Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Уляна Долаврук +380343320759 towerko_prkb.ulyana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2023 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2023 15:57 |
Початок аукціону: | 31 липня 2023 15:57 |
Очікувана вартість: | 3 695 408,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 477,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги проводиться «Замовником» на основі акту виконаних робіт або акту надання послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2023 14:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2023 14:36 |
Тендерна документація по ремонту тротуарів на вул.Петлюри.docx | |
21 липня 2023 14:36 |
Додаток 5 до тендерної документації по ремонту тротуарів на вул. Петлюри.docx | |
21 липня 2023 14:36 |
Додаток 1 до тендерної документації по ремонту тротуарів на вул.Петлюри.docx | |
21 липня 2023 14:36 |
Додаток 3 до тендерної документації по ремонту на вул. Петлюри.docx | |
21 липня 2023 14:36 |
Додаток 4 до тендерної документації по ремонту тротуарів на вул.Петлюри.docx | |
21 липня 2023 14:36 |
Додаток 2 до ТД тротуари на вул. Петлюри.xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-25-000004 ● e3e27048693f4e50bc11eb0bf9ac141d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 11:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.09.2023 №63-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.09.2023 № 63-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-07-21-007879-a 21.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-26 13:25:55
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Петлюри від вул. Аеропортної до вул. Вахнянина в м. Коломиї)»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-21-007879-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи враховано Замовником, що учасником ТОВ «ТОМАШБРУК» в складі тендерної пропозиції надано на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій нечітку копію техпаспорта на автомобіль Краз, зазначеній в довідці про наявність обладнання від 28.07.2023 №66, що не відповідає вимогам зазначеним в частині першій розділу 3 ТД, а саме: «документи мають бути чіткими та розбірливими для читання»?
3. Відповідно до частини 3 додатку 1 до ТД для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати сканкопії з оригіналів аналогічного повністю виконаного договору (про який вказана інформація у таблиці), який виконувався у 2019 - 2023 роках за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору та документи, які підтверджують повне виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема, такі, як акти надання послуг/виконання робіт.
Аналогічним вважається договір з надання послуг/виконання робіт, відповідно до основного складу робіт згідно технічного завдання, ціна якого повинна бути не меншою ніж 30 % від очікуваної вартості даної закупівлі.
Учасником торгів ТОВ «ТОМАШБРУК» надано аналогічний договір від 09.04.2021 № 80-91-2021 з Замовником ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» предметом якого є «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 80+202 - км 91+012, Волинська область».
Поряд з цим, відповідно до Закону України від 08.09.2005 р. № 2862-IV «Про автомобільні дороги» державне управління автомобільними дорогами загального користування (тими, що знаходяться у державній власності) здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування державного значення.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» вищезазначену невідповідність?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-29 13:31:35
Відповідь на запит замовнику на пояснення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Петлюри від вул. Аеропортної до вул. Вахнянина в м. Коломиї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-21-007879-a), повідомляємо наступне.
Щодо запитання яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Паспорт бюджетної програми розміщений на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням: https://dani.kolrada.gov.ua/dataset/ttacnoptn-6iodxethnx-nporpam-ha-2023-pik-ykr Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням: https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-poslugi-z-blagoustroyu-teritoriyi-remont-trotuariv-po-vul-petlyuri-vid-vul-aeroportnoyi-do-vul-vaxnyanina-v-m-kolomiyi-dk-0212015-kod-45450000-6-insi-zaversalni-budivelni-roboti.
Щодо запитання чи враховано Замовником, що учасником ТОВ «ТОМАШБРУК» в складі тендерної пропозиції надано на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій нечітку копію техпаспорта на автомобіль Краз, зазначеній в довідці про наявність обладнання від 28.07.2023 №66.
Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватися при наданні послуг учасником завантажено файл «Копії техпаспортів.pdf». Серед документів надано завірену копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серії СРГ №455860 на транспортний засіб Самоскид-С, марки КРАЗ 65055, 2008 року випуску, номерний знак АТ1336АВ, власником якого є приватний підприємець Томаш Тетяна Вікторівна. Документ відсканований нечітко, але його текст розбірливий для читання, тому Замовник не зазначав дане зауваження у вимозі про усунення порушень.
Щодо запитання чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» невідповідність аналогічного договору.
З метою документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасником надано аналогічний договір від 09.04.2021 № 80-91-2021 з Замовником ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» предметом якого є «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 80+202 - км 91+012, Волинська область». В пункті 3.2. додатку 1 до тендерної документації Замовник зазначив, що аналогічним вважається договір з надання послуг/виконання робіт, відповідно до основного складу робіт згідно технічного завдання, ціна якого повинна бути не меншою ніж 30 % від очікуваної вартості даної закупівлі. В умовах тендерної документації не зазначалося де мали виконуватися роботи/надаватися послуги з виконання аналогічного договору, на дорогах якого значення і хто повинен виступати замовником.
Так, як згідно актів приймання виконання будівельних робіт по формі №КБ-2в по об'єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м.Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 80+202 - км 91+012, Волинська область» роботи виконані по даному договору відповідають основному складу робіт передбачених у додатку 2 до тендерної документації, а саме технічному завданню по предмету закупівлі «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Петлюри від вул. Аеропортної до вул. Вахнянина в м. Коломиї)», Замовник не вбачає невідповідності у документах пред'явлених учасником для підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області (місто Івано-Франківськ) подаємо обгрунтовані заперечення до висновку. Проаналізувавши висновок про результати проведеного моніторингу управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, управління комунального господарства Коломийської міської ради (далі - Замовник) не погоджується з викладеними порушеннями.
2023-10-11 15:14:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2023 16:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОМАШБРУК" |
3 022 602,00
UAH з ПДВ
|
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАРАНТПЛЮСБУД" |
3 080 000,40
UAH з ПДВ
|
2 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Планетабуд |
3 302 850,00
UAH з ПДВ
|
3 302 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОМАШБРУК" #43200636 |
Переможець |
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2023 13:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 серпня 2023 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 08:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:02
|
Додаткова угода 1.236 від 20.12.2023.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 13:34
|
Додаткова угода 1.236 від 20.12.2023.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2023 15:11
|
Договір №236 від 23.08.2023.pdf | укладений |
23 серпня 2023 15:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 236 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/236 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |