Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2), вид 1)
Очікувана вартість
147 769 200,00 UAH
UA-2023-07-21-002489-a ● 00076e8bfa064ab480b9a6e775d254e6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Вебсайт: | https://www.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6 |
Контактна особа: |
Євгеній Осадчий +0444547422 e.osadchyi@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2023 10:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 147 769 200,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Тендерна документація
26 липня 2023 21:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2023 21:36 |
60_Оголошення (Хмельницький) КВВЗ 26.07.2023.docx | |
26 липня 2023 21:36 |
Проєкт договору_КВВЗ.docx | |
26 липня 2023 21:36 |
60_Зміни_26.07.2023.doc | |
21 липня 2023 10:39 |
Додаток 2 Відомості.doc | |
21 липня 2023 10:39 |
Додаток 1_ЦП.doc |
26 липня 2023 21:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 липня 2023 21:36 |
60_Оголошення (Хмельницький) КВВЗ 26.07.2023.docx
|
||||||
26 липня 2023 21:36 |
Проєкт договору_КВВЗ.docx
|
||||||
26 липня 2023 21:36 |
60_Зміни_26.07.2023.doc
|
||||||
21 липня 2023 10:39 |
Додаток 2 Відомості.doc
|
||||||
21 липня 2023 10:39 |
Додаток 1_ЦП.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
витяг
Дата подання: 24 липня 2023 11:24
Дата відповіді: 25 липня 2023 17:27
Добрий день. Скажіть будь ласка чи можна учаснику надавати в складі пропозиції Витяг ПДВ за 2020рік? Оскільки існує реальна загроза учаснику не отримати витяг вчасно, бо як відомо з 01.08.2023р, буде перший день повернення з Єдиного податку на загальну систему оподаткування, і невідомо як будуть працювати електронні сервіси, які надають дані послуги, у зв'язку з цим навантаженням переходу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов оголошення учасник повинен надати сканований оригінал/копія витягу з реєстру платників ПДВ – у разі сплати учасником ПДВ, або сканований оригінал або копія витягу з реєстру платників єдиного податку – у разі сплати учасником єдиного податку. У разі, якщо Учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати скановану довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених витягів.
Рік видачі витягу оголошенням не встановлено. Однак, витяг повинен бути чинним.
Рік видачі витягу оголошенням не встановлено. Однак, витяг повинен бути чинним.
стосовно гарантії
Дата подання: 24 липня 2023 11:33
Дата відповіді: 25 липня 2023 17:28
Спрощена процедура є одним із видів процедур закупівлі. В статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", яка регулює спрощену закупівлю, передбачено, що учасник подає пропозицію, тобто без зазначення тендерної або цінової.
Чи буде вважатися помилкою, якщо в Банківській гарантії буде зазначено " тендерна пропозиція" а не "цінова пропозиція" та слова " процедура закупівлі" а не "спрощена закупівля"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Відповідно до вимог п. 9.1 Оголошення Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку. Види процедур закупівель зазначені в статті 13 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог та переговорна процедура закупівлі. Отже, спрощена закупівля не є процедурою закупівлі. Ураховуючи вищевикладене, зазначати в банківській гарантії “тендерна пропозиція” та “процедура закупівлі” є невірним.
Відповідно до вимог п. 9.1 Оголошення Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку. Види процедур закупівель зазначені в статті 13 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог та переговорна процедура закупівлі. Отже, спрощена закупівля не є процедурою закупівлі. Ураховуючи вищевикладене, зазначати в банківській гарантії “тендерна пропозиція” та “процедура закупівлі” є невірним.
закон
Дата подання: 25 липня 2023 13:17
Дата відповіді: 26 липня 2023 21:43
В 15 розділу Оголошення зазначено, що спрощена закупівля застосовується відповідно до абзацу 4 п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого Постановою КМУ від 11.11.2022р.N1275, надалі - Особливості.
Абзац 4 пункту 8 Особливостей вказує на те, що придбання товарів може здійснюватися в порядку проведення спрощених закупівель, визначених ЗУ "Про публічні закупівлі", в електронній системі закупівель.
В самому Оголошенні неодноразово йде посилання на ЗУ " Про публічні закупівлі", але в п. 9.10. Оголошення йде посилання на частину 12 статті 25 Закону України"Про оборонні закупівлі ". Звертаємо увагу на те, що стаття 25 ЗУ " Про публічні закупівлі " містить в собі підстави, коли забезпечення пропозиції не повертається .
Беручи до уваги вищенаведене, прошу надати відповідь на наступні питання:
1) Чому в п.9.10. Оголошення йде посилання на Закон України "Про оборонні закупівлі" а не на Закон України " Про публічні закупівлі"?
2) В забезпеченні пропозиції необхідно вказувати випадки, які передбачені Законом України " Про оборонні закупівлі" чи які передбачені Законом України"Про публічні закупівлі "?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовником внесенні зміни до вимог Оголошення.
Замовником внесенні зміни до вимог Оголошення.
Стосовно документів до банківської гарантії
Дата подання: 26 липня 2023 10:10
Дата відповіді: 26 липня 2023 21:02
Доброго ранку! Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, разом з електронною банківською гарантією учасник повинен надати скановану копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії. Які саме скановані копії документів потрібно надати ?
Відповідь: Згідно пункту 9.1 Оголшення Замовником вимагається: Разом з гарантією надаються: сканований оригінал/копія витягу з Державного реєстру банків про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком) та сканований оригінал/копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена банком). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії. Отже у складі пропозиції разом з електронною банківською гарантією учасник повинен надати скановану копію наказу про призначення та/або довіреність та/або інший документ що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2. Військова уніформа (35811300-5) (Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2), вид 1) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 49 256 400,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 492 564,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 492564 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює: за лотом 1 – 1 % вартості договору про закупівлю; за лотом 2 – 1 % вартості договору про закупівлю за лотом 3 – 1 % вартості договору про закупівлю |
Аукціон
Позиції
15000 шт
Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2), вид 1
ДК 021:2015: 35811300-5 — Військова уніформа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
15 жовтня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2023 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АнВа" |
49 036 500,00
UAH з ПДВ
|
49 036 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА" |
49 256 100,00
UAH з ПДВ
|
49 256 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІК" |
49 140 000,00
UAH з ПДВ
|
49 140 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АнВа" #03058052 |
Переможець |
49 036 500,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2023 22:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2023 12:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2023 09:45
|
ЗВІТ ДО ДОГОВОРУ 336.doc | укладений |
21 серпня 2023 09:43
|