасть можливість учаснику максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі.
Враховуючи вищенаведена, а також те, що ваше звернення не містить обґрунтування наявності в тендерній документації дискримінаційних вимог, а також підстав для внесення змін, Замовник залишає за собою право не вносити зміни до тендерної документації та не вбачає, посилаючись на чинне законодавство, обов’язку та прямої вимоги щодо оприлюднення проектно- кошторисної документації в електронній системі закупівель.
1.Поворотно-дисковий затвор (Батерфляй),
дiаметр 50 мм- 3 шт.; Фланці плоскі приварні із сталі ВСт3сп2,
ВСт3сп3, тиск 1,0 МПа [10 кгс/см2], діаметр
50 мм-6 шт.
2. Поворотно-дисковий затвор (Батерфляй),
дiаметр 100 мм-7 шт.; Фланці плоскі приварні із сталі ВСт3сп2,
ВСт3сп3, тиск 1,0 МПа [10 кгс/см2], діаметр
100 мм-10 шт.
3.Товщина стінки труби діаметром 32 мм-2,8 мм
В п.6. частини 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено,що з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, учасник може ознайомитися з проектно-кошторисною документацією під час огляду об’єкта, що дасть можливість учаснику максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі.
Відповідно до Вашого звернення повідомляємо наступне:
1.Так, потрібно вивозити сміття та грунт на полігон.
2.Звісно витрати оплачує Підрядник, який має врахувати їх у ціну пропозиції.
3. Труби полiетиленовi РЕ 100 SDR-17,зовнiшнiй дiаметр 315мм (футляр).
4.Демонтовані водопровідні колодязі та демонтовані сталеві труби підлягають вивезенню з місця виконання робіт.
6.Грунт планується вивизитись в межах міста Ладижин.
7.Така розбіжність тому ,що засипка вручну здійснюється піском, який відноситься до групи грунтів 1, а грунт ( чорнозем, тощо) згідно п.40 Додатку 2 до ТД відноситься до групи грунтів 2.
Вимоги про усунення порушення
Шановний Замовнику! При ознайомлені з ТД нами було виявлено ряд дискримінаційних вимог, тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
1)У тексті тендерної документації міститься вимога щодо:
Протокол огляду об'єкта (згідно з Додатком 8 до тендерної документації).Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження лінійного об’єкта інженерно- транспортної інфраструктури та ознайомлення з проектно- кошторисною документацією, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі .
Вважаємо, що дана вимога Замовника є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та частині четвертій статті 22 Закону України про публічні закупівлі № 922, яка визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
По перше- для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції необхідно саме Замовнику детально визначити предмет Закупівлі, та надати всю інформацію, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору.
По друге- щодо огляду об’єкту є конкретна позиція АМКУ- в рішенні якого міститься що вимога Замовника щодо огляду об’єкту Учасником в період саме прийому пропозицій є дискримінаційною
Крім того, надання Протоколу огляду об'єкта, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта- не передбачено ЗУ «Про публічні закупівлі», а отже, не може вимагатися Замовником.
Просимо Замовника, внести зміни до тендерної документації та вилучити вимогу щодо обов'язкового огляду об'єкту в період подачі пропозицій.
2:Також міститься дискрімінаційна вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції:
Чинний сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 або ДСТУ ISO 9001:2015 (зі сферою сертифікації 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування).
Шановний замовнику, вказана Вами вимога: є незаконною,
- по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі.
Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує.
По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме:
1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок.
2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг/ВИКОНАННЯ РОБІТ, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею.
3) Національним стандартом України «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг чи робіт як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Як вже зазначалось, організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар., а в нашому випадку роботу.
Для доведення відповідності ми можемо надати копії ліцензії, Дозволів виданих органами Держпраці та інші документи- отримання яких законодавчо закріплено в Україні.
Просимо внести зміни до ТД шляхом виключення вимоги щодо надання у складі пропозиції сертифікату ISO
Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне.
1. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно п.5.32 «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, зазначено, що підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо),що надає можливість вивчити виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
Проведення попереднього огляду об’єкта пов’язано із можливістю учасника оцінити об’єм та особливості майбутньої роботи на місці, із врахуванням якості існуючого об’єкта, в тому числі можливості підключення до існуючих мереж інструменту, розміщення механізмів, визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана вимога не порушує права Учасників, так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації. Контакти Замовника (адреса, телефон, електронна адреса) знаходяться у вільному доступі. Всі учасники, які звернуться до Замовника щодо підписання протоколу огляду об’єкта, не будуть позбавлені права отримати підписаний Замовником протокол, та інформація про їх звернення буде конфіденційною.
Вважаємо вказану вимогу необхідною та доцільною для подальшого ефективного виконання робіт.
2.Щодо сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю". Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності виконувати роботи, які задовольняють вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином 3 наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, товарів,послуг,робіт щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами.
пп. 6. міститься вимога: «Протокол огляду об'єкта (згідно з Додатком 8 до тендерної документації).Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження лінійного об’єкта інженерно- транспортної інфраструктури та ознайомлення з проектно- кошторисною документацією, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановлена вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ’єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником, що не є стадією процедури відкритих торгів.
Вимога щодо надання Протоколу огляду об'єкта після затвердження замовником є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні документи лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі. Тобто Замовник таким чином здійснює упереджений відбір учасників.
Тому вважаємо що дана вимога є дискримінаційною по відношення до Учасників, так як керівник Замовника, може з незалежних від учасника причин не затвердити Протокол огляду об'єкта, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, що в подальшому стане причиною відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Даною вимогою Замовник фактично позбавляє права участі в закупівлі Учасників, які знаходяться на великій відстані від об'єкту.
Також дана вимога є незаконною та дискримінаційною з тих причин, що Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати Протокол огляду об'єкта після затвердження замовником, який подає у складі пропозиції.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після обстеження об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Хоча відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен знати перелік Учасників, які подають свої пропозиції, до моменту їх розкриття.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена
недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1.Рішення від 13.12.2019 №18550
2.Рішення від 13.05.2020 № 9264
3.Рішення від 29.05.2020 № 10669
Тому просимо внести зміни до Тендерної документації, та виключити дискримінаційну вимогу.У разі не внесення змін до ТД згідно Протоколу огляду об’єкта, вимушені будемо звернутися до АМКУ.
Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне.
1. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно п.5.32 «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, зазначено, що підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо),що надає можливість вивчити виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
Проведення попереднього огляду об’єкта пов’язано із можливістю учасника оцінити об’єм та особливості майбутньої роботи на місці, із врахуванням якості існуючого об’єкта, в тому числі можливості підключення до існуючих мереж інструменту, розміщення механізмів, визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана вимога не порушує права Учасників, так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації. Контакти Замовника (адреса, телефон, електронна адреса) знаходяться у вільному доступі. Всі учасники, які звернуться до Замовника щодо підписання протоколу огляду об’єкта, не будуть позбавлені права отримати підписаний Замовником протокол, та інформація про їх звернення буде конфіденційною.Також зазначаємо, що протокол огляду підписується керівними особами підприємства, які не мають впливу на об’єктивність та законність прийнятих рішень уповноваженою особою, яка керується Законом України «Про публічні закупівлі», Особливостями
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом України
“Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму
воєнного стану в Україні та протягом 90 днів
з дня його припинення або скасування затверджених Постановою № 1178 від 12.10.2022 року та чинним законодавством України.
Вважаємо вказану вимогу необхідною та доцільною для подальшого ефективного виконання робіт.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-11-000023 ● 3c44d3a7b5cd44068fd99024bb309d27
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2023 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.12.2023 №89-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.12.2023 №89-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-07-21-011019-a, 21.07.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-15 14:41:04
запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції водогону по вул. Довженка, вул. Садова, вул. Калинова, вул. Шкільна в м. Ладижин, Вінницької області (Коригування) (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-21-011019-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. З яких підстав додатковою угодою від 30 серпня 2023 року №1 до договору підряду від 11 серпня 2023 року №03-01-165 (далі – Договір №03-01-165) внесені зміни до пунктів 1.4 та 1.6 Договору №03-01-165 щодо зміни строку виконання робіт та строку дії Договору №03-01-165 до 31 грудня 2023 року (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до Договору №03-01-165)?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-20 17:57:04
Відповідь замовника на пояснення
У відповідності до запиту на пояснення опублікованого УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ в електронній системі закупівель Prozorro у межах моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-21-011019-a, повідомляємо наступну інформацію.
1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі проводилося Замовником на підставі проектно- кошторисної документації, яка пройшла експертизу, про що свідчить Експертний звіт № 05-0320 від 17 травня 2023 року, що додається.
2.На момент проведення процедури закупівлі в Замовника були відсутні в повному обсязі планові призначення по відповідному КПКВ 0116030, тому Замовник прийняв рішення встановити в тендерній документації строк виконання робіт до 31.05.2024 року.
Під час проведення процедури закупівлі були виділені додаткові планові призначення для фінансування робіт в повному обсязі, згідно яких виникла підстава заключення додаткової угоди № 1 від 30.08.2023 року щодо зміни строку виконання робіт ( до 31.12.2023 року) та строку дії Договору №03-01-165 від 11.08.2023 року, підтвердженням тому є довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік від 27.07.2023 року.
Документи, що обгрунтовують пояснення Замовника додаються.
- Проектно-кошторисна документація.pdf
- Експертний звіт.pdf
- Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік від 03.02.2023 року..pdf
- Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік від 03.07.2023 року..pdf
- Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік від 27.07.2023 року..pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-28 13:16:31
запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції водогону по вул. Довженка, вул. Садова, вул. Калинова, вул. Шкільна в м. Ладижин, Вінницької області (Коригування) (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-21-011019-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
З яких підстав додатковою угодою від 26 грудня 2023 року №2 до договору підряду від 11 серпня 2023 року №03-01-165 (далі – Договір №03-01-165) внесені зміни до пунктів 1.4 та 16.1 Договору №03-01-165 щодо зміни строку виконання робіт до 30 червня 2024 року та строку дії Договору №03-01-165 до 31 грудня 2024 року (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до Договору №03-01-165)?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-29 15:15:21
Відповідь замовника на пояснення
У відповідності до запиту на пояснення опублікованого УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ в електронній системі закупівель Prozorro у межах моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-21-011019-a, повідомляємо наступну інформацію.
14 грудня 2023 року на адресу Комунального підприємства «Ладижинський комбінат комунальних підприємств» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області надійшов лист від ФОП Кулешова Олександра Миколайовича, який виступає підрядником згідно Договору підряду №03-01-165 від 11.08.2023 року ( далі –Договір). В листі зазначалося, що Підрядником під час виконання робіт було встановлено, що виконати всі роботи передбаченні проектно-кошторисною документацією неможливо, так як дані в ПКД вказані без урахування багатьох факторів, що впливають на якість та терміни виконання робіт. Також Підрядник зазначає, що потрібно виконати додаткові роботи, які не запроектовані в ПКД та без яких неможливо своєчасне завершення робіт по даному об’єкту, а саме до 31.12.2023 року. Замовником було опрацьоване дане звернення Підрядника, вивчено та проаналізовано дані зазначені в ПКД та прийнято рішення про внесення зміни (коригування) в проектно-кошторисну документацію.
Враховуючи вищенаведену інформацію, керуючись умовами Договору підряду №03-01-165 від 11.08.2023 року, Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), п.19 Особливостей затверджених постановою «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178 ( зі змінами) Замовник прийняв рішення продовжити строк виконання робі та строк дії Договору відповідно до Додаткової угоди №2 від 26.12.2023 року.
Документи, що обгрунтовують пояснення Замовника додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2023-07-21-011019-a , врахувавши зобов`язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, повідомляємо, що цією інформацією Замовник підтвержує вжиття заходів направлених на недопущення таких порушень у подальшому, шляхом дотримання уповноваженою особою всіх вимог чинного законодавства України при проведенні процедур закупівель, складанні тендерної документації та проекту договору. Також Замовник зобов’язується у 2024 році направити уповноважену особу на підвищення кваліфікації.
2024-01-05 09:21:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУЛЕШОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
3 130 459,88
UAH з ПДВ
|
3 130 459,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУЛЕШОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #3216708790 |
Переможець |
3 130 459,88
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2023 18:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2023 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2024 14:11
|
Додаткова угода № 6 з додатками.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2024 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2024 15:32
|
Лист від підрядника.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 15:23
|
Додаткова угода № 5 з додатками.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2024 13:59
|
Додаткова угода №4 з додатком.pdf | зміни до договору |
02 липня 2024 13:55
|
Лист від підрядника.pdf | зміни до договору |
02 липня 2024 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2024 14:58
|
Додаткова угода №3 з додатком.pdf | зміни до договору |
22 січня 2024 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 09:16
|
Додаткова угода № 2 з додатком.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2023 18:29
|
Додаткова угода № 1 з додатками.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2023 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2023 13:43
|
Додаток № 1 до договору підряду.pdf | укладений |
11 серпня 2023 13:37
|
Договір підряду №03-01-165.pdf | укладений |
11 серпня 2023 13:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із надходженням фінансування та можливістю підрядника достроково виконати роботи сторони домовилися внести зміни до п.1.4. розділу 1 «Предмет Договору» та п.2.1. розділу 2 «Договірна ціна» Договору та викласти в новій редакції: - «п.1.4. Підрядник повинен розпочати виконання робіт протягом 5-ти робочих днів після передачі дозвільної документації та надання фронту робіт Замовником і завершити виконання робіт до 31.12.2023 року». - «п.2.1. Вартість робіт за результатами процедури закупівлі визначається твердою договірною ціною (додаток №1) та складає 3 130 459 грн. 88 коп. ( три мільйони сто тридцять тисяч чотириста п'ятдесят дев'ять грн. 88 коп.),без ПДВ та включає всі витрати Підрядника пов’язані з виконанням умов даного Договору. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання виключно в межах відповідних фактичних надходжень коштів. Сума бюджетних асигнувань на 2023 рік складає 3 130 459 грн. 88 коп. ( три мільйони сто тридцять тисяч чотириста п'ятдесят дев'ять грн. 88 коп.), без ПДВ. Сторони домовилися нести зміни до п.16.1. розділу 16 «Строк дії Договору » та викласти в новій редакції: - «п. 16.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2023 року, а у частині розрахунків за виконані роботи та гарантійних зобов’язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов'язки відповідно до Договору.» Додаток №2- календарний графік виконання робіт та Додаток №3- план фінансування до Договору викласти в новій редакції. Замовником в електронній системі закупівель вибрано п.п.4 п.19 Особливостей у зв'язку з тим, що це дає технічну можливість замовнику редагувати строк виконання робіт та термін дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 03-01-165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст.ст. 651, 654, Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), п.19 Особливостей затверджених постановою «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178 ( зі змінами), п.15 Договору, у зв’язку із винекненням необхідності внесення змін в проектно-кошторисну документація сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк виконання робіт, внести зміни до п.1.4 Договору та викласти його в новій редакції: «п.1.4. Підрядник повинен розпочати виконання робіт протягом 5-ти робочих днів після передачі дозвільної документації та надання фронту робіт Замовником і завершити виконання робіт до 30.06.2024 року». Сторони домовилися продовжити строк дії Договору, внести зміни до п.16.1. Договору та викласти його в новій редакції: - «п. 16.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2024 року, а у частині розрахунків за виконані роботи та гарантійних зобов’язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов'язки відповідно до Договору.» Сторони домовилися Додаток №2- календарний графік виконання робіт до Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 03-01-165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни та доповнити п. 2.1 Договору і викласти його в новій редакції: «п.2.1. Вартість робіт за результатами процедури закупівлі визначається твердою договірною ціною (додаток №1) та складає 3 130 459 грн. 88 коп. ( три мільйони сто тридцять тисяч чотириста п'ятдесят дев'ять грн. 88 коп.),без ПДВ та включає всі витрати Підрядника пов’язані з виконанням умов даного Договору. Фінансування робіт у 2023 році згідно актів виконаних робіт здійснювалося в розмірі 1 565 058,87 грн.( один мільйон п’ятсот шістдесят п’ять тисяч п’ятдесят вісім гривень 87 копійок) без ПДВ. Фінансування робіт у 2024 році здійснюється в розмірі 1 565 401,01 грн.( один мільйон п’ятсот шістдесят п’ять тисяч чотириста одна гривня 01 копійка) без ПДВ.Замовник бере на себе фінансові зобов’язання виключно в межах відповідних фактичних надходжень коштів.Додаток №3- план фінансування до Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 03-01-165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст.ст. 651, 654, Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), п.19 Особливостей затверджених постановою «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178 ( зі змінами), умовами Договору, у зв’язку із винекненням об’єктивних обставин сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк виконання робіт, внести зміни до п.1.4 Договору та викласти його в новій редакції: - «п.1.4. Підрядник повинен розпочати виконання робіт протягом 5-ти робочих днів після передачі дозвільної документації та надання фронту робіт Замовником і завершити виконання робіт до 31.10.2024 року». |
Номер договору про закупівлю: | 03-01-165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст.ст. 651, 654, Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), п.19 Особливостей затверджених постановою «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178 ( зі змінами),умовами Договору, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання робіт в строки передбачені договором, сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк виконання робіт, внести зміни до п.1.4 Договору та викласти його в новій редакції: «п.1.4. Підрядник повинен розпочати виконання робіт протягом 5-ти робочих днів після передачі дозвільної документації та надання фронту робіт Замовником і завершити виконання робіт до 31.12.2024 року». |
Номер договору про закупівлю: | 03-01-165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зменшенням обсягів виконаних робіт на підставі коригування проектно-кошторисної документації сторони домовилися внести зміни до п.2.1. розділу 2 «Договірна ціна» Договору та викласти в новій редакції: «п.2.1. Вартість робіт за результатами процедури закупівлі визначається твердою договірною ціною (додаток №1) та складає 2 829 317 грн._ 54 коп. ( два мільйони вісімсот двадцять дев’ять тисяч триста сімнадцять грн. 54 коп.), без ПДВ та включає всі витрати Підрядника пов’язані з виконанням умов даного Договору. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання виключно в межах відповідних фактичних надходжень коштів." |
Номер договору про закупівлю: | 03-01-165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |