Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛІЦЕЙ НОВГОРОДКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 33329158 |
Місцезнаходження: | 28200, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький р-н, селище міського типу Новгородка, вул.Авер"янова, будинок 2 |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Кривенко +380677591915 licey_novgorodka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2023 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 310 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 554,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | вид та розмір забезпечення тендерної пропозиції – електронна гарантія видана банком; 5000 грн.; строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику: не менше ніж строк дії тендерної пропозиції; забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; інші умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 14 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт та за наявності у Замовника відповідного фінансування на виконання робіт. Після отримання вказаних документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи протягом 20 днів з дати складення Сторонами вказаних документів; інші умови оплати - згідно розділу 15 додатку 1 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%); | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2023 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2023 16:58 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-16-000031 ● ac8841069a214c3a84baa9a374f83391
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2023 17:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.08.2023 № 57-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 16.08.2023 № 57-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-07-21-010115-a 21.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-18 14:59:28
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво транспортабельної модульної котельні для опалення будівлі ліцею Новгородківської селищної ради, Кропивницького району, Кіровоградської області за адресою: Україна, 28200, Кіровоградська область, Кропивницький район, смт. Новгородка, вул. Авер`янова, будинок 2 (1 черга)», код ДК «Єдиний закупівельний словник» 021:2015: 45251000-1 – будівництво електростанцій і теплових станцій (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-21-010115-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-23 16:53:41
ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі згідно предмету: «Нове будівництво транспортабельної модульної котельні для опалення будівлі ліцею Новгородківської селищної ради, Кропивницького району, Кіровоградської області за адресою: Україна, 28200, Кіровоградська область, Кропивницький р-н, смт. Новгородка, вул. Авер’янова, будинок, 2 (1 черга) ДК 021:2015 (CPV) - 45251000-1 – Будівництво електростанцій і теплових станцій», розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Згідно ч. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Для виконання робіт згідно об’єкту будівництва генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів. Щодо виготовленої проектної документації на будівництво виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт №26/0330Е-06/23 від 26.06.2023р.
У складі кошторисної частини проектної документації міститься підсумкова відомість ресурсів, що визначає перелік врахованих у кошторисній вартості будівництва матеріалів, виробів та комплектів, що мають бути використані при виконанні робіт, а так само локальні кошториси на будівельні роботи №№ 02-01-01, 02-01-02, 04-01-01, 06-01-01, які відповідно визначають перелік та обсяги робіт згідно об’єкту (згідно черги 1).
Згідно абз. 3 п. 5.1. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Таким чином, при визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (найменування та обсяги робіт, витрат, тощо), що передбачені тендерною документацією, для складення технічної специфікації та на виконання КНУ використано дані згідно наявних у складі інвесторської кошторисної документації підсумкової відомості ресурсів та локальних кошторисів на будівельні роботи.
В той же час, для визначення очікуваної вартості об’єкту будівництва (2 310 960,00 грн. з ПДВ) використано дані зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва згідно черги 1, та в якості очікуваної вартості прийнято суму, отриману шляхом додавання вартостей витрат згідно вказаного розрахунку за підсумком глав 1-9 (1762,324 тис. грн.), сум кошторисного прибутку (37,755 тис. грн.), коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (11,817 тис. грн.), коштів на покриття ризику (даний показник враховано пропорційно з перерахунку 1,5 % для підрядника згідно п. 5.31. КНУ для твердої договірної ціни, та згідно прийнятого до розрахунку у складі зведеного кошторисного розрахунку показника витрат на покриття ризику всiх учасникiв будівництва в розмірі 2% від підсумку глав 1-12 зведеного кошторисного розрахунку – 38,482 тис. грн.), коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (85,057 тис. грн.), та розміру ПДВ на вказані витрати – 20%.
Розмір бюджетного призначення визначається у відповідності до кошторису замовника на 2023 по КПКВК 0617321 від 09 травня 2023 року, згідно рішення сесії Новгородківської селищної ради № 2406 від 27.04.2023р., та довідки про зміни до кошторису на 2023 рік по КПКВК 0617321 від 26.07.2023 року, відповідно до рішення сесії Новгородківської селищної ради № 2934 від 14.07.2023р., в тому числі за кодом КЕКВ: 3122 — Капітальне будівництво (придбання) інших об’єктів (підтверджуючі документи щодо бюджетного призначення додаються).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі згідно предмету: «Нове будівництво транспортабельної модульної котельні для опалення будівлі ліцею Новгородківської селищної ради, Кропивницького району, Кіровоградської області за адресою: Україна, 28200, Кіровоградська область, Кропивницький р-н, смт. Новгородка, вул. Авер’янова, будинок, 2 (1 черга) ДК 021:2015 (CPV) - 45251000-1 – Будівництво електростанцій і теплових станцій», розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено у встановлені строки на власному веб-сайті замовника за посиланням: https://nov-school.kr.ua/finansova-zvitnist-publichni-zakupivli/ (Розділ сайту "Публічна інформація", далі пункт "Фінансова звітність, публічні закупівлі")
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-18 15:02:20
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво транспортабельної модульної котельні для опалення будівлі ліцею Новгородківської селищної ради, Кропивницького району, Кіровоградської області за адресою: Україна, 28200, Кіровоградська область, Кропивницький район, смт. Новгородка, вул. Авер`янова, будинок 2 (1 черга)», код ДК «Єдиний закупівельний словник» 021:2015: 45251000-1 – будівництво електростанцій і теплових станцій (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-21-010115-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі фізичної особи підприємця Бень Сергія Валентиновича (далі – ФОП Бень С.В.) як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей та автоматично не відмінено електронною системою закупівель процедуру відкритих торгів на підставі підпункту 1 пункту 51 Особливостей?
Так, пунктом 3 підпункту 3.1 Розділу 2 «Відомості згідно ст. 22 Закону» (далі – Розділ 2) тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема, підсумкову відомість ресурсів згідно об`єкту та щодо всього обсягу виконання, передбаченого згідно Додатку 2 тендерної документації.
Додатком 2 «Технічна специфікація щодо предмета закупівлі» (далі – Додаток 2) тендерної документації передбачено перелік обсягів робіт із зазначенням необхідних для їх виконання автотранспортних засобів, зокрема:
- розроблення грунту у відвал екскаваторами «драглайн» або «зворотня лопата» з ковшом місткістю 0,25 м3;
- засипка траншей і котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт з переміщенням грунту до 5м.
В наданій учасником ФОП Бень С.В. у складі тендерної пропозиції Підсумковій відомості ресурсів відсутні такі автотранспортні засоби, як екскаватор «драглайн» або «зворотня лопата» з ковшом та бульдозер.
Крім того, Додатком 2 тендерної документації передбачено установлення світильників світлодіодних в кількості 2 шт. та котла, що працює на твердому паливі з топкою механічною, напівмеханічною без пароперегрівача, паропродуктивність до 1 т/год. в кількості 1 шт.
В наданій учасником ФОП Бень С.В. у складі тендерної пропозиції Підсумковій відомості ресурсів відсутні світильники світлодіодні та котел, що працює на твердому паливі з топкою механічною, напівмеханічною без пароперегрівача, паропродуктивність до 1 т/год., чим учасником не підтверджено відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам його тендерній пропозиції та не дотримано вимоги Додатка 2 тендерної документації.
Також, пунктом 2 Розділу 2 тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням ПІБ, посади, досвід роботи працівника.
На виконання вказаної вимоги учасником ФОП Бень С.В. у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 31.07.2023 № 10, в якій учасник повідомляє про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору про закупівлю, а саме, одного машиніста екскаватора (Бень В.О.), одного зварника (Байбуз В.Л.), двох слюсарів-сантехніків (Орлик О.М., Чернієнко П.М.) та одного електрика (Бень С.В.). Тобто, учасник ФОП Бень С.В. зазначив про наявність лише одного водія – машиніст екскаватора Бень В.О., при цьому в Підсумковій відомості ресурсів, яка надана учасником у складі тендерної пропозиції, учасник вказав про наявність у нього декілька автотранспортних засобів, а саме, автомобіль бортовий, кран на автомобільному ходу, екскаватор на гусеничному ходу, коток дорожній самохідний вібраційний та асфальтоукладальник універсальний. Тобто, для належного виконання робіт по будівництву в учасника повинно бути п`ять водіїв та щонайменше один дорожній працівник, оскільки обсягами робіт передбачено дорожнє покриття гарячою асфальтобетонною сумішю, чим учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід його тендерній пропозиції та не дотримано вимоги пункту 2 Розділу 2 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-23 17:01:43
Щодо надання пояснень
На виконання запиту замовнику на пояснення від 18.08.2023р., ЛІЦЕЙ НОВГОРОДКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в межах трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надає інформацію та пояснення по суті заданих питань.
1) Щодо машин та механізмів, вартість експлуатації яких врахована у складі договірної ціни учасника.
Згідно п. п. 1 та 15 підрозділу «Загальнобудівельні роботи» розділу 1 «Обсяги робіт» додатку 2 до тендерної документації передбачено наступні найменування робіт:
1. Розроблення грунту у вiдвал екскаваторами "драглайн" або "зворотна лопата" з ковшом мiсткiстю 0,25 м3, група грунтiв 2, траншей прямокутного перерiзу – 1000м3/0,041904 (довідково: шифр норми згідно інвесторського локального кошторису замовника у складі ПКД на будівельні роботи №02-01-01 - КБ1-13-5 тех.ч. п.1.3.36 к(труд)=1,25 к(ЕММ)=1,25);
15. Засипка траншей i котлованiв бульдозерами потужнiстю 59 кВт [80 к.с.] з переміщенням грунту до 5 м, група грунтiв 2 – 1000 м3/0,00714 (довідково: шифр норми згідно інвесторського локального кошторису замовника у складі ПКД на будівельні роботи №02-01-01 - КБ1-27-2).
У складі тендерної пропозиції учасником надано локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 (Загальнобудівельні роботи), пунктами 1 та 15 якого передбачено наступні витрати:
1. Розроблення грунту у вiдвал екскаваторами "драглайн" або "зворотна лопата" з ковшом мiсткiстю 0,25 м3, група грунтiв 2, траншей прямокутного перерiзу – 1000м3/0,041904 (шифр норми згідно локального кошторису учасника на будівельні роботи №02-01-01 - КБ1-13-5 тех.ч. п.1.3.36 к(труд)=1,25 к(ЕММ)=1,25);
15. Засипка траншей i котлованiв бульдозерами потужнiстю 59 кВт [80 к.с.] з переміщенням грунту до 5 м, група грунтiв 2 – 1000 м3/0,00714 (шифр норми згідно локального кошторису учасника на будівельні роботи №02-01-01 - КБ1-27-2), а отже враховані учасником в цій частині витрати відповідають обсягам та видам робіт, що передбачені тендерною документацією, а застосовані учасником шифри норм та відповідні розцінки відповідають умовам ПКД.
Також повідомляємо, що змістом тендерної документації не передбачено переліку будівельних машин і механізмів, що повинні бути враховані учасником у складі розділу 2 підсумкової відомості ресурсів, а так само тендерною документацією не встановлено такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та відповідно способу його документального підтвердження учасником у складі тендерної пропозиції.
Згідно п. 5.9. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт.
У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.
У складі підсумкової відомості ресурсів учасником враховано найменування машини - Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,4 м3, при цьому її застосування не змінює технологію виконання вказаних вище робіт, не впливає на можливість досягнення проектних рішень, тощо, а вартість будівельних робіт визначена учасником за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.
Згідно п. 3.1.1. розділу 2 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва») згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: локальні кошториси на будівельні роботи, підсумкову відомість ресурсів згідно об’єкту, та щодо всього обсягу виконання, передбаченого згідно додатку 2 тендерної документації, при цьому всі зазначені в цьому пункті розрахунки повинні бути виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Згідно п. 3.3. вказаного розділу найменування, обсяг та якісні вимоги до виконання робіт (технічну специфікацію) визначено згідно додатку 2 тендерної документації. Вартість робіт, що виконуватимуться учасником, повинна бути розрахована з урахуванням вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та додатку 2 тендерної документації, а так само їх якість та матеріальні ресурси, що використовуватимуться для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, проектній документації.
За підсумком зазначеного вбачається, що учасником дотримано вимог тендерної документації щодо найменувань, обсягів робіт та витрат, їх технічних та якісних характеристик, учасником вірно застосовано відповідні розцінки згідно кошторисних норм, враховані учасником машини та механізми не спотворюють дотримання технічних та технологічних рішень, методів виконання робіт, що передбачені проектно-кошторисною документацією на будівництво, а так само в цілому виконані учасником розрахунки договірної ціни, в тому числі підсумкова відомість ресурсів не суперечить умовам КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Таким чином, у замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника в цій частині.
2) Щодо наявності в розрахунку вартості тендерної пропозиції учасника світильників світлодіодних, а так само врахування учасником у вартості тендерної пропозиції учасника котла, що працює на твердому паливі з топкою механічною, напівмеханічною без пароперегрівача, паропродуктивність до 1 т/год. в кількості 1 шт.
1. Вичерпний перелік матеріалів, виробів та конструкцій, що мають бути враховані учасником у вартості тендерної пропозиції передбачено згідно розділу «Відомість ресурсів» додатку 2 до тендерної документації.
Так зокрема, вказаним розділом передбачено витрату: вуличний світильник зовнішнього освітлення LED - зі світлодіодами, 50Вт, 220, ІР65 ДКУ-50 – 2 шт.
У складі тендерної пропозиції учасником надано підсумкову відомість ресурсів (файл «8_Договірна ціна.pdf», оприлюднений в електронній системі закупівель 28 липня 2023р. о 17:36, шифр документу – 25_ДЦ_ИВР), на сторінці 17 якої в п. 211 міститься витрата:
«Вуличний світильник зовнішнього освітлення LED - зі світлодіодами, 50Вт, 220, ІР65 ДКУ-50 – 2 шт.», вартістю 5468,98 грн.
Таким чином, Ваша теза в частині «В наданій учасником ФОП Бень С.В. у складі тендерної пропозиції Підсумковій відомості ресурсів відсутні світильники світлодіодні» не підтверджується згідно документів тендерної пропозиції учасника, що оприлюднені в електронній системі закупівель, а так само учасником вірно враховано вартість вказаної витрати у складі розрахунку вартості тендерної пропозиції.
2. Згідно п. 7 підрозділу «Зовнішні мережі теплопостачання» розділу 1 «Обсяги робіт» додатку 2 до тендерної документації передбачено найменування роботи «Котел, що працює на твердому паливі з топкою механічною, напівмеханічною без пароперегрівача, паропродуктивність до 1 т/год», що передбачена згідно шифру норми КП7-2-1 (де «КП» - Збірники на пусконалагоджувальні роботи, КНУ РЕКНрв, а саме Збірник міжгалузевого застосування №7 «Теплоенергетичне устаткування») у складі інвесторського локального кошторису №06-01-01 (дана норма застосована для пусконалагоджувальних робіт транспортабельної модульної котельні).
В той же час, як вже зазначалось вище, вичерпний перелік матеріалів, виробів та конструкцій, що мають бути враховані учасником у вартості тендерної пропозиції передбачено згідно розділу «Відомість ресурсів» додатку 2 до тендерної документації, при цьому відомістю ресурсів не передбачено витрати у вигляді вартості власне самого котла, оскільки останній є матеріалом замовника (на момент оголошення закупівлі вже перебуває на балансі замовника), та передається підряднику при виконанні робіт для виконання останнім виключно пусконалагоджувальних (монтажних) робіт щодо останнього. Відповідно вартість котла не може враховуватись учасником у складі тендерної пропозиції.
Згідно п. 7 наданого учасником у складі тендерної пропозиції локального кошторису на будівельні роботи №06-01-01 «Зовнішні мережі теплопостачання» враховано найменування витрати - «Котел, що працює на твердому паливі з топкою механічною, напівмеханічною без пароперегрівача, паропродуктивність до 1 т/год», та згідно шифру норми КП7-2-1 як пусконалагоджувальні роботи, що відповідає умовам тендерної документації та кошторисної частини інвесторської кошторисної документації у складі ПКД замовника, та без урахування вартості власне самого котла, який є матеріалом замовника, що також відповідає змісту розділу «Відомість ресурсів» додатку 2 до тендерної документації, яка не містить такого виду витрати у вигляді вартості котла.
Отже, розрахунки витрат у складі тендерної пропозиції учасника в повній мірі відповідають інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що передбачені тендерною документацією, та відповідно у замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника в цій частині.
Щодо підтвердження учасником відповідності кваліфікаційному критерію – наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід.
Згідно абз. 1 п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. При цьому, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, замовник при закупівлі зокрема робіт у будь-якому випадку встановлює в тендерній документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а так само самостійно та керуючись принципами публічних закупівель визначає спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно п. п. 1 п. 2.1. розділу 2 тендерної документації замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме учасник повинен підтвердити наявність щонайменше одного працівника, який має допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, та якому присвоєно групу з електробезпеки не нижче 3-ї.
В той же час, згідно Вашого запиту стверджується, що для належного виконання робіт по будівництву в учасника повинно бути п`ять водіїв та щонайменше один дорожній працівник, оскільки обсягами робіт передбачено дорожнє покриття гарячою асфальтобетонною сумішю, чим учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід його тендерній пропозиції та не дотримано вимоги пункту 2 Розділу 2 тендерної документації. Таким чином, дана теза суперечить змісту кваліфікаційного критерію (підтвердити наявність щонайменше одного працівника, який має допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, та якому присвоєно групу з електробезпеки не нижче 3-ї), та способу його підтвердження, передбаченого тендерною документацією, оскільки жодним з пунктів тендерної документації не вимагалось підтвердження учасником наявності водіїв, дорожнього працівника, тощо.
Таким чином, вчинене Вами довільне тлумачення змісту тендерної документації у вказаній частині, суперечить приписам абз. 8 п. 37 Особливостей, згідно якого передбачено, що замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації, п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якого закупівля повинна здійснюватись в тому числі за принципом об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, абз. 2 ст. 19 Конституції України, згідно якого органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Також зауважуємо, що змістом тендерної документації не передбачено виразу «для виконання робіт», як це зазначено Вами в реченні «Також, пунктом 2 Розділу 2 тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати …», що свідчить про Вашу необ’єктивність при дослідженні даного питання.
У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Бень С.В. надано: довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 31.07.2023 № 10 (на виконання вимоги про усунення невідповідностей), що містить інформацію про ПІБ, посаду та досвід роботи кожного працівника, та відповідно яка за змістом та формою відповідає вимогам абз. 2 п. п. 2 розділу 2 тендерної документації; копії наказів про прийняття на роботу всіх працівників, інформація про наявність яких зазначена у вказаній вище довідці, при цьому такими наказами підтверджуються в тому числі інформація про ПІБ та посади зазначених працівників, а отже в цій частині учасником виконано вимоги абз. 3 п. п. 2 розділу 2 тендерної документації; копію посвідчення, що підверджує наявність у щонайменше одного працівника учасника (Бень С.В.) допуску до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, а так само копію посвідчення та протоколу перевірки знань законодавчих актів з охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки та щодо вказаного працівника, чим виконано вимоги абз. 4 п. п. 2 розділу 2 тендерної документації.
Таким чином, учасником ФОП Бень С.В. виконано вимоги тендерної документації щодо способу підтвердження учасника кваліфікаційному критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що передбачений тендерною документацією, а так само підтверджено наявність щонайменше одного працівника, який має допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, та якому присвоєно групу з електробезпеки не нижче 3-ї, чим виконано вимоги п. п. 1 п. 2.1. розділу 2 тендерної документації. Отже, у замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника та у вказаній частині.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Ліцей Новгородківської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області, не погоджуючись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-21-010115-a від 29.08.2023р. (далі - висновок), надає заперечення до висновку, в тому числі наступне. 1. У констатуючій частині висновку зазначено: «Так, підпунктом 3.1 пункту 3 Розділу 2 «Відомості згідно ст. 22 Закону» (далі – Розділ 2) тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема, підсумкову відомість ресурсів згідно об`єкту та щодо всього обсягу виконання, передбаченого Додатком 2 «Технічна специфікація щодо предмета закупівлі» (далі – Додаток 2) тендерної документації. Додатком 2 тендерної документації передбачено перелік обсягів робіт із зазначенням необхідних для їх виконання автотранспортних засобів, зокрема: - розроблення грунту у відвал екскаваторами «драглайн» або «зворотня лопата» з ковшом місткістю 0,25 м3; - засипка траншей і котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт з переміщенням грунту до 5м. В наданій учасником ФОП Бень С.В. у складі тендерної пропозиції Підсумковій відомості ресурсів відсутні такі автотранспортні засоби, як екскаватор «драглайн» або «зворотня лопата» з ковшом та бульдозер.». В той же час, органом державного фінансового контролю не враховано пояснення по суті даного питання, що надавались замовником на виконання ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з даного питання 23.08.2023р. через електронну систему закупівель, в тому числі наступне. Згідно п. п. 1 та 15 підрозділу «Загальнобудівельні роботи» розділу 1 «Обсяги робіт» додатку 2 до тендерної документації передбачено наступні найменування робіт: 1. Розроблення грунту у вiдвал екскаваторами "драглайн" або "зворотна лопата" з ковшом мiсткiстю 0,25 м3, група грунтiв 2, траншей прямокутного перерiзу – 1000м3/0,041904 (довідково: шифр норми згідно інвесторського локального кошторису замовника у складі ПКД на будівельні роботи №02-01-01 - КБ1-13-5 тех.ч. п.1.3.36 к(труд)=1,25 к(ЕММ)=1,25); 15. Засипка траншей i котлованiв бульдозерами потужнiстю 59 кВт [80 к.с.] з переміщенням грунту до 5 м, група грунтiв 2 – 1000 м3/0,00714 (довідково: шифр норми згідно інвесторського локального кошторису замовника у складі ПКД на будівельні роботи №02-01-01 - КБ1-27-2). У складі тендерної пропозиції учасником надано локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 (Загальнобудівельні роботи), пунктами 1 та 15 якого передбачено наступні витрати: 1. Розроблення грунту у вiдвал екскаваторами "драглайн" або "зворотна лопата" з ковшом мiсткiстю 0,25 м3, група грунтiв 2, траншей прямокутного перерiзу – 1000м3/0,041904 (шифр норми згідно локального кошторису учасника на будівельні роботи №02-01-01 - КБ1-13-5 тех.ч. п.1.3.36 к(труд)=1,25 к(ЕММ)=1,25); 15. Засипка траншей i котлованiв бульдозерами потужнiстю 59 кВт [80 к.с.] з переміщенням грунту до 5 м, група грунтiв 2 – 1000 м3/0,00714 (шифр норми згідно локального кошторису учасника на будівельні роботи №02-01-01 - КБ1-27-2), а отже враховані учасником в цій частині витрати відповідають обсягам та видам робіт, що передбачені тендерною документацією, а застосовані учасником шифри норм та відповідні розцінки відповідають умовам ПКД. Також повідомляємо, що змістом тендерної документації, зокрема розділом «Відомість ресурсів» додатку 2 тендерної документації не передбачено переліку будівельних машин і механізмів, що повинні бути враховані учасником у складі розділу 2 підсумкової відомості ресурсів, що надається учасником у складі тендерної пропозиції, окрім цього тендерною документацією не встановлено такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та відповідно способу його документального підтвердження учасником у складі тендерної пропозиції. Згідно п. 5.9. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. У складі підсумкової відомості ресурсів учасником враховано найменування машини - Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,4 м3, при цьому її застосування не змінює технологію виконання вказаних вище робіт, не впливає на можливість досягнення проектних рішень, тощо, а вартість будівельних робіт визначена учасником за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. Згідно п. 3.1.1. розділу 2 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва») згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: локальні кошториси на будівельні роботи, підсумкову відомість ресурсів згідно об’єкту, та щодо всього обсягу виконання, передбаченого згідно додатку 2 тендерної документації, при цьому всі зазначені в цьому пункті розрахунки повинні бути виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Згідно п. 3.3. вказаного розділу найменування, обсяг та якісні вимоги до виконання робіт (технічну специфікацію) визначено згідно додатку 2 тендерної документації. Вартість робіт, що виконуватимуться учасником, повинна бути розрахована з урахуванням вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та додатку 2 тендерної документації, а так само їх якість та матеріальні ресурси, що використовуватимуться для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, проектній документації. За підсумком зазначеного вбачається, що учасником дотримано вимог тендерної документації щодо найменувань, обсягів робіт та витрат, їх технічних та якісних характеристик, учасником вірно застосовано відповідні розцінки згідно кошторисних норм, враховані учасником машини та механізми не спотворюють дотримання технічних та технологічних рішень, методів виконання робіт, що передбачені проектно-кошторисною документацією на будівництво, а так само в цілому виконані учасником розрахунки договірної ціни, в тому числі підсумкова відомість ресурсів не суперечить умовам КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Таким чином, у замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника в цій частині. Вважаємо, що неврахування органом державного фінансового контролю всіх наданих аргументів, що ґрунтуються на комплексному тлумаченні як положень тендерної документації та наданих на її виконання документів тендерної пропозиції, а так само норм КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», призвело до необ’єктивного висновку щодо невідповідності в цій частині тендерної пропозиції ФОП Бень С.В. умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 2. У констатуючій частині висновку зазначено: «Крім того, Додатком 2 тендерної документації передбачено установлення світильників світлодіодних в кількості 2 шт. та котла, що працює на твердому паливі з топкою механічною, напівмеханічною без пароперегрівача, паропродуктивність до 1 т/год. в кількості 1 шт. В наданій учасником ФОП Бень С.В. у складі тендерної пропозиції підсумковій відомості ресурсів відсутні світильники світлодіодні та котел, що працює на твердому паливі з топкою механічною, напівмеханічною без пароперегрівача, паропродуктивність до 1 т/год., чим учасником не підтверджено відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам тендерної документації тендерній пропозиції та не дотримано вимоги Додатка 2 тендерної документації.» В той же час, органом державного фінансового контролю не враховано пояснення по суті даного питання, що надавались замовником на виконання ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» за даного питання 23.08.2023р. через електронну систему закупівель, в тому числі наступне. Вичерпний перелік матеріалів, виробів та конструкцій, що мають бути враховані учасником у вартості тендерної пропозиції передбачено згідно розділу «Відомість ресурсів» додатку 2 до тендерної документації. Так зокрема, вказаним розділом передбачено витрату: вуличний світильник зовнішнього освітлення LED - зі світлодіодами, 50Вт, 220, ІР65 ДКУ-50 – 2 шт. У складі тендерної пропозиції учасником надано підсумкову відомість ресурсів (файл «8_Договірна ціна.pdf», оприлюднений в електронній системі закупівель 28 липня 2023р. о 17:36, шифр документу – 25_ДЦ_ИВР), на сторінці 17 якої в п. 211 міститься витрата: «Вуличний світильник зовнішнього освітлення LED - зі світлодіодами, 50Вт, 220, ІР65 ДКУ-50 – 2 шт.», вартістю 5468,98 грн. Таким чином, висновок органу державного фінансового контролю в частині «В наданій учасником ФОП Бень С.В. у складі тендерної пропозиції підсумковій відомості ресурсів відсутні світильники світлодіодні» не підтверджується згідно документів тендерної пропозиції учасника, що оприлюднені в електронній системі закупівель, а так само учасником вірно враховано вартість вказаної витрати у складі розрахунку вартості тендерної пропозиції, при цьому така витрата у повній мірі відповідає як за видом (найменуванням, номенклатурою, тощо), так і за її кількістю вимогам тендерної документації. Згідно п. 7 підрозділу «Зовнішні мережі теплопостачання» розділу 1 «Обсяги робіт» додатку 2 до тендерної документації передбачено найменування роботи «Котел, що працює на твердому паливі з топкою механічною, напівмеханічною без пароперегрівача, паропродуктивність до 1 т/год», що передбачена згідно шифру норми КП7-2-1 (де «КП» - Збірники на пусконалагоджувальні роботи, КНУ РЕКНрв, а саме Збірник міжгалузевого застосування №7 «Теплоенергетичне устаткування») у складі інвесторського локального кошторису №06-01-01 (дана норма застосована для пусконалагоджувальних робіт транспортабельної модульної котельні). В той же час, як вже зазначалось вище, вичерпний перелік матеріалів, виробів та конструкцій, що мають бути враховані учасником у вартості тендерної пропозиції передбачено згідно розділу «Відомість ресурсів» додатку 2 до тендерної документації, при цьому відомістю ресурсів не передбачено витрати у вигляді вартості власне самого котла, оскільки останній є матеріалом замовника (на момент оголошення закупівлі вже перебуває на балансі замовника), та передається підряднику при виконанні робіт для виконання останнім виключно пусконалагоджувальних (монтажних) робіт щодо останнього. Відповідно вартість котла не може враховуватись учасником у складі тендерної пропозиції. Згідно п. 7 наданого учасником у складі тендерної пропозиції локального кошторису на будівельні роботи №06-01-01 «Зовнішні мережі теплопостачання» враховано найменування витрати - «Котел, що працює на твердому паливі з топкою механічною, напівмеханічною без пароперегрівача, паропродуктивність до 1 т/год», та згідно шифру норми КП7-2-1 як пусконалагоджувальні роботи, що відповідає умовам тендерної документації та кошторисної частини інвесторської кошторисної документації у складі ПКД замовника, та без урахування вартості власне самого котла, який є матеріалом замовника, що також відповідає змісту розділу «Відомість ресурсів» додатку 2 до тендерної документації, яка не містить такого виду витрати у вигляді вартості котла. Додатково з даного питання слід зазначити, що згідно п. 3.1.4. розділу 2 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником має бути наданий акт огляду об’єкту будівництва, щодо якого мають бути виконані роботи згідно тендерної документації, складений спільно замовником та учасником до завершення часу на прийом тендерних пропозицій, за підписом уповноважених представників сторін, та зміст якого підтверджує обстеження учасником (представником учасника) будівельного майданчику та ознайомлення учасника (представника учасника) з проектно-кошторисною документацією згідно об’єкту. У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Бень С.В. надано засвідчений належним чином акт огляду об’єкту будівництва, згідно змісту якого вбачається, що за результатами огляду об’єкту представник Учасника підтверджує ознайомлення з обсягом та умовами виконання робіт згідно предмету закупівлі «Нове будівництво транспортабельної модульної котельні для опалення будівлі ліцею Новгородківської селищної ради, Кропивницького району, Кіровоградської області за адресою: Україна, 28200, Кіровоградська область, Кропивницький р-н, смт. Новгородка, вул. Авер’янова, будинок, 2 (1 черга) ДК 021:2015 (CPV) - 45251000-1 – Будівництво електростанцій і теплових станцій, що мають бути виконані (в тому числі враховано можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва), а так само підтверджує ознайомлення зі змістом проектно-кошторисної документації щодо об’єкту будівництва. Таким чином. учасник ФОП Бень С.В. належним чином проінформований щодо змісту проектно-кошторисної документації, а так само щодо робіт та витрат. що мають бути враховані у вартості тендерної пропозиції. Отже, розрахунки витрат у складі тендерної пропозиції учасника в повній мірі відповідають інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що передбачені тендерною документацією, та відповідно у замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника в цій частині. Вважаємо, що неврахування органом державного фінансового контролю всіх наданих аргументів із зазначеного питання, що ґрунтуються на співставленні змісту розділу «Відомість ресурсів» додатку 2 до тендерної документації та Підсумкової відомості ресурсів, наданої учасником у складі тендерної пропозиції, призвело до необ’єктивного висновку щодо невідповідності в цій частині тендерної пропозиції ФОП Бень С.В. умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З урахуванням зазначеного висновок про результати моніторингу закупівлі не є об’єктивним та не грунтується на наявності у змісті тендерної пропозиції учасника-переможця порушень, що спотворюють зміст такої тендерної пропозиції, або так само наявність яких призводила б до невідповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відтак на підставі ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником буде вжито заходів щодо оскарження висновку до суду.
2023-09-04 11:27:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | На виконання ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Ліцей Новгородківської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області повідомляє про оскарження висновку ДАСУ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 29.08.2023 р. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-21-010115-a до суду, а саме позовну заяву направлено до суду 14.09.2023р. шляхом поштового відправлення |
Дата публікації: | 15 вересня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 340/7874/23 |
Дата відкриття провадження: | 29 вересня 2023 |
Документи:
03 жовтня 2023 22:16
|
Електронний підпис |
03 жовтня 2023 22:16
|
Електронний підпис |
15 вересня 2023 15:54
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БЕНЬ СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ" |
2 302 380,82
UAH з ПДВ
|
2 302 380,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "БЕНЬ СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ" #3420210053 |
Переможець |
2 302 380,82
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2023 11:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 серпня 2023 17:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2023 14:24
|
додаткова угода 1 до договору 87 від 09.08.2023.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2023 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2023 09:54
|
додаткова угода 1 до договору 87 від 09.08.2023.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2023 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2023 16:00
|
Локальний кошторис на будівельні роботи 04-01-01.pdf | укладений |
11 серпня 2023 15:59
|
Локальний кошторис на будівельні роботи 02-01-01.pdf | укладений |
11 серпня 2023 15:59
|
Локальний кошторис на будівельні роботи 02-01-02.pdf | укладений |
11 серпня 2023 15:59
|
Локальний кошторис на будівельні роботи 06-01-01.pdf | укладений |
11 серпня 2023 15:59
|
Договірна ціна 25 ДЦ ДЦ.pdf | укладений |
11 серпня 2023 15:59
|
Підсумкова відомість ресурсів 25 ДЦ ИВР.pdf | укладений |
11 серпня 2023 15:59
|
Договір 87 котельня.pdf | укладений |
11 серпня 2023 15:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін згідно ДУ №1 від 10.10.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до договору згідно ДУ №1 від 24.11.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |