Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Галина Лесних +380343320759 vukm_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2023 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2023 11:36 |
Початок аукціону: | 31 липня 2023 11:36 |
Очікувана вартість: | 9 548 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги проводиться «Замовником» на основі акту виконаних робіт або акту надання послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2023 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2023 16:54 |
ТД_Ремонт тротуарів по Мазепи_НР.docx | |
25 липня 2023 16:54 |
Протокол змін.pdf | |
21 липня 2023 12:06 |
Проект договору_Благоустрій тротуарів по Мазепи.docx | |
21 липня 2023 12:06 |
Технічне завдання_Благоустрій тротуарів по Мазепи.docx |
25 липня 2023 16:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 липня 2023 16:54 |
ТД_Ремонт тротуарів по Мазепи_НР.docx
|
|||
25 липня 2023 16:54 |
Протокол змін.pdf
|
|||
21 липня 2023 12:06 |
Проект договору_Благоустрій тротуарів по Мазепи.docx
|
|||
21 липня 2023 12:06 |
Технічне завдання_Благоустрій тротуарів по Мазепи.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000026 ● dbf4fab1ad534f89b49df8c6dafc7499
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 11:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.09.2023 №57-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.09.2023 № 57-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-07-21-004627-a 21.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-05 15:45:54
Запит Замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Мазепи від вул. Бандери до межі міста Коломия))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-21-004627-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питаннь:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-07 10:53:42
Пояснення на звернення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Мазепи від вул. Бандери до межі міста Коломия))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-21-004627-a), повідомляємо наступне:
Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Паспорт бюджетної програми розміщений на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням:
https://dani.kolrada.gov.ua/dataset/ttacnoptn-6iodxethnx-nporpam-ha-2023-pik-ykr
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням:
https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-dk-0212015-kod-45450000-6-insi-zaversalni-budivelni-roboti-poslugi-z-blagoustroyu-teritoriyi-remont-trotuariv-po-vul-mazepi-vid-vul-banderi-do-mezi-mista-kolomiya
Додатки: 1. Сканкопія зведеного кошторисного розрахунку робочого
проекту.
2. Сканкопія дефектного акту.
3. Сканкопія експертного висновку.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2023 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОМАШБРУК" |
7 584 060,00
UAH з ПДВ
|
7 536 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА ЕРА БУД" |
7 795 895,92
UAH з ПДВ
|
7 583 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОМАШБРУК" #43200636 |
Рішення скасоване |
7 536 060,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2023 15:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 серпня 2023 16:11
|
ТОВ "ТОМАШБРУК" #43200636 |
Відхилено |
7 536 060,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2023 15:41
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА ЕРА БУД" #45080932 |
Переможець |
7 583 000,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2023 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:04
|
Додаткова угода_2 до 250.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2023 14:13
|
Додаткова угода_1 до 250.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2023 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2023 09:24
|
Договір_250.pdf | укладений |
14 вересня 2023 09:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни договору № 250 від 13.09.2023 р. на суму 239 463,16 грн в зв'язку із зміною з 01.08.2023 року ставки єдиного податку. |
Номер договору про закупівлю: | 250 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/250 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни Договору № 250 від 13.09.2023 р. на 2 028 590,62 грн, відповідно до фактично наданих послуг за договором. |
Номер договору про закупівлю: | 250 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/250 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |