Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лавки відкидні для облаштування споруд цивільного захисту (найпростіших укриттів) у багатоквартирних житлових будинках (ДК 021:2015 - 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Очікувана вартість
13 000 000,00 UAH
UA-2023-07-21-009316-a d5f85f1635994808954426ee7075a18e
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравченко Олег

+380577252660 dgkh.hmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43927048
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, Конституції майдан, будинок 7
Контактна особа: Кравченко Олег
+380577252660
dgkh.hmr@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13000 штуки
Лавки відкидні для облаштування споруд цивільного захисту (найпростіших укриттів) у багатоквартирних житлових будинках (ДК 021:2015 - 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область, місто Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 липня 2023
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

21 липня 2023 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-20-000068 ● 17981cb094614ac987d8f8959501d629
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2023 17:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.11.2023 № 100-З

Миколаїв


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.11.2023.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 20.11.2023 № 100-З

Витяг з переліку закупівель для здійснення моніторингу закупівель

№ 5 UA-2023-07-21-009316-a 21.07.2023

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-20 17:30:49

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Лавки відкидні для облаштування споруд цивільного захисту (найпростіших укриттів) у багатоквартирних житлових будинках (ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також пропоную надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
2. Пропоную надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Пропоную пояснити, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для постачання саме КП «ХАРКІВСПЕЦБУД» (код ЄДРПОУ 32168454), з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-23 15:58:06

пояснення на запит

На наданий запит (дата: 20.11.2023 17:30) Державною Аудиторською Службою України Південного офісу Держаудитслужби в ході здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом “Лавки відкидні для облаштування споруд цивільного захисту (найпростіших укриттів) у багатоквартирних житлових будинках (ДК 021:2015 - 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)” (ідентифікатор
моніторингу: UA-M-2023-11-20-000068) надаємо наступні пояснення:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено у відповідності до технічних і якісних характеристик для виробів, які закуповувались. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 року №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» за методом порівняння ринкових цін з відкритих джерел.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) не передбачено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення закупівель без використання електронної системи закупівель.
Інформація та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель знаходиться за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-21-009316-a в розділі: Укладений договір, файл Підтвердження неможливості дотримання строків.pdf.
https://doc.city.kharkov.ua/uk/profile/document/view/id/708000, на рішення 17 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 14.07.2023 № 404/23 “Про внесення змін до рішення 13 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 17.11.2022 № 285/22 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2023 рік».
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/n0032525-23#n2 Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 23 червня 2023 року "Щодо результатів оперативних обстежень об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту та вирішення проблемних питань щодо укриття населення"

Оцінка можливих постачальників товару здійснювалась на підставі аналізу отриманих комерційних пропозицій, зокрема, але не виключно, відповідності всім критеріям та умовам закупівлі і визначення найбільш економічно вигідної з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 08 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦБУД"
#32168454
Переможець 13 000 000,00
UAH
21 липня 2023 15:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2023 15:33
Підтвердження неможливості дотримання строків.pdf укладений
21 липня 2023 15:32
Договір.pdf укладений
21 липня 2023 15:32