Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04058516 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Саріогло Станіслав 0577252879 ukstender87@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2023 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 14 592 854,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 964,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: застава. Розмір забезпечення складає 2 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ: 04058516 61003, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 Розрахунковий рахунок: UA748201720355109005000032463 Державна казначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей мистецтв № 133 Харківської міської ради» по вул. Садовій, 13 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація); без ПДВ. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажуються в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та/або надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з державного бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2023 11:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2023 11:08 |
Додаток № 2.pdf | |
21 липня 2023 11:08 |
Додаток № 3.pdf | |
21 липня 2023 11:07 |
Додаток № 1.pdf | |
21 липня 2023 11:07 |
Додаток № 4.pdf | |
21 липня 2023 11:07 |
тендерна документація.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-30-000057 ● 511823fa3584486cac3e162477eac6bc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2023 12:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.11.2023 №264
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 30.11.2023 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 30.11.2023 № 264
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2023-07-21-003212-a 21.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-04 10:28:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ( ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-21-003212-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Необхідно пояснити причину встановлення в додатку 4 до тендерної документації (пункт 2.2 проекту договору) гарантійного терміну на надійність і якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта протягом 5 років з дати приймання робіт у повному обсязі Замовником, що не відповідає нормам статті 884 ЦК України, пунктів 17 та 103 Постанови КМУ №668.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-07 20:22:15
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей мистецтв № 133 Харківської міської ради» по вул. Садовій, 13 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей мистецтв № 133 Харківської міської ради» по вул. Садовій, 13 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей мистецтв № 133 Харківської міської ради» по вул. Садовій, 13 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Щодо першого питання запиту повідомляємо про таке:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей мистецтв № 133 Харківської міської ради» по вул. Садовій, 13 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (номер тендеру в ЦБД UA-2023-07-21-003212-a), його очікувана вартість визначені згідно з кошторисною частиною проєктної документації.
Експертною організацією проведено експертизу кошторисної частини проектної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей мистецтв № 133 Харківської міської ради» по вул. Садовій, 13 в м. Харків», за результатами якої отримано експертний звіт (позитивний) від 17.05.2023 № 11588/23-45, який було створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (роздрукована копія експертного звіту додається), ознайомитися можна за посиланням:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3104570572072289983/optype=6
Щодо другого питання запиту повідомляємо про таке:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради опубліковане, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та його очікуваної вартості: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей мистецтв № 133 Харківської міської ради» по вул. Садовій, 13 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація), ознайомитися можна за посиланням:
https://www.city.kharkiv.ua/ru/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-68470.html
Щодо третього питання запиту повідомляємо про таке:
Відповідно до п. 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.12.2005 № 668, підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Згідно зі ст. 884 ЦК України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Таким чином, з викладеного чітко вбачається, що чинне законодавство розмежовує поняття «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва».
При цьому, звертаємо увагу, що норми чинного законодавства України містять імперативні приписи стосовно мінімального гарантійного строку саме експлуатації об’єкту будівництва тривалістю у десять років, в той же час норми чинного законодавства України не встановлюють мінімального гарантійного строку якості виконаних підрядних робіт.
В цьому аспекті слід зазначити, що проєкт договору про закупівлю у складі тендерної документації та укладений договір у п. 2.2. містить умову щодо гарантійного строку саме якості виконаних робіт, в той час як гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва чітко визначений у чинному законодавстві України – 10 років, при цьому більшого гарантійного строку у даному договорі не визначалось, тому додатково про вказаний гарантійний строк не вказується.
Отже, положення п. 2.2. договору стосуються лише гарантійних строків щодо якості виконаних робіт та жодним чином не стосуються гарантійний строків експлуатації об’єкта будівництва.
Таким чином, п. 2.2. договору № 632 від 25.08.2023 сторони погодили, по-перше, для Підрядника обов’язок гарантувати якість виконаних робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проєктній документації та можливість експлуатації протягом гарантійного строку (гарантійний строк визначений чинним законодавством – 10 років, при цьому більшого гарантійного строку у даному договорі не визначалось, тому додатково про вказаний гарантійний строк не вказується), по-друге, визначено строк гарантії саме на якість закінчених робіт - 5 років з дати приймання робіт у повному обсязі Замовником.
Враховуючи вищезазначене, Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради, підтверджує дотримання норм діючого законодавства при проведенні процедури закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей мистецтв № 133 Харківської міської ради» по вул. Садовій, 13 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель 01 грудня 2023 року Північно-східним офісом Держаудитслужби (надалі за текстом – Держаудитслужба) розпочато моніторинг закупівлі по предмету «Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей мистецтв № 133 Харківської міської ради» по вул. Садовій, 13 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-21-003212-a). 07 грудня 2023 року Замовником було надано пояснення на запит Держаудитслужби на надання пояснення. 19 грудня 2023 року за результатами моніторингу Держаудитслужбою складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-21-003212-a, у констатуючий частині якого зокрема вказано, що при визначенні вимоги на виконання пункту 6 розділу VI тендерної документації, щодо надання документів, у паперовому вигляді, Замовником порушено вимоги частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення пунктів 3 та 28 Особливостей, а також абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація містить в своєму складі проект договору (Додаток 4 до тендерної документації), в якому положеннями пункту 2.2 визначено, що гарантійний термін якості виконаних робіт складає 5 років. З огляду на вказане, Держаудитслужбою зазначено, що за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей, частини восьмої статті 12 Закону, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення статті 884 ЦКУ, пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова КМУ № 668), пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. Одночасно для Замовника визначено наступні зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди щодо приведення у відповідність умов Договору відповідно до вимог абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ, а також шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Щодо завантаження в електронну систему закупівель підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю, повідомляємо, що Управлінням з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей мистецтв № 133 Харківської міської ради» по вул. Садовій, 13 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація). Переможцем вищезазначеної закупівлі, КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ХАРКІВЖИЛБУД", відповідно до пункту 6 розділу VI. «Результати процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в день укладення договору про закупівлю було внесено забезпечення виконання договору про закупівлю. Документальне підтвердження щодо внесення переможцем торгів на закупівлю: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей мистецтв № 133 Харківської міської ради» по вул. Садовій, 13 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація), забезпечення виконання договору про закупівлю, додається. (платіжна інструкція № 4531 від 25 серпня 2023 р. на суму 286 498 грн. 80 коп. (Двісті вісімдесят шість тисяч чотириста дев’яносто вісім гривень 80 копійок). З метою недопущення у подальшому будь-яких неточностей та/або протирічь з вищевикладеного питання, з метою реагування на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби, Замовником проведено відповідні роз’яснювальні роботи, в тому числі відкореговано вимоги тендерної документації для використання в подальшій роботі. Стосовно п. 2.2. проєкту договору про закупівлю (Додаток № 4 до тендерної документації) повідомляємо, що відповідно до п. 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.12.2005 № 668, підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Згідно зі ст. 884 ЦК України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Таким чином, з викладеного чітко вбачається, що чинне законодавство розмежовує поняття «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва». При цьому, звертаємо увагу, що норми чинного законодавства України містять імперативні приписи стосовно мінімального гарантійного строку саме експлуатації об’єкту будівництва тривалістю у десять років, в той же час норми чинного законодавства України не встановлюють мінімального гарантійного строку якості виконаних підрядних робіт. В цьому аспекті слід зазначити, що проєкт договору про закупівлю у складі тендерної документації та укладений договір у п. 2.2. містив умову щодо гарантійного строку саме якості виконаних робіт, в той час як гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва чітко визначений у чинному законодавстві України – 10 років, при цьому більшого гарантійного строку у даному договорі не визначалось, тому додатково про вказаний гарантійний строк не вказується. Таким чином, положення п. 2.2. договору стосуються лише гарантійних строків щодо якості виконаних робіт та жодним чином не стосуються гарантійний строків експлуатації об’єкта будівництва. З огляду на виникнення деяких суперечностей у тлумаченні вказаного пункту, з метою реагування на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби, між Замовником та Підрядником укладено додаткову угоду № 3 від 21.12.2023 до договору № 632 від 25.08.2023, в якій Розділ ІІ. «Якість будівельних робіт» викладено в новій редакції, чим зокрема врегульовано питання щодо гарантійних строків – пункт 2.2. Договору - Підрядник гарантує якість виконаних робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проєктній документації та можливість експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій та експлуатації об’єкта встановлюється 10 років з дати приймання робіт у повному обсязі Замовником. Вказану додаткову угоду оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, передбаченому чинним законодавством у сфері публічних закупівель. Крім того, зазначаємо, що вищевказане положення договору не призвело та не могло призвести до жодних негативних наслідків, оскільки, як зазначалося вище, сторони у п. 2.2. договору погодили лише гарантійний строк щодо якості виконаних робіт, в той час як гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва чітко визначений в законодавстві (гарантійний строк визначений чинним законодавством – 10 років, при цьому більшого гарантійного строку у даному договорі не визначалось, тому додатково про вказаний гарантійний строк не вказувалося), що підтверджує відсутність порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відповідно виключає можливість притягнення до відповідальності осіб, відповідальних за проведення вищевказаної закупівлі. З метою недопущення у подальшому будь-яких неточностей та/або протирічь з вищевикладеного питання, Замовником проведено відповідні роз’яснювальні роботи, в тому числі і звернуто увагу на стилістику викладення положень проєктів договорів в подальшій роботі. З огляду на вищевикладене, Замовником повністю та у визначений Висновком спосіб та термін виконано зобов’язання Держаудитслужби та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію, що свідчить про вжиття відповідних заходів.
2023-12-25 15:35:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови КМУ №668, пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЖИЛБУД" |
14 324 940,00
UAH з ПДВ
|
14 324 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЖИЛБУД" #31733547 |
Переможець |
14 324 940,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2023 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2024 16:29
|
Додаткова угодав № 5 дог. 632.pdf | зміни до договору |
16 травня 2024 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:54
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 11:33
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2023 16:51
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2023 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2023 21:18
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2023 21:18
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2023 21:11
|
Договір.pdf | укладений |
25 серпня 2023 21:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 14 321 718 грн 00 коп. (чотирнадцять мільйонів триста двадцять одна тисяча сімсот вісімнадцять грн 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 386 953 грн 00 коп. (два мільйони триста вісімдесят шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят три грн 00 коп.).». 2. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Фінансування робіт здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів (об’єктів, заходів), спрямованих на ліквідацію наслідків збройної агресії відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534-р «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» та складає – 14 321 718 грн 00 коп. (чотирнадцять мільйонів триста двадцять одна тисяча сімсот вісімнадцять грн 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 386 953 грн 00 коп. (два мільйони триста вісімдесят шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят три грн 00 коп.).». 3. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 1), графік виконання робіт (Додаток № 2) до Договору № 632 від 25.08.2023р. 4. Викласти в новій редакції договірну ціну. |
Номер договору про закупівлю: | 632 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Преамбулу Договору викласти в новій редакції: «Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради в особі заступника начальника Управління Саріогло Станіслава Федоровича, що діє на підставі довіреності від 11.04.2023 № 91/0/75-23 (далі – Замовник), з однієї сторони, і Комунальне підприємство «Харківжилбуд» в особі головного інженера Копайгородського Івана Анатолійовича, що діє на підставі довіреності від 17.10.2023 № 06-1283 (далі – Підрядник), з іншої сторони, разом – Сторони, з урахуванням положень, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) від 25.12.2015 № 922-VIII та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), уклали цей договір про таке (далі - Договір):». |
Номер договору про закупівлю: | 632 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Розділ ІІ. «ЯКІСТЬ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ» викласти в новій редакції: «ІІ. ЯКІСТЬ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ 2.1. Підрядник повинен виконати Замовнику передбачені цим Договором роботи, якість яких відповідає умовам Державних стандартів України, Цивільного та Господарського кодексів України та відповідних нормативно-правових актів. 2.2. Підрядник гарантує якість виконаних робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проєктній документації та можливість експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій та експлуатації об’єкта встановлюється 10 років з дати приймання робіт у повному обсязі Замовником. 2.3. У разі виявлення, в термін гарантійного строку, у закінчених роботах або в об’єкті будівництва недоліків (дефектів) Підрядник, за письмовою вимогою Замовника зобов'язаний усунути за свій рахунок недоробки, що виникли протягом гарантійного строку і зумовлені виконанням робіт з порушенням діючих Державних стандартів України, умов Договору. Перелік недоробок і дефектів визначається дефектним актом, що укладається Сторонами. В акті в обов’язковому порядку фіксується дата виявлення дефектів і строк їх усунення. При відмові Підрядника брати участь у складанні дефектного акта він може складатись з залученням спеціалістів незаінтересованих органів. 2.4. Якщо Підрядник протягом строку, визначеного в акті, не усуне недоліки у виконаних роботах, Замовник має право усунути недоліки силами іншого виконавця з оплатою цих витрат Підрядником.». |
Номер договору про закупівлю: | 632 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2023-2024 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Фінансування робіт у 2023 році здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів (об’єктів, заходів), спрямованих на ліквідацію наслідків збройної агресії відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534-р «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» та складає – 958 615 грн 20 коп. (дев’ятсот п’ятдесят вісім тисяч шістсот п’ятнадцять грн 20 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 159 769 грн 20 коп. (сто п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот шістдесят дев’ять грн 20 коп.).». 3. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2024р. Період виконання робіт: серпень 2023р. – грудень 2024р.». 4. Пункт 11.1. розділу ХІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення та діє до 31.12.2024 року, в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.». 5. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 1), графік виконання робіт (Додаток № 2) до Договору № 632 від 25.08.2023р. 6. Викласти в новій редакції договірну ціну. |
Номер договору про закупівлю: | 632 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін зазначено у Додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 632 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |