Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (2176,3 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
2 691 199 258,00 UAH
UA-2023-07-21-009377-a ● addb38d677294bffa9a4fccbf2b80581
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Паук Христина Михайлівна +380322999141 tenderdorogy.p@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2023 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2023 14:30 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2023 14:30 |
Очікувана вартість: | 2 691 199 258,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 455 996,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (із змінами) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (із змінами) із врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 13 455 996,00 (тринадцять мільйонів чотириста п`ятдесят п`ять тисяч дев`ятсот дев`яносто шість) гривень 00 копійок. Реквізити Замовника: р/р UA 41 820172 0355159015088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п'ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 13455996 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (2176,3 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Автомобільні дороги загального користування місцевого значення Львівської області (2176,3 км)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Зарахування авансу здійснюється відповідно до Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в(УПВ)) Додаток 30 До методики (пункт 7.2) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в(УПВ)) Додаток 30 До методики (пункт 7.2) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3) Додаток 31 до Методики (пункт 7.2), підписаних Сторонами. Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2023 12:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2023 12:11 |
Перелік змін ЕУ 2176_3.pdf | |
17 серпня 2023 12:11 |
НР ТД ЕУ 2176_3.pdf | |
14 серпня 2023 12:44 |
Перелік змін ЕУ 2176_3.pdf | |
25 липня 2023 17:01 |
Перелік змін ЕУ 2176_3.pdf | |
21 липня 2023 15:34 |
ПД ЕУ 2176_3.pdf |
17 серпня 2023 12:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
17 серпня 2023 12:11 |
Перелік змін ЕУ 2176_3.pdf
|
|||||||||
17 серпня 2023 12:11 |
НР ТД ЕУ 2176_3.pdf
|
|||||||||
14 серпня 2023 12:44 |
Перелік змін ЕУ 2176_3.pdf
|
|||||||||
25 липня 2023 17:01 |
Перелік змін ЕУ 2176_3.pdf
|
|||||||||
21 липня 2023 15:34 |
ПД ЕУ 2176_3.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 24 липня 2023 15:52
Дата відповіді: 25 липня 2023 16:17
Незрозумілим є навмисне дублювання видів робіт у вимогах згідно додатку 1 до тендерної документації, а саме вимога щодо підтвердження обсягів робіт з
-розподілення протиожеледних матеріалів (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 174 720 000 м2;
-одночасне очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 32 644,5 км;
Зазначені послуги за своїми технічними, якісними характеристиками, технологією їх виконання є аналогічними (подібними).
Серед виконаних нами робіт, зокрема, є очищення доріг снігоочисником та розприділення протиожеледних матеріалів, які виконувалися одночасно, однак до таких робіт було застосовано розцінки у відповідності до Технічного завдання Замовника цих робіт як окремих.
В свою чергу по даній закупівлі застосовують інші розцінки та розмежовує на окремі послуги з розподілення протиожеледних матеріалів; одночасне очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю. Разом з тим, таке застосування не виключає їх аналогічність за своїми технічними, якісними характеристиками, технологією їх виконання. Аналогічна позиція міститься у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.01.2022 № 1304.
Чи Замовник прийме на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у складі якого учасником серед іншого надавалися вищевказані послуги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовник вимагає підтвердження досвіду виконання окремих видів робіт, які визначено Технічним завданням за предметом закупівлі. Технічним завданням, зокрема, визначено необхідність виконання таких робіт: - розподілення протиожеледних матеріалів (п.130); - одночасне очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю (п.п.131,132). Це окремі види робіт, які відрізняються не лише одиницями виміру, але й технологією їх виконання. Відтак, відсутнє будь-яке дублювання видів робіт в частині вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Вимоги замовника в частині підтвердження Учасниками досвіду виконання аналогічного договору відповідають вимогам Закону «Про публічні закупівлі» та Технічному завданню. Відтак, Замовником не буде прийнято на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у складі якого учасником серед іншого надавалися зазначені Вами послуги.
Замовник вимагає підтвердження досвіду виконання окремих видів робіт, які визначено Технічним завданням за предметом закупівлі. Технічним завданням, зокрема, визначено необхідність виконання таких робіт: - розподілення протиожеледних матеріалів (п.130); - одночасне очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю (п.п.131,132). Це окремі види робіт, які відрізняються не лише одиницями виміру, але й технологією їх виконання. Відтак, відсутнє будь-яке дублювання видів робіт в частині вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Вимоги замовника в частині підтвердження Учасниками досвіду виконання аналогічного договору відповідають вимогам Закону «Про публічні закупівлі» та Технічному завданню. Відтак, Замовником не буде прийнято на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у складі якого учасником серед іншого надавалися зазначені Вами послуги.
ДСТУ ISO
Дата подання: 24 липня 2023 16:10
Дата відповіді: 25 липня 2023 16:19
Замовник оголошуючи публічну закупівлю дискримінує учасників вимагаючи оформити та надати документи під наступними назвами:
«- чинний Сертифікат системи управління (менеджменту) якістю за стандартами ДСТУ ISO 9001:2015, виданого на ім'я учасника, та звіту (чи іншого документа) про наглядовий аудит підтверджуючий чинність сертифікату;»
«- чинний Сертифікат системи екологічного управління на учасника торгів за стандартами ДСТУ ISO 14001:2015, виданого на ім'я учасника, та звіту (чи іншого документа) про наглядовий аудит підтверджуючий чинність сертифікату;»
«- чинний Сертифікат системи управління охороною здоров’я та безпекою праці на учасника торгів за стандартами ДСТУ ISO 45001:2019/45001:2018, виданого на ім'я учасника, та звіту (чи іншого документа)про наглядовий аудит підтверджуючий чинність сертифікату;»
«- чинний Сертифікат внутрішнього аудитора системи менеджменту якості відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019.»
«Усі вищенаведені сертифікати подані учасником в складі тендерної пропозиції повинні бути видані на ім’я учасника в цілому, а не окремі його підрозділи, відділи, представництва, тощо.»
Наявність в Учасника закупівлі вищезазначених Сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019 а тим більше документу під назвою «чинний Сертифікат внутрішнього аудитора системи менеджменту якості відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019» – в Україні не є обов’язковою. В Україні відсутні законодавчі акти, які б зобов’язували суб’єктів господарської діяльності в т.ч. учасників публічних закупівель отримувати вищезазначені Сертифікати.
Відповідно до п.3 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»
Тобто Замовник має право включити інформацію про Сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019 лише у тому випадку, «коли вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством» тобто у випадку відсутності у законодавстві вимоги щодо ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019 – така вимога в Тендерній документації є незаконною.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що передбачена пп.3) п.2 Закону зазначена на у Розділі 6 Інструкції з підготовки Тендерної документації.
При цьому зазначено докладно наступне:
«Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна Технічна специфікація подана замовником у Додатку 3 до тендерної документації.»
При цьому у Додатку 3 повністю відсутня інформація така «характеристика» предмета закупівлі як Сертифікат в т.ч. щодо Сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019.
У той же час, з грубим порушення логіки викладення інформації, Замовник у цьому ж Розділі 6 зазначає про те, що:
«Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установлених замовником (Додаток 4 до тендерної документації).
У Розділі 6 що стосується Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі необґрунтовано зазначена дискримінаційна інформація про Сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019 адже ці сертифікати жодного відношення до Додатку 3 не мають, логічно не пов’язані жодним чином з Інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, жодним чином не обґрунтована необхідність у таких Сертифікатах ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019 ні у тексті Тендерної документації ні у тексті Додатку 3 ні у тексті Додатку 4.
Незрозуміло навіщо Учаснику закупівлі саме Сертифікату внутрішнього аудитора системи менеджменту якості відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019/45001:2018. ДСТУ ISO 45001:2019, адже:
По перше – існування такого сертифікату не передбачено жодними нормами права
По друге – такий сертифікат не видається організації
Враховуючи вищенаведене, вимоги Замовника та Тендерної документації щодо Сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019 та Звітів (чи інших документів) «про наглядовий аудит що підтверджує чинність сертифікату» так само як і вимоги про те, що «Усі вищенаведені сертифікати подані учасником в складі тендерної пропозиції повинні бути видані на ім’я учасника в цілому, а не окремі його підрозділи, відділи, представництва, тощо.» є необгрунтованими та недоцільними та дискримінаційними відповідно до практики АМКУ.
Окрім цього, у випадку участі нерезидента, вимогу щодо заборони подавати Сертифікати на Представництва є дискримінаційною, адже Нерезидент знаходиться не в Україні, відповідно здійснювати сертифікацію відповідності саме ДСТУ є не логічним, адже в Україні знаходиться лише його Представництво на яке видано Сертифікати, що вимагаються.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Асфальтобетонний завод
Дата подання: 24 липня 2023 16:27
Дата відповіді: 25 липня 2023 16:21
Вимогами Тендерної документації передбачено, що «Асфальтобетонний(ні) завод(и) має(ють) бути атестований(і) на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 "Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови" та ДСТУ Б В.2.7-305:2015 "Суміші бітумомінеральні дорожні. Загальні технічні умови".» Однак, вимоги стандарту ДСТУ Б В.2.7-305:2015 "Суміші бітумомінеральні дорожні. Загальні технічні умови" поширюються на суміші, які виготовляють в установці або на дорозі змішуванням мінеральних складових, модифікуючих добавок (або без них) з бітумним в'яжучим (бітумомінеральні суміші - гарячі та холодні), з бітумним в'яжучим або сировиною для виробництва дорожніх в'язких бітумів (органомінеральні вологі суміші) і не стосуються асфальтобетонних сумішей та асфальтобетонного заводу. Просимо пояснити необхідність включення такої вимоги до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!ДСТУ Б В.2.7-305:2015 «Суміші бітумомінеральні дорожні. Загальні технічні умови» (далі-ДСТУ), зокрема, установлює технічні вимоги до бітумомінеральних сумішей, які використовують при будівництві та ремонтах автомобільних доріг загального користування місцевого значення (шар зносу, шари покриття, основи, додаткової основи; вирівнюючий шар; ліквідація вибоїн покриття), в тому числі, щодо суміші холодної бітумомінеральної дорожньої (СБМД) для цілорічного ремонту з ліквідації вибоїн покриття.
Відповідно ДСТУ холодну СБМД марки І, зокрема, використовують і для робіт з ліквідації вибоїн покриття у холодний період року за несприятливих погодних умов.
Згідно до Додатку Б до ДСТУ - «Рекомендації щодо області використання за класами та марками СБМД при виконанні будівельних робіт» не передбачається використання суміші СБМД марки І виготовленої способом змішування на дорозі для виконання, зокрема, робіт з ліквідації вибоїн покриття.
Водночас, ДСТУ визначає, що до СБМД марки І допускається відносити асфальтобетонну суміш та асфальтобетон, які хоча би за одним із показників якості або за номенклатурою сировини не відповідають вимогам ДСТУ Б В.2.7-119
Отже, задля забезпечення робіт якісними матеріалами (сумішами), виробництво сумішей бітумомінеральних дорожніх повинно бути атестовано на відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-305:2015 та підтверджуватись в складі тендерної пропозиції відповідним Атестатом виробництва.
Відповідно ДСТУ холодну СБМД марки І, зокрема, використовують і для робіт з ліквідації вибоїн покриття у холодний період року за несприятливих погодних умов.
Згідно до Додатку Б до ДСТУ - «Рекомендації щодо області використання за класами та марками СБМД при виконанні будівельних робіт» не передбачається використання суміші СБМД марки І виготовленої способом змішування на дорозі для виконання, зокрема, робіт з ліквідації вибоїн покриття.
Водночас, ДСТУ визначає, що до СБМД марки І допускається відносити асфальтобетонну суміш та асфальтобетон, які хоча би за одним із показників якості або за номенклатурою сировини не відповідають вимогам ДСТУ Б В.2.7-119
Отже, задля забезпечення робіт якісними матеріалами (сумішами), виробництво сумішей бітумомінеральних дорожніх повинно бути атестовано на відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-305:2015 та підтверджуватись в складі тендерної пропозиції відповідним Атестатом виробництва.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-21-009377-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: AzVirt MMC, Код ЄДРПОУ:2000025721
Дата подання: 15 серпня 2023 13:05
Штучне обмеження конкуренції
Згідно з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12300-р/пк-пз від 08.08.2023 Органом оскарження встановлено, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) у складі якого учасником серед іншого надавалися послуги/виконувалися роботи, що визначені відповідно до Технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації) а саме:
- ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 12 400 м2;
- ліквідація вибоїн струменевим методом (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 29 116 м2 ;
- холодне фрезерування асфальтобетонного покриття (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 89 000 м2;
- розпушування асфальтобетонного покриття (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 225 000 м2;
- виправлення профілю щебеневих основ із додаванням нового матеріалу (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 6 000 м2;
- виправлення профілю щебеневих основ без додавання нового матеріалу (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 225 000 м2;
-улаштування вирівнювальних шарів основи із щебенево-піщаної суміші автогрейдером (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 5 400 м3;
-улаштування вирівнюючого шару основи із щебенево-піщаної суміші асфальтоукладальником (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 7 800 м3;
- улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 32 400 т;
-укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 30 000 м2;
- профілювання щебеневих і гравійних доріг (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 960 км;
- засипання промоїн і просідань щебенем (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 2 284 м3;
- формування конусів із протиожеледного матеріалу зі встановленням віх (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 1 156 т.;
- посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами вручну (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 1 156 т.;
-розподілення протиожеледних матеріалів (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 174 720 000 м2;
-одночасне очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 32 644,5 км;
- періодичний огляд дороги (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 3 264,5 км.
Також у зазначеному вище рішенні вказано, що за таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть підтвердити досвід виконання аналогічного договору за всіма в сукупності видами послуг та в обсягах, визначених Документацією, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Сьогодні – 14 серпня 2023 року о 12:44 год. за київським часом Замовником опубліковано Перелік змін від «14» серпня 2023 р. до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол № 129 від 25.07.2023 р.) на закупівлю послуг: Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (2176,3 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
У зазначеному Переліку Замовник залишив у попередній редакції вимоги пункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації, виключивши лише деякі з видів робіт/послуг, зокрема:
- посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами вручну (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 1 156 т.;
-розподілення протиожеледних матеріалів (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 174 720 000 м2;
-одночасне очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 32 644,5 км.
Яким принципом керувався Замовник при виключенні саме цих видів робіт/послуг – автору вимоги невідомо та незрозуміло.
Очевидним є лише те, що Замовник проігнорував рішення Органу оскарження та ухилився від його виконання, не дивлячись на те, що він повідомив в електронній системі 14.08.2023 о 14:10 год., що «Рішення АМКУ виконано Замовником».
Нова редакція тендерної документації , затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 14.08.2023р. №162), містить ті самі дискримінаційні вимоги, які були предметом оскарження, за результатами розгляду якого прийнято рішення № 12300-р/пк-пз від 08.08.2023.
Таким чином Замовник демонструє не лише повне ігнорування принципів Закону, штучне обмеження конкуренції та фактичну монополізацію ринку дорожнього господарства, надаючи перевагу конкретному потенційному учаснику закупівлі, який виконував у сукупності послуги/роботи, перелік яких визначено тендерною документацією, але і своє зневажливе ставлення до рішень Антимонопольного комітету України, оскільки частиною двадцять другою статті 18 Закону передбачено, що рішення органу оскарження є обов'язковими до виконання замовниками.
Вимагаємо невідкладно виконати рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12300-р/пк-пз від 08.08.2023 в частині виключення всіх в сукупності видів послуг та їх обсягів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, автора звернення.
Наразі ми звернулися до Державної аудиторської служби України щодо вжиття в установленому порядку заходів щодо усунення з Вашого боку порушень законодавства про публічні закупівлі та притягнення до відповідальності винних осіб.
Крім того, у разі ігнорування даної вимоги автором будуть направлені:
1. Чергова скарга до Антимонопольного комітету України в частині невиконання попереднього рішення Органу оскарження;
2. Відповідні звернення до прокуратури, Державного бюро розслідувань та Національної поліції щодо розслідування корупційних діянь з боку службових осіб Замовника.
Розгорнути
Згорнути
- ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 12 400 м2;
- ліквідація вибоїн струменевим методом (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 29 116 м2 ;
- холодне фрезерування асфальтобетонного покриття (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 89 000 м2;
- розпушування асфальтобетонного покриття (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 225 000 м2;
- виправлення профілю щебеневих основ із додаванням нового матеріалу (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 6 000 м2;
- виправлення профілю щебеневих основ без додавання нового матеріалу (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 225 000 м2;
-улаштування вирівнювальних шарів основи із щебенево-піщаної суміші автогрейдером (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 5 400 м3;
-улаштування вирівнюючого шару основи із щебенево-піщаної суміші асфальтоукладальником (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 7 800 м3;
- улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 32 400 т;
-укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 30 000 м2;
- профілювання щебеневих і гравійних доріг (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 960 км;
- засипання промоїн і просідань щебенем (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 2 284 м3;
- формування конусів із протиожеледного матеріалу зі встановленням віх (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 1 156 т.;
- посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами вручну (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 1 156 т.;
-розподілення протиожеледних матеріалів (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 174 720 000 м2;
-одночасне очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 32 644,5 км;
- періодичний огляд дороги (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 3 264,5 км.
Також у зазначеному вище рішенні вказано, що за таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть підтвердити досвід виконання аналогічного договору за всіма в сукупності видами послуг та в обсягах, визначених Документацією, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Сьогодні – 14 серпня 2023 року о 12:44 год. за київським часом Замовником опубліковано Перелік змін від «14» серпня 2023 р. до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол № 129 від 25.07.2023 р.) на закупівлю послуг: Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (2176,3 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
У зазначеному Переліку Замовник залишив у попередній редакції вимоги пункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації, виключивши лише деякі з видів робіт/послуг, зокрема:
- посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами вручну (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 1 156 т.;
-розподілення протиожеледних матеріалів (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 174 720 000 м2;
-одночасне очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 32 644,5 км.
Яким принципом керувався Замовник при виключенні саме цих видів робіт/послуг – автору вимоги невідомо та незрозуміло.
Очевидним є лише те, що Замовник проігнорував рішення Органу оскарження та ухилився від його виконання, не дивлячись на те, що він повідомив в електронній системі 14.08.2023 о 14:10 год., що «Рішення АМКУ виконано Замовником».
Нова редакція тендерної документації , затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 14.08.2023р. №162), містить ті самі дискримінаційні вимоги, які були предметом оскарження, за результатами розгляду якого прийнято рішення № 12300-р/пк-пз від 08.08.2023.
Таким чином Замовник демонструє не лише повне ігнорування принципів Закону, штучне обмеження конкуренції та фактичну монополізацію ринку дорожнього господарства, надаючи перевагу конкретному потенційному учаснику закупівлі, який виконував у сукупності послуги/роботи, перелік яких визначено тендерною документацією, але і своє зневажливе ставлення до рішень Антимонопольного комітету України, оскільки частиною двадцять другою статті 18 Закону передбачено, що рішення органу оскарження є обов'язковими до виконання замовниками.
Вимагаємо невідкладно виконати рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12300-р/пк-пз від 08.08.2023 в частині виключення всіх в сукупності видів послуг та їх обсягів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, автора звернення.
Наразі ми звернулися до Державної аудиторської служби України щодо вжиття в установленому порядку заходів щодо усунення з Вашого боку порушень законодавства про публічні закупівлі та притягнення до відповідальності винних осіб.
Крім того, у разі ігнорування даної вимоги автором будуть направлені:
1. Чергова скарга до Антимонопольного комітету України в частині невиконання попереднього рішення Органу оскарження;
2. Відповідні звернення до прокуратури, Державного бюро розслідувань та Національної поліції щодо розслідування корупційних діянь з боку службових осіб Замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 серпня 2023 19:19
Доброго дня.Замовником було внесено зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-07-21-009377-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: AzVirt MMC, Код ЄДРПОУ:2000025721
Дата подання: 25 липня 2023 16:30
Дата подання: 25 липня 2023 16:30
СКАРГА що стосується тендерної документації
Ознайомившись із тендерною документацією, Скаржником було виявлено вимоги, що суттєво обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 липня 2023 17:30
рішення від 27.07.2023 № 11512.pdf
Дата публікації: 27 липня 2023 17:29
інформація про резолютивну частину рішення від 08.08.2023 № 12300.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2023 13:36
рішення від 08.08.2023 № 12300.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2023 12:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 14 серпня 2023 14:10
Номер скарги: UA-2023-07-21-009377-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: AzVirt MMC, Код ЄДРПОУ:2000025721
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2023-07-21-009377-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС", Код ЄДРПОУ:42381229
Дата подання: 01 вересня 2023 19:33
Дата подання: 01 вересня 2023 19:33
СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скаржник вважає рішення про визначення Переможця закупівлі таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено право та законні інтереси Скаржника
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 вересня 2023 19:06
Рішення від 05.09.2023 № 14014.pdf
Дата публікації: 05 вересня 2023 19:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2023 № 14813.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2023 13:12
Рішення від 18.09.2023 № 14813.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2023 15:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано Замовником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2023 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
2 058 767 778,00
UAH з ПДВ
|
1 599 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС" |
2 287 519 369,30
UAH з ПДВ
|
1 599 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
2 367 215 000,00
UAH з ПДВ
|
2 367 215 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
AzVirt MMC |
2 637 375 272,84
UAH з ПДВ
|
2 637 375 272,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Рішення скасоване |
1 599 800 000,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2023 17:55
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Переможець |
1 599 800 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2023 08:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 жовтня 2023 18:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2023 10:00
|
ДУ 3 101-10.23.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2023 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2023 09:18
|
ДУ 2 101-10.23.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2023 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2023 17:48
|
ДУ1 101-10.23.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2023 17:47
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2023 08:41
|
Договір 101-10/23 | укладений |
25 жовтня 2023 08:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування в 2023 році. |
Номер договору про закупівлю: | 101-10/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансуванн у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 101-10/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 101-10/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |