Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ііндивідуальне обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові (тип 2), вид 1)
Очікувана вартість
117 362 250,00 UAH
UA-2023-07-21-005408-a ccb91ea407744a8aa7382eca1ac40bb0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Осадчий

+0444547422 e.osadchyi@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Євгеній Осадчий
+0444547422
e.osadchyi@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2023 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2023 18:00
Очікувана вартість: 117 362 250,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Тендерна документація

26 липня 2023 22:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2023 22:17
61_Оголошення (Хмельницький) ШВВЗ 26.07.2023.docx
26 липня 2023 22:17
61_Зміни_26.07.2023.doc
21 липня 2023 12:45
Додаток 1_ЦП.doc
21 липня 2023 12:45
Додаток 2 Відомості.doc
21 липня 2023 12:45
Проєкт договору.docx
26 липня 2023 22:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2023 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2023 22:17
61_Оголошення (Хмельницький) ШВВЗ 26.07.2023.docx
21 липня 2023 12:45
61_Оголошення (Львів) ШВВЗ ТС 20.07.2023.docx
26 липня 2023 22:17
61_Зміни_26.07.2023.doc
21 липня 2023 12:45
Додаток 1_ЦП.doc
21 липня 2023 12:45
Додаток 2 Відомості.doc
21 липня 2023 12:45
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

витяг
Дата подання: 24 липня 2023 11:25
Дата відповіді: 25 липня 2023 17:29
Добрий день. Скажіть будь ласка чи можна учаснику надавати в складі пропозиції Витяг ПДВ за 2020рік? Оскільки існує реальна загроза учаснику не отримати витяг вчасно, бо як відомо з 01.08.2023р, буде перший день повернення з Єдиного податку на загальну систему оподаткування, і невідомо як будуть працювати електронні сервіси, які надають дані послуги, у зв'язку з цим навантаженням переходу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Відповідно до умов оголошення учасник повинен надати сканований оригінал/копія витягу з реєстру платників ПДВ – у разі сплати учасником ПДВ, або сканований оригінал або копія витягу з реєстру платників єдиного податку – у разі сплати учасником єдиного податку. У разі, якщо Учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати скановану довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених витягів.
Рік видачі витягу оголошенням не встановлено. Однак, витяг повинен бути чинним.
стосовно гарантії
Дата подання: 24 липня 2023 11:33
Дата відповіді: 25 липня 2023 17:29
Спрощена процедура є одним із видів процедур закупівлі. В статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", яка регулює спрощену закупівлю, передбачено, що учасник подає пропозицію, тобто без зазначення тендерної або цінової. Чи буде вважатися помилкою, якщо в Банківській гарантії буде зазначено " тендерна пропозиція" а не "цінова пропозиція" та слова " процедура закупівлі" а не "спрощена закупівля"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Відповідно до вимог п. 9.1 Оголошення Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку. Види процедур закупівель зазначені в статті 13 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог та переговорна процедура закупівлі. Отже, спрощена закупівля не є процедурою закупівлі. Ураховуючи вищевикладене, зазначати в банківській гарантії “тендерна пропозиція” та “процедура закупівлі” є невірним.
закон
Дата подання: 25 липня 2023 13:16
Дата відповіді: 26 липня 2023 22:17
В 15 розділу Оголошення зазначено, що спрощена закупівля застосовується відповідно до абзацу 4 п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого Постановою КМУ від 11.11.2022р.N1275, надалі - Особливості. Абзац 4 пункту 8 Особливостей вказує на те, що придбання товарів може здійснюватися в порядку проведення спрощених закупівель, визначених ЗУ "Про публічні закупівлі", в електронній системі закупівель. В самому Оголошенні неодноразово йде посилання на ЗУ " Про публічні закупівлі", але в п. 9.10. Оголошення йде посилання на частину 12 статті 25 Закону України"Про оборонні закупівлі ". Звертаємо увагу на те, що стаття 25 ЗУ " Про публічні закупівлі " містить в собі підстави, коли забезпечення пропозиції не повертається . Беручи до уваги вищенаведене, прошу надати відповідь на наступні питання: 1) Чому в п.9.10. Оголошення йде посилання на Закон України "Про оборонні закупівлі" а не на Закон України " Про публічні закупівлі"? 2) В забезпеченні пропозиції необхідно вказувати випадки, які передбачені Законом України " Про оборонні закупівлі" чи які передбачені Законом України"Про публічні закупівлі "?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником внесенні зміни до вимог Оголошення.
Стосовно документів до банківської гарантії
Дата подання: 26 липня 2023 10:09
Дата відповіді: 26 липня 2023 21:03
Доброго дня! Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, разом з електронною банківською гарантією учасник повинен надати скановану копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії. Які саме скановані копії документів потрібно надати ?
Відповідь: Згідно пункту 9.1 Оголшення Замовником вимагається: Разом з гарантією надаються: сканований оригінал/копія витягу з Державного реєстру банків про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком) та сканований оригінал/копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена банком). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії. Отже у складі пропозиції разом з електронною банківською гарантією учасник повинен надати скановану копію наказу про призначення та/або довіреність та/або інший документ що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 3. Військова уніформа (35811300-5) (Штани вітровологозахисні зимові (тип 2), вид 1)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 52 161 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 521 610,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 521610 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює: за лотом 1 – 1 % вартості договору про закупівлю; за лотом 2 – 1 % вартості договору про закупівлю за лотом 3 – 1 % вартості договору про закупівлю

Аукціон

Початок: 08 серпня 2023 13:44
Закінчення: 08 серпня 2023 14:07
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20000 шт
Штани вітровологозахисні зимові (тип 2), вид 1
ДК 021:2015: 35811300-5 — Військова уніформа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 15 жовтня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку.

Сума забезпечення: 521610 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює: за лотом 1 – 1 % вартості договору про закупівлю; за лотом 2 – 1 % вартості договору про закупівлю за лотом 3 – 1 % вартості договору про закупівлю

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2023 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА" 51 960 000,00
UAH з ПДВ
51 960 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МІК" 52 020 000,00
UAH з ПДВ
52 020 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 серпня 2023 10:14
Електронний підпис
07 серпня 2023 14:19
Електронний підпис
07 серпня 2023 14:19
Електронний підпис
07 серпня 2023 14:08
гарантії.zip
07 серпня 2023 14:08
ГЛ постачання лот 1.pdf
07 серпня 2023 14:08
ГЛ постачання лот 2.pdf
07 серпня 2023 14:08
ГЛ постачання лот 3.pdf
07 серпня 2023 14:08
Довідка працівники.pdf
07 серпня 2023 14:08
статут ПРИЛУКИ 2021.pdf
07 серпня 2023 14:08
Довідка стаття 17.pdf
07 серпня 2023 14:08
Гарантія 3220-23.7z
07 серпня 2023 14:08
ГЛ постачання лот 3.pdf

Публічні документи

22 серпня 2023 13:30
Електронний підпис
22 серпня 2023 13:28
Довідка ДПС.pdf
22 серпня 2023 13:28
Довідка Шустова.zip
22 серпня 2023 13:28
Довідка Рябов.zip
22 серпня 2023 13:28
Довідка МІК.zip
22 серпня 2023 13:28
Витяг МВС Шустова.rar
22 серпня 2023 13:28
Витяг МВС Рябов.rar
17 серпня 2023 12:10
Електронний підпис
16 серпня 2023 15:38
Електронний підпис
11 серпня 2023 11:10
Електронний підпис
10 серпня 2023 13:54
Електронний підпис
07 серпня 2023 13:52
Електронний підпис
07 серпня 2023 13:52
Електронний підпис
07 серпня 2023 13:51
2.3. Баланс 1 півріччя 2023.pdf
07 серпня 2023 13:51
Цінова початкова Лот 1.pdf
07 серпня 2023 13:51
4. Фін.звітність.rar
07 серпня 2023 13:51
9. Статут ТОВ МІК.pdf
07 серпня 2023 13:51
2.1. Договір оренди.pdf
07 серпня 2023 13:51
Захист довкілля.pdf
07 серпня 2023 13:51
7.1. Протокол.pdf
07 серпня 2023 13:51
Цінова початкова Лот 2.pdf
07 серпня 2023 13:51
10. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
07 серпня 2023 13:51
АКТ 30 ШВВЗ тип 2.pdf
07 серпня 2023 13:51
Цінова початкова Лот 3.pdf
07 серпня 2023 13:51
6. Довіреність Шустова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 3220-23.7z

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "МІК"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА"
#00310093
Відхилено 51 960 000,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2023 22:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2023 12:53
ТОВ "МІК"
#30105738
Переможець 52 020 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2023 18:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 серпня 2023 15:19

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен надати державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (за 1 штуку) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та загальну вартість з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) (з двома десятковими знаками без округлення). Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбаченні пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатись Замовником.

Документи

15 серпня 2023 22:27
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен надати державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (за 1 штуку) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та загальну вартість з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) (з двома десятковими знаками без округлення). Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбаченні пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатись Замовником.

Документи

21 серпня 2023 18:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2023 18:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІК"
#30105738
52 020 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 серпня 2023 18:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2023 11:24
ДУ № 1 від 04-12-2023 до договору № 286-3-23-350 від 31-08-2023 ТОВ МІК.pdf зміни до договору
05 грудня 2023 11:21
Електронний підпис укладений
31 серпня 2023 16:25
ЗВІТ ДО ДОГОВОРУ 350.doc укладений
31 серпня 2023 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення терміну постачання товару
Номер договору про закупівлю: 286/3/23/350
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML