Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43927048 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, Конституції майдан, будинок 7 |
Контактна особа: |
Кравченко Олег +380577252660 dgkh.hmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Тендерна документація
21 липня 2023 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-20-000068 ● 17981cb094614ac987d8f8959501d629
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.11.2023 № 100-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.11.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 20.11.2023 № 100-З
Витяг з переліку закупівель для здійснення моніторингу закупівель
№ 5 UA-2023-07-21-009316-a 21.07.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-20 17:30:49
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Лавки відкидні для облаштування споруд цивільного захисту (найпростіших укриттів) у багатоквартирних житлових будинках (ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також пропоную надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
2. Пропоную надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Пропоную пояснити, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для постачання саме КП «ХАРКІВСПЕЦБУД» (код ЄДРПОУ 32168454), з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-23 15:58:06
пояснення на запит
На наданий запит (дата: 20.11.2023 17:30) Державною Аудиторською Службою України Південного офісу Держаудитслужби в ході здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом “Лавки відкидні для облаштування споруд цивільного захисту (найпростіших укриттів) у багатоквартирних житлових будинках (ДК 021:2015 - 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)” (ідентифікатор
моніторингу: UA-M-2023-11-20-000068) надаємо наступні пояснення:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено у відповідності до технічних і якісних характеристик для виробів, які закуповувались. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 року №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» за методом порівняння ринкових цін з відкритих джерел.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) не передбачено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення закупівель без використання електронної системи закупівель.
Інформація та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель знаходиться за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-21-009316-a в розділі: Укладений договір, файл Підтвердження неможливості дотримання строків.pdf.
https://doc.city.kharkov.ua/uk/profile/document/view/id/708000, на рішення 17 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 14.07.2023 № 404/23 “Про внесення змін до рішення 13 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 17.11.2022 № 285/22 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2023 рік».
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/n0032525-23#n2 Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 23 червня 2023 року "Щодо результатів оперативних обстежень об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту та вирішення проблемних питань щодо укриття населення"
Оцінка можливих постачальників товару здійснювалась на підставі аналізу отриманих комерційних пропозицій, зокрема, але не виключно, відповідності всім критеріям та умовам закупівлі і визначення найбільш економічно вигідної з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦБУД" #32168454 |
Переможець |
13 000 000,00
UAH
|
21 липня 2023 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 15:33
|
Підтвердження неможливості дотримання строків.pdf | укладений |
21 липня 2023 15:32
|
Договір.pdf | укладений |
21 липня 2023 15:32
|