Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
32330000-5-Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Створення комплексної системи відеоспостереження в місті Узин Білоцерківського району Київської області)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2023-07-21-010404-a ● af28c02d2eca4ae89eb98452db1f69c4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГУНП в Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108616 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15 |
Контактна особа: |
Ропай Сергій Сергійович +380442716478 ropay.s.2017@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2023 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Створення комплексної системи відеоспостереження в місті Узин Білоцерківського району Київської області - субвенція
Створення комплексної системи відеоспостереження в місті Узин Білоцерківського району Київської області - субвенція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Створення комплексної системи відеоспостереження в місті Узин Білоцерківського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2023 17:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2023 17:06 |
Перелік змін що вносяться-1.docx | |
27 липня 2023 17:06 |
ТД узин-зміни.docx |
27 липня 2023 17:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 липня 2023 17:06 |
Перелік змін що вносяться-1.docx
|
||||||
27 липня 2023 17:06 |
ТД узин-зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фінансування війни в Україні
Дата подання: 25 липня 2023 20:54
Дата відповіді: 27 липня 2023 17:08
Шановний Замовнику!
Додаток № 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО СТВОРЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ В МІСТІ УЗИН БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ містить вказівку на марку і модель товару, який Ви хочете закупити, а саме:
відеосервери зберігання даних для побудови сloud-платформи: Hikvision DS-A72024R-CVS – 8 шт.; Hikvision DS-A81024S-ICVS – 2 шт.;
відеосервер розпізнавання обличчя Hikvision DS-IF1064-03U/X – 4 шт.;
· сервер Big-data Hikvision DS-VBD1HH-UF/H – 1 шт.;
· сервер управління відеосерверами зберігання Hikvision IS-VSE2326M-SGA/WIN 2012 R2 – 1 шт.;
· сервер контролю, конфігурації та перевірки статусу всіх пристроїв Hikvision IS-VSE2326XBBA/WIN 2012 R2 – 1 шт.;
· стрімінговий сервер Hikvision DS-VD22D-B/HW5 – 2 шт.;
· серверне програмне забезпечення – Hikvision HikCentral Master Lite;
А також 1932 відеокамер виробництва Hikvision тощо.
Проте відповідно до повідомлення на офіційному сайті НАЗК від 5 червня 2023 року, китайську компанію-виробника Hikvision додано до переліку міжнародних спонсорів війни.
Причиною цього стала її активна робота на російському ринку та постачання цією компанією обладнання подвійного призначення, яке може використовуватись у воєнних цілях. Як зазначає НАЗК у відповідній публікації: завдяки роботі цієї компанії на ринку держави-терориста, рф у вільному доступі має дрони, тепловізори, камери спостереження, які можуть бути використані на БПЛА, протидронні рушниці та інші засоби для продовження війни проти України. Це доводить пряме фінансування війни китайською компанією Hikvision.
А яка Ваша позиція? Ви плануєте за бюджетні кошти фінансувати тих, хто фінансує росію?
Шановний Замовнику, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації в частині закупівлі товару виробництва Hikvision.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до технічних вимог, зазначених у Додатку 3 до тендерної документації комплексна система відеоспостереження повинна бути інтегрована до загальнообласної комплексної системи відеоспостереження Київської області, що має централізовану трирівневу архітектуру: комплексні системи відеоспостереження, сloud-платформу збору, обробки та накопичення відеоданих та моніторинговий центр Головного управління Національної поліції в Київській області.
Для послідовного розвитку комплексної системи відеоспостереження Київської області, необхідно забезпечити технічну та програмну сумісність обладнання комплексної системи відеоспостереження в місті Узин Білоцерківського району Київської області з обладнанням сloud-платформи збору та накопичення відеоданих, склад якої визначено у розділі 2 цих Технічних вимог, можливість централізованого керування мережевим обладнанням та відеокамерами, забезпечити оперативний доступ різних підрозділів правоохоронних органів до інформації, що обробляється комплексними системами відеоспостереження, мінімізувати витрати на технічне обслуговування, забезпечити підмінний фонд тощо. Зазначене досягається шляхом уніфікації обладнання, що використовується у конкретній комплексній системі відеоспостереження, і вимагає чіткого визначення конкретного типу обладнання, характеристики якого зазначені у підпунктах 4.1-4.16 розділу 4 цих вимог, відповідно до ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи, що Комплексна система відеоспостереження в умовах сьогодення є одним із основних засобів, за допомогою яких здійснюється належна реалізація завдань та функцій Національної поліції України та її територіальних підрозділів, припинення (або відтермінування на невизначений строк) її створення не дозволить досягти повноцінної потужності її роботи та, відповідно, не забезпечить максимальних результатів розкриття злочинів «по гарячих слідах», встановлення осіб, що вчинили злочини та правопорушення, визначення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також фіксації подій (ДТП, хуліганство, крадіжка тощо), що мають істотне значення для кваліфікації злочину чи правопорушення.
Однією з важливих функцій Комплексної системи відеоспостереження є зокрема відеофіксація злочинів в умовах воєнного стану.
Звертаємо Вашу увагу, що 24.05.2023 на офіційному веб-сайті НАЗК розміщено роз’яснення щодо критеріїв включення та виключення світових компаній до переліку «Міжнародні спонсори війни» на порталі «Війна і санкції», де зазначено, що мета і завдання НАЗК – репутаційний тиск, а юридичним наслідком співпраці з «Міжнародним спонсором війни» є репутаційний.
Станом на 26.07.2023 Рада Національної безпеки і оборони України не приймала рішення про внесення китайської компанії «Hikvision» до переліку юридичних осіб, до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) та Указ Президента України про введення в дію такого рішення відсутній.
Враховуючи переваги від своєчасного створення Комплексної системи відеоспостереження та оцінюючи можливі фінансові збитки, що будуть надані державному бюджету у разі відтермінування або відмови від подальшого її покращення, замовник дійшов до висновку щодо відсутності аргументованих підстав для внесення змін до Тендерної документації.
Відповідно до технічних вимог, зазначених у Додатку 3 до тендерної документації комплексна система відеоспостереження повинна бути інтегрована до загальнообласної комплексної системи відеоспостереження Київської області, що має централізовану трирівневу архітектуру: комплексні системи відеоспостереження, сloud-платформу збору, обробки та накопичення відеоданих та моніторинговий центр Головного управління Національної поліції в Київській області.
Для послідовного розвитку комплексної системи відеоспостереження Київської області, необхідно забезпечити технічну та програмну сумісність обладнання комплексної системи відеоспостереження в місті Узин Білоцерківського району Київської області з обладнанням сloud-платформи збору та накопичення відеоданих, склад якої визначено у розділі 2 цих Технічних вимог, можливість централізованого керування мережевим обладнанням та відеокамерами, забезпечити оперативний доступ різних підрозділів правоохоронних органів до інформації, що обробляється комплексними системами відеоспостереження, мінімізувати витрати на технічне обслуговування, забезпечити підмінний фонд тощо. Зазначене досягається шляхом уніфікації обладнання, що використовується у конкретній комплексній системі відеоспостереження, і вимагає чіткого визначення конкретного типу обладнання, характеристики якого зазначені у підпунктах 4.1-4.16 розділу 4 цих вимог, відповідно до ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи, що Комплексна система відеоспостереження в умовах сьогодення є одним із основних засобів, за допомогою яких здійснюється належна реалізація завдань та функцій Національної поліції України та її територіальних підрозділів, припинення (або відтермінування на невизначений строк) її створення не дозволить досягти повноцінної потужності її роботи та, відповідно, не забезпечить максимальних результатів розкриття злочинів «по гарячих слідах», встановлення осіб, що вчинили злочини та правопорушення, визначення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також фіксації подій (ДТП, хуліганство, крадіжка тощо), що мають істотне значення для кваліфікації злочину чи правопорушення.
Однією з важливих функцій Комплексної системи відеоспостереження є зокрема відеофіксація злочинів в умовах воєнного стану.
Звертаємо Вашу увагу, що 24.05.2023 на офіційному веб-сайті НАЗК розміщено роз’яснення щодо критеріїв включення та виключення світових компаній до переліку «Міжнародні спонсори війни» на порталі «Війна і санкції», де зазначено, що мета і завдання НАЗК – репутаційний тиск, а юридичним наслідком співпраці з «Міжнародним спонсором війни» є репутаційний.
Станом на 26.07.2023 Рада Національної безпеки і оборони України не приймала рішення про внесення китайської компанії «Hikvision» до переліку юридичних осіб, до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) та Указ Президента України про введення в дію такого рішення відсутній.
Враховуючи переваги від своєчасного створення Комплексної системи відеоспостереження та оцінюючи можливі фінансові збитки, що будуть надані державному бюджету у разі відтермінування або відмови від подальшого її покращення, замовник дійшов до висновку щодо відсутності аргументованих підстав для внесення змін до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» |
498 104,06
UAH з ПДВ
|
498 104,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» #41522192 |
Переможець |
498 104,06
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2023 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2023 18:06
|
Договір № 1092 від 22.08.2023.pdf | укладений |
22 серпня 2023 17:51
|